Poll

Wie is de mol niet ?

Annemieke
57 (51.8%)
Klaas
9 (8.2%)
Tim
44 (40%)

Totaal aantal stemmen: 69

Auteur Topic: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET  (gelezen 36428 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2016, 18:34:50 »
Susan Visser kan zomaar haar verspreking in MolTalk voorbereid en gespeeld hebben.
Welke verspreking?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2016, 19:41:52 »
Ze wilde een rijtje van drie oud-mollen opnoemen met wie zij contact heeft gehad voor haar molschap (zo ging het toch?) en als tweede naam noemde ze Klaas.... uehehehehhh Kees.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2016, 19:50:24 »
Ze wilde een rijtje van drie oud-mollen opnoemen met wie zij contact heeft gehad voor haar molschap (zo ging het toch?) en als tweede naam noemde ze Klaas.... uehehehehhh Kees.



Dit dus. Lijkt me een onschuldige verspreking al reageert Susan wel alsof ze iets vreselijks zegt. ::rofl::

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2016, 20:06:49 »
remy en annemiek heb ik weggestreept. Zij wilden stoppen in het geldvak en dat zou een mol nooit willen. Ik geloof ook niet dat cecile (molde in opdracht 1 compleet onnodig) en marjolein (was goed bezig door te kijken waar het geld lag op de bordjes, maar werd omschreven als "mols") de mol zijn. Verder lijken taeke, klaas en tim me veel te veel kandidaatse types. Hou je over: rop, ellie en airen. Ellie lijkt me onwaarschijnlijk (politie enzo). Hou je nog maar 2 over, schiet lekker op  ::tandpastasmiley::

afgestreept: remy, annemieke, cecile, marjolein
onwaarschijnlijk, maar wie weet: taeke, klaas, tim, ellie
mijn hoofdverdachten: rop, airen

Airen hoofdafvaller in de pool
Blijft Rop over..  ;D ::ok::

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2016, 20:08:50 »
Niet gezien in aflevering 1, maar sowieso iets minder betrouwbaar sinds Susan Visser. (Al beschouw ik haar als een uitzondering met bijzonder aangeboren talent)
Lightman ga je dit jaar ook weer van die mooie verslagen met ons delen? Vond ik vorig jaar erg interessant!! En ben daardoor nu meer op mimiek aan het letten, alleen misschien ben ik er niet zo goed in hoor.
Rop vond ik bijvoorbeeld wel gespannen doen met zijn benen maar dit kan ook gespeeld zijn.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2016, 20:28:18 »
Gebaseerd op de eerste aflevering zeg ik Klaas, Airen, Tim, en misschien toch Ellie.

Klaas door het slagen van de eerste opdracht maar dat wil nog niks zeggen, een Mol kan ook gewoon vertrouwen en sympathie winnen. Maar een Mol kan natuurlijk de opdracht ook laten slagen door zijn deel van de opdracht te laten mislukken. Als ik me niet vergis koos Klaas zijn antwoord aan het begin van de opdracht? Dan was de Mol in de metro op de hoogte en wist die wat hem te doen stond.

Airen is dan weer heel aanwezig in de biechts. Haar zie ik eerder als een afleidingsmanoeuvre.

Tim is dan weer net als Airen tot nu toe gewoon een gevoel. Ik zie ze allebei (nog) niet in de rol van Mol.

Ellie omdat ze te zeer de pot wou beheren. Dat bleek uiteindelijk toch een beetje een afknapper. Vorig jaar was er al zo'n koppige norse Mol, zouden ze dat twee opeenvolgende seizoenen doen? Ik denk eerlijk gezegd van niet.

Marjolein vind ik dan weer iets te gespeeld Mol. Maar het is een actrice en wie weet speelt ze een kandidaat die de Mol speelt. ::rofl:: Haha denk daar maar eens over na! ;D Annemieke lijkt tot nu toe ook meer kandidaat dan Mol.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2016, 21:28:02 »
Airen    - 34 (8.4%)
Annemieke    - 56 (13.8%)
Cécile    - 49 (12%)
Ellie    - 57 (14%)
Klaas    - 74 (18.2%)
Marjolein    - 46 (11.3%)
Remy    - 11 (2.7%)
Rop    - 8 (2%)
Taeke    - 31 (7.6%)
Tim    - 41 (10.1%)


34 mensen zaten goed
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2016, 22:27:43 »
Annemieke
Marjolein
Ellie
Tim
Klaas
(Cecile durf ik nog niet af te strepen, maar verdenk ik momenteel niet)

Voor mij gaat het tussen Remy, Rop en Taeke. Ik ga voor Rop.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #48 Gepost op: 9-01-2016, 22:35:05 »
Cecile, Taeke, Tim, Klaas, Ellie, Annemieke, Marjolein.

Taeke/Tim/Annemieke: duidelijk de fanatiekste van het stel. En hoe ging de aanwijzing? Een opvallende mol is geen mol? Als in: die blijft op de achtergrond?
Klaas: we spreken elkaar weer in de finale, ik geloof niet dat ze de mol meteen apart nemen, doet verder goed zijn best.
Marjolein: is inderdaad de nieuwe Nadja  ::love:: en daarom geen molverdachte meer voor mij.
Cecile: let goed op verdachte dingen, checkt andermans reactie bij executies.
Ellie: als je zo gefocust bent op vrijstellingen vinden zoals William deed in IJsland op de brug, maar dan in een klooster zonder te reageren op de teksten van de vijf oud-mollen. Eerst de complete omgeving verkennen lijkt me voordat je als politievrouwe je specifiek richt op het minutieus afzoeken van afzonderlijke delen?

Blijven over:Rop en Remy. Rarara, de mol begint iig met een R. Zoveel is mij nu duidelijk  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #49 Gepost op: 9-01-2016, 22:37:15 »
Cecile, Taeke, Tim, Klaas, Ellie, Annemieke, Marjolein.
[..]
Blijven over:Rop en Remy. Rarara, de mol begint iig met een R. Zoveel is mij nu duidelijk  ::jaja::
Precies dit. Alleen Taeke is voor mij nog een twijfelgeval.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2016, 22:49:40 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #50 Gepost op: 9-01-2016, 22:39:56 »
Mogen wij onze stem in de poll herzien zodra er een naampje weg is?

Hoe dan ook.

Ellie niet de mol.
Marjolein niet de mol.
Klaas niet de mol.
Tim, denk ik niet de mol.
Taeke, denk ik niet de mol.

De rest kan het voor mij nog zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #51 Gepost op: 9-01-2016, 22:41:07 »
stemmen zijn te herzien nu
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #52 Gepost op: 9-01-2016, 22:48:27 »
Iedereen behalve Rop en Remy ::rofl::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #53 Gepost op: 9-01-2016, 23:47:50 »
Klaas, Annemieke, Tim, Ellie zijn volgens mij niet de Mol. De rest duf ik nog niet weg te strepen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #54 Gepost op: 9-01-2016, 23:50:53 »
Lightman ga je dit jaar ook weer van die mooie verslagen met ons delen? Vond ik vorig jaar erg interessant!!

 ::ok::
Ben ik wel van plan, als ik bij mijn analyse iets tegenkom waar ik een verslag van kan maken.

Rop tijdens de executie, is op dit moment het enige uit aflevering 1 wat ik eventueel 'verslagwaardig' vind. Ik vond hem daar namelijk helemaal niet zo relaxed als sommige anderen hier op het forum hem kennelijk vonden. Ik wil het overigens nog een keer goed terugkijken om te beoordelen of het voldoende is om mooi uit te schrijven.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #55 Gepost op: 9-01-2016, 23:51:49 »
Tim, Marjolein, Ellie en Klaas streep ik momenteel af.

Taeke zie ik ook niet echt als mol, ook al vond ik zijn opmerking 'maakt mij geen reet uit' wel verdacht...
Annemieke lijkt me heel fanatiek, maar we moeten haar zeker niet onderschatten.
Cecile is moeilijk te pijlen, maar lijkt op een erg slimme kandidaat (die niet zo goed presteert in fysieke opdrachten à la Paulien Cornelisse).

Jawel hoor, ook mijn hoofdverdachten zijn Rop en Remy.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #56 Gepost op: 10-01-2016, 00:00:45 »
Ik vind het zo moeilijk iemand af te strepen. De enige die ik op dit moment echt heb afgestreept is Klaas en Cecile.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #57 Gepost op: 10-01-2016, 00:11:14 »
Iedereen behalve Rop en Remy ::rofl::
^^^
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #58 Gepost op: 10-01-2016, 00:14:50 »
::ok::
Ben ik wel van plan, als ik bij mijn analyse iets tegenkom waar ik een verslag van kan maken.

Rop tijdens de executie, is op dit moment het enige uit aflevering 1 wat ik eventueel 'verslagwaardig' vind. Ik vond hem daar namelijk helemaal niet zo relaxed als sommige anderen hier op het forum hem kennelijk vonden. Ik wil het overigens nog een keer goed terugkijken om te beoordelen of het voldoende is om mooi uit te schrijven.

Ik vond Rop ook helemaal niet relaxed.  Ik vond hem extreem gespeeld gespannen. Een soort blinde paniek "oh god ik krijg mijn scherm te zien maar ik ben de mol dus ik moet heel zenuwachtig lijken" zoiets.

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de ... Mol......? NIET
« Reactie #59 Gepost op: 10-01-2016, 00:24:57 »
Ellie, Klaas, Marjolein en Tim zijn voor mij niet de mol.

Marjolein en Ellie vind ik gewoon té duidelijk in beeld gebracht.
Tim zonderde zich gigantisch af tijdens de zoutveld-opdracht, zonder dat dit enig nut had, gewoon echt een no-go voor een mol.
En Klaas. Ja, die is gewoon heerlijk fanatieke kandidaat!