Auteur Topic: Aflevering 9 - Fotofinish  (gelezen 27940 keer)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Fotofinish
« Reactie #80 Gepost op: 29-02-2016, 14:04:45 »
Het lijkt in deze setting wel alsof de kandidaten ff een ijsje gaan halen ofzo.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ja, alles wat de ontknoping spannend of bijzonder maakt, is dit jaar ver te zoeken. 

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 9 - Fotofinish
« Reactie #81 Gepost op: 1-03-2016, 11:39:01 »
Jammer dat mensen zo negatief zijn over de aflevering. Ik vond het een prima aflevering met twee prima opdrachten en een prima ontknopingslocatie.

Het kan niet elk jaar spectaculair zijn, maar ik vind, een ontknoping gaat niet over locaties.

De opdrachten waren wat mij betreft oké. De opdracht in het resort vond ik echt wel spannend en ik ben blij dat er twee opdrachten waren in deze finale in tegenstelling tot eerdere jaren.

En verder, dat hele "finalekleding" idee is echt bedacht door de kandidaten van eerdere jaren zelf hoor. Dat was voor 2011 nooit een ding volgens mij, en in 2011 begonnen daar ineens toevallig twee finalisten tegelijk mee, waardoor het net lijkt alsof dat toen de norm was. Dat was helemaal niet zo. Pas na 2011 is dat overgenomen door andere finalisten (met damesfinale 2012 als "toppunt"). Ik vind het niet nodig. Hoe mensen gekleed zijn is geen onderdeel van het spel. (En vergeleken met 2012 vond ik de finale-aflevering van 2016 echt tien keer beter.)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Fotofinish
« Reactie #82 Gepost op: 1-03-2016, 12:02:07 »
Jammer dat mensen zo negatief zijn over de aflevering. Ik vond het een prima aflevering met twee prima opdrachten en een prima ontknopingslocatie.


Het was op zich een prima aflevering ja. Maar geen prima finale. Het was zeer onder niveau in vergelijking met andere jaren. Maar goed. Ieder zijn mening  :D

Edit: en had voor mij niks te maken met hun kleding. Lekker boeiend wat ze aan hadden.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2016, 12:04:49 door FS »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 9 - Fotofinish
« Reactie #83 Gepost op: 1-03-2016, 17:50:07 »
De finale opdrachten waren op zich niet slecht.
Alleen het waren geen finale opdrachten, is wat veel mensen bedoelen denk ik.

De kleding vind ik persoonlijk ook niet heel erg, maar als je dan strand outfit doet, doe dan alle 3 iets wits aan voor het beeld. Voor de rest is het denk ik ook dingetje wat opgepakt is sinds 2012 (de damesfinale).

De locatie vond ik niet finale waardig. Een pagina terug heeft iemand een lijstje gemaakt met finale locaties en dit bungelt echt ergens onderaan.

Wat me eigenlijk het meest stoorde (wat hier al vaak gezegd is, maar wat ik ook al in het "wat vind je van WIDM2016'topic heb beschreven is het spanningsgedeelte. Ik ga niet ontkennen dat het hele Klaas verhaal een beetje meespeelt maar alsnog. Kandidaten die in dialoog ????? gaan tijdens Art's finale praatje. Ze stonden ook alle 3 heel relaxed. Ik kan me die strakke koppies van al die jaren nog zo voor de geest halen, nog nooit heb ik zo'n ontspannen finalisten gezien, het zag er echt niet spannend uit. En dat heeft niet te maken met het feit dat 2 mensen toch al weten van de ander dat hij of of zij de mol is. Ik denk dat op 2014 en 2008 na dit elk jaar zo is. Maar een finale setting en spanning had het allesbehalve.

Het intro praatje van Art bij aflevering 9 duurde zo lang, dat zelfs mijn niet molloot vriendin naast me op de bank zei: (die overigens dit hele forum niet kent, dus ook niet van alle kritiek aan widm 2016 weet) "Het is dit jaar wel de Art show nietwaar?' waarop ik alleen lachte en zei: 'Uhu'

 :-X

Om met iets positiefs te eindigen, ik lig echt in een deuk om Annemieke dit seizoen. Ze brult er de ene na de andere grappige, droge opmerking uit.
Tijdens de opdracht waar ze een meisje moesten laten knielen en dat ze dan zegt' Aan de ene kant dacht ik 'ZITTEN ZITTEN ze moet ZITTEn, en andere kant bedenk ik me dan wel dat we een kind van 14 vragen om te knielen bij een graf en dan zo'n hoofd erbij trekken van 'ik weet niet'  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::  Top aanwinst voor dit seizoen.
Daarmee zeg ik niet dat Klaas en Tim niet leuk zijn, maar ik vind Klaas erg saai en Tim een leuke kandidaat maar hij heeft inmiddels zoveel 'grappen' gemaakt dat ik me afvraag of hij niet stiekem auditie deed voor 'de Lama's' ofzo.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Fotofinish
« Reactie #84 Gepost op: 5-03-2016, 16:59:27 »
Klaas was gewoon een soort Teletubbie, met die camera op zijn buik.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::