Auteur Topic: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives  (gelezen 88190 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Gepost op: 8-12-2016, 14:17:44 »


Naam: Imanuelle Grives
Geboortedatum: 01-04-1985
Beroep: Actrice

Meer informatie over Imanuelle kun je HIER vinden.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline slenting

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #1 Gepost op: 1-01-2017, 13:51:08 »
In het voorstelfilmpje draagt ze een camouflage shirt, wil ze als Mol niet gezien worden?  ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #2 Gepost op: 1-01-2017, 14:41:39 »
Haha, en ook nog voorkennis.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #3 Gepost op: 1-01-2017, 16:45:37 »
In de vlog van Yvonne kwam ze echt heel explosief over. Ik hoop dat het dit seizoen af en toe schuurt in de groep, vind ik vermakelijk (alleen de makers volgens mij helemaal niet). Maar Imanuelle lijkt me wel iemand die niet alles doet om steeds maar de vrede te bewaken  ::)
A.k.a. Jan Willem en Aaf

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2017, 12:34:06 »
Ze speldenprikt wel op Twitter nu: "maar 6% verdenkt mij, ik sta nummer laatst!" Dat hebben al zoveel mollen gedaan. Zijn er echt actief mee bezig, hoe verdacht de kijkers ze vinden...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #5 Gepost op: 8-01-2017, 01:28:27 »
Naar mijn mening veel verdachter dan ik op voorhand had gedacht over haar.
Ze komt over op mij als iemand die zich niet laat doen en iemand die haar mening wel wil doordrukken. Verder had ze nog verdachte acties, dus ze stijgt sowieso op mijn lijstje
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline pellertje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2017, 02:36:44 »
Naar mijn mening veel verdachter dan ik op voorhand had gedacht over haar.
Ze komt over op mij als iemand die zich niet laat doen en iemand die haar mening wel wil doordrukken. Verder had ze nog verdachte acties, dus ze stijgt sowieso op mijn lijstje

Welke verdachte acties had ze zoal? In Moltalk werd het blokkeren van een envelop genoemd, maar die vond ik niet heel sterk.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2017, 11:54:43 »
Ik vind haar geweldig, dat ze er maar lang inblijft  ::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2017, 13:06:44 »
De zoraya van dit seizoen. Leuk

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2017, 13:08:37 »
Heel erg de andere kant op kijken bij die envelop als ze er langs loopt.

"Ik ga letten op lichaamstaal, mensen gaan vaak rare dingen doen als ze liegen, bijvoorbeeld met hun ogen bewegen (...)"
En juist op dat moment beweegt ze met haar ogen, tijdens dat voorstelstukje.


Wel verdacht, ja.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2017, 13:50:13 »
Leuke kandidate, hoop dat ze in dit seizoen net nog wat teweeg brengt als bij Expeditie Poolcirkel toentertijd. Een lekker gehaaide kandidate, die de boel op scherp kan zetten.

Qua molgedrag vind ik haar overigens voor nu er te dik bovenop liggen. Ik streep haar nog niet af, maar dat het zo duidelijk in beeld wordt gebracht dat ze langs de envelop loopt (ik kreeg even een dejavu met Rik en Chris)... Overigens was het heel kandidaats van haar dat ze als enige - in tegenstelling tot Diederik en Sanne - naar de Thai wilde lopen. Dan wel de verkeerde Thai, maar het was wel de goede kant op.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2017, 16:34:38 »
Zeker een leuke kandidate. En voor mij een van de grootste kandidaten op dit moment om de mol te zijn. Misschien had ze niet meteen de meest opvallende acties en uitspraken (zoals gezegd: haar opvallendste actie was het slim voorbij lopen van de enveloppe en daardoor tijdrekken, en haar uitspraak dat ze op lichaamstaal zou gaan letten), maar juist daardoor in mijn ogen verdacht!
Ich bin ein Bärliner!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2017, 19:52:54 »
Leuke kandidate. Als ze de mol is doet ze het goed. Verdenk haar een beetje, vanwege haar reacties op alles. Lijkt al veel te weten. Maar doet ook haar best, zoals met de Thai/Koreaan. Als mol zou ik nooit de juiste locatie vertellen.. maar als ze het wel is doet ze het goed.
Frankje Lapi

Offline Reymon

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #13 Gepost op: 9-01-2017, 21:47:23 »
Leuke kandidate. Als ze de mol is doet ze het goed. Verdenk haar een beetje, vanwege haar reacties op alles. Lijkt al veel te weten. Maar doet ook haar best, zoals met de Thai/Koreaan. Als mol zou ik nooit de juiste locatie vertellen.. maar als ze het wel is doet ze het goed.

Ze doet juist niet haar best. Ze wijst namelijk naar de verkeerde Thai, in de verkeerde straat. Ze noemt direct al 'Thai Basil', terwijl ze deze kraam helemaal nog niet kan zien. Het is juist Sanne die de groep uiteindelijk leidt naar de juiste kraam in de juiste straat. Het grappige is dat Imanuelle doet alsof het haar verdienste is. Goeie molactie!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #14 Gepost op: 9-01-2017, 21:55:42 »
Ze doet juist niet haar best. Ze wijst namelijk naar de verkeerde Thai, in de verkeerde straat. Ze noemt direct al 'Thai Basil', terwijl ze deze kraam helemaal nog niet kan zien. Het is juist Sanne die de groep uiteindelijk leidt naar de juiste kraam in de juiste straat. Het grappige is dat Imanuelle doet alsof het haar verdienste is. Goeie molactie!

Ja ik bedoel dat ze goed haar best doet als ze de mol is :)
Frankje Lapi

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #15 Gepost op: 14-01-2017, 13:29:54 »
Dit is mijn molletje. 
"Daar komen we nog wel achter" bij umbrella man met vraagteken. Dat klopt zo gezegd.
Twee keer vertraging veroorzaakt bij zoeken naar geld. Verbergt haar emoties nog heel vaak. Zal wel los komen....

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #16 Gepost op: 14-01-2017, 14:49:47 »

"Daar komen we nog wel achter" bij umbrella man met vraagteken.


Er was iemand van het andere groepje die dit ook al geopperd had, maar ik weet niet exact meer wie het was.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #17 Gepost op: 14-01-2017, 15:38:09 »
Er was iemand van het andere groepje die dit ook al geopperd had, maar ik weet niet exact meer wie het was.
Volgens mij was dit Sigrid

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #18 Gepost op: 14-01-2017, 21:39:26 »
Ik vond Imanuelle er vorige week niet zo uitspringen, maar ik heb deze aflevering genoten van haar enthousiasme. Dat gezeul met die prullenbakken.  ::rofl::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2017, 21:41:40 »
Mijn favoriet dit jaar ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92