Auteur Topic: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives  (gelezen 88237 keer)

Offline Tesselaar

  • Forumlid
  • Zit niet meer op Ima
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #220 Gepost op: 16-02-2017, 12:28:49 »
Zie alleen geen molgedrag of geld uit de pot houden bij haar.

Ik heb een speciale bril op hiervoor en zag afgelopen aflevering (button-zoek-opdracht) dat ze twee keer een hoog bedrag uit de pot hield. En met de tunnel opdracht tetterde ze door de zoektocht heen om verwarring te creeren.

Ze is erg fanatiek (dat zou nog het spelen van de perfecte kandidaat kunnen zijn)

Dat klopt, ze speelt de fanatieke kandidaat die er vol tegenaan gaat. Ondertussen saboteert ze subtiel op de achtergrond.

- Ze creeert vertraging (bijvoorbeeld door in een auto hard weg te rijden, afl. 2)
- Ze creeert verwarring (bijvoorbeeld tunnelopdracht afl 6).
- Ze gooit geld weg, maar geeft jochem de schuld van het mislukken van de opdracht (wat ik sterk geloof dat is gebeurd bij de estafette opdracht (http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=59211.180).

- Wanneer het haar niet meer lukt om een opdracht te laten mislukken, dan doet ze oprecht haar best om haar onschuld te bewijzen (bijvoorbeeld afl 1, ze vindt de envelop na drie keer langs te moeten lopen en rent er fanatiek naar toe).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #221 Gepost op: 16-02-2017, 15:14:22 »
Ah, dank. Op de eerste foto is boven de grille van de auto echter wel degelijk het woord Dodge zichtbaar. En ik heb de andere foto's vergeleken met plaatjes van Dodge Rams en het zijn absoluut Dodge Rams.
Misschien dat je er Dodge in leest (ik zie het niet) maar de bovenste is wel degelijk een Ford F-serie... (de meest geproduceerde auto ter wereld...) Een Dodge-Ford zou nooit kunnen bestaan aangezien Ford en Dodge tot 2 verschillende concerns behoren... (neem het van een auto-fanaat maar aan)
En als je de tweede foto neemt, dan is de voorste inderdaad een Dodge Ram, maar de achterste is dan weer een Toyota Tundra...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #222 Gepost op: 16-02-2017, 18:53:06 »
Citaat
bijvoorbeeld afl 1, ze vindt de envelop na drie keer langs te moeten lopen en rent er fanatiek naar toe

Maar ze vindt hem wel en pakt hem ook zelf, voordat de anderen het zien: +750.

Verder brengt ze de lasso binnen bij de rodeo, is succesvol op de kermis, zie ik haar niets twijfelachtigs doen bij het maaien, pakt ze goede posters bij de posteropdracht (ruim binnen de tijd), draagt ze weinig bij op het strand maar doet ze ook weinig om het anderen echt moeilijk te maken en ondergronds praat ze wel veel maar doet ook keurig wat Thomas en Sanne zeggen wat ze moet doen.

Voor een Mol iets te veel een kandidaat vind ik.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #223 Gepost op: 16-02-2017, 23:46:20 »
Ik heb een speciale bril op hiervoor en zag afgelopen aflevering (button-zoek-opdracht) dat ze twee keer een hoog bedrag uit de pot hield. En met de tunnel opdracht tetterde ze door de zoektocht heen om verwarring te creeren.

Dat klopt, ze speelt de fanatieke kandidaat die er vol tegenaan gaat. Ondertussen saboteert ze subtiel op de achtergrond.

- Ze creeert vertraging (bijvoorbeeld door in een auto hard weg te rijden, afl. 2)
- Ze creeert verwarring (bijvoorbeeld tunnelopdracht afl 6).
- Ze gooit geld weg, maar geeft jochem de schuld van het mislukken van de opdracht (wat ik sterk geloof dat is gebeurd bij de estafette opdracht (http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=59211.180).

- Wanneer het haar niet meer lukt om een opdracht te laten mislukken, dan doet ze oprecht haar best om haar onschuld te bewijzen (bijvoorbeeld afl 1, ze vindt de envelop na drie keer langs te moeten lopen en rent er fanatiek naar toe).

Dat ze een hoog bedrag uit de pot hield bij de rodeo kan alleen waar zijn als de anderen zeker weten de 750 en de 1000 hadden gevonden binnen de vier mogelijkheden om in te bellen. Iets wat wij niet kunnen weten, de bedragen zijn niet in beeld gekomen. En persoonlijk vind ik voor een mol die ongeveer zal weten waar en bij wie de bedragen te vinden het vinden van 500 euro dan nogal hoog.

Met het hard weg rijden met de auto creëert ze helemaal geen vertraging, ze zijn nog op weg naar de groep en raken er niemand mee kwijt of iets. De verwarring in de ondergrondse is hoe je het beziet. Ik denk dat door de beschrijving Sanne en thomas precies weten waar ze lopen. In gedachte dat Imanuelle denkt dat zij ook in het donker de route hebben gelopen, vind ik het juist erg slim om te doen. Er lijkt ook niemand in de war te raken, hooguit ergert het Diederik  ::rofl:: De envelop missen vond ik ook een beetje verdacht maar drie mensen missen hem, ze had hem zo nog eens kunnen missen zonder ook maar op te vallen. En vindt het niet genoeg tegenover alle acties waarbij ze prima geld binnen haalt of anderen helpt zodat de opdracht zal slagen. Als zij de mol is dan is de beste mol aller tijden (wat ik wel heel leuk zou vinden maar het spel tekort doet, kunnen zien wie er molt en geld uit de pot houdt)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #224 Gepost op: 17-02-2017, 17:46:13 »
het hard weg rijden in ritje door de stad, is absoluut een mogelijke molactie. er is namelijk zeer nadrukkelijk door art gezegd dat ze zich binnen het speelplan moesten bewegen en zich moesten houden aan de verkeersregels.

helaas is t nooit duidelijk geworden wat de evt sanctie voor de  verkeersovertreders was.
maar zou zomaar een aftrek tov het gewonnen geldbedrag in de boekwinkel kunnen zijn.
en ima is niet de enige die hier overtredingen maakt. door rood, te hard, op busbaan, buiten speelveld ,


Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #225 Gepost op: 17-02-2017, 20:12:14 »
het hard weg rijden in ritje door de stad, is absoluut een mogelijke molactie. er is namelijk zeer nadrukkelijk door art gezegd dat ze zich binnen het speelplan moesten bewegen en zich moesten houden aan de verkeersregels.

helaas is t nooit duidelijk geworden wat de evt sanctie voor de  verkeersovertreders was.
maar zou zomaar een aftrek tov het gewonnen geldbedrag in de boekwinkel kunnen zijn.
en ima is niet de enige die hier overtredingen maakt. door rood, te hard, op busbaan, buiten speelveld ,

Het is volgens mij ook nooit duidelijk geworden of Ima hier daadwerkelijk de verkeersregels overtrad. Op dat moment zat ze in ieder geval nog binnen het speelveld. En zien we haar op beeld door rood rijden, weten we zeker dat ze een snelheidsovertreding maakt?
Het enige is dat ze "zullen we even gek doen" zegt en het gaspedaal lijkt in te drukken, dat is alles.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #226 Gepost op: 17-02-2017, 22:18:18 »
Ze Rijdt daar te snel. Ik geloof dat sanne en Thomas op de busbaan reden, Roos en diederik buiten t speelveld. Zo iets was t . Is nu geheel niet belangrijk gebleken, maar wat als er wel Boete voor was gegeven.


Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #227 Gepost op: 18-02-2017, 02:54:09 »
Ze Rijdt daar te snel. Ik geloof dat sanne en Thomas op de busbaan reden, Roos en diederik buiten t speelveld. Zo iets was t . Is nu geheel niet belangrijk gebleken, maar wat als er wel Boete voor was gegeven.

Ja denk ook wel dat ze te hard reed. Ben een beetje blind op Diederik denk ik. Hij rijdt het speelveld uit, dat lijkt me wel de grootste overtreding. Maar vooral op het moment dat Jeroen zegt "waar ging het mis" krijgen we de rivier = de grens van het speelveld in beeld. Waarmee ik het idee kreeg 'ging het daar eigenlijk al mis?'. Hij zint ook nog een liedje van John Denver (Jekel Diederik) over country road, take me home (Origon trail naar Moltown?)

Heb Imanuelle afgestreept eigenlijk. Toch twijfel ik soms wel. Ze lijkt zoveel doordacht te hebben en dit zouden hele speelse molacties zijn die geen van de deelnemers opvalt. Als ze niet de mol is, is ze een veel betere kandidaat dan veel mensen bij voorbaat heeft gedacht.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #228 Gepost op: 18-02-2017, 21:28:32 »
Neeeeeeeeee :\'(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #229 Gepost op: 18-02-2017, 21:29:02 »
jammer  ::bravo::

(maar goed voor mijn pool)

 ::zwaai:: ::bravo:: ::bravo::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #230 Gepost op: 18-02-2017, 21:30:23 »
Wat jammer Emanuelle  :\'(

Bedankt voor alles! Je was GEWELDIG !!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #231 Gepost op: 18-02-2017, 21:32:28 »
Jammer, je was een leuke fanatieke kandidaat ::zwaai:: ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #232 Gepost op: 18-02-2017, 21:33:35 »
Heel jammer, ik had Ima zo graag als Mol gezien, of in ieder geval in de finale.

Zo'n prachtig mens!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #233 Gepost op: 18-02-2017, 21:36:36 »
Topkandidate! ::zwaai::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #234 Gepost op: 18-02-2017, 22:06:33 »
Had haar nog willen horen zeggen: BENG, BENG! Daar was het rode scherm! Echt een leuke kandidate, vandaag ook weer: PANG! Bij het schieten. Had het leuk gevonden als ze de finale zou halen  ::jaja::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #235 Gepost op: 18-02-2017, 22:13:31 »
Dat is al m'n derde mol die het loodje legt. ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #236 Gepost op: 18-02-2017, 22:29:43 »
Jammer Imanuelle!

Ik had je graag de finale zien halen.
Je zat volgens de beelden en montage echt op Diederik.
Soms is WIDM gewoon wat het lijkt.
Dat bleek ook in de eerste opdracht.
De kink in de kabel was volgens jou Diederik.
Hier zag ik het mis gaan......

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #237 Gepost op: 18-02-2017, 22:31:24 »
Mooi mens en geweldig dat ze er ook bij blijft dat Diederik de mol is  ;D

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #238 Gepost op: 18-02-2017, 22:32:26 »
Dat is al m'n derde mol die het loodje legt. ::rofl::
::rofl::

*jammer, was erg genieten! RATATATAAA!*
Omnia vincit amor

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #239 Gepost op: 18-02-2017, 22:41:48 »
De enige overgebleven gangmaker van het stel is nu ook naar huis. Ik heb genoten van de vele citaten en memes van Ima. Maar ik heb haar geen moment verdacht, ze was voor mij een kandidate die toch voor de nodige leven in de brouwerij zorgde  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan