Auteur Topic: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives  (gelezen 88460 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #80 Gepost op: 29-01-2017, 19:31:22 »
Art durft haar gewoon niet weg te sturen. "Ik rood? Jij rood!!" >:(

 ::rofl::

Ima is nu nog een van de smaakmakers. Maar in alles van wat ze doet of niet doet zie ik nog steeds een kandidate. Ik hoop dat ze zich niet ala Zarayda laat piepelen door de mol. Maar met zulke teksten zal het wel niet.  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Neeelz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #81 Gepost op: 30-01-2017, 21:53:23 »
Geen idee of het hier al gezegd is, maar:
De brievenbus met nummer 5115 uit aflevering 1 wordt telkens op Thomas betrokken: 2x een 1, 2x een 5, dat zijn tweelingen, Thomas betekent tweeling.

Maar... In aflevering 1 noemt Sanne bij 51:15 haar drie verdachten: Sigrid, Imanuelle en Thomas. (Waarbij Thomas precies op het juiste tijdstip wordt genoemd, maakt het wat zwak...)
In aflevering 2 is op 51:15 Imanuelle in beeld, die zegt dat ze "wel trouw is gebleven aan zichzelf
In aflevering 3 zijn op 51 minuut 15 Jochem, Imanuelle, Roos en Diederik in beeld. Roos ging naar huis
In aflevering 4 zegt Sigrid op 51:15 dat haar bondje met Imanuelle voor haar niets betekent. Sigrid ging naar huis.

Wordt er op deze tijdstippen in elke uitzending gehint naar Ima? Ik zit in de Thomas tunnel, maar ben dringend op zoek naar andere hints!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #82 Gepost op: 30-01-2017, 22:37:23 »
Geen idee of het hier al gezegd is, maar:
De brievenbus met nummer 5115 uit aflevering 1 wordt telkens op Thomas betrokken: 2x een 1, 2x een 5, dat zijn tweelingen, Thomas betekent tweeling.

Maar... In aflevering 1 noemt Sanne bij 51:15 haar drie verdachten: Sigrid, Imanuelle en Thomas. (Waarbij Thomas precies op het juiste tijdstip wordt genoemd
Dank je, ik heb dat al eerder opgemerkt in het Thomas topic. Het lijkt mij een sterke hint naar Thomas. Bedenk ook dat vlak voordat 5115 in beeld komt er "tijd" wordt gezegd.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2017, 17:24:04 door molecula »

Offline Neeelz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #83 Gepost op: 31-01-2017, 17:13:55 »
Ik weet dat de hint richting Thomas wordt uitgelegd, maar het viel mij op dat Imanuelle in vier afleveringen op dat tijdstip wordt genoemd, of in beeld is. Vandaar dat ik het in dit onderwerp plaatste.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #84 Gepost op: 4-02-2017, 21:41:20 »
Ze begrijpt het spel toch niet denk ik. Vertrouwt Jochem hélemaal, vertelt hem alles eerlijk...
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 21:43:02 door Run »

Offline MaliceB

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #85 Gepost op: 4-02-2017, 21:47:00 »
Waarom wilde ze perse envelop 6??

Offline MaliceB

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #86 Gepost op: 4-02-2017, 21:49:00 »
Ze zit vol op Diederik.
Is dit omdat Diederik de mol is. Of omdat het niet uitmaakt op wie ze de test maakt omdat ze de mol is. Immers De mol gaat nooit naar huis  ;)

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #87 Gepost op: 4-02-2017, 21:52:26 »
Misschien dat ze het volledig inzetten op Diederik ook wat aanzette.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #88 Gepost op: 4-02-2017, 23:51:20 »
Ze begrijpt het spel toch niet denk ik. Vertrouwt Jochem hélemaal, vertelt hem alles eerlijk...

Ze laat hem alles eerlijk lezen, maar wie weet wat ze voor hem opgeschreven heeft  ;)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #89 Gepost op: 4-02-2017, 23:53:29 »
Zij en Jochem gaan er nog uit voor de finale.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #90 Gepost op: 4-02-2017, 23:57:20 »
Waarom wilde ze perse envelop 6??
Misschien om verdenkingen van voorkennis op zich te krijgen?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #91 Gepost op: 5-02-2017, 00:00:49 »
Zij en Jochem gaan er nog uit voor de finale.

Dat denk ik ook!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #92 Gepost op: 5-02-2017, 00:03:19 »
Zij en Jochem gaan er nog uit voor de finale.

Die combinatie lijkt me niet. Dan kan je Died doorstrepen. Of iedereen moet nu opeens op Died gaan zitten, maar van Sanne zien we dat al niet, dus ik vermoed dat Sanne nu op Jochem / Thomas zit.
Jochem zit op Died, en Died op Jochem. Finalisten gaan elkaar rond deze aflevering verdenken, dus ik denk of Died en Jochem in de finale of allebei niet (ook wensdenken want ik heb Ima en Sanne al vanaf het begin (tussendoor wel geswitcht) als winnaar / verliezend finalist  ;D).

Thomas zat op Jeroen, benieuwd wie hij nu gaat 'verdenken' = een finalist.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #93 Gepost op: 5-02-2017, 00:31:00 »
Het bond je tussen jochem en imanuelle lijkt me zo nep als iets. 1 van de twee is niet eerlijk en was dat ook niet tegen sigrid.

Nepbondjes is t nieuwe nepmollen

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #94 Gepost op: 5-02-2017, 00:36:18 »
Ik denk dat wij Ima onderschatten. Jochem denkt dat hij slim is, maar Ima heeft hem door.Al met al is ze al veel verder gekomen dan velen dachten. Ik denk dan ook niet dat zij er al snel uit gaat. Ik hoop het in ieder geval niet. Jochem wel, waarschijnlijk.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #95 Gepost op: 5-02-2017, 09:30:07 »
Ik denk dat wij Ima onderschatten. Jochem denkt dat hij slim is, maar Ima heeft hem door.Al met al is ze al veel verder gekomen dan velen dachten. Ik denk dan ook niet dat zij er al snel uit gaat. Ik hoop het in ieder geval niet. Jochem wel, waarschijnlijk.
Dit zeker. Het aantal personen dat keer op keer, elke uitzending weer, denkt dat zij de afvaller wordt is veel te hoog. Ondertussen speelt ze het spel heel sneaky.

Ik denk nog steeds uit een (misschien gedelete- kan hem niet meer vinden)  tweet van haar  te kunnen afleiden dat zowel zij als Sanne de finale halen. Ze reageerde toen op iemand op Twitter die een bloedhekel aan haar en Sanne had en het over de finale had. Natuurlijk alleen mijn interpretatie, maar het zou me niks verbazen als dat idd zo is gezien hoe die twee het spel spelen.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #96 Gepost op: 5-02-2017, 09:33:19 »
Ik vind haar echt een slimme speler. Ze speelt het spel zo goed. En ze is ook nog is leuk en grappig  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #97 Gepost op: 5-02-2017, 09:38:49 »
Ik blijf van haar genieten.
Ze is in ieder geval vanaf aflevering 1, 1 van mijn 2 wensmollen  :D

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #98 Gepost op: 5-02-2017, 09:48:54 »
Dan zou ze heel goed acteren.
Als het waar is dat ze Jochem helemaal vertrouwt en hem als haar bondgenoot ziet, vind ik dat het spel beter uitgelegd moet worden, want ook Jeroen viel aan de voeten van Sanne en zelfs toen ie eruit ging leek het alsof ie tegen Sanne wilde zeggen: we hadden het fout! En ook Sigrid had veel behoefte aan een vertrouwenspersoon wat haar nekte.
Jeroen en Sanne lijken wel haaien in een vijver met onschuldige visjes.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2017, 09:53:52 door Run »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #99 Gepost op: 5-02-2017, 10:20:11 »
Bondjes sluiten is net als nepmollen tactiek.
In een echt Verbond hoop je door samenwerking meer info te krijgen. Als t bondje op gelijkheid berust zal dit dus voor Beiden Winst betekenen.

Echter we weten allemaal dat er een mol is en dat elke kandidaat voor de finale gaat, dus is t misleiden van Andere deelnemers voortaan een geaccepteerd iets. .

Ik denk dat als je te Lang solo blijft , dat dat voor de groep verdachter zou zijn dan meerdere verbondjes hebben.