Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 340981 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #660 Gepost op: 10-02-2017, 23:09:24 »
2000 is echt te veel voor mijn gevoel.

Het is zeker een hoog bedrag. Al kan je het ook als volgt zien: Iemand die 0 biedt en later zwaar door gaat bij het bieden is verdacht (Jochem is in dit geval). Misschien heeft Thomas zichzelf een alibi willen geven om tijdens de veiling bedragen boven de 2000 te kunnen bieden op een geloofwaardige manier.

Imanuelle zit bijvoorbeeld in die situatie waar ze 0 biedt en ook nooit echt tot het einde mee gaat. Dat is consequent niet mols doen voor mij.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #661 Gepost op: 11-02-2017, 01:31:37 »
Zie het prijs opdrijven niet als in het oog springend molgedrag omdat het bepaald niet subtiel is gedaan door Thomas. Hij biedt op alle drie de jokers en dat was niet echt nodig om de prijzen op te drijven. Hij biedt ook nogal opzichtig in vergelijking met de andere twee heren. Dat zou betekenen dat hij zich doorlopend niet vertoont, afwachtend is behalve hier waar hij als een kop zonder kop erin gaat. En theoretisch als hij wel de mol mocht zijn, het aan de productie over laat om hem compleet uit the picture te krijgen voor de kijker. Bovendien zelfs als deelnemers hem wel verdenken en het alleen niet in beeld wordt gebracht, hij is bij niemand hoofdverdachte.

Denk ook niet dat het een mollenactie was vanwege de reactie van Thomas meteen na de opdracht en de 'administratie'. Hij is is heel stuurs en serveert Sigrid nogal lomp af met "heb jij niet geboden dan, ik denk het toch niet!". Er wordt gezegd dat hij een voortreffelijk acteur is, op mij komt dit vrij echt over.

Than again, de enige constante is verandering dus wellicht veranderd hij zijn gedrag steeds. 'Meegaand' als hij is :)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #662 Gepost op: 11-02-2017, 09:30:40 »
Bij terugzien krijg ik in de rechtbank bij Thomas niet het idee dat hij met zijn stem op Roos meegaat met de andere twee en op die manier de stemming beslist. Hij steekt zijn hand op en kijkt daarna pas om zich heen. Zijn reactie na de uitslag lijkt authentiek, maar dat leken sommige reacties van Klaas ook, dus daar kan ik weer niet het meeste mee.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2017, 09:34:09 door Tarballs »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #663 Gepost op: 11-02-2017, 10:25:41 »
Thomas' bod van 2000 heeft er niet toe geleid dat er 350 euro meer in de pot zit.
Er zat namelijk helemaal geen limiet op het bieden: er zat 8080 euro in de pot, en er werd 8200 euro geboden. Er is dus geen 350 euro extra vrijgesteld met Thomas' bod: het ging puur om het zetten van een biedstandaard.
...óf niet!

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #664 Gepost op: 11-02-2017, 11:50:06 »
Wat zou het leuk zijn als Thomas vandaag een rood scherm krijgt, hè?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #665 Gepost op: 11-02-2017, 11:59:26 »
Wat zou het leuk zijn als Thomas vandaag een rood scherm krijgt, hè?

Zou heel verrassend zijn, maar gaat niet gebeuren denk ik. En ondanks dat ik nog steeds niet denk dat hij de mol is, hoeft hij er van mij ook niet uit. Vind hem wel grappig en sympathiek. Die mimiek van hem is geweldig, vooral toen Jeroen een rood scherm kreeg. Ik dacht even dat zijn ogen uit zijn hoofd zouden vallen. ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #666 Gepost op: 11-02-2017, 12:35:08 »
Wat zou het leuk zijn als Thomas vandaag een rood scherm krijgt, hè?

haha ja dat zou super lachen zijn  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #667 Gepost op: 11-02-2017, 12:42:12 »
Wat zou het leuk zijn als Thomas vandaag een rood scherm krijgt, hè?

Dan kunnen we allemaal naar Jochem en krijgt hij de 90%. ;D

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #668 Gepost op: 11-02-2017, 12:51:56 »
Wat zou het leuk zijn als Thomas vandaag een rood scherm krijgt, hè?

Het lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik zou het wel heel plezierig vinden.
En dan Lukie: 'honderd mensen moeten op zoek'.  ::tandpastasmiley::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #669 Gepost op: 11-02-2017, 12:57:07 »
Bij terugzien krijg ik in de rechtbank bij Thomas niet het idee dat hij met zijn stem op Roos meegaat met de andere twee en op die manier de stemming beslist. Hij steekt zijn hand op en kijkt daarna pas om zich heen. Zijn reactie na de uitslag lijkt authentiek, maar dat leken sommige reacties van Klaas ook, dus daar kan ik weer niet het meeste mee.
Dat klopt idd.

https://www.youtube.com/watch?v=ZJEpXaKlsUw

^ na 46 minuten. Hij steekt z'n hand sowieso te vroeg op, denk ik. Ik ben benieuwd hoe ze zijn "meegaand" zijn die aflevering dan uit zullen gaan leggen als hij idd de mol is (wat ik ook denk). Of misschien gewoon dat hij achteraf toevallig "meegaand" bleek te zijn?

Als je dat "meegaand" letterlijk neemt kun je het nu alleen nog op Diederik (werd naar eigen zeggen niet bruut ontvoerd, maar "ging" dus "mee") en Imanuelle (stemde als enige niet in rechtbank) betrekken.

Toch?
« Laatst bewerkt op: 11-02-2017, 12:58:44 door Amethyst »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #670 Gepost op: 11-02-2017, 13:08:28 »
Dat klopt idd.

https://www.youtube.com/watch?v=ZJEpXaKlsUw

^ na 46 minuten. Hij steekt z'n hand sowieso te vroeg op, denk ik. Ik ben benieuwd hoe ze zijn "meegaand" zijn die aflevering dan uit zullen gaan leggen als hij idd de mol is (wat ik ook denk). Of misschien gewoon dat hij achteraf toevallig "meegaand" bleek te zijn?

Sanne stemt openlijk voor Jeroen en Thomas ziet dat niemand anders mee gaat. Stemmen voor Jeroen zou er dus voor zorgen dat 4 kandidaten overblijven en dus is de meerderheid nog niet veilig gesteld. Hij denkt dan even na (buigt zijn hoofd wat) en komt in een fractie van een seconde tot de ingeving dat hij dan op Roos moet stemmen om kans te maken dat de 1000 euro verloren gaat. Yvonne haar beweging is als eerste (en die kan hij gezien hebben) en hij gaat meteen mee met haar hand.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #671 Gepost op: 11-02-2017, 13:10:39 »
Zo is het!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #672 Gepost op: 11-02-2017, 13:21:23 »
Sanne stemt openlijk voor Jeroen en Thomas ziet dat niemand anders mee gaat. Stemmen voor Jeroen zou er dus voor zorgen dat 4 kandidaten overblijven en dus is de meerderheid nog niet veilig gesteld. Hij denkt dan even na (buigt zijn hoofd wat) en komt in een fractie van een seconde tot de ingeving dat hij dan op Roos moet stemmen om kans te maken dat de 1000 euro verloren gaat. Yvonne haar beweging is als eerste (en die kan hij gezien hebben) en hij gaat meteen mee met haar hand.
Ja, nu ik het nog een keer heb teruggeken lijkt hij idd met Yvonne mee te gaan. 

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #673 Gepost op: 11-02-2017, 13:29:42 »
Citaat
Als je dat "meegaand" letterlijk neemt kun je het nu alleen nog op Diederik (werd naar eigen zeggen niet bruut ontvoerd, maar "ging" dus "mee") en Imanuelle (stemde als enige niet in rechtbank) betrekken.

Zal nog eens kijken en op Thomas letten bij gebrek aan beter. Imanuelle lijkt me niet logisch als Mol hier. Bij discussie zou het 3-3 kunnen worden. Een vierde stem had aan alle twijfel meteen een eind gemaakt. Ze had makkelijk mee kunnen gaan.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #674 Gepost op: 11-02-2017, 14:23:27 »
Zal nog eens kijken en op Thomas letten bij gebrek aan beter. Imanuelle lijkt me niet logisch als Mol hier. Bij discussie zou het 3-3 kunnen worden. Een vierde stem had aan alle twijfel meteen een eind gemaakt. Ze had makkelijk mee kunnen gaan.
Klopt - bedoelde alleen in theorie re: "meegaand". Ze dat op de voorste rij ook op een slechte mol positie.

Ik denk dat de rol van de mol hier beperkt was trouwens. Thomas had geluk dat er met hem een meerderheid was. Één van z'n betere momenten als mol wel, maar hoefde ook weinig te doen. Mazzeltje.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #675 Gepost op: 11-02-2017, 14:47:01 »
Wat mij heel erg opviel bij het terugkijken van aflevering 3 was dat Thomas, bij de groepsindeling van opdracht 2, heel graag bij de groep van 2 wilde... Uiteindelijk was dit niet gelukt. Zijn tekening leverde uiteindelijk ook geen geld op

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #676 Gepost op: 11-02-2017, 14:50:49 »
Als het je niet lukt om in die groep te komen, is een dom idee en een slechte tekening inderdaad het maximaal haalbare. Dat is hem allebei gelukt. De invloed blijft echter beperkt.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #677 Gepost op: 11-02-2017, 14:53:06 »
Ja dat wel. Het levert nog steeds €2500 op. Maar dit soort kleine dingen, gedragingen, zijn wel opvallend en kunnen helpen bij het speuren naar de mol

Offline Agnes22

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #678 Gepost op: 11-02-2017, 20:57:12 »
Op het Tshirt van Thomas staat in Romijnse letters XCIV , vertaald in woorden : iks(X)cie(CI)V.-> IK ZIE V...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #679 Gepost op: 11-02-2017, 21:06:11 »
Thomas doet tot dusver weinig (niks) verdachts...