Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339104 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1100 Gepost op: 12-03-2017, 18:52:57 »
Alle complimenten voor mol Thomas! Enkel Sanne niet voor de gek gehouden, en ook van de 'gewone' kijkers nog steeds een heleboel mensen misleidt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1101 Gepost op: 14-03-2017, 09:10:23 »
Ik kom ook even mijn credits halen 8) ;D. Waar is Ramon als je hem nodig hebt ??? ::)
Ik zie in hem een hele goeie sluipmol. Ik ben zo geneigd om hem af te strepen dat ik er juist op moet letten. Goede reminder Lo :P.
Thanx Mollenmania. Ja we wisten het daar al, op pagina 1 :P  ::tandpastasmiley::. Het zal wel aan mijn Tunnelvisiecomplex liggen maar ik vond het er echt al huizenhoog bovenop liggen en dat acteren in de bioscoop juist ZO slecht gedaan dat het bijna TE obvious was... toch blijkbaar zagen de kandidaten dit nooit en is het moeilijker als je middenin het spel zit ::regenboog:: :-X.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1102 Gepost op: 17-03-2017, 22:31:46 »
Van die dingen die je dan te laat ontdekt. Precies op de Nederlands-Belgische grens blijkt het gehucht Tommel te liggen: spreek uit Thom-mol! :o
...óf niet!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1103 Gepost op: 19-03-2017, 00:41:22 »
Ik kom ook even mijn credits halen 8) ;D. Waar is Ramon als je hem nodig hebt ??? ::)Thanx Mollenmania. Ja we wisten het daar al, op pagina 1 :P  ::tandpastasmiley::. Het zal wel aan mijn Tunnelvisiecomplex liggen maar ik vond het er echt al huizenhoog bovenop liggen en dat acteren in de bioscoop juist ZO slecht gedaan dat het bijna TE obvious was... toch blijkbaar zagen de kandidaten dit nooit en is het moeilijker als je middenin het spel zit ::regenboog:: :-X.

Grappig om terug te zien (op pagina 1) dat ik hem toen ook het meest verdacht.
Dat werd later anders...: meermalen geswitcht en bij niet-mol geëindigd. Evengoed toch heel veel plezier gehad, mede dankzij jullie hier allemaal.
Ik ben benieuwd of het me volgend seizoen lukt om wat minder ver en omslachtig te zoeken, en misschien daardoor zelfs te 'vinden'. ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1104 Gepost op: 19-03-2017, 11:37:46 »


met een paar nieuwtjes (in ieder geval voor mij ;D )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1105 Gepost op: 20-03-2017, 14:51:00 »
Die ken ik helemaal niet maar heeft ook pas 3 filmpjes uit, klopt dat? Hoe heet hij eigenlijk? Dat werd niet eens gezegd. Heel leuk, dat spel. Wil ik zelf ook wel, maar wel een heel werk om je eigen spel up te pimpen tot een WIDM spel ;).

Grappig om terug te zien (op pagina 1) dat ik hem toen ook het meest verdacht.
Het had bij mij eerlijk gezegd ook wat te maken met wat voor ster hij is... een homo uit Belgie. Ja, ze kiezen in dat Wie ben ik spel ook allemaal expres een homo he (Ellie en Rik) dus labelen is na dit filmpje wel ff geoorloofd, en het is gewoon echt zo dat een mol in extreem hoge aantallen homo is... 7 uit 17 wat statistisch gezien dan 1 of 2 uit 17 zou moeten zijn dus super significant aannemende dat maar 5-10% van de mensheid homo is. Er doet elk seizoen meestal precies 1 homo mee en dit seizoen 2 dus toen dacht ik al, hee, dat is gedaan omdat 1 een moetje is want Jeroen is een hele bekende ster dus als je die kan hebben vanuit de productie, altijd doen! En dan zal die andere de mol wezen dacht ik, met als pluspunt dat hij uit Belgie komt dus een noviteit. Dus een beredeneerde schot-voor-de-boeg voor mij, en de tunnel was mooi :).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1106 Gepost op: 20-03-2017, 15:34:33 »
heb ook even teruggekeken naar mijn voorgevoel.. Daar moet ik blijkbaar vaker naar luisteren :)

ik heb geen flauw idee en Thomas Cammaert ingevuld.. hij heeft iets ondoorgrondelijks..
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1107 Gepost op: 20-03-2017, 17:38:14 »
@Lo ik ken hem ook niet hoor, maar Thomas twitterde het zelf dus toen dacht ik, ik ga eens kijken.

Trouwens heeft iemand al de niet-deelnemer gezien in het spel ??? Het is een hele opvallende :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1108 Gepost op: 20-03-2017, 20:22:25 »
Is dat nou Toprak? ...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1109 Gepost op: 20-03-2017, 21:30:00 »
😎
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1110 Gepost op: 20-03-2017, 21:49:47 »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1111 Gepost op: 20-03-2017, 22:54:26 »
heb ook even teruggekeken naar mijn voorgevoel.. Daar moet ik blijkbaar vaker naar luisteren :)

Ik ook, denk ik.  ::jaja::