Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339105 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[MOL] Thomas Cammaert
« Gepost op: 8-12-2016, 14:25:58 »


Naam: Thomas Cammaert
Geboortedatum: 25-04-1985
Beroep: Acteur

Meer informatie over Thomas kun je HIER vinden.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2017, 22:09:42 door Dolfie »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1 Gepost op: 7-01-2017, 12:35:33 »
Hij zou het haast moeten zijn. Wat een gewauwel in zijn voorstelfilmpje. Pure mollenprietpraat. En weer eens een Belg na Eva. Heb hem op 1.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2017, 12:41:51 »
Hij zou het haast moeten zijn. Wat een gewauwel in zijn voorstelfilmpje. Pure mollenprietpraat. En weer eens een Belg na Eva. Heb hem op 1.

Ik heb er (nog) geen onderzoek naar gedaan maar is het zo dat mollen in hun voorstelfilmpjes meestal prietpraat verkondigen? Ik zou verwachten dat ze een aardig verhaal voorbereid hebben.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2017, 18:35:09 »
Ik zie in hem een hele goeie sluipmol. Ik ben zo geneigd om hem af te strepen dat ik er juist op moet letten. Goede reminder Lo :P.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2017, 23:40:17 »
Voor nu vind ik dit echt de meest kleurloze kandidaat ever. Maar wie weet (hopelijk) verandert dat nog

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #5 Gepost op: 8-01-2017, 00:46:16 »
Thomas is niet erg opvallend. Gaat op in het geheel. Komt naar mijn idee slomer over dan hij is, heeft minder praatjes dan de rest, laadt de verdenking niet op zich.
 
Het zou kunnen, dat hij meer dan andere kandidaten buiten beeld wordt gehouden, om op die manier verdacht te worden gemaakt. Vervolgens zouden we mogelijk gaan denken dat deze verdachtmakerij té opvallend is, waardoor we hem als mol afschrijven.

Juist daarom is hij nu mijn voornaamste molkandidaat.

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2017, 09:37:10 »
Molkandidaat nummer 1 wat mij betreft. Waar vindt hij het briefje voor de helicopter... op de grond. Jaja, die is er toevallig heen gewaaid zeker. ;) ;D

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2017, 09:54:18 »
De meest onopvallende maar des te verdachter als mol.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2017, 10:13:22 »
Ik vond hem ook extreem mols. Zoals hij Roos ook wist af te houden van die letters... dat was ook niet het wachtwoord en hij wist het... en hij WILDE die vrijstellingen vinden.

En hij wilde sowieso al in de helicopter. Van de 3 daarvan over is Roos echt ook de mol niet, dus zou alleen Jeroen nog kunnen maar bij hem had ik wel het gevoel dat hij 'echt' was.

Diederik zei het ook al in de bioscoop: dat gedraai met die ogen, dat neppe. Toneelstukje, maar zonder multisurprisereflexen. Dus hij wist alles al, was op de vraag al voorbereid, en juist dan ga je hakkelen, wetende dat je bekeken wordt. Iets wat Vincent, Roos en Jeroen duidelijk NIET wisten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2017, 11:21:22 »
Ik stoor me als belg enorm aan zijn nederlandse tongval  :-X
Verder komt hij me ook gespeeld over en denk ik dat hij wel eens de mol zou kunnen zijn  :)
#teamamaimiljaarde

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2017, 11:25:26 »
Ik heb mijn tunnel gevonden dit jaar  :)
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2017, 11:30:42 »
Het meest verdachte aan hem vind ik nog wel dat hij door de productie redelijk in de schaduw is gehouden.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2017, 12:49:05 »
Eens met al het bovenstaande. Ook mijn mol voorlopig. Hij komt over als de onschuld zelve, dat kon in die bioscoopshow nog even mooi uitvergroot worden.
Mogelijke hint : ergens kwam het boek "St.Elmo" in beeld (bij de test). Er zijn verscheidene heiligen die Thomas heten. ST zijn de laatste en eerste letters van zijn naam. Elmo is een anagram van Mole. (thanks Pac)

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2017, 12:49:48 »
De titel ... zo gedaan, kan slaan op een lied van Ramses Shaffy (Laat me). En Thomas speelt in de serie over Ramses een rol.

De koppel eendjes in een bos, beetje op vreemd terrein. Is een in België geboren mol dat ook, zeker als hij de lucht in gaat ipv achter het geld aan. Beetje zwak, maar die eenden zitten mij dwars. Kan bijvoorbeeld ook op Yvonne slaan met haar bondje/koppeltje met Vincent en nu in haar eentje.

Het Bagdad theater komt nadrukkelijk in beeld. Het theater is ontworpen door Lee Arden THOMAS. In het glas-in-lood-raam staat Premieres. Als acteur heeft hij dat natuurlijk ook. Maar dat geldt voor alle acteurs.

Voor het slagen van het programma moeten die vrijstellingen gevonden worden. Tijdens de opdracht was hij wel heel vlot met het wachtwoord aan de brugwachter vertellen. Ook het afwimpelen van de code die Roos vond, kwam uit zijn koker.

Hij zei "watch me" tijdens het ontbijt en het zenuwachtig gedrag bij Art; hij staat hoog op mijn lijstje.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2017, 13:29:41 door AnnaNiem »

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #14 Gepost op: 8-01-2017, 13:14:04 »
Nummer 1 verdachte voor mij op dit moment. O.a. Diederik zegt dat je alle emoties recht van zijn gezicht kan lezen, een spiegel, open jongen etc. Dit is een acteur... Die acteren voor hun geld.
Molloot sinds seizoen 4

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #15 Gepost op: 8-01-2017, 13:15:42 »
Art heeft in een interview gezegd dat de mol twee gezichten had en dit allebei goed kon spelen, de mol en de kandidaat. Toen Thomas bij Art aanschoof in de bar was volgens mij het perfecte voorbeeld van een goede kandidaat spelen; zenuwachtig en stil

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #16 Gepost op: 8-01-2017, 13:57:53 »
Ik houd deze in de gaten....Zeer verdacht in aflevering 1. Vooral zijn gedrag bij het vinden van de code en locatie. Is een speld in een hooiberg, en hij leidt ze telkens naar de goede richting. Verder wordt hij redelijk uit beeld gehouden.... ::vergroot::
Meer L

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #17 Gepost op: 8-01-2017, 14:09:12 »
Het leek me een beetje geacteerd, wat hij deed in de bioscoop t.o. Art. Bij de andere drie had ik dat niet.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #18 Gepost op: 8-01-2017, 14:21:10 »
Wanneer ze op het platform staan, en Vincent leest de kaart voor dat er vrijstellingen te krijgen zijn, reageert hij net iets te snel zo lijkt het. De zin is nog niet eens afgelopen en hij juicht al. Mmmmmmm..... De rest reageert net wat later op het nieuws.
Meer L

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #19 Gepost op: 8-01-2017, 14:39:09 »
Ook mijn nummer 1 op het moment. Shit, ik wil niet gaan tunnelen :P

Even ook hier plakken wat ik in het "Beste positie voor de mol"-topic heb gezet want eigenlijk heeft het ook hier veel belang:

Citaat
Wat dat betreft vond ik wel dat de moeilijkste taak hier het vinden van de vrijstellingen was. Dát en het vraagteken moesten eigenlijk allebei het spel inkomen (althans, dat was het leukste voor het verloop van de tweede opdracht). Het vraagteken is standaard waar de kandidaten het nieuwsgierigst naar zijn en wat ze heel snel pakken. Kijk bijvoorbeeld naar Rik van de Westelaken in aflevering 9 van seizoen 15. Er wordt niet getwijfeld om voor de envelop met het vraagteken te gaan. De vrijstellingen vinden was wat moeilijker. Roos opperde al de verkeerde code en Vincent stelde al voor om naar dat treinstation te gaan. Op een gegeven moment vindt Jeroen wel de naam van de brug, maar daarna wordt de code niet meer gevonden. Thomas vindt het allemaal maar wat lang duren en vindt de code ineens - vrij snel.

Naar mijn idee is Thomas hier het meest mols. Zeker ook omdat ik vind dat bij de bioscoopopdracht daarna hij als enige lijkt te weten dat er camera's op hem staan en daardoor ineens heel expressief met zijn gezicht doet en bijna - zoals Diederik ook zegt - een soort toneelstuk opvoert. Die houd ik voor nu even bovenaan mijn lijstje. Voor de laatstgenoemde bioscoopopdracht maakt het voor de mol niet zoveel uit waar hij zit, maar ik denk dat misschien om vertrouwen te winnen, ik dan wél bij het vrijstellingsgroepje zou willen zitten, maar bij de opdracht in de stad van Portland in één van de twee geldgroepjes.

Over die geldgroepjes gesproken denk ik ook dat de mol hier niet in zit. Alles wordt zó snel gevonden, zeker bij het groepje [Jochem - Yvonne - Sigrid]. Bij hen kost het eigenlijk vrij weinig moeite om alles te vinden. In het groepje [Diederik - Imanuelle - Sanne] verloopt het nog niet 100% soepel, maar de reacties als ze de enveloppen met geld vinden vind ik wel oprecht eigenlijk.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92