Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 494316 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #680 Gepost op: 14-07-2017, 17:49:29 »
Eerlijk gezegd; het lijkt er niet eens op (die van de tunnelvisie). Duidelijk verschil qua grootte, constructie en omgeving. Ik heb inmiddels wel lang genoeg lopen googlen op dit soort kalksteen groeves met maalmachines. Nu al wel enkele honderden verschillende machines gezien. Ze staan over de hele wereld verspreid. Helaas nog geen enkele gezien die er echt op lijkt, die transportband uit Paraguay kwam het dichste bij, maar is toch net iets anders.

Italië is wel een mogelijkheid, via maps al een stuk of tien zien staan, zo ook enkele op Sardinië. Maar zolang er geen exact kopie is gevonden van de machines de foto van Rick, is helemaal niets zeker.

Wat ik mij verder nog afvroeg.. het lijkt erop alsof dit (foto Rick) een 'mobile crushing plant' is. Ze zijn niet erg groot en met name die aan de linkerkant lijkt er erg veel op. Maar zeker ben ik er ook niet van, misschien wel een combinatie tussen vast en mobiel...
Edit: volgens mij zijn beide machines 'vibrating screens', maar weet niet of ze verschillend zijn.
« Laatst bewerkt op: 14-07-2017, 18:32:11 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #681 Gepost op: 14-07-2017, 20:24:39 »
Redelijk overtuigend bewijs dat het Slovenië is:
https://twitter.com/DanielvanZeijst/status/884728086037753856
Tweet is inmiddels verwijderd, heeft iemand de afbeelding opgeslagen, zou graag zelf oordelen hoe nep het eruit ziet.

En dan is de vraag natuurlijk ook nog, waarom is de tweet verwijderd, heeft de AVROTROS dit laten verwijderen?
En zouden ze bij de AVROTROS inmiddels zo slim zijn ook foute sporen te laten verwijderen, zodat wij dat dan weer als extra bevestiging zien, of denk ik nu weer te ver door?
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #682 Gepost op: 14-07-2017, 20:48:24 »
Tweet is inmiddels verwijderd, heeft iemand de afbeelding opgeslagen, zou graag zelf oordelen hoe nep het eruit ziet.

En dan is de vraag natuurlijk ook nog, waarom is de tweet verwijderd, heeft de AVROTROS dit laten verwijderen?
En zouden ze bij de AVROTROS inmiddels zo slim zijn ook foute sporen te laten verwijderen, zodat wij dat dan weer als extra bevestiging zien, of denk ik nu weer te ver door?

Gaan we dit nou nog serieus nemen ook?? ::)

Maargoed, zoals je vroeg..
« Laatst bewerkt op: 14-07-2017, 20:52:20 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #683 Gepost op: 15-07-2017, 00:26:18 »
Gaan we dit nou nog serieus nemen ook?? ::)

Maargoed, zoals je vroeg..

het zou eigenlijk best grappig zijn als dit een mock-up is door de productie zelf om ons juist te laten denken dat het nooit zou kunnen.

maar dit is eigenlijk best wel idioterig in elkaar gezet, maar misschien is dit een verzin-een-opdracht opdracht?

anyhow ik ga weer veel te ver van het al bewandelde pad, ik gok zelf cyprus of italië.(iets anders in die buurt vind ik ook prima)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #684 Gepost op: 15-07-2017, 08:53:16 »
Zojuist gevonden, op 11 juli. Hangt dan dus al minimaal een maand, oftewel onmogelijk.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #685 Gepost op: 15-07-2017, 09:47:28 »
het zou eigenlijk best grappig zijn als dit een mock-up is door de productie zelf om ons juist te laten denken dat het nooit zou kunnen.

Haha, het wordt steeds maffer allemaal. Leuk topic dit om te volgen in molloze tijden.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #686 Gepost op: 15-07-2017, 10:40:55 »
Haha, het wordt steeds maffer allemaal. Leuk topic dit om te volgen in molloze tijden.

Haha, precies. Het zal me ook niks meer verbazen wanneer er straks kandidaten van dit jaar gaan lopen beweren dat ze een groep BN'ers hebben gespot ofzo. ::)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #687 Gepost op: 15-07-2017, 11:38:56 »
Oké ik denk dat we een beetje te veel tijd hebben of het is gewoon de verveling . Maar we hebben Persies een tunnelvisie op kanidaten wat mee doen en de plaats  . Maar ik denk wel dat dat dit jaar in Algerije is . Het kan ook zijn dat familie de Twitter aan het draaien houd .  ::tandpastasmiley::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #688 Gepost op: 15-07-2017, 12:57:05 »
Maar ik denk wel dat dat dit jaar in Algerije is .  ::tandpastasmiley::

Even serieus? Ik denk niet dat WIDM gaat afreizen naar een land waar weliswaar geen negatief reisadvies voor is, maar waar wel een verhoogd risico is op terroristische aanslagen...
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen/algerije

Waar het dan wel is? Geen idee. Maar denk dat we aangenaam verrast gaan worden. Hoop op Slovenië want dan herken ik wellicht plekken, ben daar meerdere keren geweest  ;)

Even iets heel anders nu. Omdat alles er op wijst dat we met Jan Versteegh voor het eerst een kandidaat hebben die al in Robinson heeft gezeten dacht ik "dan zullen ze misschien ook een vrouwelijke oud-Robinsonner mee laten doen"?
En jawel... heb er eentje gevonden met een Twitterstilte van 24 april tot aan 17 juni (met alleen een retweet op 8 juni)... namelijk...

Lobke Berkhout  ::oink:: ::oink:: ::oink::

Ze zat niet in hetzelfde seizoen als Jan (1 jaar later) maar weet nog dat ik haar een zeer slimme en interessante deelnemer vond. Perfect passend in het WIDM-plaatje!

Is er enig "bewijs tegen haar"? Of heb ik hier een sterke "verdachte" te pakken?  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #689 Gepost op: 15-07-2017, 12:59:07 »
Haha, het wordt steeds maffer allemaal. Leuk topic dit om te volgen in molloze tijden.
Ik 'geniet' hier ook van!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #690 Gepost op: 15-07-2017, 13:57:17 »
En jawel... heb er eentje gevonden met een Twitterstilte van 24 april tot aan 17 juni (met alleen een retweet op 8 juni)... namelijk...

Lobke Berkhout  ::oink:: ::oink:: ::oink::

Ze zat niet in hetzelfde seizoen als Jan (1 jaar later) maar weet nog dat ik haar een zeer slimme en interessante deelnemer vond. Perfect passend in het WIDM-plaatje!

Is er enig "bewijs tegen haar"? Of heb ik hier een sterke "verdachte" te pakken?  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::


Dacht ik ook al, heb het een aantal weken geleden op dit forum gezet, ik dacht dat er bewijzen tegen waren.

Lobke Berkhout, en ja ik weet het ze heeft meegedaan aan ER, maar dat hebben wel meerdere kandidaten in WIDM gedaan. Ik vind haar echt wel een typetje voor WIDM! Ze is vanaf 25 april inactief op Twitter en heeft op 17 juni pas weer iets van haar laten horen. Erg opvallend is dat ze meer dan een maand niet heeft getweet, normaal tweet ze sowieso elke maand, maar toevallig in de maand mei tweet ze niet en hetzelfde begin juni. 



Hier het bewijs tegen;
@nigel

Lobke berkhout verscheen 23 mei nog in een video dat te maken had met zeilen. (zie hier)
Deze video zou ook die dag gemaakt zijn. 23 mei valt binnen de opnameperiode dus  het lijkt me niet dat ze meedoet.
« Laatst bewerkt op: 15-07-2017, 14:01:35 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #691 Gepost op: 15-07-2017, 14:10:52 »
Dacht ik ook al, heb het een aantal weken geleden op dit forum gezet, ik dacht dat er bewijzen tegen waren.

Oei... die heb ik even gemist geloof ik... denk ik weer een primeur te hebben  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Denk dat het net te krap is. De opnames van WIDM duren meestal zo'n dag of 17...
Maar: het zou me niets verbazen als er naast Jan V. nog een vrouwelijke oud-Robinsonner opduikt!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #692 Gepost op: 15-07-2017, 14:26:47 »
Ik ga stiekem nog altijd uit van Marokko ::jaja:: Qua aanwezigheid van mijnen, eerdere plannen in 2011 en het is volgens mij heel geschikt en een leuke nieuwe invalshoek ::bravo::
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #693 Gepost op: 15-07-2017, 14:34:29 »
Ik vrees dat we zo langzamerhand niet echt veel nieuws meer gaan vinden. Jan, Loes en Simone zijn aardig zeker, dan heb je ook altijd nog mensen die (bijna) nooit actief zijn. Hier zullen we nooit echt zekerheid over krijgen. Bovendien zijn er misschien ook nog kandidaten die de 'tim hofman-tactiek' toepassen, constant door blijven tweeten.

Kans dat we zekerheid krijgen over de locatie acht ik ook klein. Vergelijkbare 'crushing plants' staan in meer dan 100 landen. Grote kans dat er geen foto's van de juiste op internet te vinden zijn.

Maar mocht iemand nog iets nieuws vinden...  ::ok:: zoektochten worden altijd gewaardeerd.

Wat ik overigens ook nog steeds leuk vindt, ik had het al eens eerder geplaatst dacht ik, is dat Jeroen kidv als eerste Jan Versteegh op het spoor was. (vanaf 3:30)
Wat moet die kerel zijn geschrokken.

Achja, niets is wat het lijkt...
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #694 Gepost op: 15-07-2017, 14:35:03 »
Ik ga stiekem nog altijd uit van Marokko ::jaja:: Qua aanwezigheid van mijnen, eerdere plannen in 2011 en het is volgens mij heel geschikt en een leuke nieuwe invalshoek ::bravo::

Jup me2
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #695 Gepost op: 15-07-2017, 14:48:35 »
Bovendien zijn er misschien ook nog kandidaten die de 'tim hofman-tactiek' toepassen, constant door blijven tweeten.

Dat is het leukste... de kandidaten die je geheel niet ziet aankomen  ::tandpastasmiley::
Of de kandidaten die zwaar verdacht worden maar het uiteindelijk niet zijn zoals Stijn van Vliet vorig jaar  ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #696 Gepost op: 15-07-2017, 22:17:46 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 19-11-2017, 19:58:53 door Lukie4, Reden: spoiler tags »

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #697 Gepost op: 15-07-2017, 22:24:53 »
Zou top zijn als Jan en Olcay beide mee doen. Toch heb ik er een hard hoofd in en denk ik dat ze meedoen aan Kroongetuige op RTL4. Dit omdat zoals al eerder gemeld er nog nooit oud-Robinson kandidaten mee hebben gedaan aan De Mol erna. Art heeft 2 jaar terug Kees Boot nog verteld dat ie niet mee kon doen omdat ie al met Robinson mee had gedaan en omdat ze origineel willen blijven qua kandidaten. Dus dan is de kans toch vrij klein dat ze voor Jan Versteegh een uitzondering hebben gemaakt? Maar nogmaals ik hoop natuurlijk wel dat ie mee doet lijkt me een erg sportieve en gezellige kandidaat.
When life knocks you down, fight back!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #698 Gepost op: 15-07-2017, 22:25:39 »
Whaaaaaaah!!! ::oink:: ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #699 Gepost op: 15-07-2017, 22:28:20 »
Zou top zijn als Jan en Olcay beide mee doen. Toch heb ik er een hard hoofd in en denk ik dat ze meedoen aan Kroongetuige op RTL4. Dit omdat zoals al eerder gemeld er nog nooit oud-Robinson kandidaten mee hebben gedaan aan De Mol erna. Art heeft 2 jaar terug Kees Boot nog verteld dat ie niet mee kon doen omdat ie al met Robinson mee had gedaan en omdat ze origineel willen blijven qua kandidaten. Dus dan is de kans toch vrij klein dat ze voor Jan Versteegh een uitzondering hebben gemaakt? Maar nogmaals ik hoop natuurlijk wel dat ie mee doet lijkt me een erg sportieve en gezellige kandidaat.

Die opnames waren al eind vorig jaar dus deze theorie klopt niet.