Auteur Topic: Aflevering 5 - 'teugels in handen'  (gelezen 34949 keer)

Offline Gixo

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - 'teugels in handen'
« Reactie #80 Gepost op: 8-02-2017, 14:18:53 »
Dat las ik ook en ik dacht : dat is niks, maar nu ik het zo zie staan in jouw post zie ik dat Therese ook met Th begint, net als Thomas.  ;D
 

AHA! Onomstotelijk bewijs :P

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - 'teugels in handen'
« Reactie #81 Gepost op: 9-02-2017, 17:50:03 »
Imanuelle noemt op wat ze op het briefje geschreven heeft, o.a. onderstaande:



Ik ben gaan zoeken en kon over roken alleen maar wat vinden van Sanne.

http://web.avrotros.nl/cultuur/kunst/Player/AT_2070056

De column van cabaretiere Sanne Wallis de Vries over (een beetje) roken.

Maar al haar columns zijn niet meer te lezen.



Verdenk Ima niet maar zij geeft hier wel heel veel zintuiglijke informatie aan Jochem op dierlijk niveau: " hoe ruikt-ie, hoe snuift-ie" reukvermogen belangrijk voor de mol.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - 'teugels in handen'
« Reactie #82 Gepost op: 10-02-2017, 13:18:44 »
Door vakantie nu pas de aflevering gezien, maar dit was wel echt een geweldige aflevering. Deed mij veel denken aan de vlaamse mol vorig jaar.

+ alle kritiek punten die hier werden genoemd vorig jaar werden deze aflevering juist geweldig gedaan. Hulde ::bravo::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - 'teugels in handen'
« Reactie #83 Gepost op: 10-02-2017, 13:58:59 »
Een fuselier is een soldaat.....

Ah soldaat van oranje Moedermol  :D

Als er wat meer gelaagdheid in het spel is, kan de fuselier = geweerschutter, als dit al een hint is, ook slaan op Diederik als schutter op de kermis. Ik zei dit als grapje in een ander topic, maar waarom ook niet eigenlijk.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - 'teugels in handen'
« Reactie #84 Gepost op: 10-02-2017, 19:49:36 »
Door vakantie nu pas de aflevering gezien, maar dit was wel echt een geweldige aflevering. Deed mij veel denken aan de vlaamse mol vorig jaar.

Vreemd. Er is deze aflevering niets gebeurd. Je kan vanuit eender welke tunnel zeggen: 'Mijn Mol heeft deze aflevering niet gemold en heeft wat goodwill proberen kweken'.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - 'teugels in handen'
« Reactie #85 Gepost op: 10-02-2017, 19:56:07 »
Vreemd. Er is deze aflevering niets gebeurd. Je kan vanuit eender welke tunnel zeggen: 'Mijn Mol heeft deze aflevering niet gemold en heeft wat goodwill proberen kweken'.

Klopt, maar de eerste keer dat ik een wie is de mol aflvering bekijk, kijk ik gewoon objectief en geniet ik ervan. Daarna ga ik pas kijken wat er verdacht was.

Vooral het stiekem jokers brandden was wel leuk om te zien. De vlaamse mol heeft vorig jaar bewezen dat je geen mastermind nodig hebt om opdrachten te bedenken en dit zag ik deze week ook in de aflevering terugkomen. Alhoewel het schieten op de roos wel wat beter kon.