Auteur Topic: Waarom Thomas een goede mol was.  (gelezen 14935 keer)

Offline Alebbela

  • Forumlid
Waarom Thomas een goede mol was.
« Gepost op: 11-03-2017, 21:42:43 »
Hij had toch zo'n hoge pot? En een veiling?
Ja, MAAR TOCH. Thomas is zowel de een na minst verdachte mol ooit, als de mol die qua percentage bijna het minste geld heeft binnengebracht. Voor mij nummer 3 als mol.
1 Dennis
2 Kees
3 Thomas
(4 George)
 ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2017, 21:45:40 »
Als je kijkt naar geld en verdenkingen op dit forum dan heb je de slechtste Mol ooit, maar toch heb ik niet dat gevoel net omdat hij voor de kandidaten onverdacht gebleven is. Voorgaande Mollen konden zich nog al eens verschuilen achter nepmollen die de echte Mol uit de spotlights zetten, maar Thomas heeft buiten een stuntelige Jochem eigenlijk geen hulp gekregen van andere kandidaten.

Daarom vind ik ook dat Thomas het goed gedaan heeft en hij zou zeker in de bovenste helft staan in mijn lijstje BN-Mollen.

Offline R0m4ndu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #2 Gepost op: 11-03-2017, 21:54:49 »
Hij heeft t voortreffelijk gedaan, qua geld in de pot kunnen we eigenlijk niet vergelijken met mollen uit de voorgaande jaren want zij hadden geen verdubbelaar op het einde. De molacties waren voortreffelijk, en vooral de Helix rodeo was vuil. Hij mag zich meten met Dennis en Kees.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2017, 21:59:29 door R0m4ndu »

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2017, 21:57:05 »
Hulpmol, ik vind geld alleen niet relevant, maar het PERCENTAGE van het verdiende bedrag. En dat hii gier zo werd verdacht (ook door mij), is niet zijn schuld, maar die van de productie...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2017, 22:02:53 »
Hulpmol, ik vind geld alleen niet relevant, maar het PERCENTAGE van het verdiende bedrag. En dat hii gier zo werd verdacht (ook door mij), is niet zijn schuld, maar die van de productie...
Helemaal mee eens. De molacties waren te breed uitgemeten in de afleveringen. Bv het door oranje rijden.  Bleek dus dat dat voor de deelnemers stuk minder obvious was.


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #5 Gepost op: 11-03-2017, 22:04:12 »
Hulpmol, ik vind geld alleen niet relevant, maar het PERCENTAGE van het verdiende bedrag. En dat hii gier zo werd verdacht (ook door mij), is niet zijn schuld, maar die van de productie...

Dat is dan ook exact het punt dat ik maak. Als je naar die dingen kijkt, lijkt hij een slechte Mol, maar dat is hij dus niet. ::ok::

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2017, 22:09:31 »
Hulpmol, oh sorry. Nu zie ik je punt. Ik vatte het alleen anders op

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #7 Gepost op: 11-03-2017, 22:10:47 »
en helemaam eens met 'R0...' dat hij zich met de besten mag meten. Rodeo was idd erg gedurfd. Erg goed!

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #8 Gepost op: 11-03-2017, 23:50:39 »
Overigens, de verdubbelaar heeft het percentage van het geld niet veranderd.

Het was 12.160 van potentieel 56.800 euro (21,4%)
Het werd 24.320 van potentieel 113.600 euro (21,4%)

Zonder veiling:
Het was 18.960 van potentieel 56.800 euro (33,4%)
Het werd 37.920 van potentieel 113.600 euro (33,4%)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #9 Gepost op: 12-03-2017, 00:26:20 »
Een mol die door de rest van de kandidaten vrijwel niet verdacht was heeft bij mij altijd 10 bonuspunten. En ik moet eerlijk zeggen, ik zat eerst vol op Jeroen en had hem nooit verwacht als mol in het begin ondanks dat ie hier meteen al ontmaskerd was! En hij heeft ook echt wel lef getoond bij de duinen en die 750 euro die die liet schieten bij die rodeo opdracht

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #10 Gepost op: 12-03-2017, 03:18:08 »
Vind hem een goede mol omdat de andere kandidaten hem niet verdachten. Omdat hij waanzinnig kan acteren. En omdat hij zich inderdaad niet verschool achter andere kandidaten. Zoals Jochem die molt met de halve duizend maar Thomas die er een schep bovenop heeft gedaan.


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #11 Gepost op: 12-03-2017, 03:21:08 »
maar 2x ingevuld als mol door de kandidaten. Briljant  ::bravo::

Offline richard_mol

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #12 Gepost op: 12-03-2017, 09:08:06 »
tsja, voor het eerst in alle seizoenen zat ik vanaf aflevering 1 op de goede mol. En de beste mol; tsja, als je bijna niet molt word je ook niet ontdekt. Ieder zijn voorkeur, maar voor mij staat Thomas met stip zo ongeveer onderaan de lijst met "beste" mollen.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #13 Gepost op: 12-03-2017, 09:58:35 »
tsja, voor het eerst in alle seizoenen zat ik vanaf aflevering 1 op de goede mol. En de beste mol; tsja, als je bijna niet molt word je ook niet ontdekt. Ieder zijn voorkeur, maar voor mij staat Thomas met stip zo ongeveer onderaan de lijst met "beste" mollen.
Ieder zijn eigen mening, maar hier ben ik het zo mee oneens! Thomas heeft vaak gemold en soms ook letterlijk voor de neus van de kandidaten. Denk aan de lasso-opdracht en de schietopdracht. Soms als de kandidaten heel dicht in de buurt waren, denk aan de rodeo opdracht en de moltown opdracht. Daarnaast vind ik de verdachtheid bij de kandidaten een betere graadmeter dan de verdachtheid bij het publiek. Dit laatste heeft namelijk ook voor een groot gedeelte te maken met de montage. Dat hij in de test maar twee keer als mol is ingevuld, maakt hem voor mij een heel goede mol. En naar mijn mening komt dit niet omdat hij weinig gemold heeft, maar door zijn goede acteerwerk.


Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #14 Gepost op: 12-03-2017, 10:11:03 »
Ieder zijn eigen mening, maar hier ben ik het zo mee oneens! Thomas heeft vaak gemold en soms ook letterlijk voor de neus van de kandidaten. Denk aan de lasso-opdracht en de schietopdracht. Soms als de kandidaten heel dicht in de buurt waren, denk aan de rodeo opdracht en de moltown opdracht. Daarnaast vind ik de verdachtheid bij de kandidaten een betere graadmeter dan de verdachtheid bij het publiek. Dit laatste heeft namelijk ook voor een groot gedeelte te maken met de montage. Dat hij in de test maar twee keer als mol is ingevuld, maakt hem voor mij een heel goede mol. En naar mijn mening komt dit niet omdat hij weinig gemold heeft, maar door zijn goede acteerwerk.


Precies zoals ik het seizoen ervaren heb. Heb dan ook enorm genoten van Thomas als mol :)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #15 Gepost op: 12-03-2017, 12:58:53 »
Ik moet zeggen, in de eerste afleveringen kon ik nooit geloven dat Thomas de mol was. Hij werd zo uit de montage gehouden dat ik dacht dat hij aflevering 3 niet zou halen. Voor mijn gevoel kon het niet anders dan dat Diederik de mol was. Het had zo briljant geweest als de mol uit de groep gehaald werd en vervolgens op de kermis iedereen af kon knallen.
Naar mate het seizoen verder ging kreeg ik in de gaten dat het Thomas moest zijn. Zeker nadat Diederik het gewoon niet meer kon zijn. Ik had wel telkens mijn twijfels of het wel de juiste keuze was als mol, Tot gisteren. Wat heb ik genoten van Thomas als mol. Ik vind het echt geweldig als de mol zo brutaal te werk gaat. Bijvoorbeeld het gaan liggen op de grond bij de porto opdracht. Dat deed mij echt terugdenken aan Dennis aan de spelmachines op de cruise. Al met al komt Thomas voor mij in het rijtje Dennis & Kees. Met Dennis nog altijd op 1, maar Thomas komt voor mij op de 2e plek en dat had ik halverwege de serie nooit kunnen denken.

Thomas, chapeau  ::ok::
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline kiyoaki

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #16 Gepost op: 12-03-2017, 13:01:40 »
Beste mol vind ik nog steeds Deborah van seizoen 1 eigenlijk. Ook totaal niet verdacht tot het eind.

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #17 Gepost op: 12-03-2017, 14:15:46 »
Beste mol vind ik nog steeds Deborah van seizoen 1 eigenlijk. Ook totaal niet verdacht tot het eind.

Dat seizoen heb ik nooit gezien, dus voor mij blijft Thomas samen met Dennis en Kees in mijn top3 ::jaja::

Offline Alebbela

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #18 Gepost op: 12-03-2017, 15:59:21 »
Deborah vond k okay, maar niet heel bijzonder. Wel knap als eerste natuurlijk

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #19 Gepost op: 12-03-2017, 18:46:44 »
Als je pas tegen het einde door 1 kandidaat wordt ontmaskerd heb je het heel goed gedaan!
Ich bin ein Bärliner!