Auteur Topic: Waarom Thomas een goede mol was.  (gelezen 14934 keer)

Offline stofferenblik

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #20 Gepost op: 12-03-2017, 20:44:08 »
Was dit een goede mol, of een buitengewoon domme groep?

Het leek wel alsof sommige kandidaten af en toe het spel niet snapten. Gewoon aan elkaar vertellen op wie je zat. Geen rekening er mee houden dat er een mol in het spel zat, verbaasd zijn als iemand het spel verstiert, etc.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #21 Gepost op: 13-03-2017, 01:02:54 »
Was dit een goede mol, of een buitengewoon domme groep?

Het leek wel alsof sommige kandidaten af en toe het spel niet snapten. Gewoon aan elkaar vertellen op wie je zat. Geen rekening er mee houden dat er een mol in het spel zat, verbaasd zijn als iemand het spel verstiert, etc.

De groep was dit jaar inderdaad niet zo sterk op tactisch vlak. Maar je zou toch verwachten dat wanneer meerdere mensen samenwerken ze samen tot een beter idee komen? Jochem-Sigrid en Jochem-Ima zijn tot het einde op Diederik blijven zitten, terwijl Ima en Jochem eigenlijk na de non-executie na de rodeo hadden kunnen weten dat Diederik waarschijnlijk de Mol niet was.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #22 Gepost op: 13-03-2017, 05:41:24 »
Het is ongetwijfeld wel een wisselwerking geweest, de groep heeft de mol mee gezeten en veel ruimte gegeven. Maar toch, het zal zijn acteerwerk geweest zijn waardoor ze hem zo massaal maar niet verdachten. Aan tafel zeggen de kandidaten ook dat hij zo nerveus overkwam met zo'n lief snoetje. Diederik geeft hij er heel kandidaats van langs over een opdracht. Thomas heeft echt zijn best gedaan om niet mols over te komen, dat is hem uitmuntend gelukt dus. En hij heeft steeds meer gemold recht onder de neuzen van de kandidaten. Daarom denk ik dat ondanks de groep samen niet zo sterk was als misschien had gekund, Thomas het nog steeds goed gedaan heeft. En wat iemand eerder al aangaf, ook ik had dat halverwege het programma niet verwacht dat ik dat zou vinden  ::tandpastasmiley::

Online Lo

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2017, 09:42:13 »
inderdaad niet zo sterk op tactisch vlak. Maar je zou toch verwachten dat wanneer meerdere mensen samenwerken ze samen tot een beter idee komen? Jochem-Sigrid en Jochem-Ima
Jochem-Sanne op het eind was toch helemaal hilarisch ::bravo:: ::rofl::. Echt tot op het stompzinnige af hoor. Als mol moet je dus ook geluk hebben. Bijv. Anne-Marie en Margriet hadden dat helemaal NIET.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #24 Gepost op: 15-03-2017, 15:17:46 »
Overigens, de verdubbelaar heeft het percentage van het geld niet veranderd.

Het was 12.160 van potentieel 56.800 euro (21,4%)
Het werd 24.320 van potentieel 113.600 euro (21,4%)

Zonder veiling:
Het was 18.960 van potentieel 56.800 euro (33,4%)
Het werd 37.920 van potentieel 113.600 euro (33,4%)

Klopt toch niet helemaal. Als de Mol (of de verliezer) de verdubbelaar had was er 12.160 binnengehaald van de 113.600 (10,7%).

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #25 Gepost op: 15-03-2017, 19:54:21 »
Thomas werd pas vlak door de finale door een kandidaat verdacht. Daarmee zit hij in goed gezelschap van Deborah, George en Dennis.

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom Thomas een goede mol was.
« Reactie #26 Gepost op: 16-03-2017, 09:22:43 »
Ik vind Thomas geen slechte Mol, maar vind 'm ook geen topmol. En yup dat komt vooral door de montage, maar laten we eerlijk zijn, dat is het enige dat wij zien / weten. Daarnaast word ik af en toe oprecht kwaad over de weinige acties die wij zijn. Wat mis ik de tijd dat de ontknoping met alle afvallers gewoon van tevoren was opgenomen waar ELKE opdracht werd besproken en waar er ten minste 10 hints voor ons als kijker waren te vinden. Tegenwoordig bespreken ze héél kort en heel summier een opdracht of 8 en that's it. Dat vind ik niet een heel seizoen lang mollen, dat noem ik af en toe eens een keertje een Molactie. Maargoed, dat is Thomas zijn schuld natuurlijk, maar daarom voor mij een mindere Mol!
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives