Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
128 (58.2%)
Olcay Gulsen
58 (26.4%)
Ruben Hein
34 (15.5%)

Totaal aantal stemmen: 219

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 179429 keer)

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2018, 02:00:38 »
Jean-Marc, Stine, Emilio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #41 Gepost op: 7-01-2018, 10:37:51 »
Ik zou het niet weten...
Volgens mij een lastige opdracht om te mollen.
Je werkt in duo's dus je hoeft maar op 1 ander persoon te letten als kandidaat.
Te tricky voor een Mol.
Nou, weet je Kim nog? Die durfde dat zeker wel aan he, met dat plaatje raden, zij was 'thee' geloof ik maar verwisselde dat toen weer... 'beetje fucken' zei ze tegen Erik. Ik zag Stine hier net zo werken. Simone kreeg geen kans ertoe want Bella riep de seconde nadat ze verteld had dat verder met Art bellen geld ging kosten "dat gaan we dus niet doen!" En wel zo gedecideerd dat Simone als ze de mol is ook geen kant ermee op kon. Dus dat zou een uitleg kunnen zijn, verder deed ze wel mols net als Stine door weg te lopen van de jokers en gemaakt blij te doen als de ander het vond.

De andere groepjes hadden niet zulk mols gedrag, bij twee zelfs 2000,- gevonden, Loes voorop... helemaal fout. Als zij de mol is zou ze Ron ook niet naar huis sturen op deze manier (om weer 2000 te sparen). Dus of Ron is zelf de mol of de mol zit bij de 6. Ja en dan blijft er daar weinig over met team Olcay 2000, en van de 4 deden dus alleen de beide S-dames mols. Simone kan niet als nieuwslezer dus is Stine de mol. Simpel eigenlijk.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #42 Gepost op: 7-01-2018, 12:47:10 »
We kunnen het topic sluiten ;D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #43 Gepost op: 7-01-2018, 13:37:20 »
Op dit moment zeg ik: Jan, met Simone (waarom zou een nieuwslezeres dat niet kunnen/mogen?) en toch Loes.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #44 Gepost op: 7-01-2018, 13:43:13 »
Emilio. Simone.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2018, 20:15:20 door Amethyst »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #45 Gepost op: 7-01-2018, 14:10:04 »
Ik ga even voor Emilio
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #46 Gepost op: 7-01-2018, 16:13:18 »
Ron.

Als wensmol dan. Maar is gelukkig een realistische mogelijkheid geworden :D 8) 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #47 Gepost op: 7-01-2018, 16:16:16 »
Ron.

Als wensmol dan. Maar is gelukkig een realistische mogelijkheid geworden :D 8) 8)
Haha, houd vol! ::bravo::

OT: Ik ga nu voor Stine, gevolgd door Loes

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #48 Gepost op: 7-01-2018, 16:23:48 »
Op dit moment zeg ik: Jan, met Simone (waarom zou een nieuwslezeres dat niet kunnen/mogen?) en toch Loes.

Iemand verklaarde hier dat haar geloofwaardigheid als journalist/nieuwslezer daarmee aangetast zou worden of zo. Met alle respect, maar dat is natuurlijk kolder. Diegene denkt waarschijnlijk ook dat een slechterik uit GTST in het echte leven ook gemeen is. Iedereen met een positief IQ weet dat WIDM? een spel is.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #49 Gepost op: 7-01-2018, 17:37:51 »
De Mol is waarschijnlijk een vrouw, want Ron is natuurlijk niet de Mol, net zoals dat ik Ruben zéér onverdacht vind. Ook Jean-Marc en Jan vind ik onverdacht, en ook in Emilio zie ik nog weinig mols.

Bovenaan mijn lijstje staan in ieder geval de vrouwen: Simone, Stine, Olcay.

Meest verdacht: Simone, Stine, Olcay
Middencategorie: Bella, Jean-Marc, Jan, Loes
Meest onverdacht: Ruben, Emilio, (Ron).
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #50 Gepost op: 7-01-2018, 17:51:46 »
Gezien ik in wie is niet de mol er zes genoemd heb: Jean-Marc, Loes, Ron, Olcay, Simone en Ruben houd je er vier over voor dit topic. Bella, Stine, Emilio en Jan houd ik als vier meest verdachte kandidaten over. Zowel Bella/Emilio kwamen kandidaats over met het vinden van de jokers (check het moldagboek en aldaar geeft de mol aan vooral kandidaterig over te willen komen) Tegelijkertijd geven Stine/Emilio nauwelijks hints door aan de rest.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #51 Gepost op: 7-01-2018, 23:45:07 »
Dat "Wij zijn niet in Kiev, vriend!"-moment, daarom Ruben Hein!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #52 Gepost op: 8-01-2018, 11:21:41 »
Jeetje, wat superlastig. Ik twijfel nog tussen Stine en Simone vooral. Verder is mijn nummer 3 Loes. Het kan echter nog alle kanten op, behalve Ron, die verdenk ik echt niet meer, ook niet als hij terug wordt "gepusht" door de makers.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #53 Gepost op: 8-01-2018, 11:28:34 »
Ik ga voor 100% in de Simone Tunnel  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #54 Gepost op: 8-01-2018, 12:10:22 »
Emilio.

Al is het natuurlijk onmogelijk te zeggen na één opdracht. Maar Emilio gedroeg zich hierin vooral relaxed en redelijk onopvallend terwijl hij toch controle leek te hebben door Stine beslissingen te laten uitspreken die mogelijk door gezamenlijk overleg tot stand zijn gekomen. Hij had er in ieder geval geen problemen mee om meermaals Art te bellen.

Het moment dat hij niet aan Loes wil doorgeven dat Art de aanwijzing M18 gaf grijp ik als sterkste punt aan in mijn molkeuze. Het lijkt erop dat Emilio en Stine hebben afgesproken om die informatie niet door te geven met als (plausibele) reden dat het specifiek voor hun stad is. Prima, maar waarom geeft Emilio snel de telefoon over aan Stine als Loes aandringt om de aanwijzing gewoon even door te geven? Mogelijk omdat Emilio zich niet te verdacht wil maken en zo de aandacht naar Stine verschuift. Een kandidaat wil juist graag verdacht overkomen, de Mol liever niet.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #55 Gepost op: 8-01-2018, 12:14:12 »
Leuk om te lezen hoe verspreid op dit moment de verdenkingen liggen. Ik weet ook wel dat we nog maar net aflevering 1 hebben gehad, maar het is wel leuk om te zien dat niet 1 of 2 kandidaten er al enorm bovenuit steken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #56 Gepost op: 8-01-2018, 12:46:38 »
Emilio.

Al is het natuurlijk onmogelijk te zeggen na één opdracht. Maar Emilio gedroeg zich hierin vooral relaxed en redelijk onopvallend terwijl hij toch controle leek te hebben door Stine beslissingen te laten uitspreken die mogelijk door gezamenlijk overleg tot stand zijn gekomen. Hij had er in ieder geval geen problemen mee om meermaals Art te bellen.

Het moment dat hij niet aan Loes wil doorgeven dat Art de aanwijzing M18 gaf grijp ik als sterkste punt aan in mijn molkeuze. Het lijkt erop dat Emilio en Stine hebben afgesproken om die informatie niet door te geven met als (plausibele) reden dat het specifiek voor hun stad is. Prima, maar waarom geeft Emilio snel de telefoon over aan Stine als Loes aandringt om de aanwijzing gewoon even door te geven? Mogelijk omdat Emilio zich niet te verdacht wil maken en zo de aandacht naar Stine verschuift. Een kandidaat wil juist graag verdacht overkomen, de Mol liever niet.
Ik vond het ook heel opvallend dat Emiio ineens de telefoon aan Stine gaf en dacht ook dat ze dit onderling besproken moeten hebben.
Als Emilio de mol is dan heeft hij deze opdracht al aardig wat toneelstukjes gespeeld o.a. dat ze duidelijk niet de eersten waren die de locatie vonden i.v.m. 5 gemiste oproepen en bij het vinden van de jokers.( dat hij ze alle twee zelf had moeten houden)Bovendien heeft hij zijn teamgenoot dan volledig gemanipuleerd. Uiteindelijk vinden ze wel alle  locaties. Emilio vindt al snel de jokers, laat Stine rustig de prullenbakken doorzoeken om zelf langs de enveloppe lopen om dan te zeggen dat hij denkt dat het geld niet op die locatie ligt. Emilio vond ook de kluis.

Aardig wat molpotentie die Emilio ;D

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #57 Gepost op: 8-01-2018, 12:48:28 »
Ik denk Emilio.En dan vooral door het achterlaten van informatie en van m18 n18 maken. En op de boulevard was hij ook stekeblind. Zag de envelop niet terwijl hij wel die kant op keek.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #58 Gepost op: 8-01-2018, 14:30:44 »
Ik denk Emilio.En dan vooral door het achterlaten van informatie en van m18 n18 maken. En op de boulevard was hij ook stekeblind. Zag de envelop niet terwijl hij wel die kant op keek.

Dat kan ik wel verklaren: M18 en N18 geven beiden hetzelfde (grote park) aan waardoor die actie de boel eigenlijk niet of amper vertraagt. En de envelop kan ook een montagedingetje zijn, want de posters wisselen elkaar met een bepaald patroon af en dus krijg je op 26 km een boel rode posters.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #59 Gepost op: 8-01-2018, 17:02:22 »
door Stine beslissingen te laten uitspreken die mogelijk door gezamenlijk overleg tot stand zijn gekomen. Hij had er in ieder geval geen problemen mee om meermaals Art te bellen.
Maar dat ging juist andersom. Stine was daar uitgebreid en voorzichtig naar toe aan het werken..... maar liet Emilio het uiteindelijk uitspreken dat het slim was om te bellen!! Dat vond ik nu juist een van de grote molse momenten van haar....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)