Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
128 (58.2%)
Olcay Gulsen
58 (26.4%)
Ruben Hein
34 (15.5%)

Totaal aantal stemmen: 219

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 181501 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #300 Gepost op: 28-01-2018, 14:18:29 »
Gelukkig heb ik vorig jaar alle poll resultaten al eens opgezocht en ergens bewaard.
Heb je ze ook van de Molbeurs? Die is oorspronkelijke opgezet om de mol aan te wijzen en bestaat nu toch ook al wel zo'n 10 jaar.

Hij staat nu al weken vol op Stine. Aan mij ligt dat overigens totaal niet want ik heb 0 Stine mol aandelen :-[ :-[
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #301 Gepost op: 28-01-2018, 14:20:59 »
Heb je ze ook van de Molbeurs? Die is oorspronkelijke opgezet om de mol aan te wijzen en bestaat nu toch ook al wel zo'n 10 jaar.

Hij staat nu al weken vol op Stine. Aan mij ligt dat overigens totaal niet want ik heb 0 Stine mol aandelen :-[ :-[

Nee, helaas. Heb me nooit met de Molbeurs bezig gehouden.

Ik heb die gegevens vorig jaar verzameld omdat iemand toen vroeg: "Is het ooit als fout gelopen met dit forum als 90% vol op iemand zit?"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #302 Gepost op: 28-01-2018, 16:55:10 »
1. Simone

2. Loes
3. Ruben

4. Jan

5. Olcay
6. Stine
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #303 Gepost op: 28-01-2018, 17:38:36 »
1. Stine/Simone

3. Loes
4. Ruben
5. Olcay
6. Jan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #304 Gepost op: 28-01-2018, 17:58:01 »
Stine vs. Simone begint nu eindelijk een dilemma te worden ::jaja::

Maar waarom haalt Simone 200 euro binnen bij de auto-opdracht> ??? Of zien we haar belletje voor 500 euro niet in beeld?

Bij beiden klopt het plaatje in elk geval en toch klopt er iets niet.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #305 Gepost op: 28-01-2018, 18:00:08 »
Maar waarom haalt Simone 200 euro binnen bij de auto-opdracht> ???

Deed Thomas niet iets gelijkaardigs op de kermis? Bovendien had Simone lang genoeg in de kreupelstraat gezeten. (Hint.)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #306 Gepost op: 28-01-2018, 18:35:45 »
Stine vs. Simone begint nu eindelijk een dilemma te worden ::jaja::

Maar waarom haalt Simone 200 euro binnen bij de auto-opdracht> ??? Of zien we haar belletje voor 500 euro niet in beeld?

Bij beiden klopt het plaatje in elk geval en toch klopt er iets niet.

Ze haalt er toch de opdracht erna 500 uit, dus netto is het die aflevering toch een negatieve bijdrage.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #307 Gepost op: 28-01-2018, 18:52:30 »
Stine of Simone en na veel wikken en wegen ben ik er nog steeds niet uit. Beide steeds op sleutelposities, beide steeds een kink in de kabel. Beide een afwijkende route van de rest bij de Niets is wat het lijkt-opdracht in het park. Ik ga nu voor Stine. Maar dat is puur omdat ik haar al weken in de pool als mol heb en in de app. Toch is de twijfel zo groot dat ik zomaar nog zou kunnen switchen...


... maar ik wil het niet
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #308 Gepost op: 28-01-2018, 19:22:34 »
Deed Thomas niet iets gelijkaardigs op de kermis? Bovendien had Simone lang genoeg in de kreupelstraat gezeten. (Hint.)
Heb je een punt. Maar toen zat er al bijna 3000 euro in de pot in plaats van dat de pot uit de min getild moest worden. Ligt misschien aan mij, maar dan zou ik als Mol toch minder enthousiast worden. Zonder haar verdubbelde 200 euro had de pot nog in de min gestaan.
Mijn belangrijkste punt is dat ze in haar eentje was (tegenover Stine die bijrijder was) en zich dus tegen niemand hoefde te verantwoorden. (Kun je ook weer tegen beweren dat het misschien nog helemaal niet zo makkelijk is je af te laten gaan als er maar een paar rode autootjes rondrijden - en de 750 euro meer waard is om te laten pakken?)
...óf niet!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #309 Gepost op: 28-01-2018, 23:34:52 »
Ruben!

Opdracht 4.1: Laat de groep voorbij de tunnel lopen en heeft weinig constructiefs gedaan.
Opdracht 4.2: Keuze niet zichtbaar, dus hoeft niet voor het geld te zijn gegaan.
Opdracht 4.3: Geen envelop overgebracht dus zeker ook niet het geld.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #310 Gepost op: 29-01-2018, 00:03:25 »
Heb je een punt. Maar toen zat er al bijna 3000 euro in de pot in plaats van dat de pot uit de min getild moest worden. Ligt misschien aan mij, maar dan zou ik als Mol toch minder enthousiast worden. Zonder haar verdubbelde 200 euro had de pot nog in de min gestaan.
Mijn belangrijkste punt is dat ze in haar eentje was (tegenover Stine die bijrijder was) en zich dus tegen niemand hoefde te verantwoorden. (Kun je ook weer tegen beweren dat het misschien nog helemaal niet zo makkelijk is je af te laten gaan als er maar een paar rode autootjes rondrijden - en de 750 euro meer waard is om te laten pakken?)

Eens. Ik vind dat ook een beetje vreemd. Ze is helemaal alleen, er zijn anderen die af gaan (dus het zou dan ook niet echt opvallen als ze het ook niet haalt), ze haalt in mijn ogen, als mol zijnde, echt onnodig geld binnen. Daar kunnen de standaard dingen tegenin worden gebracht, zoals vertrouwen in de groep winnen, en later haalt ze het er wel weer uit, maar ik blijf het vreemd vinden.
Misschien dat die autootjes haar inderdaad niet klem hebben gereden of... ze is de mol gewoon niet.

Ik neig dat laatste te geloven  ;)
 
« Laatst bewerkt op: 29-01-2018, 00:05:21 door Poekie »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #311 Gepost op: 29-01-2018, 11:09:50 »
Nee dat lijkt me dan ook niet... ik heb ook geen molvibes bij haar... vooral omdat ze zo primair reageert op alles en Stine bijv. op alles secundair. Nu ze dan ook nog op duidelijke afstand is komen te liggen in alle Follow The Money theorieen stem ik ook op Stine
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #312 Gepost op: 29-01-2018, 13:35:31 »
Het schijnt dat Stine altijd zo is/reageert. Dus dat ze secundair reageert, zegt niet dat ze de mol is. Ook niet dat ze de mol niet is overigens.

Ik hou het maar op Simone. Maar ben behoorlijk "lost" dit jaar.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #313 Gepost op: 29-01-2018, 15:10:33 »
Ja dit valt mij ook op. Om eerlijk te zijn ben ik ook verbaasd dat we op het forum nog niet door hebben dat Loes de mol is, want voor mij is het echt heel duidelijk. Loes speelt het wel echt heel goed. Maar daar komen jullie nog wel achter  :P
Ik ben naar jouw tunnel overgestapt!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #314 Gepost op: 29-01-2018, 16:30:43 »
Ik ben naar jouw tunnel overgestapt!
::bravo::
Frankje Lapi

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #315 Gepost op: 29-01-2018, 19:58:31 »
Simone.

Stine doet ook verdacht, maar dat zie ik steeds meer als haar tactiek. Zij is zo iemand die ook als kandidaat per definitie het tegenovergestelde doet van wat je verwacht, puur om verwarring te zaaien.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #316 Gepost op: 29-01-2018, 20:05:28 »
1. Simone
2. Stine

3. Ruben

4. Jan
5. Olcay
6. Loes

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #317 Gepost op: 29-01-2018, 20:08:45 »
Ik zit al tijdje op Loes, met vlak erachter Stine.
3e Simone
4e Ruben
5 Jan
6 Olcay

Ik hanteer maar het afstrepen, Jan zeer fanatieke kandidaat, Olcay is te opvallend dwars aan het liggen en vertragen, Ruben ik ook wel fanatiek maar heeft ook weer aantal dingen waarbij hij op de achtergrond is. Simone heb ik ook nog niet helemaal uitgevlakt. En Loes en Stine hebben beide dingen op de kerfstok waardoor er minder geld in het spel is. En ik vermoed dat Stine weet dat er nog een aflevering komt waar er jokers en vrijstellingen te verdienen zijn en zei dan haar zwarte inzet.
De jacht is geopend

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #318 Gepost op: 30-01-2018, 18:22:30 »
Ehm... Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op dit moment is Jan mijn hoofdverdachte. Die tunnel is nogal eenzaam op dit moment.  ;D
Het komt erop neer dat ik zijn fanatisme niet geloof.

2. Stine (lijkt mij sterk)
3. Simone (maar dat komt vooral omdat ze zo verdacht in beeld komt)
4. Ruben (hij komt wel wat passief op mij over)
5. Loes (moeilijk te peilen)
6. Olcay (maar o, wat zou het tof zijn als ze toch de mol zou zijn)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #319 Gepost op: 30-01-2018, 18:43:31 »
Ik had het graag anders gezien (en ook 3 afleveringen anders verwacht), maar ik krijg steeds meer het vermoeden dat de Mol dit jaar weer een man is.
1. Ruben
2. Jan
3. Loes
4. Simone
5. Olcay
6. Stine