Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
128 (58.2%)
Olcay Gulsen
58 (26.4%)
Ruben Hein
34 (15.5%)

Totaal aantal stemmen: 219

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 181497 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #960 Gepost op: 5-03-2018, 10:43:38 »
Ik denk dat hij daarom juist voor het geld koos ipv voor de mol. Je mocht maar een van de twee kiezen. Aangezien de anderen op hem zitten is de kans groot dat hij met de pot naar huis mag. Dan wil je er nog graag €2500 bij.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #961 Gepost op: 5-03-2018, 11:15:16 »
Ik denk dat hij daarom juist voor het geld koos ipv voor de mol. Je mocht maar een van de twee kiezen. Aangezien de anderen op hem zitten is de kans groot dat hij met de pot naar huis mag. Dan wil je er nog graag €2500 bij.

Bovendien, als hij dan toch echt twijfelt, vul je 20-20 in op Jan en Olcay. Je weet dat de andere niet-Mol toch 40-0 op jou gaat. Dus als Ruben de Mol niet is, kan hij 21-20 (vraag 19 slaagt op iedereen) gaan en wint hij zo altijd.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #962 Gepost op: 5-03-2018, 11:17:24 »
Ik had gisteren op Ruben gestemd, maar pas 'm aan op Jan!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #963 Gepost op: 5-03-2018, 11:21:20 »
Ik denk dat hij daarom juist voor het geld koos ipv voor de mol. Je mocht maar een van de twee kiezen. Aangezien de anderen op hem zitten is de kans groot dat hij met de pot naar huis mag. Dan wil je er nog graag €2500 bij.

Maar hij was niet zeker van zijn mol dus ook niet zeker van de overwinning.

Hij heeft de test op Jan ingevuld, niet gespreid.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #964 Gepost op: 5-03-2018, 11:24:09 »
Maar hij was niet zeker van zijn mol dus ook niet zeker van de overwinning.

Hij heeft de test op Jan ingevuld, niet gespreid.

En net omdat hij niet gespreid heeft, denk ik dat hij zeker genoeg was om niet het pad van de Mol te kiezen, want spreiden was voor hem altijd een valabele optie gezien de anderen hun verdenking.

Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #965 Gepost op: 5-03-2018, 11:26:26 »
Als Jan de mol is.

Is het dan nodig om Olcay zo te overtuigen dat Ruben de mol is. Zeker op het eind. Best gemeen toch.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #966 Gepost op: 5-03-2018, 11:40:56 »
En net omdat hij niet gespreid heeft, denk ik dat hij zeker genoeg was om niet het pad van de Mol te kiezen, want spreiden was voor hem altijd een valabele optie gezien de anderen hun verdenking.

Dan heeft hij of gelogen over zijn twijfels of gelogen over het niet spreiden in de test. Waarom zou je in de finale nog een gelogen testbiecht opnemen, als er toch geen winnaar/verliezer bekend wordt gemaakt? Ik vind het maar raar.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #967 Gepost op: 5-03-2018, 11:42:47 »
Bovendien, als hij dan toch echt twijfelt, vul je 20-20 in op Jan en Olcay. Je weet dat de andere niet-Mol toch 40-0 op jou gaat. Dus als Ruben de Mol niet is, kan hij 21-20 (vraag 19 slaagt op iedereen) gaan en wint hij zo altijd.

Je weet nooit 100% zeker dat die andere kandidaat vol op jou gaat. Ik zou in ieder geval niemand vertrouwen in zo'n situatie.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #968 Gepost op: 5-03-2018, 11:43:04 »
Dan heeft hij of gelogen over zijn twijfels of gelogen over het niet spreiden in de test. Waarom zou je in de finale nog een gelogen testbiecht opnemen, als er toch geen winnaar/verliezer bekend wordt gemaakt? Ik vind het maar raar.

Akkoord, het is niet helemaal zuiver. Maar goed, bij deze 3 kandidaten heb ik wel meer dingen die niet helemaal kloppen. Zowel wanneer ze Mol zijn als wanneer ze kandidaat zijn.

Ik zou het nog steeds aanvaarden als Simone zaterdag dat podium opgestormd komt en roept: "Ik ben de Mol"

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #969 Gepost op: 5-03-2018, 11:52:47 »
Akkoord, het is niet helemaal zuiver. Maar goed, bij deze 3 kandidaten heb ik wel meer dingen die niet helemaal kloppen. Zowel wanneer ze Mol zijn als wanneer ze kandidaat zijn.

Ik zou het nog steeds aanvaarden als Simone zaterdag dat podium opgestormd komt en roept: "Ik ben de Mol"

 ::rofl:: mijn gevoel zegt ook nog steeds Simone.

Bij Ruben heb ik niet écht dingen gezien die niet kloppen wanneer hij de mol is. De montage is voor mij het grootste struikelpunt om hem als mol te zien, maar toch minder zwaar wegend dan de dingen die ik tegen Jan en Olcay als mol heb. Voorlopig dan  ::)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #970 Gepost op: 5-03-2018, 11:54:56 »
Bij Ruben heb ik niet écht dingen gezien die niet kloppen wanneer hij de mol is. De montage is voor mij het grootste struikelpunt om hem als mol te zien, maar toch minder zwaar wegend dan de dingen die ik tegen Jan en Olcay als mol heb. Voorlopig dan  ::)

Mijn grootste obstakel was aanvaarden dat de Mol in aflevering 1 ook gewoon naar een test kon gaan. Als ik dat niet zou doen, zou ik molloos zijn nu, want mijn bezwaren tegen Ruben en Olcay zijn te groot.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #971 Gepost op: 5-03-2018, 12:48:34 »
Wat ik tegen Jan heb is dat ik een mol ervoor aanzie dat diegene bij Art eindigt na de spectaculaire openingsopdracht. Ruben en Olcay slaagden daar wel in, Jan niet. De andere kandidaat in hetzelfde groepje bij de mol loopt zo een verhoogd risico op een rood scherm. Simpel gezegd als Loes en Ron wel de kist hadden gevonden en alleen Jan/Jean-Marc niet dan lag Jean-Marc er de facto uit (bij Jan als mol)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #972 Gepost op: 5-03-2018, 13:00:22 »
Simpel gezegd als Loes en Ron wel de kist hadden gevonden en alleen Jan/Jean-Marc niet dan lag Jean-Marc er de facto uit (bij Jan als mol)

En zo redeneerde ik ook, maar ik ben mezelf gaan troosten met de gedachte dat Jan gebriefd werd onderweg en wist dat Loes en Ron dat niet gingen halen.

Offline Starlynk

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #973 Gepost op: 5-03-2018, 13:06:36 »
Bovendien had Jan er dan ook voor kunnen zorgen dat JM weer terug kwam in het theater.. Alleen wel lullig, want dan had hij wel een gedeelte van het spel gemist..

Die eerste aflevering blijft voor mij toch de reden dat ik aan Jan blijf twijfelen (samen met het niet winnen van de Chaos opdracht met 2 jokers).. Ik twijfel echter meer aan de andere kandidaten, dus mijn stem gaat ook naar Jan!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #974 Gepost op: 5-03-2018, 13:14:57 »
Bovendien had Jan er dan ook voor kunnen zorgen dat JM weer terug kwam in het theater.. Alleen wel lullig, want dan had hij wel een gedeelte van het spel gemist..


Moah, volgens mij kon het toneelspel Jan niet zoveel boeien. Hij was veel te druk bezig om de opdracht in de war te schoppen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Starlynk

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #975 Gepost op: 5-03-2018, 13:21:28 »
Moah, volgens mij kon het toneelspel Jan niet zoveel boeien. Hij was veel te druk bezig om de opdracht in de war te schoppen.


Ik bedoelde dat Jean-Marc dan een opdracht had gemist, waardoor je wel weer een stukje achter staat op de andere kandidaten.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #976 Gepost op: 5-03-2018, 15:33:44 »
Als Jan de mol is.

Is het dan nodig om Olcay zo te overtuigen dat Ruben de mol is. Zeker op het eind. Best gemeen toch.

Gemeen weet ik niet. Eerder een vreemde actie voor een mol of kandidaat. mja, tenzij het een kandidaat is die denkt die andere kandidaat toch wel te zullen verslaan. :P

...en misschien liever meer concurrentie heeft. Zoals Sanne vorig jaar.

Als Olcay een kandidaat is, wat ik betwijfel, zit ze al heel lang op Ruben en had ze de finale test toch sowieso op hem ingevuld?

Zeker na de geslaagde opdracht 9.1. In opdracht 9.2 kon de mol onopgemerkt mollen. Er was voor haar als ze een kandidaat is echt 0 reden om van mol te wisselen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #977 Gepost op: 5-03-2018, 15:59:46 »
Mol Jan wil Olcay's zekerheid verhogen: "Het is echt Ruben hoor. Je moet zeker niet het pad van de Mol kiezen morgen bij de test."

Want stel je voor dat die Olcay toch de Mol in de ogen wil kijken en daar staat plots Jan.

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #978 Gepost op: 5-03-2018, 16:13:20 »
Waarom zit iedereen op Jan? Er is toch geen spoiler? (Niet zeggen als die er wel is!!)
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #979 Gepost op: 5-03-2018, 16:34:11 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nee, zo tegen het einde is het wel logisch dat iemand meer heeft dan de rest. Ik denk dat de meesten hier het niet zo leuk zouden vinden als Ruben het is en vooral hoop hebben dat Olcay het is. Verder heeft Jan zich de afgelopen afleveringen ook verdacht gedragen.
kort gezegd: er moet toch iemand de meeste stemmen hebben. En rond 50% vind ik nog niet eens zo heel veel voor dit forum.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?