Auteur Topic: Feedback topic seizoen 18  (gelezen 14512 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Feedback topic seizoen 18
« Reactie #40 Gepost op: 12-03-2018, 11:46:27 »
Nepmol gedrag hoeft wat mij betreft juist niet ontmoedigd te worden. Maar goed, dat heb ik als recente kijker nog niet of nauwelijks gezien, dus ik weet niet of ik daar goed zicht op heb. :P

Mingeld vind ik overigens prima.

Het lijkt me nog steeds erg leuk als de mol kandidaten 'af' laat gaan in een daarvoor bedachte opdracht. Bijvoorbeeld eentje met auto's waar de mol van auto kan wisselen en zich kan vermommen. Dat de groep daardoor een pak geld mist.

Of zo'n laseropdracht waarbij de mol op kandidaten kan schieten.  Etc.


Vergt meer planning en een langer durende opdracht maar is het meer dan waard, denk ik.


Ik wil hier toch even op inpikken dat ik het eens ben dat zoiets heel spannend is, maar dat ik het liever niet tijdens een opdracht heb. Die specifieke opdracht is toen mislukt omdat ze kandidaten die bezig waren met iets er gewoon hebben uitgehaald. Dit was zo'n voorbeeldje waar de Mol niet molt, maar de productie.

Klopt, dat vind ik minder erg. Het gaat mij er vooral om dat de gemiddelde kijker niet wegzakt ...of wegzapt. Als de mol zoiets in gang kan zetten is dat natuurlijk veel beter. Er is vast een opdracht te verzinnen waarbij dat mogelijk is.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Feedback topic seizoen 18
« Reactie #41 Gepost op: 12-03-2018, 15:14:17 »
Ik zou na de laatste aflevering twee dagen wachten en dan nog één keer een extra lange Moltalk uitzenden. Dat zou volgens mij heel goed bekeken worden, dus waarom niet?
Nu vallen we in een zwart gat na de laatste uitzending, met een extra moltalk kunnen we afkicken en kunnen brandende vragen die zijn overgebleven, beantwoord worden.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2018, 15:16:31 door Run »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Feedback topic seizoen 18
« Reactie #42 Gepost op: 12-03-2018, 16:42:35 »
Ik zou na de laatste aflevering twee dagen wachten en dan nog één keer een extra lange Moltalk uitzenden. Dat zou volgens mij heel goed bekeken worden, dus waarom niet?
Nu vallen we in een zwart gat na de laatste uitzending, met een extra moltalk kunnen we afkicken en kunnen brandende vragen die zijn overgebleven, beantwoord worden.
Daar heb je de Fandag toch voor in principe? ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Feedback topic seizoen 18
« Reactie #43 Gepost op: 12-03-2018, 17:11:11 »
Ik zou na de laatste aflevering twee dagen wachten en dan nog één keer een extra lange Moltalk uitzenden. Dat zou volgens mij heel goed bekeken worden, dus waarom niet?
Nu vallen we in een zwart gat na de laatste uitzending, met een extra moltalk kunnen we afkicken en kunnen brandende vragen die zijn overgebleven, beantwoord worden.

Mee eens ::ok::

Waarin dan ook alle andere opdrachten langs kunnen komen.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Feedback topic seizoen 18
« Reactie #44 Gepost op: 12-03-2018, 19:56:50 »
Citaat
Als ik de problemen die ik met WIDM heb een beetje mag samenvatten dan vind ik dat er te veel bij wordt gehaald. Moltalk, hints, woordzoeker, interviews, Vondelpark, tweet van de mol, dagboeken. Doet allemaal niet terzake. Geef ons een spel met speltechnisch boeiende gelaagde opdrachten, gespeeld door leuke kandidaten en een goeie mol (wat we dit jaar allemaal hadden!) en dat is echt voldoende. Dat kan dit format echt wel dragen.

Deze opmerking van Erik Leppen is me uit het hart gegrepen. Zeer goed verwoord. Ik pleitte voor meer 'basic'. Hij legt het tien keer beter uit dan ik op deze wijze.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Feedback topic seizoen 18
« Reactie #45 Gepost op: 12-03-2018, 20:55:26 »
De exit van Ron vond ik oneerlijk, hij heeft geen echte eerlijke kans gehad. Heeft de mol alleen op afstand meegemaakt en geen kans gehad om erop te letten. Het feit dat hij terug kon komen was een troost maar daar kon Ron zelf geen invloed op uitoefenen. Kandidaten moeten wel een eerlijke kans krijgen vind ik.
Voor de rest wel een aardig seizoen al ben ik nooit een fan geweest van de live finale.

Offline HolyMoly

  • Forumlid
Re: Feedback topic seizoen 18
« Reactie #46 Gepost op: 12-03-2018, 21:16:51 »
Wat een geweldig seizoen en wat een geweldige mol!  ::bravo::

Van mij mag er in aflevering 10 meer aandacht zijn voor molacties en hints.

TIP: Maak de finale uitzending een (half) uurtje langer!
« Laatst bewerkt op: 12-03-2018, 21:21:05 door HolyMoly »

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Feedback topic seizoen 18
« Reactie #47 Gepost op: 13-03-2018, 15:52:13 »
Ik schreef het net ergens anders maar voor de overzichtelijkheid ook hier.

Ik mis toch een soort afsluiting na de hectiek van de (prachtige) live finale. Een week later een uurtje moltalk met Art en alle kandidaten waarin nog wat nagekletst wordt en vragen die we per tweet stellen beantwoord worden zou ik geweldig vinden.

Voor de rest vond ik het een heerlijk seizoen met een spectaculaire twist en lekker weinig hints

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Feedback topic seizoen 18
« Reactie #48 Gepost op: 15-03-2018, 17:08:38 »
Een van de beste seizoenen met een van de beste mollen ooit! Dit vat het seizoen volgens mij perfect samen!
Ich bin ein Bärliner!