Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 133520 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #320 Gepost op: 25-01-2018, 22:37:07 »
Als Stine de MOL zou zijn was ze achter Emilio aan naar de winkelstraat gegaan en zeker niet naar de boulevard, waarvan zij wist (als ze de MOL is) dat die envelop daar was.

In aflevering 2 bij de graafopdracht zit ook zo'n momentje tussen Emilio en Stine waarin Stine iets heel kandidaats doet. De twee zijn door Jan helemaal naar achteren gestuurd tot waar ze nooit al het grind weg zullen gaan krijgen. Het is Stine die dan contact opneemt met Emilio om te vragen of dit wel zin heeft. (Op zijn beurt geeft Emilio door aan Jan dat hij zinloos werk verricht.) Als Stine niks gezegd had tegen Emilio hadden de twee daar rustig nog een tijdje zinloos bezig kunnen zijn.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #321 Gepost op: 25-01-2018, 22:53:56 »
Ja, het lijkt er wel op dat ze Emilio goed in de gaten houdt. En niet alleen hem. Ze let ook erg op Olcay. Ik heb zo het idee dat het Stine niet veel kan schelen hoe ze overkomt en welke verdenkingen wij eventueel op haar zouden kunnen hebben.Ik heb haar eigenlijk ook niet opzichtig zien mollen of rare dingen zien doen. Ze is niet erg opvallend aanwezig maar wel afwachtend en alert.
Zij is niet de MOL. Dat baseer ik op haar gedrag in het theater. Net als Ruben wil zij spontaan naar Ron toe op het moment dat zij hem ziet.Dat was niet geacteerd.
Ik zie haar als finalist/winnaar.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #322 Gepost op: 26-01-2018, 03:00:44 »
De montage wilt de Mol uit de picture houden en als je als Mol 3 afleveringen geen scherm krijgt te zien en geen 1 x een biecht hoor over verdenkingen vind ik dit spreken voor dat iemand NIET de Mol is.
 :P

Ik ben me ervan bewust dat ook Ruben, Emilio & Olcay nog geen scherm hebben gezien. Loes & Jan hebben hun scherm nu 2 x gezien, Simone 1 x.

Akkoord: de montage wil natuurlijk de mol zoveel mogelijk buiten de spotlights houden. Maar ik ga niet mee in jouw eigen criterium nooit scherm zien en nooit verdenkingen uitspreken resulteert automatisch in dus geen mol. Want je zegt het zelf al: Stine is niet de enige die haar scherm nog niet heeft gezien. Dus dat is geen uniek iets deze serie. Houd je alleen over: geen verdenkingen uitspreken. Nu ja, Bella haar verdenkingen hoorden we ook niet tot ze eruit lag, het gebeurt wel vaker dat tijdens de test van een kandidaat er 0 voice-over bij zit.

Juist Stine haar eigen biecht: 'zoek de mol in de stille types, de leiders op de achtergrond' en 'het was zo'n chaos, de mol heeft eigenlijk niks hoeven doen' bracht mij er toe aan dat Stine dit prima als tip van de sluier mee kan geven door zo zichzelf gewoon aan te wijzen hoe zij als mol zich zou gedragen. En waarom niet? We zien zo vaak bij mollen dat ze doordat de kandidaten een opdracht in het honderd laten lopen ze besluiten niet te mollen. En als je meer observeert en als stiller type in de groep manoeuvreert val je ook minder op de voorgrond op. Twee prima redenen om als mol besluiten zo te handelen want het zorgt ervoor dat men je minder snel zal gaan verdenken. (al lijkt de groep net zoals toen met Margriet Stine niet te vertrouwen en alom te verdenken wellicht)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #323 Gepost op: 26-01-2018, 06:50:50 »
Ik heb bij afl. 1 al hierover gepost en woordelijk weergeven wat er gezegd is en hoe het gegaan is. Emilio wilde Stine de verkeerde kant op hebben, Stine wilde naar de boulevard. Emilio zei dat ze daar niet moesten zijn en wilde Stine van de muurtjes weglokken.
Als Stine de MOL zou zijn was ze achter Emilio aan naar de winkelstraat gegaan en zeker niet naar de boulevard, waarvan zij wist (als ze de MOL is) dat die envelop daar was.
Dat is niet gezegd, dat is jouw aanname.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #324 Gepost op: 26-01-2018, 09:48:21 »
Ik heb bij afl. 1 al hierover gepost en woordelijk weergeven wat er gezegd is en hoe het gegaan is. Emilio wilde Stine de verkeerde kant op hebben, Stine wilde naar de boulevard. Emilio zei dat ze daar niet moesten zijn en wilde Stine van de muurtjes weglokken.
Als Stine de MOL zou zijn was ze achter Emilio aan naar de winkelstraat gegaan en zeker niet naar de boulevard, waarvan zij wist (als ze de MOL is) dat die envelop daar was.
Dat vond ik dus ook heel opvallend, en daarom is Stine vooralsnog NIET mijn mol...En ik heb haar dat vaker zien doen, iemand corrigeren die wat fout wilde doen. Ik denk dat zij de mol in het vizier heeft, en ver gaat komen.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2018, 09:50:02 door Juuls247 »
Meer L

anoniem 24971

  • Gast
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #325 Gepost op: 26-01-2018, 18:43:10 »
Door het extra fragment van aflevering 2 trek ik Stine een beetje in twijfel als Mol. Ik vind het voorstel om kamers te wisselen iets wat een kandidaat doet die graag met iemand anders informatie wil delen en vond haar vraag en haar gedrag daarna heel erg oprecht. Ik denk ook dat de Mol per definitie al niet alleen slaapt en als dat wel zo was, dat hij of zij dan niet per se een poging doet om bij een ander op de kamer te komen.


Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #326 Gepost op: 26-01-2018, 23:26:30 »
Dat is niet gezegd, dat is jouw aanname.
Je hebt niet teruggekeken, hè?

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #327 Gepost op: 27-01-2018, 06:57:26 »
Je hebt niet teruggekeken, hè?
Nou, dan schat je dat verkeerd in. Alweer een aanname.
Je zegt: Ik zal vertellen hoe het gegaan is, Emilio wil Stine de verkeerde kant ophebben en weghouden van de muurtjes.
Nergens wordt de intentie van Emilio verklaard, dus het is niet zo feitelijk te stellen; Het is jouw aanname.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #328 Gepost op: 27-01-2018, 11:07:55 »
Houden we het gezellig hier?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #329 Gepost op: 27-01-2018, 13:40:51 »
Dank je Daisy!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #330 Gepost op: 27-01-2018, 18:18:45 »
Naast de 'toevallige' camera, vooraan in beeld tijdens de lunch van de kandidaten, ligt een stapeltje boeken.
Ook toevallig, gezien het schrijverschap van Stine?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #331 Gepost op: 27-01-2018, 21:14:49 »
ik ga toch meer op haar letten.

Opdracht 1.  gewoon minimaal 1x de telefoon uitgedrukt
Opdracht 2. ze reageert gewoon niet op alle verrassende dingen.
Opdracht 3. ze heeft een polsblessure, of niet ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #332 Gepost op: 27-01-2018, 22:13:07 »
Nadat er gezegd werd dat de mol langs de kandidaten was gelopen bleef Stine erg lang voor haar uit kijken, terwijl de anderen rond keken naar de reacties van de anderen kandidaten. Kreeg hier uit het gevoel dat zij bang was om de reacties te zien omdat iemand haar misschien als mol heeft gezien.
Verder vond ik het ook opvallend dat zij nog niet wilde weten wie de mol is. Misschien weet zij het al omdat zij zelf de mol is?

Maar ik zit dan ook al best diep in de tunnel :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #333 Gepost op: 27-01-2018, 22:19:46 »
Ook reageerde ze weer tamelijk mat op het geld dat verdiend was. Wederom vierde de hele groep feest, maar stond zij een beetje aan de zijkant en deed ze alsof ze ook blij was.

Die polsblessure was m.i. een smoesje. Overigens betwijfel ik of ze als kandidaat wel zou zijn gegaan (in haar eigen programma 'Dus ik ben...', onlangs in december uitgezonden, sprong ze niet eens van een hoge duikplank). Maar ze was weer zo rustig dat het wel leek alsof ze allang wist dat deze opdracht zou komen en ze dus ook allang haar excuus klaar had.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #334 Gepost op: 27-01-2018, 22:28:06 »
Ja en bij de executie doet ze haar best niet eens om spanning te faken. Óf ze is een erg slimme kandidate die dit expres doet. Maar het lijkt wel alsof ze het niet helemaal naar haar zin heeft ofzo.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #335 Gepost op: 27-01-2018, 22:52:20 »
Volgens mij is zij gewoon introvert.

Hoezo zou je bij iedereen alle emoties moeten kunnen zien ofzo? Niet iedereen is zo uitbundig als de meerderheid.

Ik kreeg zelf de indruk dat Stine best goed meewerkte bij de tunnelopdracht. Volgens mij zijn er geen woorden verdraaid daar.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline littlemindy

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #336 Gepost op: 27-01-2018, 23:05:30 »
Ik krijg ook steeds meer de indruk dat Stine gewoon goed is in het controleren van haar reacties, probeert om verdacht over te komen op de overige kandidaten en intussen de anderen in de gaten houdt om de echte mol te vinden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #337 Gepost op: 27-01-2018, 23:15:25 »
Stine heeft heel consequent haar verdachte Emilio in de gaten gehouden. Ook bij de eerste opdracht van aflevering 4 lijkt het me geen toeval dat ze haar hand opsteekt als persoon die geen claustrofobie heeft nadat Emilio dit doet. Weer een teken voor mij dat ze kandidaat is.

Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #338 Gepost op: 27-01-2018, 23:17:57 »
Na het dagboek van de mol kom ik denk ik de tunnel niet meer uit:
"Art stelt de vraag: Wil je nu al weten wie de Mol is? Die gedachte alleen al. Bij elke kandidaat die die vraag met “ja” beantwoordt slaat mijn hart op hol. Het is hét teken dat ik weer een wandeling moet maken door het park. Binnen het gezichtsveld van die kandidaat."

Alleen Stine antwoord volgens mij met nee (of was er nou nog iemand?). Dan hoeft er dus geen wandeling gemaakt te worden.

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #339 Gepost op: 27-01-2018, 23:22:04 »
Volgens mij is zij gewoon introvert.

Stine is flegmatisch. Zo heeft ze zich ook getoond in een TV-serie over de Scandinavische landen. Ze reageert secundair. Misschien niet de handigste eigenschap voor een mol. Of juist wel?