Ik vind het juist fijn als iets in mijn op komt, dat ik dan zonder eerst een afweging te maken of dat deze wel leuker is dan een eerder onderschrift.
Ik denk dat het vooral erg belangrijk is om misschien niet alles wat in je opkomt gelijk in te sturen, maar een idee gewoon even in je hoofd te laten spelen of op te schrijven en als het na een aantal uur nog steeds zó leuk is, alsnog online te zetten.
Als iedereen gewoon iets langer nadenkt over de onderschriften die je bedenkt in plaats van elk idee in te sturen, zal het waarschijnlijk ook al schelen? Niet om het spelplezier te doen verminderen, maar gewoon om het ietsje binnen de perken te houden.
Ik ben het er wel mee eens dat het lastig is om een max. in te stellen. Maar even nadenken én kijken of een soortgelijk idee niet al is ingestuurd, werkt als een malle denk ik. Ctrl F werkt sowieso handig bij het checken of een soortgelijk idee al is ingestuurd. Ook deze keer zijn er best weer veel zelfde soort onderschriften ingestuurd: dat had misschien al wat gescheeld. Verder, alleen maar liefde voor dit spel