Auteur Topic: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM  (gelezen 90274 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #300 Gepost op: 9-03-2018, 11:21:10 »
Ik mis Geinstein, waar is hij als je hem nodig hebt  ::rofl:: ::bravo::

Newbie2, lekker blijven door speuren, iedereen recht op zijn eigen speur acties zou ik zeggen. Mijn wens: allemaal in liefde samenleven, en iedereen lekker laten. En een apart topic is zo gek nog niet, maar dat houden de moderators goed in de gaten. Ik vind al jouw speur effort zeker mooi om te zien, ook al geloof ik de theorie van 2 mollen niet. Iedereen zo zijn bijdrage.

Dus bij deze een dikke  ::ok:: voor ALLE speurders onder ons. Mede door jullie word ik zo blij van dit programma.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2018, 11:26:16 door Juuls247 »
Meer L

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #301 Gepost op: 9-03-2018, 11:34:01 »
Ik mis Geinstein, waar is hij als je hem nodig hebt  ::rofl:: ::bravo::


Geinstein was toch een vrouw?
Heeft zij niet al haar berichten verwijderd en is toen met de stille trom vertrokken?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #302 Gepost op: 9-03-2018, 11:46:24 »
Ja die, op 1 of andere manier moet ik aan Geinstein denken wanneer ik de posts van jou lees Newbie2. Ook zo enthousiast....
Meer L

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #303 Gepost op: 9-03-2018, 13:40:39 »

Mijn slotconclusie: je bent stronteigenwijs, snapt de opzet van het spel niet en blijft tot vervelends toe een heleboel draadjes vervuilen. Graag volgend jaar een eigen draadje voor deze onzin aanmaken, dan blijft de rest tenminste verschoond. .

Ondanks dat dit wat onhandig geformuleerd is wel eens met de inhoud

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #304 Gepost op: 9-03-2018, 22:59:56 »
Beste newbie2
Wat een prachtige bijdrage lever je weer vandaag, dankjewel!
Ik ben het helemaal niet met je theorie eens, maar dat hoeft ook niet. Dat is juist het leuke van Wie Is De Mol, al die verschillende gedachten al dan niet vanuit gegraven tunnels. Ik hoop dat je op je eigen wijze door blijft gaan tegen de diverse stromen en stormen. Het geeft mij veel plezier en houdt me scherp.
Veel plezier zaterdag!


Het is zo'n verschil of je het niet eens bent met een theorie over een hint wie de mol is, of dat je iets vindt dat totaal indruist tegen het hele concept van het programma.
Leuk als je een hele interessante theorie hebt over wie de mol is, ook al zit ik bijv op een andere mol. Niet zo leuk als je steeds aangeeft dat het programma blijkbaar ineens totaal anders is geworden en dat er 2 deeltijdmollen zijn.

Daarom vind ik niet dat je kan zeggen dat iedereen zijn bijdrage in het speuren mag leveren en dat je het er simpelweg wel of niet mee eens kan zijn. Nee, het is überhaupt onmogelijk, dus ook niet leuk en sowieso niet zinvol om het er over te hebben.

Offline Henk100

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #305 Gepost op: 9-03-2018, 23:08:05 »
Beste Evelien,

Ik ben het niet met je eens en ben blij dat dit mag.

Rustig aan Jan!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #306 Gepost op: 9-03-2018, 23:16:18 »
Beste Evelien,

Ik ben het niet met je eens en ben blij dat dit mag.



Waarom?

Mijn motief om op dit forum te komen is om mijn eigen ideeën te delen, maar nog belangrijker om nieuwe inzichten op te doen door anderen hun ideeën. Zo ben ik blij wanneer iemand in een andere tunnel iets post dat me aan het denken zet of ik het zelf allemaal wel goed bekeken heb. Dit seizoen ben ik op die manier van Stine naar Simone geswitcht rond aflevering 4.

Wanneer iemand dan iets post waarvan we 100% zeker zijn dat het fout is, hoe kan dat dan een positieve bijdrage zijn?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #307 Gepost op: 9-03-2018, 23:25:04 »
Volledig eens met Evelien  ::jaja::

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #308 Gepost op: 9-03-2018, 23:26:26 »
Ik kan ook zeggen dat er geen mol is dit jaar, maar dat George in de finale terugkomt en dat blijkt dat hij het toch al die tijd was. Met allerlei ideeën waarom ik dat denk.
Je kan zeggen dat je het er niet mee eens bent maar het wel leuk vindt dat ik de moeite neem om te speuren (en dat er vrijheid van meningsuiting geldt). Maar je kan ook zeggen dat dit gewoon niet in dit forum thuishoort omdat er nou eenmaal bepaalde regels aan het programma vastzitten. En dat is in ieder geval dat er maar 1 mol is (die er in de finale nog in zit, en niet de presentator is).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #309 Gepost op: 9-03-2018, 23:29:41 »
De toon in dit topic gaat een beetje de verkeerde kant op mensen (niet specifiek de posts bigen mij, maar in zjjn algemeenheid de laatste dagen.) Er is ook een optie, als je een theorie totaal niet ziet zitten, om het op een gegeven moment te laten gaan. Iedereen heeft recht op een mening, waar je over mag discussieren, maar je tot de conclusie komt dat je het nooit met de ander eens zult worden, is het mijn inziens beter een ander onderwerp te zoeken. Er is nog genoeg leuks en gezelligs om over te praten in dit programma.

Dit topic is ook deels een experiment geweest, we zullen iig meenemen in onze eigen evaluatie na het seizoen of een dergelijk topic volgend jaar ook zin.

Maak er iig nog wat leuks van de laatste dag voor de ontknoping.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #310 Gepost op: 9-03-2018, 23:32:27 »
We begonnen hier pas over na tig posts over meerdere mollen. Kom op, dát zou juist eerder in de kiem gesmoord moeten worden wil je een enigzins 'serieus' forum blijven.
Niet de kritieken daarop na een tijd. En ik blijf gewoon netjes met rationele argumenten trouwens.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2018, 23:36:12 door evelienh1986 »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #311 Gepost op: 9-03-2018, 23:36:19 »
Dit topic is ook deels een experiment geweest, we zullen iig meenemen in onze eigen evaluatie na het seizoen of een dergelijk topic volgend jaar ook zin.

Ik ben nog steeds voor een topic als dit. Ik denk dat heel veel spielerei met beelden en uitspraken hier goed op hun plaats waren. Alleen is er naar mijn mening een grens van wat realistisch is en die is overschreden.

Maar ik begrijp de boodschap. ::ok:: Ik laat de 2 Mollen wel los de komende 21 uren en dan zien we wel weer dat er voor de 18e keer maar 1 Mol was. ;)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #312 Gepost op: 9-03-2018, 23:39:54 »
Doen we!

En dan volgend jaar weer hetzelfde riedeltje te horen krijgen ;)

(0 mol, 2 mollen, 3 mollen, 10 mollen, eerste afvaller is de mol, kandidaat uit eerder seizoen is de mol, presentator is de mol, Johnny is de mol)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #313 Gepost op: 10-03-2018, 00:04:54 »
Je vergeet nog de tweelingzus theorie  8)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #314 Gepost op: 10-03-2018, 00:14:13 »
Er is ook een optie, als je een theorie totaal niet ziet zitten, om het op een gegeven moment te laten gaan. Iedereen heeft recht op een mening, waar je over mag discussieren, maar je tot de conclusie komt dat je het nooit met de ander eens zult worden, is het mijn inziens beter een ander onderwerp te zoeken. Er is nog genoeg leuks en gezelligs om over te praten in dit programma.

Dit topic is ook deels een experiment geweest, we zullen iig meenemen in onze eigen evaluatie na het seizoen of een dergelijk topic volgend jaar ook zin.


Ik denk dat er niks mis is met dit topic, want verborgen aanwijzingen zijn deel van WIDM. Echter sommige theorieën zijn geen deel van WIDM, waaronder de hier besproken 2-mollentheorie. Daarom lijkt dit onderwerp me geen onderwerp voor dit topic. Als je over dat soort dingen wil speculeren, leuk, ga je gang, maar dan niet hier.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #315 Gepost op: 10-03-2018, 07:53:58 »
Ach nog even naar Pauw zitten kijken net en wat sneu voor Ron zeg. Ik vond het al sneu, maar na dit gehoord te hebben is dat nog veel erger. En ook omdat het dus niet echt uitmaakte wat de kandidaten deden blijkbaar  ::ohno::
Meer L

Offline Henk100

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #316 Gepost op: 10-03-2018, 11:37:54 »
Ach nog even naar Pauw zitten kijken net en wat sneu voor Ron zeg. Ik vond het al sneu, maar na dit gehoord te hebben is dat nog veel erger. En ook omdat het dus niet echt uitmaakte wat de kandidaten deden blijkbaar  ::ohno::
Sneu was het inderdaad. Maar wel moedig om toch bij Pauw te gaan zitten, terwijl het hem duidelijk nog heel hoog zat.
Rustig aan Jan!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #317 Gepost op: 10-03-2018, 11:42:41 »
Ach nog even naar Pauw zitten kijken net en wat sneu voor Ron zeg. Ik vond het al sneu, maar na dit gehoord te hebben is dat nog veel erger. En ook omdat het dus niet echt uitmaakte wat de kandidaten deden blijkbaar  ::ohno::
Ik heb het niet gezien, waar doel je op?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #318 Gepost op: 10-03-2018, 12:36:23 »
Dat hij er zichtbaar zo mee zat, daar doel ik op. En naar zijn mening, dat het na de opdracht was en dus makkelijk was geweest hem terug te halen zonder consequenties voor de pot. Zoals hij dat dan heeft begrepen, ik weet niet of het ook echt zo gegaan is.
Meer L

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #319 Gepost op: 10-03-2018, 12:56:35 »
Dat hij er zichtbaar zo mee zat, daar doel ik op. En naar zijn mening, dat het na de opdracht was en dus makkelijk was geweest hem terug te halen zonder consequenties voor de pot. Zoals hij dat dan heeft begrepen, ik weet niet of het ook echt zo gegaan is.
Dank  ::ok::
De andere kandidaten hebben duidelijk iets anders begrepen (en ik als tv-kijker ook). Ze zijn hem ook niets verschuldigd en hadden hem (ex Loes) nog niet eens ontmoet.
Sneu is het wel voor hem.