Auteur Topic: [Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018  (gelezen 47360 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Aflevering 10] - Ontknoping Seizoen 2018
« Gepost op: 4-03-2018, 14:09:06 »
Ik weet niet of het mag maar ik hoop het wel. Omdat alle verwachtingen, wat mensen hopen te zien, wat mensen zouden willen in aflevering 10 nu in een hoop topics terecht komen waar het niet hoort, zou ik hier graag een Aflevering 10-vooruitbliktopic willen hebben. Hopelijk mag het van Lukie. Het lijkt me wel handig want nu wordt ook het Aflevering 9-topic ermee volgestrooid.

Dus hier gelijk maar een dingetje van mij: ik hóóp heel erg dat we nog een spectaculaire onthullingsvideo krijgen zoals bijvoorbeeld bij Patrick Stoof, Anne-Marie Jung en Margriet van der Linden. Naast het naar voren stap momentje live in het Vondelpark dan. Dat zou zeg maar een momentje à la Suus Visser worden, en dat zou ik ontzettend jammer vinden. De serie was echt fantastisch, en ik zou dat best wel een afbreuk vinden aan deze spectaculaire serie. Dus hopelijk stoppen de makers dat er in.

Verder: veel tijd voor molacties! Napraten met de andere 7 afgevallen kandidaten mag ook wel, maar niet dat het een kwartier / 20 minuten van de uitzending in beslag neemt zoals vorig jaar.

Of zorg anders dat het in 2019 een 1,5 uur lang durende finaleuitzending wordt!
« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 13:28:45 door Daisy, Reden: topic titel aangepast »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2018, 14:10:41 »
Het zou leuk zijn om de mol bij de onthulling voorlangs te zien lopen of op de tv waar de kandidaten naar kijken een filmpje af te spelen waarin de mol zich in het kasteel onthult

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2018, 14:21:07 »
(Er zijn meer moderators dan alleen Lukie. ;))
Ik vind een topic prima, de positieve insteek van het topic is goed.  ::ok::
Het is alleen niet de bedoeling hier om hier het live format af te kraken, als je liever iets anders ziet, bewaar dat even een weekje voor de evaluatie.

Dan naar de inhoud:
Ik verwacht dat we wel te zien krijgen hoe de kandidaten de Mol in aflevering 4 hadden kunnen zien. Daar ben ik heel benieuwd naar. ::jaja::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2018, 14:25:39 »
Ik vind zo'n terugspoelfilmpje ook altijd heel tof ::ok:: ::bravo::

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2018, 14:26:19 »
(Er zijn meer moderators dan alleen Lukie. ;))
Ik vind een topic prima, de positieve insteek van het topic is goed.  ::ok::
Het is alleen niet de bedoeling hier om hier het live format af te kraken, als je liever iets anders ziet, bewaar dat even een weekje voor de evaluatie.

Dan naar de inhoud:
Ik verwacht dat we wel te zien krijgen hoe de kandidaten de Mol in aflevering 4 hadden kunnen zien. Daar ben ik heel benieuwd naar. ::jaja::

Jan Versteegh die o.a. achter Loes loopt, is gewoon in beeld te zien (stekelig bruin haar, je ziet slechts het haar.)
Wil Je Nu Al Weten Wie De Mol Is? - WIDM = JNA -> JAN
Ja -vraag- Nee
JAN ee
ee n verhaal apart
ee -> verstEEgh

Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2018, 14:27:08 »
Een filmpje met ALLE molacties achter elkaar zou heel tof zijn  ::bravo::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2018, 14:30:17 »
Ik denk dat de finale juist heel spectaculair wordt en ze er heel bewust voor hebben gekozen, in lijn met de gave opening. De kandidaten gaan namelijk super verbaasd zijn, en dat wordt heel gaaf. Ik denk dat ze ook een spectaculaire ontknoping gaan doen middels filmpje, terug naar de plek waar de mol voorbij loopt in vermomming. En dat iedereen dan hysterisch wordt. Nu al zin in. Ik heb alle vertrouwen in Rick en zijn team, die weten echt wel wat ze doen  ::bravo::
Meer L

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #7 Gepost op: 4-03-2018, 15:43:41 »
Ik verwacht weer een episch filmpje à la 2011, ik hoop op een emotionele ontlading à la 2017 en als Ruben (of Olcay) de mol is, denk ik dat het de hele uitzending lang nog spannend blijft wie er gewonnen heeft, à la 2016.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #8 Gepost op: 4-03-2018, 19:31:33 »
Mijn vooruitblik is dat ik het zaterdagavond niet live kan zien :\'(

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #9 Gepost op: 4-03-2018, 20:33:26 »
Mijn vooruitblik is dat ik het zaterdagavond niet live kan zien :\'(

Ik heb dat ook, maar ik heb dan ook nog nooit ook maar één aflevering live gezien. Kijk het altijd terug, zeker omdat ik de zaterdagavond zeer ongelukkig vind. Maar iedere avond heeft zijn voor en nadelen dus ze mogen het van mij zo laten.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #10 Gepost op: 5-03-2018, 19:25:17 »
Hebben mensen die vip-tickets voor aflevering 10 hebben besteld de kaartjes al binnen? In de mail stond dat je ze ongeveer een week van te voren zou krijgen. Ik heb ze nog niet ontvangen. Dan is er nu nog geen paniek, maar mochten anderen ze al wel hebben, dan ga ik er even achteraan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #11 Gepost op: 5-03-2018, 21:44:46 »
Ik hoop op een gezellige live uitzending met veel geklets met alle deelnemers en kort de hoofdmolacties en dan heeeeeel uitgebreid alle molacties op de website. En een terugspoelfilmpje  ::love::
En Jan als mol

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #12 Gepost op: 5-03-2018, 22:32:33 »
Hebben mensen die vip-tickets voor aflevering 10 hebben besteld de kaartjes al binnen? In de mail stond dat je ze ongeveer een week van te voren zou krijgen. Ik heb ze nog niet ontvangen. Dan is er nu nog geen paniek, maar mochten anderen ze al wel hebben, dan ga ik er even achteraan.

Ik heb ook nog niks gehad  ::ohno::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #13 Gepost op: 5-03-2018, 22:48:34 »
Ik heb ook nog niks gehad  ::ohno::
Heb het even door Google gegooid uit nieuwsgierigheid mbt wat het inhield. Dat heb ik gevonden (vak vooraan, 2 consumpties, goodiebag), maar niet wat het kostte. En daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Iemand die het wil verklappen?
« Laatst bewerkt op: 5-03-2018, 23:02:57 door Whiskers »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #14 Gepost op: 5-03-2018, 22:54:47 »
Het kostte welgeteld €0.00
Moest je dan wel binnen 7 dagen overmaken.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2018, 22:58:03 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #15 Gepost op: 5-03-2018, 23:02:12 »
Het kostte welgeteld €0.00
Moest je dan wel binnen 7 dagen overmaken.
Dat is wel heel duur!  ::rofl::
Dank voor het plaatsen  ::ok::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #16 Gepost op: 6-03-2018, 17:48:45 »
Geen fysieke kaartjes, maar een namenlijst.
Nog maar 4 dagen  ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #17 Gepost op: 10-03-2018, 11:04:01 »
Het wordt weer een hele operatie met vipvakken en waarschijnlijk nóg meer belangstellenden nu de ontknoping er ook live is. Ben benieuwd tot hoe ver het vol gaat staan.

Ik heb er in ieder geval ontzéttend veel zin in! Het mooiste zou nog wel zijn om er helemaal naast te zitten, zeker als Olcay de Mol blijkt. Kom maar op met die ontknoping. ::boogie::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #18 Gepost op: 10-03-2018, 11:22:11 »
Ik had vannacht een droom dat er drie rode kabels waren gespannen en dat ze ziplinend van een boom in het Vondelpark naar het balkon bij CS vlogen. Geheel in zwarte kleding, onherkenbaar waarna de mol (Jan) zicb bekend maakte. Maar zo zal het wel niet gaan ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Vooruitblik
« Reactie #19 Gepost op: 10-03-2018, 11:26:11 »
Ik had vannacht een droom dat er drie rode kabels waren gespannen en dat ze ziplinend van een boom in het Vondelpark naar het balkon bij CS vlogen. Geheel in zwarte kleding, onherkenbaar waarna de mol (Jan) zicb bekend maakte. Maar zo zal het wel niet gaan ;D

 ::rofl:: Zou leuk zijn als het zo zou gaan