Poll

Wie vind jij nou de beste mol? (3 stemmen)

Deborah
Nico
George
Elise
Yvon
Milouska
Inge
Dennis
Jon
Kim
Patrick
Anne-Marie
Kees
Susan
Margriet
Klaas
Thomas
Jan

Auteur Topic: Wie is de beste mol ooit?  (gelezen 35964 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #80 Gepost op: 13-03-2018, 21:36:23 »
Dat krijtje was haar enige sterke actie. En zelf hints geven kan iedere mol. Ik begrijp heel goed dat ze  niet tot de top behoord.
Sterke actie? Er was minimaal nog 1 krijtje. En dat kun je breken. Er is was sowieso maar 1 bord....
Ik vond het niet sterk iig  ::ohno::

Offline Mollende_Moller

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #81 Gepost op: 13-03-2018, 21:38:02 »
Het is ook niet dat ze waardeloos was, maar in vergelijking met de andere mollen snap ik dat ze laag staat op de lijstjes ::jaja::. Want welke mollen waren er dan minder dan Anne-Marie?


Inge vond ik slechter, misschien mede door Nadja. Alleen ze had daarnaast wel meer kunnen doen. Nico en Yvon vond ik ook geen goede mollen.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2018, 21:45:48 door Mollende_Moller »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #82 Gepost op: 13-03-2018, 21:44:56 »
Gelukkig mag iedereen zn eigen keuzes maken ::jaja::

Persoonlijk vond ik milouschka vreselijk als mol, maar dat lag ook gewoon aan die groep deelnemers toen. Zeker niet mijn favoriete seizoen

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #83 Gepost op: 13-03-2018, 22:00:43 »
1 ding heb ik hier in al die jaren al gemerkt: Als er ooit een poll komt die peilt naar de meest teleurstellende molactie, dan krijgen we dat krijtje helemaal bovenaan. ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #84 Gepost op: 13-03-2018, 22:07:07 »
1 ding heb ik hier in al die jaren al gemerkt: Als er ooit een poll komt die peilt naar de meest teleurstellende molactie, dan krijgen we dat krijtje helemaal bovenaan. ::rofl::

 ::rofl:: Maar ook als we “Meest spraakmakende molactie” doen  ::jaja::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #85 Gepost op: 13-03-2018, 23:38:16 »
::rofl:: Maar ook als we “Meest spraakmakende molactie” doen  ::jaja::
Dat betwijfel ik. En bij meest aansprekende molactie komt het ook niet bovenaan  ::ohno::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #86 Gepost op: 13-03-2018, 23:39:32 »
Ik wil het toch even opnemen voor Anne-Marie [...] Anne-Marie verdient wat mij betreft wat meer credits als het gaat om lijstjes met beste mollen.
Blij dat je het voor haar opneemt, want wat er in mijn ogen misging dat seizoen is dat er een testvraag was in aflevering 1 die direct naar haar leidde als mol. Frits zei in aflevering 10 nog iets van "Ja, en toen er een testvraag kwam die zei, heeft de mol een uur van d etijd afgehaald' toen dacht ik, ja natuurlijk". Ik denk zelf echt dat die testvraag haar enorm verdacht heeft gemaakt - en dat is dan een forse inschattingsfout van productie zelf geweest. Kan niemand wat aan doen, maar het maakte Anne-Marie, die het eerste bij het vliegtuig was, in een keer enorm verdacht. Althans, dat is mijn theorie. Want Anne-Marie was al in aflevering 2 hoofdverdachte. Dat is echt niet zomaar. Zó opvallend deed zij ook weer niet in aflevering 1.

En, inderdaad, wat tegen haar werkt is dat het seizoen 2012 gewoon iets minder was denk ik. Ik vermoed toch dat dat kwam doordat ze last-minute moesten uitwijken naar IJsland en de opdrachten daardoor minder spectaculair waren.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #87 Gepost op: 14-03-2018, 00:03:05 »
Dat betwijfel ik. En bij meest aansprekende molactie komt het ook niet bovenaan  ::ohno::

Niet bovenaan misschien maar toch wel in de hoogste regionen. Hoe vaak dat krijtje hier wel niet langskomt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #88 Gepost op: 14-03-2018, 00:33:12 »
Niet bovenaan misschien maar toch wel in de hoogste regionen. Hoe vaak dat krijtje hier wel niet langskomt.

Inderdaad. Zowat iedere teleurstellende actie wordt afgewogen tegen 'of je kan ook een krijtje weggooien'. ;D

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #89 Gepost op: 14-03-2018, 04:45:31 »
1 George
2 Dennis
3 Milouska
4 Jan
5 Thomas
6 Deborah
7 Jon
8 Kees
9 Yvon
10 Patrick
11 Elise
12 Susan
13 Inge
14 Klaas
15 Margriet
16 Kim
17 Nico
18 Anne Marie

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #90 Gepost op: 14-03-2018, 09:38:53 »
Jan dus terecht dik eerste. Ik ben zo benieuwd of dit beklijft. Thomas heeft nog wel een paar stemmetjes maar zal volgend jaar ook wel helemaal zo verdwijnen als Klaas. Wat vers in het geheugen ligt rulet toch altijd... heeft Hulpmol daar wellicht ook nog staatjes van ??? ::)

Mijn hoop is dat Jan wel beklijft... het was echt uitzonderlijk wat ik deed en ik moest ook wel 3x goed kijken dat hij toch echt op cruciale momenten subtiel zat te acteren (mollen) maar hij deed het zeker. Was het een finale van 4 gebleven zoals we wel eens gezien hebben dan was Ruben nog voor Simone gegaan en had niemand hem dus gehad!

Edit: Oops, is eergisteren al een lijstje van gemaakt hier... het klopt dus, Thomas toen ferm op plek 2 bijna 1, nu naar plek 6 met 50 stemmen minder. Volgend jaar nog wel top-10 ::) :o
« Laatst bewerkt op: 14-03-2018, 09:44:56 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #91 Gepost op: 14-03-2018, 10:44:50 »
Wat vers in het geheugen ligt rulet toch altijd... heeft Hulpmol daar wellicht ook nog staatjes van ??? ::)

Helaas niet, maar zoals je dus al opmerkte, had iemand anders het uitgevogeld.

Vandaar ook mijn eerste post hier om geen keuze te maken omdat ik nu altijd Jan zou kiezen, maar dat die keuze met de tijd kan veranderen omdat ik nu in de WIDM18-flow zit. ;)

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #92 Gepost op: 14-03-2018, 15:12:34 »
Ik heb voor George, Dennis en Jan gekozen. Met George als nummer 1. Het is wel appels met peren vergelijken vind ik. Het eerste seizoen wist ik niet eens dat er hints in zaten en de hints die erin zaten zullen in het huidige tijdperk binnen een paar afleveringen door iedereen gezien worden. Nu met social media en zoveel meer kijkers wordt het steeds moeilijker voor de programmamakers om ons te verrassen, wat overigens dit seizoen wat mij betreft meer dan gelukt is. Omdat ik mijn top 3 mollen van Wie is de beste Mol ooit niet heb ontmaskert (en dan bedoel ik niet als alleen de finalisten nog over zijn , maar na een paar afleveringen) en bijvoorbeeld Milouska en Kees wel snel doorhad heb ik dus voor George, Dennis en Jan gekozen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #93 Gepost op: 14-03-2018, 15:58:33 »
Nico was ook goed hoor, met zijn pokerface. Ik herinner me nog een heel spannende opdracht in een donker museum. Dat was seizoen 2 uit 2001. Is die nog ergens terug te zien?
« Laatst bewerkt op: 14-03-2018, 16:23:17 door Run »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #94 Gepost op: 14-03-2018, 16:35:38 »
Nico was ook goed hoor, met zijn pokerface. Ik herinner me nog een heel spannende opdracht in een donker museum. Dat was seizoen 2 uit 2001. Is die nog ergens terug te zien?

Ja, zie de downloads (je kan ook online kijken) van Brtdm hier.

In die museumopdracht zat ook een prachtige geheime en onomstotelijke aanwijzing die toen niet ontdekt is. En de muziek "Baby" uit The Devil's Advocate was ook even in WIDM 18 te horen. Tot zover de nutteloze weetjes.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #95 Gepost op: 14-03-2018, 18:05:26 »
Ja maar iedereen zat al op Ron op het eind. Heb ik onderaan staan bij mij hoor. Neem dan een voorbeeld aan Deborah!!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #96 Gepost op: 14-03-2018, 19:35:42 »
Inge vond ik slechter, misschien mede door Nadja. Alleen ze had daarnaast wel meer kunnen doen. Nico en Yvon vond ik ook geen goede mollen.

Nadja, de meest irritante kandidaat ooit.

Ben wel benieuwd waar Jan uitkomt. Waarschijnlijk ergens bij Kees, achter Dennis, Milouska en George.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #97 Gepost op: 15-03-2018, 17:13:16 »
Jan is Kim/Dennis/ Milouska voorbij gegaan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #98 Gepost op: 16-03-2018, 08:12:02 »
Ja, zie de downloads (je kan ook online kijken) van Brtdm hier.

In die museumopdracht zat ook een prachtige geheime en onomstotelijke aanwijzing die toen niet ontdekt is. En de muziek "Baby" uit The Devil's Advocate was ook even in WIDM 18 te horen. Tot zover de nutteloze weetjes.
Dankjewel, het was afzien in het begin, en wat gingen ze voor het geld! Prachtig wederzien met Schotland! ::ok::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #99 Gepost op: 16-03-2018, 08:44:19 »
Sommige goede mollen hebben heel weinig stemmen doordat ze bij veel mensen niet in de top drie staan (maar bijvoorbeeld wel in de top 9).

Het is vast niet mogelijk op dit forum, maar een songfestivalachtige manier van stemmen zou het beste beeld geven van hoe mollen worden beoordeeld.
De voor jou beste mol krijgt 12 punten, de op één na beste 10 punten, en de andere zeven in jouw top 10 krijgen 1-8 punten.
Brevis esse laboro, obscurus fio.