Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 238985 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Spoiler] Spoiler Topic
« Gepost op: 15-11-2018, 21:33:42 »
In dit topic kunnen spoilers gedeeld worden. Spoilers zijn informatie over nog niet uitgezonden beelden. Buiten dit topic zal er gebruikt gemaakt worden van spoilertags: [spoiler][/spoiler] .
 In dit topic is dit niet verplicht. Mocht je een hele grote spoiler hebben
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
dan kan het nog steeds netjes zijn om hier ook spoilertags te gebruiken.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2018, 21:37:33 door Lukie4 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2018, 15:44:01 »
Ik weet niet of dit een spoiler is , maar ik gooi het toch voor de zekerheid maar even tussen spoilerhaken.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik postte dit na het uitkomen van de leader in het "Wie is de Mol? 2019" topic op het 2018 board. Nu er geen algemener topic is waar ik dit in kan plaatsen, doe ik het even hier.

Ik heb aan de hand van de vijf verschillende kledingssetjes (zie hieronder) en de promo gepost door Brtdm even e.e.a. met elkaar gecombineerd.

Stel, de promo is in volgorde van de aflevering, waar ik even van uitga, dan kom ik op het volgende uit:
-Opdracht 1: Vrijstellingen in kisten. Kledingssetjes komen niet overeen met een groepsfoto. Kledingssetje was eerder al te zien in korte leadershot van deze opdracht.
-Opdracht 2: Dansen. We zien Rick Paul met hoedje, Nikkie met een Guns N' Roses t-shirt, Sinan met een blauwe blouse en Nielson met bril en roze shirt. Dat is hetzelfde als op de groepsfoto aan het eind van de leader.
-Opdracht 3: Fietsen. Robèrt in een groene polo en Merel in een geel t-shirt. Dat is hetzelfde als de eerste vrijgegeven groepsfoto (zie spoilertag hierboven om naar die foto gestuurd te worden). Kandidaten biechten ook in die kleding (Jamie, Evi).
-Test / executie: Robèrt in blauwe polo. Andere mensen die je in laatste shot ook in dezelfde kleding zitten als op de foto van de muurschildering.

Met andere woorden: het lijkt erop dat dit inderdaad allemaal uit aflevering 1 komt, en dat er gewoon iemand af gaat vallen ondanks dat er 10 vrijstellingen te verdienen zijn. Vanwaar gaan ze aan het eind van de aflevering anders klaarzitten voor een executie?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #2 Gepost op: 29-12-2018, 16:15:11 »


Met andere woorden: het lijkt erop dat dit inderdaad allemaal uit aflevering 1 komt, en dat er gewoon iemand af gaat vallen ondanks dat er 10 vrijstellingen te verdienen zijn. Vanwaar gaan ze aan het eind van de aflevering anders klaarzitten voor een executie?
Misschien dat ze zoiets zouden kunnen doen als in de eerste aflevering van het 16e seizoen, dat zich afspeelde in de Dominicaanse Republiek. Toen ging er niemand naar huis na de "executie"...

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #3 Gepost op: 29-12-2018, 17:57:55 »
Dat zou dan betekenen dat er in de eerste aflevering 3 opdrachten zijn, dat is niet gebruikelijk....

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #4 Gepost op: 30-12-2018, 19:20:31 »
Dat zou dan betekenen dat er in de eerste aflevering 3 opdrachten zijn, dat is niet gebruikelijk....

Het spel beginnen in 5 verschillende landen was ook niet gebruikelijk en dat hebben ze ook gedaan.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #5 Gepost op: 30-12-2018, 20:05:51 »
Spoiler ivm instagramgebruik deelnemer:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
#teamamaimiljaarde

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #6 Gepost op: 30-12-2018, 21:01:38 »
Dat zou dan betekenen dat er in de eerste aflevering 3 opdrachten zijn, dat is niet gebruikelijk....

Niet gebruikelijk, maar wel wenselijk!  ::ok::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #7 Gepost op: 30-12-2018, 21:24:26 »
Niet gebruikelijk, maar wel wenselijk!  ::ok::

Ja, dat is zeker wenselijk. Doorgaans kost het voorstellen van de kandidaten veel tijd in de eerste aflevering. Het kan zijn dat ze dat dit jaar achterwege laten, er staan immers langere voorstelfilmpjes op de site. Dan is er tijd voor 3 opdrachten.

Het kan ook zijn dat er geen afvaller is in aflevering 1 en dat we in de promo beelden uit de eerste twee afleveringen hebben gezien.

Ik ben er nog niet helemaal uit.....




Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2019, 13:11:25 »
Je kan op basis van Instagram berichten toch wel eruit halen wie ver zijn gekomen en wie niet. NikkieTutorials, Evi Hanssen, Robért van Beckhoven en Sinan Can bijvoorbeeld promoten Wie is de Mol amper. Dat kan betekenen dat ze of De Mol zijn en wat geheim te houden hebben of het heeft allemaal weinig indruk gemaakt en ze liggen er snel uit. Rick Paul, Sarah, Merel en Evelien zie ik heel veel promotiewerk doen voor Wie is de Mol zij zijn oprecht excited over hun deelname. Ik zie die 4 dan ook ver komen. Bij Jamie en Nielson is er wel wat promotie maar het vormt niet de hoofdmoot van hun Instagram. Daar valt weinig over te zeggen.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2019, 13:13:48 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2019, 13:42:26 »
Toevallig viel me dat ook op! Al is het natuurlijk de vraag wat het zegt. Overigens valt me op dat Sinan wel veel reclame maakt voor andere programma's - maar dat zijn vooral journalistieke programma's en hij geeft zelf al in het voorstelfilmpje aan dat hij het programma niet meteen bij zijn imago vond passen. Dus dat kan ook een reden zijn. Toch gok ik op een snel afscheid voor Sinan..

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2019, 13:59:45 »
Het zou kunnen dat Nikkie er snel uit ligt. Toch snap ik dat zij er niet veel over post: zij heeft meer buitenlandse volgers dan binnenlandse volgers dus voor hen is het volstrekt onduidelijk als Nikkie er iets over WIDM op post. Zo had ze bijvoorbeeld wel op 8 november 2018 haar kandidaten foto erop gezet met "Wie is de Mol? 2019... See you next year." Dat riep ongelofelijk veel vragen op bij haar buitenlandse fans als je door de comments heen scrollt, dus ik snap wel dat zij er niet veel over post. Het merendeel van haar fans heeft hier niks aan :-P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2019, 14:33:34 »
Je kan op basis van Instagram berichten toch wel eruit halen wie ver zijn gekomen en wie niet. NikkieTutorials, Evi Hanssen, Robért van Beckhoven en Sinan Can bijvoorbeeld promoten Wie is de Mol amper. Dat kan betekenen dat ze of De Mol zijn en wat geheim te houden hebben of het heeft allemaal weinig indruk gemaakt en ze liggen er snel uit. Rick Paul, Sarah, Merel en Evelien zie ik heel veel promotiewerk doen voor Wie is de Mol zij zijn oprecht excited over hun deelname. Ik zie die 4 dan ook ver komen. Bij Jamie en Nielson is er wel wat promotie maar het vormt niet de hoofdmoot van hun Instagram. Daar valt weinig over te zeggen.

Ik vind ook social mediagebruik eigenlijk heel nietszeggend. Ik kan me voorstellen dat de oudere garde er gewoon minder mee heeft. Ik ga er sowieso niet vanuit dat Robert zijn eigen instagram beheert - die is van bijrobert en daar duidelijk marketing voor, sowieso niet buitengewoon actief en, daarnaast, niet echt de plek voor widm promotie (als die al nodig is).

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2019, 16:30:29 »
Ik vind ook social mediagebruik eigenlijk heel nietszeggend. Ik kan me voorstellen dat de oudere garde er gewoon minder mee heeft. Ik ga er sowieso niet vanuit dat Robert zijn eigen instagram beheert - die is van bijrobert en daar duidelijk marketing voor, sowieso niet buitengewoon actief en, daarnaast, niet echt de plek voor widm promotie (als die al nodig is).

Sinan is een fanatieke Instagrammer, Robért inderdaad niet. Maar ik kan me voorstellen dat als je ergens enthousiast over bent en je wil dat veel van je volgers gaan kijken naar je prestaties dat je dat sneller neer zet op Instagram. En Sarah, Merel, Evelien en Rick Paul doen dat vrij uitgebreid in ieder geval meer dan de rest. Ook Jamie en Nielson lijken erg enthousiast over hun deelname maar blijven een beetje op de vlakte. De andere 4 posten vrijwel niks erover terwijl ze recent nog actief zijn geweest op Instagram. Dat geeft te denken. Garanties heb je nooit maar ik zou niet op 1 van die 4 in zetten als Mol.
When life knocks you down, fight back!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2019, 17:18:58 »
Nikkie en Evi vandaag nog in hun Instagram Story.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #14 Gepost op: 5-01-2019, 17:32:08 »
Ik bedacht me net pas dat in de promo Robèrt op een andere locatie de test maakt dan Sinan. Wellicht dat de beelden dus uit meerdere afleveringen komen, of dat ze om een of andere reden tegelijkertijd de test moeten maken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #15 Gepost op: 5-01-2019, 17:33:26 »
Ik bedacht me net pas dat in de promo Robèrt op een andere locatie de test maakt dan Sinan. Wellicht dat de beelden dus uit meerdere afleveringen komen, of dat ze om een of andere reden tegelijkertijd de test moeten maken.

Dit viel mij ook al op, maar het lijkt wel dezelfde locatie en stoel + bureau te zijn.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #16 Gepost op: 5-01-2019, 17:37:03 »
Ja, maar die nemen ze steeds mee. Zie ook de foto's op Riks Instagram. Daar zie je nog 2 verschillende locaties voor de executie met dezelfde tafel.

Wellicht hebben ze het gewoon verplaatst in dezelfde aflevering, maar dat gebeurde eerdere seizoenen niet volgens mij.

(Leuk veilingitem, de executietafel)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2019, 18:13:37 »
Het is waarschijnlijk rondom dezelfde plek opgenomen, alleen is die loods die eerder getoond wordt misschien een misleiding. Ik zie nergens in de beelden van de test dingen voorbij komen dat het die loods is.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #18 Gepost op: 5-01-2019, 18:15:04 »
Het is waarschijnlijk rondom dezelfde plek opgenomen, alleen is die loods die eerder getoond wordt misschien een misleiding. Ik zie nergens in de beelden van de test dingen voorbij komen dat het die loods is.

Het is dezelfde loods die m0lmuis ook heeft gepost in het offtopic, en dezelfde loods staat ook tussen de instagram foto's.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #19 Gepost op: 9-01-2019, 22:46:13 »
Dus wat weten we? Nikkie gaat er op een gegeven moment uit met een heel treurige omstandigheid, omdat haar stiefbroer overlijdt, maar nog niet deze keer denk ik.

Ik trof nog deze maar er is weinig spoilerigs aan haha https://www.cosmopolitan.com/nl/entertainment/a25722134/wie-is-de-mol-2019-spoilers-eerste-beelden-moltalk/

Dan had Jaap van Zessen van Buzzcapture weer gerekend, https://www.ad.nl/tv-en-radio/deze-sporen-lieten-deelnemers-wie-is-de-mol-achter-op-social-media~a675471d/

Robert en Sinan zouden dan vroegtijdig verdwijnen volgens de social media reacties. Maar van de meesten is niets bekend.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)