Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 238059 keer)

Offline MolDaan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #60 Gepost op: 14-01-2019, 15:38:39 »
Of een opgesplitst groepje van 3.

De opnameperiode eindigde op of rond 10 juni. Hij heeft de kandidaten gezien op 6 juni, het klinkt namelijk alsof hij op dezelfde dag getweet heeft. Daarom ga ik ervan uit dat dit de drie finalisten zijn en dus óf Robčrt óf Sinan de finale haalt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #61 Gepost op: 14-01-2019, 16:05:52 »
De eerste aanname van Jaap (Evi) Kan dus ook de prullenbak in.......
ik neem al tijden geen aannames meer van deze jaap aan.

Offline Harko

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #62 Gepost op: 14-01-2019, 16:29:29 »
Ik vind het vooral opvallend dat die "meneer" zei dat ze er waren voor een reisprogramma van RTL. Waarom niet van een andere zender? Meeste kandidaten zijn niet op RTL te zien, alleen Merel staat onder contract bij RTL. Zou Merel in de finale zitten?

Ik vind Sinan wel een type voor een reisprogramma, Robért ligt er waarschijnlijk al uit en Jamie lijkt me niet "totaal geen type voor een reisprogramma". Kunnen we concluderen dat Nielson of Rick Paul de finale haalt?

Offline EssyS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #63 Gepost op: 14-01-2019, 20:23:08 »
Ik vind het vooral opvallend dat die "meneer" zei dat ze er waren voor een reisprogramma van RTL. Waarom niet van een andere zender? Meeste kandidaten zijn niet op RTL te zien, alleen Merel staat onder contract bij RTL.

Rick Paul deed mee aan de grote improvisatie show. Geen idee of hij onder contract staat bij RTL, maar hij was er in iedergeval wel te zien. Het is daarom voor hem een gemakkelijk bedacht antwoord.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #64 Gepost op: 16-01-2019, 10:30:09 »
Sinan zal daar dan waarschijnlijk niet bij hebben gezeten. Ik zou hem vóór WIDM in elk geval niet herkend hebben als BN-er. Robčrt past m.i. het beste in de omschrijving 'meneer die totaal niet het type is voor een reisprogramma'.

En een reisprogramma voor RTL? Merel en Evelien zijn de kandidaten die ik het meest associeer met RTL. Rick Paul niet zo, en die zou qua uiterlijk nog wel enigszins voor een presentator van een reisprogramma door kunnen gaan. Jamie ook, dus die is het zeker niet.

Merel, Evelien en Robčrt lijken me dan de meest aannemelijke finalisten. Met twee RTL-gezichten in de finale ligt het meer voor de hand dat je een smoes verzint die over een RTL-programma gaat. En Evelien wordt door de montage nu al behoorlijk verdacht gemaakt. Is dus vermoedelijk late afvaller of finalist.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2019, 10:56:17 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #65 Gepost op: 16-01-2019, 10:48:48 »
Toen dat fragment op de radio was had die Ilan het er als ik het me goed herinner over dat dat groepje van drie erg divers was. Ik denk dat ze alledrie echt iets anders doen in de media.

Of een opgesplitst groepje van 3.
Hij kwam er erg laat in de opnameperiode (6 juni) mee naar buiten, alsof het net gebeurd was. Dezelfde dag of een dag eerder. Toen waren er nog max. 4 kandidaten, denk ik.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #66 Gepost op: 16-01-2019, 10:55:58 »
Hij kwam er erg laat in de opnameperiode (6 juni) mee naar buiten, alsof het net gebeurd was. Dezelfde dag of een dag eerder. Toen waren er nog max. 4 kandidaten, denk ik.

Ik dacht toen ik het schreef ook aan de opdracht uit seizoen 16 waar Annemieke naar een tv keek en Taeke, Klaas en Tim wat onnozel deden in een tv programma. ;D
Zoiets kan nog in die fase.

Ik weet dat het waarschijnlijker is dat als je in die fase 3 kandidaten tegen komt dat het de 3 finalisten zijn, maar ik wil me er ook niet te hard op vast pinnen.

Offline Harko

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #67 Gepost op: 16-01-2019, 11:36:03 »
Sinan zal daar dan waarschijnlijk niet bij hebben gezeten. Ik zou hem vóór WIDM in elk geval niet herkend hebben als BN-er. Robčrt past m.i. het beste in de omschrijving 'meneer die totaal niet het type is voor een reisprogramma'.

En een reisprogramma voor RTL? Merel en Evelien zijn de kandidaten die ik het meest associeer met RTL. Rick Paul niet zo, en die zou qua uiterlijk nog wel enigszins voor een presentator van een reisprogramma door kunnen gaan. Jamie ook, dus die is het zeker niet.

Merel, Evelien en Robčrt lijken me dan de meest aannemelijke finalisten. Met twee RTL-gezichten in de finale ligt het meer voor de hand dat je een smoes verzint die over een RTL-programma gaat. En Evelien wordt door de montage nu al behoorlijk verdacht gemaakt. Is dus vermoedelijk late afvaller of finalist.

Als het drie diverse types zijn, lijkt het me niet dat Merel en Evelien samen in de finale staan omdat zij allebei nieuwslezeressen zijn.

Merel is de enige die direct te koppelen is aan RTL. Daarom zou het niet geheel logisch zijn om te zeggen dat het een reisprogramma voor RTL is als Merel er niet bij is. De rest is, op Nielson na, op de NPO te zien/te horen.


Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #68 Gepost op: 19-01-2019, 22:44:59 »
Je kan tijdens de executie van Nikkie kan je een rood gebouw op de achtergrond zien. Dat gebouw staat ook op de plek van degene die een rood scherm kreeg. Nikkie ging dus zoals al verwacht naar huis.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #69 Gepost op: 19-01-2019, 22:47:25 »
Als de spoiler opnametijd klopt  hoop ik met al mn hart dat Nikki uit haarzelf dus naar huis gaat.
Niet relaxed om dat soort nieuws in t buitenland te horen

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #70 Gepost op: 20-01-2019, 00:00:55 »
De opnameperiode eindigde op of rond 10 juni. Hij heeft de kandidaten gezien op 6 juni, het klinkt namelijk alsof hij op dezelfde dag getweet heeft. Daarom ga ik ervan uit dat dit de drie finalisten zijn en dus óf Robčrt óf Sinan de finale haalt.
Robert zou 1 juni thuis zijn dus die ligt er over 2 afleveringen waarschijnlijk uit. Sinan is dan de 'meneer'... dat zou goed kunnen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Webster08

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #71 Gepost op: 20-01-2019, 00:38:49 »
Wie er uit gegaan is...  ::vergroot::

Plaza de la Libertad Medellin

Duidelijker kan ik het niet maken  ::love::


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #72 Gepost op: 20-01-2019, 01:57:56 »
Mooi gevonden maar dat zij eruit zou gaan was al wel een zekerheid. Er zullen er echter 2 gaan de volgende aflevering, dus wie is die ander?? Robert kan al maar hoeft nog niet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline 23Limes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #73 Gepost op: 20-01-2019, 06:08:04 »

Met de laatste 3 spoiler die het excuus van een RTL-reisprogramma zegt, en een man die er niet uitziet alsof ze er geschikt voor zijn. Sinds deze aflevering zei Robert dat hij Merel vermoedde en dat ze rechtstreeks aan RTL was gekoppeld, ik ben er vrijwel zeker van dat Merel de mol zal zijn met Robert in de finale met haar. De andere kandidaat staat echter voor twijfel.
Zelfs als het wordt uitgevoerd, Merel is mijn mol.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #74 Gepost op: 20-01-2019, 11:34:00 »
Volgens mij zei John van Den Heuvel dat ie iemand van RTL herkende in het vliegtuig samen met Rick en dat betekent dat Merel in ieder geval finalist is. In combinatie met de andere man die ze op locatie had gezien en waartegen werd gezegd dat het om een reisprogramma van RTL ging wordt dat gevoel dat Merel of de winnares of de Mol of de verliezend finalist is alleen maar versterkt.
When life knocks you down, fight back!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #75 Gepost op: 20-01-2019, 13:34:19 »
Dat ging om een 'meneer', een ouder heerschap, dus ik denk dan eerder aan Sinan. Met Robert zit je sowieso met conflicterende spoilers want die zou dan op een ongans tijdstip met Nederland wakker hebben moeten zijn voor die bakkersvragen die hem gesteld werden. Als Merel de mol is kan het toch ook goed dat er intussen al heel veel haar verdenken, dus dan kan Robert er binnenkort echt wel uit en is het noemen van hem van Merel nu alleen maar een extra dwaalspoortje. Ik zie Evelien wel als 3e finalist. Ze is onmogelijk als mol vanwege Evi, maar het is vaak gebeurd dat er een persoon in de finale zit die onmogelijk de mol kan zijn. Ik heb erop altijd de Afvaller willen bepalen maar doe dat niet meer vanwege deze reden.

Ik zet dan maar in op Merel/Evelien/Sinan als finalisten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #76 Gepost op: 20-01-2019, 13:42:17 »
Als de spoiler opnametijd klopt  hoop ik met al mn hart dat Nikki uit haarzelf dus naar huis gaat.
Niet relaxed om dat soort nieuws in t buitenland te horen

Ik hoop het ook heel erg en de executie van deze week lijkt daar ook op te wijzen. Het gekke is alleen dat ik in een interview met één van de kandidaten voordat het seizoen begon (ik dacht dat het Rick Paul was in een interview met ‘widm tunnelvisie’), las dat de groep door een heftige gebeurtenis nog hechter was geworden en moest daarbij meteen aan Nikki denken. Kan dat alleen totaal niet meer terugvinden, dus of dat interview is later aangepast of ik heb het heel ergens anders gelezen of verkeerd onthouden. Hoop dus echt dat ze inderdaad regulier het spel heeft verlaten en dat het in interview ging over de hechte band van de groep ook nog na de opnames, maar kan dat nog niet helemaal plaatsen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #77 Gepost op: 20-01-2019, 13:48:48 »
Het gekke is alleen dat ik in een interview met één van de kandidaten voordat het seizoen begon (ik dacht dat het Rick Paul was in een interview met ‘widm tunnelvisie’), las dat de groep door een heftige gebeurtenis nog hechter was geworden en moest daarbij meteen aan Nikki denken.

Volgens mij zei Jamie dat de groep erg hecht is geworden door een toevallige omstandigheid in het spel.
Ik dacht eerst ook aan Nikkie, maar ik denk dat hiermee bedoelt werd dat er niemand afviel in de eerste aflevering.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #78 Gepost op: 20-01-2019, 13:56:19 »
Volgens mij zei Jamie dat de groep erg hecht is geworden door een toevallige omstandigheid in het spel.
Ik dacht eerst ook aan Nikkie, maar ik denk dat hiermee bedoelt werd dat er niemand afviel in de eerste aflevering.

Ah thanks, dat zou goed kunnen.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #79 Gepost op: 20-01-2019, 14:41:05 »
Ik zie Evelien wel als 3e finalist. Ze is onmogelijk als mol vanwege Evi, maar het is vaak gebeurd dat er een persoon in de finale zit die onmogelijk de mol kan zijn. Ik heb erop altijd de Afvaller willen bepalen maar doe dat niet meer vanwege deze reden.

Ik geloof hier niet zo in. De regie laat het er in zitten, dat Evi zo duidelijk op Evelien zat. Dan zou het zo maar kunnen dat Evelien DENKT dat ze de test op Evelien in vult, maar als ze te weinig had opgeschreven/onthouden waar Evelien zat en wat ze deed, dan kan ze er nog gewoon uitvliegen. Ik durf, vanwege de manipulerende montage, nooit iemand af te strepen omdat iemand er uit gaat die vol op die persoon zat.