Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 240294 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #260 Gepost op: 13-02-2019, 07:50:08 »
Merel zal wel verschillende shirts hebben.

Zojuist de trailer voor aflevering 7 bekeken. Beelden van, ik denk, twee verschillende opdrachten:
* Russische roulette
* Kist liften

Mol is Rick P?
Mol Westrik?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #261 Gepost op: 13-02-2019, 17:02:30 »
Komt redelijk in de buurt  ::spook::

Moet ik iemand herkennen in deze foto?!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #262 Gepost op: 13-02-2019, 18:11:46 »
Moet ik iemand herkennen in deze foto?!

Ja:

De vrouw zou Merel kunnen zijn. Kleding, postuur, het haar. En ze is als enige geblurd. Waarom zouden ze dat doen als het Bettina van Vleuten uit Loon op Zand is?

 ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #263 Gepost op: 13-02-2019, 19:14:42 »
Ik herken totaal niemand. Wat een slechte kwaliteit heeft die foto trouwens ook nog...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #264 Gepost op: 14-02-2019, 05:52:18 »
Alleen Rik staat er duidelijk op. Als de finalisten op die foto staan, zijn ze extra expres vervaagd gemaakt zodat je niet meer zekerheid kunt zeggen wie het zijn.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #265 Gepost op: 14-02-2019, 08:16:11 »
Kan er niet een speciaal spoiler topic voor die foto gemaakt worden? Het is niet meer echt een spoiler dan wel niet een 'welles-nietjes-wat-ben-jij-dom-dat-je-dit-niet-ziet' onderwerp geworden. Ik zie er alleen Rick in, die vrouw is helemaal niet geblurd, die beweegt gewoon. Mijn telefooncamera doet niet anders met mensen als ze niet compleet stil staan.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #266 Gepost op: 14-02-2019, 14:34:55 »
Ik zie zelfs Rik er niet in... :o

P.s. in dat verbeterde screenshot was het wel duidelijk..
« Laatst bewerkt op: 20-02-2019, 12:13:55 door Lonneke*L »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #267 Gepost op: 14-02-2019, 14:46:25 »
Ik zie zelfs Rik er niet in... :o


Dan wordt het tijd voor een brilletje, want zoals hier eerder al te lezen was, is bevestigd dat het Rik was.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #268 Gepost op: 14-02-2019, 19:27:58 »
Kan er niet een speciaal spoiler topic voor die foto gemaakt worden? Het is niet meer echt een spoiler dan wel niet een 'welles-nietjes-wat-ben-jij-dom-dat-je-dit-niet-ziet' onderwerp geworden. Ik zie er alleen Rick in, die vrouw is helemaal niet geblurd, die beweegt gewoon. Mijn telefooncamera doet niet anders met mensen als ze niet compleet stil staan.

Ik denk dat de discussie rondom die foto ondertussen wel afgerond. Aan een ieder wat hij of zij erin ziet, een eenduidig antwoord komt er toch niet.

En waarom zouden we dat uberhaupt willen. Verpest alleen maar het kijkplezier is mijn mening. Maar buiten de foto is er er weinig spoilergevoelige info te bespreken, dus een los topic voegt niks toe, en komt er niet.

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #269 Gepost op: 14-02-2019, 23:44:08 »
mag ik nog één ding toevoegen? iets dat niet gezegd is?

De vrouw in het vliegtuig heeft een haarlijn die een beetje bol staat, uiteinden iets lager.
Merel heeft dat net andersom, beetje mannelijker, met het laagste punt in het midden.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #270 Gepost op: 15-02-2019, 17:13:35 »
Kunnen we uitrekenen op welke datum we ons ongeveer beginnen in de volgende aflevering? Want we hebben uit de sociale media analyse nog een soort van spoiler over een van de kandidaten die mogelijk het spel nog moet gaan verlaten, toch?

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #271 Gepost op: 16-02-2019, 20:22:06 »
Ik denk dat de discussie rondom die foto ondertussen wel afgerond. Aan een ieder wat hij of zij erin ziet, een eenduidig antwoord komt er toch niet.

En waarom zouden we dat uberhaupt willen. Verpest alleen maar het kijkplezier is mijn mening. Maar buiten de foto is er er weinig spoilergevoelige info te bespreken, dus een los topic voegt niks toe, en komt er niet.

Haha, het cynisme was niet duidelijk genoeg ;) ik hoef er geen apart topic voor, was gewoon klaar met iedereen die elkaar lichtelijk agressief mededeelde dat de ander blind was.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #272 Gepost op: 17-02-2019, 10:59:28 »
Omdat ie zo ontzettend mooi is:

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #273 Gepost op: 17-02-2019, 11:57:17 »
Kan er niet een speciaal spoiler topic voor die foto gemaakt worden? Het is niet meer echt een spoiler dan wel niet een 'welles-nietjes-wat-ben-jij-dom-dat-je-dit-niet-ziet' onderwerp geworden. Ik zie er alleen Rick in, die vrouw is helemaal niet geblurd, die beweegt gewoon. Mijn telefooncamera doet niet anders met mensen als ze niet compleet stil staan.

Na de laatste (dubbele) executie is het toch duidelijk dat de finalisten daadwerkelijk op die foto staan? Niets, Merel en Sinan. Alleen Sarah moet nog afvallen.
Graven, graven, graven...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #274 Gepost op: 17-02-2019, 11:58:04 »
Na de laatste (dubbele) executie is het toch duidelijk dat de finalisten daadwerkelijk op die foto staan? Niets, Merel en Sinan. Alleen Sarah moet nog afvallen.

Sinan staat er sowieo niet op

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #275 Gepost op: 17-02-2019, 12:02:49 »
Jawel hoor. Hij zit onderuitgezakt naast Niels. Je ziet een klein stukje van zijn hoofd.
Graven, graven, graven...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #276 Gepost op: 17-02-2019, 12:04:39 »
Jawel hoor. Hij zit onderuitgezakt naast Niels. Je ziet een klein stukje van zijn hoofd.

Nee hoor ... had ik al eerder gepost. Sinan heeft zwart haar. Zie pag 10

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #277 Gepost op: 17-02-2019, 12:06:37 »
En hier gaan we weer. ::)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #278 Gepost op: 17-02-2019, 12:07:43 »

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #279 Gepost op: 17-02-2019, 12:10:03 »
En hier gaan we weer. ::)

Tja nu we nog maar vier deelnemers hebben...
Ze hadden die foto nooit moeten publiceren.
Graven, graven, graven...