Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 135519 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #680 Gepost op: 21-02-2019, 23:30:03 »
Zou best wel eens kunnen. Het is verdacht hoe hij hier al het falen op Merel afschuift. Dat zou een Mol ook doen. ::vergroot::

Ja Hulpmol, en daar is ie handig in (afschuiven en verontwaardigd doen). Ik zou het geweldig vinden..niet voor mijn pool (die is ingestort) , al heb ik hem wel 1x als mol ingevuld. Maar om de tactiek die hij volgens mij gebruikt. Dingen doen die eigenlijk niet bij een mol 'horen'...
 ;D

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #681 Gepost op: 21-02-2019, 23:42:49 »
Niels en Sarah zijn voor mij kandidaat. Beiden mollen met nadruk in beeld. Helpen elkaar met de valse joker. Alles net té.

Merel of Sinan? Meeste geld of minste geld? Merel doet wel heel veel dingen kandidaats goed.
Beiden zullen veel uit te leggen hebben in aflevering 10. Merel zal het laagterecord van de pot van Margriet niet verbeteren tenzij ze nog een bank weet te kraken. Sinan heeft nog kans.
De -1000 is sterker dan 2 rode schermen voor een mol. De tunnel van Sinan lijkt mij nu wat sterker.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #682 Gepost op: 22-02-2019, 11:08:20 »
Zou ik mijn stem weer mogen veranderen?   ;D ::)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #683 Gepost op: 22-02-2019, 11:09:22 »
Zou ik mijn stem weer mogen veranderen?   ;D ::)

Dat hangt er van af van wie naar wie. ::rofl::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #684 Gepost op: 22-02-2019, 11:15:49 »
 ;D Het antwoord is korter als je vraagt wie ik niet verdenk deze week

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #685 Gepost op: 22-02-2019, 11:18:35 »
;D Het antwoord is korter als je vraagt wie ik niet verdenk deze week

Ik verdenk niemand meer. Ze hebben allemaal wel iets gedaan wat niet in mijn straatje past. Ik laat het dus in aflevering 10 op mij afkomen. Al moet ik toegeven dat ik persoonlijk iets minder graag zou hebben dat het Merel is dan één van de andere drie omwille van het geld.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #686 Gepost op: 22-02-2019, 11:38:29 »
Niels en Sarah zijn voor mij kandidaat. Beiden mollen met nadruk in beeld. Helpen elkaar met de valse joker. Alles net té.

Merel of Sinan? Meeste geld of minste geld? Merel doet wel heel veel dingen kandidaats goed.
Beiden zullen veel uit te leggen hebben in aflevering 10. Merel zal het laagterecord van de pot van Margriet niet verbeteren tenzij ze nog een bank weet te kraken. Sinan heeft nog kans.
De -1000 is sterker dan 2 rode schermen voor een mol. De tunnel van Sinan lijkt mij nu wat sterker.

Grappig voor mij is het net andersom. Merel en Sinan kandidaat. Het blijft spannend tot het einde denk ik. ::bravo::.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2019, 11:40:39 door Lonneke*L »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #687 Gepost op: 22-02-2019, 11:45:58 »
Ik ben ook echt compleet in de war. Fantastisch toch?  ::bravo:: ::bravo::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #688 Gepost op: 22-02-2019, 11:59:53 »
Hahaha ik geloof niet dat we ooit zo lang hebben getwijfeld met zijn allen hier...  ::bravo::

De ontmaskering van Jan was laat, maar die hadden we nu toch wel een beetje in het vizier....
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #689 Gepost op: 22-02-2019, 12:03:38 »
Hahaha ik geloof niet dat we ooit zo lang hebben getwijfeld met zijn allen hier...  ::bravo::

De ontmaskering van Jan was laat, maar die hadden we nu toch wel een beetje in het vizier....

Nee, dit was de week van de massale Simone-tunnel. Stine was net weg en dus zat 70+ % hier op Simone vlak voor aflevering 8.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #690 Gepost op: 22-02-2019, 12:09:36 »
Nee, dit was de week van de massale Simone-tunnel. Stine was net weg en dus zat 70+ % hier op Simone vlak voor aflevering 8.
Vorig jaar vond ik het wel minder van 'ze kunnen het allemaal zijn'. Vanaf aflevering 6/7 dacht ik persoonlijk dat Jan toch zeker een goede kon zijn. Maar nu heb ik het idee dat de meeste hier van links naar rechts schieten qua verdenking. En ook dat men veelal Merel verdenkt maar deep down dat ook niet helemaal gelooft....Mooi seizoen vind ik!  :D
Meer L

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #691 Gepost op: 22-02-2019, 12:17:56 »
Ik heb ook de indruk dat niemand echt diep in zijn tunnel zit dit jaar. Vorig jaar zat ik echt stevig vast in de Simone tunnel. En nog vind ik eigenlijk Simone de beste mol van 2018.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #692 Gepost op: 22-02-2019, 12:20:54 »
En nog vind ik eigenlijk Simone de beste mol van 2018.
  ::rofl:: ;D
Meer L

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #693 Gepost op: 22-02-2019, 12:37:57 »
Heinz zit alleen maar op Merel omdat katten nu eenmaal van vogeltjes houden  ::) ::love::

En tunnelen... ja ik zit toch echt wel erg in een tunnel hoor  ;D 8)

Vorig jaar zat ik in een Stine-tunnel maar de goden verzochten en we kregen die mega-spoiler waaruit bleek dat ze een aflevering later al niet meer bij de 5 resterende kandidaten zat. Dus uit die tunnel ben ik nog gered. Leuk is anders. Het is eigenlijk fantastisch als je tunnel echt tijdens de executie instort. Laten we dat dan maar hopen morgen, Merel exit  >:D ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #694 Gepost op: 22-02-2019, 12:46:52 »
Vorig jaar vond ik het wel minder van 'ze kunnen het allemaal zijn'. Vanaf aflevering 6/7 dacht ik persoonlijk dat Jan toch zeker een goede kon zijn. Maar nu heb ik het idee dat de meeste hier van links naar rechts schieten qua verdenking. En ook dat men veelal Merel verdenkt maar deep down dat ook niet helemaal gelooft....Mooi seizoen vind ik!  :D

Haha ja ik ben echt alle kanten opgeschoten.  ::rofl:: Maar ik heb de verleiding weerstaan om diep een tunnel in te duiken, nadat ik vorig jaar na aflevering 4 geloof ik al vol in de Simone tunnel dook. Die fout wilde ik niet weer maken. Misschien hebben meer mensen dat gevoel wel.  :P Maar het is weer lastig dit jaar inderdaad! Of ja... het was lastig. Nu Jamie eruit is en de vorige aflevering mij heeft doen inzien dat Sarah de mol niet is, heb ik eigenlijk 0 twijfels meer over dat Merel de mol is. Dus wat dat betreft duik ik nu vol de Merel tunnel in ondanks dat ik haar eerder zag als nepmol en ik haar reacties kandidaats vond. Alle clues zijn er, mol is Meer-L!  ;D

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #695 Gepost op: 22-02-2019, 13:53:05 »
Eigenlijk vind ik het jammer dat ik nog zo weinig gevoel heb bij deze serie. Waar ik vorig jaar tot het einde toe stevig in een tunnel zat (op Ruben), heb ik dat nu helemaal niet. Ik verdenk Merel, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd. Sarah, Sinan of Niels zouden het wat mij betreft even goed kunnen zijn. Dat zegt overigens niet per sé iets over de kwaliteit van de mol (zoals velen op dit forum beweren), maar ligt volgens mij vooral aan de montage. Er is iets in de montage, een bepaalde afstandelijkheid, waardoor ik me er minder bij betrokken voel.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #696 Gepost op: 22-02-2019, 14:11:32 »
Rik is de mol

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #697 Gepost op: 22-02-2019, 14:12:02 »
Er wordt dit jaar veel weggelaten in de montage en chronologisch kloppen de beelden ook niet. Dat maakt het een stuk lastiger om opdrachten te snappen, de mol te ontmaskeren en echt in het spel te komen.

Dit jaar weet ik het echt niet meer. Sarah is voor mij iets verdachter dan Merel en Sinan, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd.

Het is qua verdenkingen tenminste niet zo dramatisch als vorig jaar toen Jan maar 2 stemmen in deze poll had.  ::)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #698 Gepost op: 22-02-2019, 14:15:31 »
Ik heb ook de indruk dat niemand echt diep in zijn tunnel zit dit jaar. Vorig jaar zat ik echt stevig vast in de Simone tunnel. En nog vind ik eigenlijk Simone de beste mol van 2018.
Ik zit dit seizoen wel diep in een (Merel) tunnel door twee momenten: de laseropdracht en de fake-out bij de eerste stemronde over vrijstellingen in aflevering 1. Afleveringen 3 t/m 5 was Merel niet veel verdachter dan andere kandidaten, maar toch heb ik geen moment getwijfeld. De afgelopen twee afleveringen (door opdrachten steentje bijdragen, getouwtrek en geld oogsten) zijn voor mij een bevestiging van mijn verdenking.

Als ze het toch niet blijkt te zijn zal het wel even duren voordat ik het echt kan geloven.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #699 Gepost op: 22-02-2019, 14:16:07 »
Dus wat dat betreft duik ik nu vol de Merel tunnel in ondanks dat ik haar eerder zag als nepmol en ik haar reacties kandidaats vond. Alle clues zijn er, mol is Meer-L!  ;D

Is dat Meer-L nu niet een beetje achtergehaald nu we in de leader steeds zien dat er  letters bijkomen, in ieder geval alweer een L? De vissersmannen zie je bezig met' puzzelen'. Zou het zo kunnen zijn dat we in afl 10 in het water zien liggen de mol is .... dat zou dan  Merel nog kunnen zijn of Niels. Maar meer-L op zich is denk ik niet de hint.  ???