Auteur Topic: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is niet de Mol  (gelezen 56408 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #180 Gepost op: 9-02-2019, 14:59:46 »
Ik zit het meest op RP als mol, maar wat ik niet helemaal vindt passen is:
- de 300 euro die hij pakt bij de fietsopdracht, terwijl dat vrij per ongeluk ging en de groep wat uit elkaar geslagen was, dus daar had hij toch zonder al te veel op te vallen kunnen dwarsbomen door net wat achter te blijven.
Bedenk ook dat de Mol niet alwetend is. Hij kan hebben gedacht dat ze te laat waren voor dat paaltje of dat de kerk verder weg was, maar ik denk sowieso dat 'ietsjes achteraan fietsen' niet genoeg was geweest om niet te tellen en wegfietsen gewoon te veel op was gevallen.
...óf niet!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #181 Gepost op: 9-02-2019, 15:11:50 »
Dat is waar.

Maar wat ik ook nog tegen hem vindt spreken is dat de mol tot nu toe alle 19 de seizoenen in de eerste aflevering zijn verdenking uitspreekt. Rick Paul deed dat niet in de eerste aflevering. Sinan, Merel en Jamie wel.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #182 Gepost op: 9-02-2019, 15:31:50 »
Dat is waar.

Maar wat ik ook nog tegen hem vindt spreken is dat de mol tot nu toe alle 19 de seizoenen in de eerste aflevering zijn verdenking uitspreekt. Rick Paul deed dat niet in de eerste aflevering. Sinan, Merel en Jamie wel.

Vorig jaar is dit ook meerdere keren aangehaald. Het zou met niets verbazen als de makers hier nu rekening mee hebben gehouden.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #183 Gepost op: 9-02-2019, 15:36:38 »
Vorig jaar is dit ook meerdere keren aangehaald. Het zou met niets verbazen als de makers hier nu rekening mee hebben gehouden.
Aha, dan zou het idd bewust doorbroken kunnen worden dit jaar.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #184 Gepost op: 9-02-2019, 15:47:35 »
Rick Paul kan de mol niet zijn. In aflevering 2 bij ver tellen moeten nikkie en rick paul de getallen fotograferen. Nikkie ziet het niet, rick paul wel. Als rick paul de mol zou zijn dan zou hij ook zeggen dat hij het niet ziet.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #185 Gepost op: 9-02-2019, 15:49:10 »
Rick Paul kan de mol niet zijn. In aflevering 2 bij ver tellen moeten nikkie en rick paul de getallen fotograferen. Nikkie ziet het niet, rick paul wel. Als rick paul de mol zou zijn dan zou hij ook zeggen dat hij het niet ziet.
En precies daarom kan hij wel de mol zijn. Op het eerste gezicht lijkt hij kandidaats, wordt niet verdacht, maar veel vragen zijn fout beantwoord. Hij hoeft alleen maar te liegen over zijn antwoorden om geld uit de pot te houden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #186 Gepost op: 9-02-2019, 15:51:55 »
Of hij had die dag gewoon last van z'n lenzen.

Ik draag zelf lenzen en weet heel goed dat je  soms een bril draagt overdag en iig in de  avond lenzen verwisselt voor een bril.

Het was gewoon een opvallende combi met deze opdrachten..... ;)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #187 Gepost op: 9-02-2019, 20:20:18 »
En precies daarom kan hij wel de mol zijn. Op het eerste gezicht lijkt hij kandidaats, wordt niet verdacht, maar veel vragen zijn fout beantwoord. Hij hoeft alleen maar te liegen over zijn antwoorden om geld uit de pot te houden.

 Helemaal mee eens en dat is al eerder gepost in dit topic.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #188 Gepost op: 9-02-2019, 20:30:23 »
Nikkie zei in haar biecht dat ze op de toren aan het mollen was (voor wat t waard is) maar ze zag de getallen dus ook.


Vinden jullie niet dat Rick Paul toch voornamelijk graag de wannabe-mol is?

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #189 Gepost op: 9-02-2019, 21:58:06 »
dit is m toch gewoon?
Vond RP bijzonder mols in deze aflevering, de zoek de verschillen opdracht ging mis (waarschijnlijk door hem), RP in een biecht "Merel en Sinan vonden het goed dus ik dacht prima", was onwijs aan het kloten met de tuktukopdracht, had de duurste minenvelop, nog even de held uithangen en de zipline laten slagen voor 0euro.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #190 Gepost op: 9-02-2019, 21:59:55 »
Ik vind het allemaal te mooi om waar te zijn. Ik begin héél erg te twijfelen na deze aflevering..
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline JvanEe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #191 Gepost op: 9-02-2019, 22:01:36 »
Hij wordt deze aflevering wel heel verdacht neergezet :-\\

begin ik toch wéér te twijfelen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #192 Gepost op: 9-02-2019, 22:02:53 »
Hij is ook de hoofdverdachte bij Merel, Sinan, Jaimie en Sarah. Als Niels naar huis zou gegaan zijn, was ik ook overtuigd. Nu denk ik eigenlijk dat hij het niet is. De nepmol van dit jaar

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #193 Gepost op: 9-02-2019, 22:11:19 »
Ik vind het allemaal te mooi om waar te zijn. Ik begin héél erg te twijfelen na deze aflevering..

Zo denk ik er al sinds aflevering 1 over. Maar ik ga juist steeds meer twijfelen of ie het toch niet "gewoon" wel is. (Ik ga sowieso weer alles terugkijken de komende week. ::rofl::)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #194 Gepost op: 9-02-2019, 22:27:36 »
Vorig jaar werden er bijna geen verdenkingen tegen Jan uitgesproken. Wellicht hebben ze het nu omgedraaid om weer te proberen ons op het verkeerde been te zetten.

Ik zie gewoon geen mol meer in de andere 5 kandidaten, ook al lag het er wel erg dik bovenop deze aflevering. Maar ja, de mol moet natuurlijk wel iets iets hebben uitgespookt. Zolang Rick Paul in het spel zit, zit ik hier. ::joehoe::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #195 Gepost op: 9-02-2019, 22:34:22 »
Hem helemaal wegstrepen durf ik niet, maar ik vermoed dat hij vooral mensen test en ook enigszins aan het 'nepmollen' is. Dat maakt het lastig om te beoordelen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #196 Gepost op: 9-02-2019, 22:34:44 »
tja het is ook niet alsof de regie er elk jaar alles aan doet om de mol low profile te houden (remember AM?), dus dat kunnen we niet blijven gebruiken als argument dat het RP niet kan zijn

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #197 Gepost op: 9-02-2019, 22:45:46 »
RP stuurt telkens weer aan om geld in te zetten.

Hij pakt als eerste enveloppes, en dan nog de 250 euro waarbij het misgaat. Dat vind ik heel harde molindicaties.

Ook het moeilijkste achterste deel van de puzzel net juistleggen is mols, want het begingedeelte zal wel worden gecorrigeerd.

Enorme molvibes bij RP deze aflevering, het blijft toch een realistische zijtunnel voor mij.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2019, 23:18:48 door Belgian Mol »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #198 Gepost op: 9-02-2019, 23:11:15 »
Inderdaad dikke overbelichting van Rick Paul in de montage, dat begon al bij de terugblik waar overdreven lang werd stilgestaan bij dat 'ie uitgleed bij het abseilen. Hij staat nu ook al op 24% van de stemmen in de WIDM-app :-\\ Oftewel: de publieke mening is simpel te sturen en misschien moet ik van Mol switchen.

(Maar hij was ook wel heel verdacht bezig.)
...óf niet!

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #199 Gepost op: 9-02-2019, 23:11:56 »
Rick Paul in topvorm en dan ook nog pontificaal in beeld als Rik zegt "Behalve de mol die hoeft nooit naar huis".