Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 416126 keer)

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1040 Gepost op: 1-03-2019, 15:46:52 »
That's the way I like it!
 ::ok:: ::ok:: ::ok::
Hihihi  ::dans::
Tis vrijdagavond zeker.

We zijn toe aan een nieuwe aflevering! Waarin we waarschijnlijk nog niets te weten komen.  :\'( 
« Laatst bewerkt op: 1-03-2019, 21:01:03 door Jannes »
Dat dan weer wel

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1041 Gepost op: 1-03-2019, 20:56:08 »
Hihihi  ::dans::
Tis vrijdagavond]https://www.youtube.com/watch?v=o-5BY9Gx5yI]vrijdagavond zeker.

We zijn toe aan een nieuwe aflevering! Waarin we waarschijnlijk nog niets te weten komen.  :\'( 

Dat... ziet u volgende week.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1042 Gepost op: 2-03-2019, 03:57:12 »
Het molschap drukt zwaar op Merel. Er is een hele nieuwe wereld voor haar open gegaan. Van veilig nieuws lezen naar extreme druk. Ja de jas van mol past  niet zo bij haar karakter. Zij was misschien de enige vrouw die zei dat kan ik wel ik ben stressbestendig.

Hou ook een beetje rekening met het feit dat een aantal Merel verdenkers al tientallen pagina geleden wisten wie de mol is en hun eigen draadje kwijt zijn aan al dat geneuzel hier dat ze het niet is. Zij lachen toch het laatst ondanks alle opmerkingen dat ze het niet is. Dan stel ik voor de je eerst dit HELE draadje eerst nog eens doorleest voordat je hier nog een roept Merel is niet de mol want. Ja dat mag hier, maar omdat er bij Niels en Sarah is de mol zo goed als niks meer binnenkomt, vind ik het verstandiger om dan eerst daar maar iets neer te zetten en dit draadje terug te geven aan de Merel verdenkers.

Is dit zo lullig bedoeld als het mij in in de oren klinkt en in het verkeerde keelgat schiet?

Ter compleet overbodige informatie: ik sta er voor open om overtuigd te worden van een andere zienswijze of in dit geval mol dan mijn verdenking. Dus heb ik alle 51 pagina's door gelezen of zoals jij adviseert: "het HELE draadje". Na die 51 pagina's - waar ik ondanks dat ik snel lees flink wat tijd aan kwijt ben geweest - concludeer ik dat ik niet in de theorieën om haar te verdenken mee kan gaan. Ik meen dat ik dat vriendelijk heb neergezet zonder Merel of Merel verdenkers tekort te doen.

Daarnaast heb ik niet alleen meerdere keren in het Niels topic gepost afgelopen week, ik meld dat hier nog even. Gewoon beleefd, om het Merel topic niet te vervuilen met in dit geval Niels verdenkingen en uit te nodigen daar te komen vertellen waarom het niet Niels (maar Merel) zal zijn. Sterker, omdat er een reactie op komt, meld ik het eigenlijk twee keer. Waarom je meent direct onder mijn melding van dat feit te moeten adviseren dat we daar eens wat gaan posten voor we hier wat zouden 'mogen' melden??

Enfin. Fijn voor je dat je zo stellig bent. Een beetje vriendelijker mag wat mij betreft wel.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2019, 04:06:21 door cinner »

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1043 Gepost op: 2-03-2019, 11:19:19 »
Hallo allemaal,

Voor mij is al sinds aflevering 1 duidelijk dat Merel de Mol wel moet zijn. Ik weet niet of dit al opgemerkt is, maar ik heb de volgende punten nog nergens gelezen op forums en youtube, die mij opvallen:

- Iedereen schrijft dat er veel vogens in de serie voorkomen, maar dat alleen zou toeval kunnen zijn. In de laatste aflevering komen er echter ineens twee witte flitsen voorbij tijdens een lang shot dat vogels volgt. Dat zijn geen per ongelukke flitsen of een technisch probleem, maar er bewust ingemonteerd. Voor mij is dat een sterke hint naar Merel, omdat zij in haar vrije tijd natuurfotograaf is.

- Gisteren viel me op tijdens het bekijken van een youtube video waarin de introductie van Merel zit dat ze daar letterlijk lijkt te vertellen wat haar strategie als mol is. Ze zegt, duidelijk gedegen voorbereid om het zo te zeggen:

Citaat
Mijn strategie in het spel is vooral om goed te kijken, goed op te letten en hard te zijn op de feiten en zacht op de persoon.
Ik vraag me serieus af welke kandidaat zou zeggen dat ze 'hard op de feiten en zacht op de persoon' is. Dat slaat m.i. nergens op en bedenk je niet zomaar. Ik denk dat ze hier haar strategie letterlijk prijsgeeft, namelijk 'zacht op de persoon' = overdreven emotioneel en snel ontdaan (wat ze volgens mij in werkelijkheid niet zou zijn) en 'hard op de feiten' (snoeihard het spel spelen, genadeloos 2 kandidaten er ineens uit, geld van anderen wegstelen bij de lasers etc).
https://youtu.be/rsQsm6vZmug?t=17

In een andere (extra) video die over Colombia gaat (https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/dit-is-colombia/) heeft ze het ook al over een stad die zowel lief als vuig is:
Op 0'13": "Ja, de steden zijn een soort vuig en een beetje ruig. De dorpjes zijn bloedmooi. De uitzichten zijn echt om te huilen, zo waanzinnig. Colombia is echt een ...uh.. overweldigend land. Het is een soort palet van verschillende uitersten eigenlijk."
En wat ze hier zegt wordt in een andere vorm aan het eind van de video nogmaals herhaald. Dat is geen toeval.
Ze klinkt heel erg ingestudeerd en het lijkt erop dat ze hier haar eigen rol omschrijft: ze speelt huilen, ze speelt steeds alsof ze overweldigd wordt door emoties. In een van de extra video's spreekt ze zelfs over hoe hard de andere kandidaten bij haar binnenkomen en dat ze zich zelfs ontdaan lijkt te voelen daardoor. Ik geloof daar helemaal niets van.
Vooral de woorden 'vuig' en 'ruig' herhaalt ze diverse malen. Dit doet ze heel bewust. En af en toe lacht ze ook even tussendoor.
Synonymen van Vuig: https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=vuig: gemeen, laag, boosaardig etc. Echte eigenschappen van de mol.
En gezien ze ook weer vaak ineens boos kan reageren tijdens een spel, alsof ze heel fanatiek is, of van het pad is als ze zogenaamd een fout heeft gemaakt, en ze naast kandidaat spelen de mol is is ze dus ook 'een palet van verschillende uitersten', zoals ze zegt.

Verder zegt ze dat haar taktiek is om goed op te letten. En dat is precies wat ze echt overdreven doet overal. Kijk maar eens naar alle keren dat Rik de spellen uitlegt. Ze is veel serieuzer dan de andere kandidaten aan het opletten tot het verkrampte toe. En hoe ze naar Sarah kijkt alsof ze haar als kandidaat observeert, echt super onopvallend en dik aangezet. Waarom zou een kandidaat zo opvallend laten merken dat ze een ander volledig observeert? Ik denk dat dat een belangrijk deel van haar strategie als mol is.

En dus dat ze hier haar hele strategie al aan het begin van de serie aan ons heeft verteld.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2019, 11:25:20 door chocomol »

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1044 Gepost op: 2-03-2019, 11:20:12 »
- Ik vind het ook een hele sterke hint bij de aflevering met de executie op de daken van gebouwen met lichtstralen. Dit is wel zo anders dan normaal dat het wel een hint moet zijn. En zoals elder ook opgemerkt gaan de stralen precies zo omhoog als ook in de RTL nieuws leader gebeurt. Dat is echt geen toeval. Dat zij de vrijstelling had was ook geen toeval en leidde er toe dat ze de joker in bijzijn van de kijker kon openmaken, zodat wij zagen dat het mogelijk is dat er vrijstellingen in jokers zitten, liet jamie haar vertrouwen (die er vervolgens uit ging), en zorgde ervoor dat zij een groene straal kreeg op het dak en dus al liet zien dat zij de mol is. Ook al wisten wij dat nog niet.

- De IV in de leaderhint slaat niet alleen op vierde in de leader en de vier vingers, maar in haar introductie zegt ze dat ze al VIER jaar bij de rtl VIER redactie werkt. Nog afgezien van waar de vier op andere plekken terugkomt.

- Het is tweemaal gebeurd dat Sarah en Merel dezelfde kleding aanhebben. Ik ben ervan overtuigd dat het Merels idee was om dit samen met Sarah af te spreken. Misschien gewoon zogenaamd voor de grap, of om de anderen 'zand in de ogen te strooien', zodat zij samen 'als kandidaat' verder zouden komen in het spel. Want zo zouden de vragen voor de anderen moeilijker zijn of minder zekerheid geven bij een groen scherm. Ik denk dat Sarah ook al een hele tijd weet dat Merel de mol is en dit spel maar gewoon meespeelde of dat ze misschien zelfs allebei weten dat het niet meer ongedaan gemaakt kan worden en Merel heeft geaccepteert dat Sarah het al zeker weet. En zo kan Sarah het mooi meespelen en weten ze zelf al dat Sarah de winnaar gaat zijn en Niels de verliezer. Vandaar dat Sarah in de laatste aflevering ook geen enkele angst heeft om eruit te gaan en maar blijft lachen. Ze akteert dat ze heel verrast is, maar is natuurlijk ook blij met de bevestiging. Aan de blikken die Sarah en Merel elkaar in aflevering schenken na de executie is veelzeggend: ze weten het allebei al een tijdje en respecteren elkaar erom. Sarah, omdat Merel het goed en leuk heeft gespeeld en Merel respecteert Sarah, omdat ze het goed gezien heeft en goed gespeeld.

Wat betreft de vrijstelling die naar Niels ging en de aktie van Merel bij het pinnen-bord: Merel heeft niets aan die vrijstelling want is de mol, Sarah heeft er niets aan want die zit al goed en gaat niet meer veranderen en dat weet Merel. Dus is het nog tussen Sinan en Niels. En Merel weet dat er zeker weten een vrijstelling in de joker zit, want de productie heeft in beide jokers een vrijstelling gestopt en dat weet Merel. Anders had het hele spel geen zin gehad en in dit stadium neemt de productie geen risico op onzekerheid, want ze hebben geen afleveringen meer om dit te corrigeren.

Dus is het de vraag wat een handige zet is voor de mol: Sinan? Een slimme kandidaat die analytisch is, maar nog niet zeker weet dat Merel het is en waarschijnlijk op zowel niels als merel zit en misschien een beetje op sarah. Of Niels, die een hoge gunfactor heeft om in de finale te staan, waarschijnlijk veel leuker en spannender is voor de kijkers in de finale... Ik denk dat Merel dit Niels en de kijker veel meer gunt en de productie ook wel heeft gezien dat dit een finale veel spannender zou maken dan met Sinan. Want Sinan heeft maar weinig aktiefs gedaan en zou dus in mijn ogen geen leuke winnaar zijn.
Daarnaast zou ze tevens Niels beletten om zijn scherm te zien, waardoor hij geen extra informatie krijgt en nog in het duister tast over wie de mol is.

Dus heeft ze hiermee eigenlijk ook al voor haar, de productie en de kijker beslist dat Sarah de winnaar gaat zijn, Niels een leuke verliezende kandidaat die leuk is voor de kijkcijfers en het spel spannend houdt, en zij dus de Mol.


Zo. En wie tot hier  ::oink:: is gekomen is pas echt een molloot  :P

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1045 Gepost op: 2-03-2019, 11:30:44 »
...Overigens alle molloten die er in mijn optiek makkelijk intrappen dat de puzzelstukken samen op Sarah lijken; ik geloof niet dat de regisseur dit zo duidelijk in beeld zou brengen al vanaf het begin van de serie. Way too obvious. Met miljoenen speurders in Nederland is dat zo uitgevonden en dat risico wil de productie echt niet nemen. De hints naar Merel zijn veel subtieler en de puzzelstukjes lijken een veel sterkere hint, maar zijn wat mij betreft daarmee een afleiding voor de hints naar de werkelijke persoon.

Ik las overigens net hier ook iemand over een beeld van een rups die onscherp voorbij kwam en dat die zou wijzen naar merel omdat merels rupsen zouden eten. Ik heb dit zelf niet gezien, maar als echt het beeld onscherp was op de rups en er verder niets in het shot van nut was, zou dit wel een hint naar Merel kunnen zijn vanwege haar natuur-fotografie: een nog niet in focus beeld naar de natuur.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1046 Gepost op: 2-03-2019, 11:35:21 »
.. En als laatste, sorry voor de lappen tekst :), de afleiding dat merel het meeste geld zou hebben ingebracht. Dat lijkt me een goeddoordachte taktiek van Merel en de productie. Want al die molloten die 'follow the money' geloven heb je zo ook op een dwaalspoor. Veel teveel molloten gaan daar bijna blind op, dus die heb je ineens allemaal achter je gelaten.

Heel slim, want ondertussen speelt in mijn optiek Merel juist heel veel weg uit de pot. Niet door zelf weinig in te brengen, maar door te voorkomen dat de anderen geld inbregen (saboteren). Zoals eerder dan je andere kandidaten de laseropdracht doen en zo het geld van de anderen weghalen, waardoor je anderen verdacht maakt (want die komen met minder geld terug) en jezelf als kandidaat neerzet, terwijl je ook nog eens veel geld uit de pot houdt.

De pot is superlaag, dus haar taktiek heeft goed gewerkt. En waarom zou de mol laag moeten staan op het aantal geld dat ze inbrengt? Dat maakt helemaal niets uit. Het spel van de mol is om zo min mogelijk geld in de pot te hebben in de finale en zo min mogelijk verdenkingen op zich te krijgen.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2019, 15:23:00 door chocomol »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1047 Gepost op: 2-03-2019, 11:51:59 »
4 posts ver en we zijn al op het punt dat een aanzienlijk deel Molloten weer wordt weggezet als naîeve dommeriken. ::)

de afleiding dat merel het meeste geld zou hebben ingebracht. Dat lijkt me een goeddoordachte taktiek van Merel en de productie. Want al die molloten die 'follow the money' geloven heb je zo ook op een dwaalspoor. Veel teveel molloten gaan daar bijna blind op, dus die heb je ineens allemaal achter je gelaten.

Ik wil echt nog eens herhalen dat dit spel draait om een groep van 10 kandidaten met iemand die de boel saboteert zodat er geen geld in het laatje komt. Ik vind het dan ook raar dat jij (en sommige anderen) doen alsof dat geld binnen brengen eigenlijk geen rol speelt, want het is de essentie van dit spel en niet die 'hints' die je noemt in je eerdere post.

Heel slim, want ondertussen speelt in mijn optiek Merel juist heel veel weg uit de pot. Niet door zelf weinig in te brengen, maar door te zorgen dat de anderen geld inbregen. Zoals eerder dan je andere kandidaten de laseropdracht doen en zo het geld van de anderen weghalen, waardoor je anderen verdacht maakt (want die komen met minder geld terug) en jezelf als kandidaat neerzet, terwijl je ook nog eens veel geld uit de pot houdt.

Iedereen blijft die laseropdracht aanhalen, maar als het een molactie is, is het werkelijk de flauwste van dit seizoen waarschijnlijk. Ten eerste omdat molacties uit het zicht van de kandidaten gewoon heel flauw zijn. Ten tweede omdat er 4 kandidaten buiten kwamen met geld (waaronder dan 'Mol' Merel). Haar impact beperkt zich dus tot 3 kandidaten waarvan er zelfs nog 2 zijn die nooit naar een tweede paaltje gegaan zijn.

Alles bij elkaar uitgerekend heeft ze daar dus mogelijk 200 euro uit de pot gehouden door eventueel (want niet bewezen) wat geld van paaltjes weg te halen.

De pot is superlaag, dus haar tactiek heeft goed gewerkt. En waarom zou de mol laag moeten staan op het aantal geld dat ze inbrengt? Dat maakt helemaal niets uit. Het spel van de mol is om zo min mogelijk geld in de pot te hebben in de finale en zo min mogelijk verdenkingen op zich te krijgen.

Deze discussie voeren we na aflevering 10 wel in het feedback topic, maar een groot deel van de opdrachten was onhaalbaar en er was dan ook nog één opdracht (Roulette) die gemaakt was om geld uit de pot te laten verdwijnen. Dat de pot laag staat, is voor mij geen verdienste van de Mol (wie het ook mag zijn van de 3 finalisten), maar komt eerder dankzij het opzet van de opdracht dit seizoen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1048 Gepost op: 2-03-2019, 11:53:16 »
Het lijkt me niet dat het de bedoeling is dat de mol het meeste geld binnenhaalt. Maar wat de kandidaten dit jaar hebben gepresteerd is ook wel een demotiverend applaus waard. Dus met een paar 'ik moet niet te verdacht worden, dus ik breng wat geld binnen'-acties is het individuele verschil best te verklaren als Merel de mol is. Al vind ik het nog steeds niet helemaal goed te praten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1049 Gepost op: 2-03-2019, 12:01:15 »
Ik kan sommige punten van jullie prima begrijpen. Maar vergeet niet dat het ook niet realistisch is als een mol altijd dezelfde soort taktiek gebruikt. Met al die miljoenen analysten op je nek die er statistieken op loslaten en de vele seizoenen die al geweest zijn. Soms moet je denk ik als productie ook iets doen dat anderen op een dwaalspoor brengt, anders wordt de mol op den duur al direct gevonden, bijvoorbeeld met 'follow the money'.

[offtopic]
Ik vind het zelf bij sommige kandidaten ook jammer als ze de mol zouden zijn, maar ik vind het nog veel meer not-done eerlijjk gezegd dat er zo met de montage wordt gemold al seizoenen lang. Want eigenlijk kunnen wij als kijkers het spel gewoonweg niet meer spelen. Er worden met opzet hints in de afleveringen gebracht die naar gewone kandidaten gaan, er wordt geschoven met de tijd in de montage, gespiegeld, belangrijke zaken weggelaten etc. Het spel daadwerkelijk meespelen is daarmee voor de kijker in mijn optiek meer Russisch roulette geworden. Ik probeer dus vooral te kijken naar hoe de montage is gedaan en naar mimieken op gezichten, maar eigenlijk is het onmogelijk een goed beeld te vormen en het spel te spelen op basis van wat wij zien.

Dat vind ik in de Belgische versie een stuk eerlijker gedaan. Maar dit terzijde.
[/offtopic]
« Laatst bewerkt op: 2-03-2019, 14:03:46 door chocomol »

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1050 Gepost op: 2-03-2019, 12:13:10 »

Iedereen blijft die laseropdracht aanhalen, maar als het een molactie is, is het werkelijk de flauwste van dit seizoen waarschijnlijk. Ten eerste omdat molacties uit het zicht van de kandidaten gewoon heel flauw zijn. Ten tweede omdat er 4 kandidaten buiten kwamen met geld (waaronder dan 'Mol' Merel). Haar impact beperkt zich dus tot 3 kandidaten waarvan er zelfs nog 2 zijn die nooit naar een tweede paaltje gegaan zijn.

Alles bij elkaar uitgerekend heeft ze daar dus mogelijk 200 euro uit de pot gehouden door eventueel (want niet bewezen) wat geld van paaltjes weg te halen.

Mooi onder woorden gebracht dit. Maar ik ben door meer van dit soort dingen dit seizoen nog steeds niet 100% overtuigd van een mol. Ben benieuwd of ze vanavond een tipje van de sluier op gaan lichten.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1051 Gepost op: 2-03-2019, 12:34:02 »
[offtopic]
Ik vind het zelf bij sommige kandidaten ook jammer als ze de mol zouden zijn, maar ik vind het nog veel meer undone eerlijjk gezegd dat er zo met de montage wordt gemold al seizoenen lang. Want eigenlijk kunnen wij als kijkers het spel gewoonweg niet meer spelen. Er worden met opzet hints in de afleveringen gebracht die naar gewone kandidaten gaan, er wordt geschoven met de tijd in de montage, gespiegeld, belangrijke zaken weggelaten etc. Het spel daadwerkelijk meespelen is daarmee voor de kijker in mijn optiek meer Russisch roulette geworden. Ik probeer dus vooral te kijken naar hoe de montage is gedaan en naar mimieken op gezichten, maar eigenlijk is het onmogelijk een goed beeld te vormen en het spel te spelen op basis van wat wij zien.

Dat vind ik in de Belgische versie een stuk eerlijker gedaan. Maar dit terzijde.
[/offtopic]

Dat is waar ja, al vind ik nog steeds wel dat de mol te achterhalen is op basis van de acties die wij zien (we krijgen alleen niet op een presenteerblaadje voorgeschoteld wie het is nee, maar dat is alleen maar positief vind ik). Als Merel inderdaad de mol blijkt te zijn had het gros van dit forum haar al door vanaf aflevering 2 volgens mij, dus het speuren is voor de molloten nog te doen. Ik snap ook wel dat de productie het steeds moeilijker maakt voor de kijkers om de mol te vinden, want de kijker wordt steeds slimmer, social media zorgt ervoor dat alles snel met veel mensen gedeeld wordt en de ontknoping moet voor het gros van de kijkers wel als een verrassing aankomen. Al vind ik het wel frustrerend soms dat er zo veel gemanipuleerd wordt, ja.

Kortom: het lijkt er een beetje op dat dit de prijs is die WIDM moet betalen voor het succes van het programma.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2019, 12:35:51 door Saskiaax95 »

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1052 Gepost op: 2-03-2019, 12:35:44 »
Ik kan sommige punten van jullie prima begrijpen. Maar vergeet niet dat het ook niet realistisch is als een mol altijd dezelfde soort taktiek gebruikt. Met al die miljoenen analysten op je nek die er statistieken op loslaten en de vele seizoenen die al geweest zijn. Soms moet je denk ik als productie ook iets doen dat anderen op een dwaalspoor brengt, anders wordt de mol op den duur al direct gevonden, bijvoorbeeld met 'follow the money'.
Haal je hier niet 2 dingen door elkaar? Het doel van de Mol is en blijft zo min mogelijk geld in de pot. De manier waarop hij of zij dit doet, daarvoor zal iedere Mol zijn eigen tactiek gebruiken.
Juist omdat de kijkers uit FTM een beetje een idee kunnen krijgen wie de Mol vermoedelijk niet is, zal de productie er alles aan doen om ons op een dwaalspoor te zetten. In mijn ogen wordt Sarah door de productie heel verdacht neer gezet (maar dat even terzijde). Vanwege dit laatste verdenk ik Sarah juist niet. En voor Merel heb ik eigenlijk nog geen goede reden gevonden om haar te verdenken, ook niet na het doorlezen van dit draadje.
Dat ligt minder aan degenen die hier hun mening hebben neergezet, maar meer aan hoe Merel bij mij overkomt als kandidaat. Dus no hard feelings!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1053 Gepost op: 2-03-2019, 12:37:55 »
Het lijkt mij leuk als het portret in het meer van de winnaar is ( Sarah) en dat Niels de mol is. Hoe meer lappen tekst ik over Merel lees hoe rotsvaster ik ervan overtuigd ben dat zij de mol niet is... ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1054 Gepost op: 2-03-2019, 12:39:53 »
Hoe meer lappen tekst ik over Merel lees hoe rotsvaster ik ervan overtuigd ben dat zij de mol niet is... ::jaja::

Grappig .. dat heb ik als ik het Sarah topic lees 

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1055 Gepost op: 2-03-2019, 12:40:25 »
Het lijkt mij leuk als het portret in het meer van de winnaar is

Dat begrijp ik niet. We krijgen toch niet 9 weken lang een opbouw naar een foto die dan uiteindelijk naar de winnaar zou moeten wijzen? (Dit los van het feit of het nu Sarah zou moeten voorstellen of niet.)

Wanneer we hints naar winnaars krijgen, kunnen ze beter stoppen met hints in zijn geheel. ::ohno::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1056 Gepost op: 2-03-2019, 12:41:30 »
Dat begrijp ik niet. We krijgen toch niet 9 weken lang een opbouw naar een foto die dan uiteindelijk naar de winnaar zou moeten wijzen? (Dit los van het feit of het nu Sarah zou moeten voorstellen of niet.)

Wanneer we hints naar winnaars krijgen, kunnen ze beter stoppen met hints in zijn geheel. ::ohno::

Kan ook niet want ze weten niet van tevoren wie de winnaar is lol

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1057 Gepost op: 2-03-2019, 12:42:50 »
Kan ook niet want ze weten niet van tevoren wie de winnaar is lol

Goh ja, aangezien de hele scene geen kandidaten bevat, kan het zowel voor als na de opnames gemaakt zijn. Op dat punt haak ik niet af.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1058 Gepost op: 2-03-2019, 12:44:41 »
Goh ja, aangezien de hele scene geen kandidaten bevat, kan het zowel voor als na de opnames gemaakt zijn. Op dat punt haak ik niet af.
Oh ik dacht ff dat het over het gezicht ging in de puzzelstukken die op Sarah zouden lijken. Dat maken ze vooraf hè

(Ik vind het overigens niet op haar lijken maar dat terzijde)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1059 Gepost op: 2-03-2019, 12:45:23 »
Oh ik dacht ff dat het over het gezicht ging in de puzzelstukken die op Sarah zouden lijken. Dat maken ze vooraf hè

(Ik vind het overigens niet op haar lijken maar dat terzijde)

En het gaat ook redelijk off topic. ::rofl:: Dus laat het ons hier bij houden. ;)