Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 415092 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #360 Gepost op: 3-02-2019, 18:47:20 »
Ik zeg het niet vaak, maar... ik ben het eens met wat Lo allemaal zegt!
Moet zijn omdat mijn vader Hagenees is ::rofl:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #361 Gepost op: 3-02-2019, 19:21:15 »
Merel: "Straat kunnen we maken."
Sarah: "Straat. Goeie! Straat."
Maar wie heeft de twee a's gekozen? Ze konden toch klinkers kiezen? Ik dacht dat het Sarah was.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #362 Gepost op: 3-02-2019, 19:24:21 »
Als Merel van GESTART STAART wil maken is zij dus degene die oppert om EA in AA te veranderen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #363 Gepost op: 3-02-2019, 19:36:49 »
Ik had het idee dat Merel heel blij was bij de eerste opdracht, dat ze eindelijk eens echt haar best mocht doen. Ze leek opgelucht en ging voortvarend te werk. Sarah en Rick Paul kwamen verdacht in beeld deze aflevering, maar ik wacht even volgende week af of er dan ineens heel veel geld uit de pot gaat.
Merel wilde denk ik wel voorkomen dat Niels de woorden mocht maken. Hoe gekomen is tot het duo Merel en Sarah, zien we niet.
Niels zal zichzelf naar voren geschoven hebben en Merel zal geprotesteerd hebben. Misschien met het excuus dat ze nog zo weinig met Sarah had gedaan, of een reden had om met Sarah te gaan (omdat ze die verdenkt). Vervolgens maakt Sarah zich heel verdacht tov Merel.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 20:10:47 door Run »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #364 Gepost op: 3-02-2019, 20:13:40 »
Als Merel van GESTART STAART wil maken is zij dus degene die oppert om EA in AA te veranderen.
Twee a’ s is fijn bij Lingo maar niet fijn als je woorden met meer dan 5 letters wil maken.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #365 Gepost op: 3-02-2019, 20:16:25 »
Twee a’ s is fijn bij Lingo maar niet fijn als je woorden met meer dan 5 letters wil maken.

Het lukt anders toch 2 woorden van 6 letters te maken, dat zijn er toch meer dan 5 dacht ik  ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #366 Gepost op: 3-02-2019, 21:43:00 »
Hoe verklaren Merel-tunnelaars dat ze bovenaan staat in een aantal follow the money lijstjes?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #367 Gepost op: 3-02-2019, 21:46:09 »
Fake lijstjes.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #368 Gepost op: 3-02-2019, 21:48:47 »
Fake lijstjes.
Misschien kunnen we haar vragen ze te checken, zij is journalist en van bij de feiten blijven :P

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #369 Gepost op: 3-02-2019, 21:54:50 »
Woosie down?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #370 Gepost op: 3-02-2019, 21:57:22 »
Fake lijstjes.

Het is Soros-mainstream media die niet wil dat we Merel verdenken. ::rofl::

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #371 Gepost op: 3-02-2019, 22:00:33 »
Hoe verklaren Merel-tunnelaars dat ze bovenaan staat in een aantal follow the money lijstjes?

Geen idee. Hoe verklaren de makers van de lijstjes dat?
Ik ben nog steeds van mening dat je met follow the money beter kan kijken naar wat er door een bepaald persoon UIT de pot wordt gehouden dan wat er verdiend wordt.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #372 Gepost op: 3-02-2019, 22:03:13 »
Helemaal eens. Er bestaan zelfs lijstjes waarin Merel 2500 euro wordt toegeschreven, immers, ze stemde toch VOOR dat geld?!  ;D :P Je moet het allemaal wel redelijk blijven bekijken, en niet te rechtlijnig.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #373 Gepost op: 3-02-2019, 22:04:44 »
 ::rofl::

Ik twijfel gewoon nog tussen RP, Sarah en Merel. Maar ik zie het eigenlijk echt niet bij Merel, enkel haar eventuele actie bij de laseropdracht houdt de deur op een kier, maar voor de rest? Ik ben dus heel benieuwd naar ieders mening. Lo zijn post vond ik wel inhoudelijk goed, maar ik volg hem er niet helemaal in   ;)

Qua molacties zou ik voor RP gaan, qua gevoel voor Sarah en door dit forum en haar mysterieuze acties blijft Merel ook nog een mogelijkheid

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #374 Gepost op: 3-02-2019, 22:06:03 »
FTM is mijn favoriete werkwijze, maar met zulk montagewerk is het bijna niet te doen. Wie is er verantwoordelijk voor het mislukken van de serenade en in welke mate? Is RP daar extra verdacht of had hij nog wat goodwill kunnen pakken door de naast hem staande Niels van zijn verkeerde plaats te halen?

Lastig.

We zien tegenwoordig zoveel niet. Als Merel 250 pakt bij de lasers en we op beelden zien dat er mogelijk of zelfs waarschijnlijk ook andere dingen gebeurd zijn... Is het dan +250? Of heeft ze ook 100 laten liggen (-100), iets van een ander genomen? (- X)?

Extreem lastig door de wijze van monteren en het alles of niets karakter van een aantal opdrachten.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #375 Gepost op: 3-02-2019, 22:14:45 »
Citaat
Maar ik zie het eigenlijk echt niet bij Merel, enkel haar eventuele actie bij de laseropdracht houdt de deur op een kier, maar voor de rest?

Voor mij... In aflevering 1 niet stemmen voor geld maar voor vrijstellingen. Iemand meesturen met Evi op de fiets zonder dat ze wist of zei wie. Ze moest het zelf zijn. Opdracht mislukt. De wachtkamer joker in het spel gebracht en geen geld (eerlijk is eerlijk... ook geen mingeld).

Bij de bootjes toch echt de code verkeerd herhalen, terwijl RP wčl de goede cijfers pakt. Als ze dat ontdekt neemt ze het over en heeft in een keer de goede en weg zijn ze met weinig geld. Dat komt over als proberen met mingeld en een verkeerde code over de finish te komen, ontdekken dat dat mislukt en dan het bedrag maar laaghouden.

Bij straatbeeld twee keer de naam van een hotel verkeerd herhalen. Zich moeten laten corrigeren door een local die hen maar blijft achtervolgen.

Sleutelpositie bij parkeergeld en een matige prestatie.

Koffiepedia twee keer een verkeerde invoer? (ben ik niet zeker, niet terug gezien)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Telopdracht teveel dieren noemen, gecorrigeerd worden door Sarah.

Het blijft vrij veel wat er NIET is bijgedragen. Blijft die laatste 750 bij sleutelhangers over waarvoor ik denk dat er een plausibele verklaring is. Die heb ik in het betreffende topic uitgelegd. Het is een theorie, niet meer dan dat, maar zal het hier niet herhalen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #376 Gepost op: 3-02-2019, 22:16:54 »
Wie is er verantwoordelijk voor het mislukken van de serenade en in welke mate?
Op het balkon was de focus wel op Sinan dat hij niks meer deed, stoel erbij pakte, enz. Maar ook Merel landde snel op 'haar' balkon en deed vervolgens niets meer. Je ziet haar vele beelden op datzelfde balkon (op het eind lijkt ze alsnog naar het goede te gaan als ze ziet dat er toch velen verkeerd staan). Een goede kandidaat gaat op zijn minst toch doorstruinen om de rest te helpen, al denk je dus dat je al op het goede balkon staat?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #377 Gepost op: 3-02-2019, 22:20:05 »
Bedankt voor de aanvulling, die wist ik even niet meer helemaal.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #378 Gepost op: 3-02-2019, 22:20:45 »
Maar ook Merel landde snel op 'haar' balkon en deed vervolgens niets meer. Je ziet haar vele beelden op datzelfde balkon (op het eind lijkt ze alsnog naar het goede te gaan als ze ziet dat er toch velen verkeerd staan). Een goede kandidaat gaat op zijn minst toch doorstruinen om de rest te helpen, al denk je dus dat je al op het goede balkon staat?

Ik ben het ermee eens dat een goede kandidaat meer informatie gaat verzamelen over andere kandidaten hun balkons om te checken, maar het eerste deel van je bericht klopt niet.

Merel stond eerst op haar goede balkon en is dan naar een fout balkon gegaan op een moment dat er al enkele anderen zeker verkeerd stonden. Dat is voor een Mol onnodig, want die wil de held spelen en zeggen dat het niet aan haar gelegen zal hebben.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #379 Gepost op: 3-02-2019, 22:21:58 »
Ik sluit me helemaal aan bij Lo.
En wat hieronder nog meer genoemd is.

Ze switched overigens juist last minute van het goede balkon naar het verkeerde.

Het lijkt alsof ze een joker uitzoekt. Daar zit dan toevallig een vrijstelling in.

Het is een combinatie van warrig doen en juist vaak als warrig worden neergezet door montage.
Terwijl andere veel verdachter worden neergezet.



Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy