Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 413463 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #980 Gepost op: 28-02-2019, 13:04:13 »
En op het moment dat Sarah 1 en 3 heeft en dat ook met Sinan en Jamie deelt, is helder dat alleen Merel nog een fout kan maken. Onverstandig denk ik, zelfs voor een Mol, om die ook daadwerkelijk te maken.

En hoe wist de rest zeker dat die 1 en 3 ook echt waar waren? Sarah kan toch ook een fout hebben gemaakt, dan is het op het einde het woord van Sarah tegenover het woord van Merel. En zo gek is een fout maken niet in deze opdracht, heeft het andere team ook voor elkaar gekregen zonder enorme verdenkingen.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #981 Gepost op: 28-02-2019, 13:16:16 »
Citaat
Als mijn toon disrespectvol klinkt dan is dat het gevolg van de lawine aan verdachtmakingen die hier vanuit de Merel tunnel wordt uitgestrooid. Ik voel mij geroepen om hier een ander geluid tegenover te stellen, anders slaat de balans imho teveel naar één kant door.

Allemaal prima, maar als iemand feitelijk en chronologisch opschrijft wat er gebeurt bij bijvoorbeeld de abseilopdracht, dan ga je niet in op de inhoud, maar op het feit dat het achteraf gebeurt. Zoals we overigens alle opdrachten achteraf bespreken en interpreteren, omdat het vooraf nogal lastig is. Als je vindt, dat ik een verkeerd beeld schets van wat we zien... Be my guest.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #982 Gepost op: 28-02-2019, 14:45:19 »
Allemaal prima, maar als iemand feitelijk en chronologisch opschrijft wat er gebeurt bij bijvoorbeeld de abseilopdracht, dan ga je niet in op de inhoud, maar op het feit dat het achteraf gebeurt. Zoals we overigens alle opdrachten achteraf bespreken en interpreteren, omdat het vooraf nogal lastig is. Als je vindt, dat ik een verkeerd beeld schets van wat we zien... Be my guest.
@Tarballs. Ik heb niets tegen jou persoonlijk of tegen mensen die in een Merel tunnel zitten. Daar gaat het mij niet om.
Maar als ik argumenten zie als, Merel en Sarah hebben samen wel €750 binnengebracht bij de abseilopdracht, maar Merel is de Mol omdat ze wel wilde mollen maar dit onmogelijk werd gemaakt, dan slaan bij mij de stoppen door. Waar zijn we dan mee bezig, vraag ik me dan af?
Kun je je hier iets bij voorstellen?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #983 Gepost op: 28-02-2019, 15:50:01 »
Wat betreft die abseil-opdracht heeft Sarah toch iets meer bijgedragen. Dat ze vol enthousiasme niet alleen haar eigen koker maar ook die van Sinan had gevonden is een onmolse actie. Dat Merel haar koker ook heeft gevonden is niet mols, maar wel molser dan Sarah d'r actie omdat ze maar één koker vond. Dus als je zegt Merel is niet de Mol want abseil-opdracht, dan moet je zeker hetzelfde zeggen voor Sarah.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #984 Gepost op: 28-02-2019, 15:55:22 »
@Tarballs. Ik heb niets tegen jou persoonlijk of tegen mensen die in een Merel tunnel zitten. Daar gaat het mij niet om.
Maar als ik argumenten zie als, Merel en Sarah hebben samen wel €750 binnengebracht bij de abseilopdracht, maar Merel is de Mol omdat ze wel wilde mollen maar dit onmogelijk werd gemaakt, dan slaan bij mij de stoppen door. Waar zijn we dan mee bezig, vraag ik me dan af?
Kun je je hier iets bij voorstellen?

Ik ben dan wel niet Tarballs, maar ik kan me niets voorstellen bij het feit dat bij jou ''de stoppen doorslaan' in een discussie over wat op de keper beschouwd nog steeds een televisiespelletje is. Net zoiets als Waku waku of Lingo, maar met een groter budget.

Dat gezegd hebbende: ik zit in geen enkele tunnel, daarvoor heeft dit seizoen me gewoon niet genoeg bij de strot gegrepen. Ik lees bijna alles, en zie door alle rookgordijnen voldoende argumenten om een zaak tegen zowel Sarah als Merel op te bouwen - nou vooruit, ook een kleintje tegen Niels.

Wat je vraag betreft: het is al heel vaak voorgekomen dat een mol allerlei dekselse sabotageplannen had, die door de onbesuisde acties van medekandidaten de grond in werden geboord. Misschien dat de mol op die momenten inderdaad denkt 'Waar zijn we nu mee bezig?'. Hoewel ik vind dat iedereen alles mag zeggen, ook in deze panelen, kan ik niet ontkennen dat mij die zin ook wel eens te binnen schiet bij het overzien van alle gehakketak.  ;)
Woosie down?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #985 Gepost op: 28-02-2019, 16:18:54 »
Wat betreft die abseil-opdracht heeft Sarah toch iets meer bijgedragen. Dat ze vol enthousiasme niet alleen haar eigen koker maar ook die van Sinan had gevonden is een onmolse actie. Dat Merel haar koker ook heeft gevonden is niet mols, maar wel molser dan Sarah d'r actie omdat ze maar één koker vond. Dus als je zegt Merel is niet de Mol want abseil-opdracht, dan moet je zeker hetzelfde zeggen voor Sarah.

Merel heeft ook zowel haar koker als die van Sinan gecontroleerd, maar omdat Merel als tweede gaat, lijkt dat soms zo wat onder de mat geveegd te worden.

Ik volg dat deel van MartinJ zijn betoog dus wel: Er is niets wat beide vrouwen hier voor mij onderscheidt. Of je vindt ze hier beide onmols of je trekt de hele redenering voor het mols zijn door naar beide kandidaten. Maar zeggen dat Sarah hier de kandidaat is en Merel dan de Mol vind ik ook tunnelvisie redeneren.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #986 Gepost op: 28-02-2019, 16:20:50 »
Tja, ik vind dat iedere overgebleven kandidaat wel onmolse dingen gedaan heeft.

Dus de grote vraag is dan: wie is het meest mols?

En het blijkt maar weer dat iedereen daar zijn eigen mening over heeft.  ;)


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #987 Gepost op: 28-02-2019, 16:23:59 »
Tja, ik vind dat iedere overgebleven kandidaat wel onmolse dingen gedaan heeft.

Dus de grote vraag is dan: wie is het meest mols?

En het blijkt maar weer dat iedereen daar zijn eigen mening over heeft.  ;)

Ik weet niet of dit een reactie op mijn laatste bericht is, maar dat was niet het punt dat ik wilde maken.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #988 Gepost op: 28-02-2019, 16:26:01 »
Ik weet niet of dit een reactie op mijn laatste bericht is, maar dat was niet het punt dat ik wilde maken.

Nee, dat was meer een reactie op MartinJ.  :P

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #989 Gepost op: 28-02-2019, 16:26:47 »
Nee, dat was meer een reactie op MartinJ.  :P

Dan is het goed. ::rofl:: ::ok::

Zonder quote denk ik altijd dat het gericht is op de laatste reactie. ;)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #990 Gepost op: 28-02-2019, 16:28:08 »
Dan is het goed. ::rofl:: ::ok::

Zonder quote denk ik altijd dat het gericht is op de laatste reactie. ;)

Ja snap ik, maar toen ik begon met typen stond je reactie er nog niet.  :P Dus ik heb mijne maar gewoon verzonden denkende dat wel duidelijk zou zijn op wie de reactie gericht was.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #991 Gepost op: 28-02-2019, 16:39:25 »
Na 40 pagina's lezen dat Merel de mol is kan ik ook even niet meer helder bedenken waarom anderen deelnemers mols of onmols zijn. Je raakt compleet gehersenspoeld, maar overtuigd, dat helaas nog steeds niet.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #992 Gepost op: 28-02-2019, 16:43:43 »
Na 40 pagina's lezen dat Merel de mol is kan ik ook even niet meer helder bedenken waarom anderen deelnemers mols of onmols zijn. Je raakt compleet gehersenspoeld, maar overtuigd, dat helaas nog steeds niet.

 ::rofl::

Welkom in de Merel tunnel.  8)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #993 Gepost op: 28-02-2019, 16:56:04 »
nou ja er zijn er nog 10 over, misschien ga ik nog wat vinden.  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #994 Gepost op: 28-02-2019, 17:59:46 »
hoi,

Ik snap MartinJ  ook wel een beetje, maar kan het in dit geval ook eens zijn met bijvoorbeeld Michmol. Er kan een hoop gezegd worden hier (maar natuurlijk blijven we wel leuk doen tegen elkaar en gaan we zeker niet persoonlijk worden). De bedoeling is elkaar te overtuigen met argumenten. Sommige argumenten zijn voor mensen zo klaar als een klontje terwijl anderen denken waar gaat het over. Dat en discussiëren alleen met geschreven tekst maakt het soms wat lastiger in de communicatie. Soms zijn er zelfs meerdere waarheden.....
Hou het leuk voor iedereen ::ok::

en terug naar Merel :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #995 Gepost op: 28-02-2019, 18:21:49 »
Sommige argumenten zijn voor mensen zo klaar als een klontje terwijl anderen denken waar gaat het over. Dat en discussiëren alleen met geschreven tekst maakt het soms wat lastiger in de communicatie. Soms zijn er zelfs meerdere waarheden.....
Hou het leuk voor iedereen ::ok::
::ok::

Dus wat vinden we nu hier van (mbt laatste executie)? https://www.youtube.com/watch?v=tyWnZnS7uGU Vanaf 0:50 sec
Dat dan weer wel

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #996 Gepost op: 28-02-2019, 18:39:14 »
::ok::

Dus wat vinden we nu hier van (mbt laatste executie)? https://www.youtube.com/watch?v=tyWnZnS7uGU Vanaf 0:50 sec

De beste jongen trekt de juiste conclusie.
Hij zegt wel dat Sinan ingezet heeft op Merel en Niels maar dat geloof ik niet. Spreiden doe je echt niet meer vlak voor de finale.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #997 Gepost op: 28-02-2019, 18:44:13 »
::ok::

Dus wat vinden we nu hier van (mbt laatste executie)? https://www.youtube.com/watch?v=tyWnZnS7uGU Vanaf 0:50 sec
Ik heb het gevoel dat de laatste drie wel op Merel zaten (in ieder geval Sarah en Niels nu), maar dat is deels door een tunnel ingegeven. Dat juist Sinan zegt dat hij op Merel zit maakt het alleen maar verdachter wat mij betreft.

Oh en ik moet toegeven dat ik linkjes naar youtube-video's vrij ambetant vind :-[ Liever lees ik terug wat ze in de video zeggen :)
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #998 Gepost op: 28-02-2019, 18:48:59 »
Het gebeurde je vorig seizoen  ::hypocriet::
Vorig jaar zat ik goed op Jan? Het is me wel een keertje gebeurd, met Anniek (zie avatar)  :o

Dan over Merel-tunnelen... ik denk dat het zeker in dit subject vrij toegestaan is. Ik ga ook niet zitten vervelen in Sarah- of Niels-topic. Ik zeg gewoon hier waarom ik denk dat Merel de mol is. De 'gasten' die dat hier dan enorm komen attacqueren vind ik niet helemaal op de juiste grondslag. Ga dan gewoon in je eigen mol je standpunt verkondigen. Anders, houdt het hier neutraal, en toon gewoon een beetje ruimte voor mensen die in Merel geloven als mol. Dit is het Merel topic... en ik vind het gewoon een beetje vreemd dat het gros wel op Merel zit als mol maar op het forum enorm luid het tegengeluid heerst, alsof Merel de mol niet mag zijn, zelfs niet in dit topic.

Over abseil, het is verwoord door Tarballs... Merel poogt tenminste nog dit fout te laten lopen. Sarah corrigeert Merels cijfer, en vult ook nog eens haar eigen cijfer correct in, en de rest. Ik bedoel maar, dat is toch 3-0 voor Merel, alleen al op deze opdracht... mag ik het toch weer even fijn voor Merel opnemen ;D ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #999 Gepost op: 28-02-2019, 18:49:49 »
Oh en ik moet toegeven dat ik linkjes naar youtube-video's vrij ambetant vind :-[ Liever lees ik terug wat ze in de video zeggen :)
Ja snap ik, hij kan het zelf zo goed uitleggen, daarom. Maar wel een beetje lui van mij  :-[
Dat dan weer wel