Auteur Topic: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is niet de Mol!  (gelezen 40015 keer)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #180 Gepost op: 31-01-2019, 14:02:20 »
Dit.

Waar ik wel benieuwd naar ben.. en dan vooral naar hoe de NIET Robčrt verdenkers er over denken:

Hoe gaan ze die prachtige widm hint verklaren van de ambachtelijke jokerbakker met vulling bij de intro. Want een mooiere hint naar iemand heb ik nog niet gezien.
Dat in combi met de 10M op de lift..

Of zijn ze ons expres aan t mindfucken? Want die jokerbakker kan bijna geen toeval zijn
 ???

De jokers worden al zo gemaakt lang voordat Robert in het spel zat. Dus ik zie in de hout bewerkings ambacht geen verwijzing naar Robert.

De kisten met sucre eerder maar het kan zijn dat ze deze jokers in Columbia hebben laten maken en er is een streek daar in de buurt van waar ze zitten die zo heet.

Wel zouden ze er eventueel voor gekozen kunnen hebben om de jokers een vulling te geven als hint naar Robert maar dat kan net zo goed toeval zijn.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #181 Gepost op: 31-01-2019, 21:50:50 »

Wel zouden ze er eventueel voor gekozen kunnen hebben om de jokers een vulling te geven als hint naar Robert maar dat kan net zo goed toeval zijn.

Haha ja de vulling is uiteraard waar ik op doelde niet de jokers zelf natuurlijk want iedereen hier weet dat die al langer bestaan  ::rofl::

Verder geloof ik niet in toeval maar Robčrt is absoluut de mol niet in mijn ogen dus ik denk dat ze net als vorig jaar weer hints naar kandidaten erin gooien om ons in verwarring te brengen

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #182 Gepost op: 31-01-2019, 22:17:49 »
Ah ja veel zien juist de houtbewerking als hint omdat het iets ambachtelijk was en er een oven gebruikt werd etc etc.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2019, 22:26:48 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #183 Gepost op: 31-01-2019, 22:24:37 »
Ah ja veel zien juist de houtbewerking als hint omdat het iets ambachtelijk was en er een over gebruikt werd etc etc.

Nou .. dat ze laten zien hoe jokers gebakken worden is voor t eerst en dat ze gevuld worden is natuurlijk de kers op t toetje en natuurlijk een hint naar Robčrt.

De 222 hint naar Sinan kan ook geen toeval zijn ... ben geen wiskundige maar dat die toeval is lijkt mij bijna onmogelijk. En ook hij is de mol niet.

Dus wederom hints naar kandidaten om ons op t verkeerde been te zetten?

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #184 Gepost op: 31-01-2019, 22:37:19 »
Dat gevoel heb ik dus niet. Voor mij kan dat net zo goed toeval zijn en hoeft dat niet 100% zeker een hint te zijn die er bewust in is gestopt om ons dan wel of niet op het verkeerde been te zetten.
Dat jokers maken kunnen ze zo in beeld hebben gebracht omdat het heel mooi is voor een intro en omdat ze dus de vrijstellingen in de jokers wilde stoppen. Kunnen ze al bedacht hebben voordat de kandidaten bekend werden.
En de 222 hint is wel heel mooi gevonden maar kan wat mij betreft ook gewoon toeval zijn. Ook weten we niet 100% zeker of Robert of Sinan dat zo heeft neergezet.

Ik denk zeker wel dat ze kandidaten verdachter laten overkomen door bv bepaalde beelden en gesprekken erin te laten en andere juist niet.
Maar als ze zover zouden gaan om Sinan de opdracht te geven om zijn 222 naast elkaar te zetten tijdens een spel en hem dan bewust op 2.22 te monteren in de trailer alleen maar om de kijker op het verkeerde spoor te zetten dan gaat dat wel ver, dus nee ik geloof niet dat ze dat soort dingen zouden doen.
Ik denk niet dat ze dingen echt in scene gaan zetten om ons op het verkeerde spoor te zetten. Dan zou ook iedereen eigenlijk de mol zijn als zelfs gewone kandidaten dat soort opdrachten krijgen van productie. 😜
« Laatst bewerkt op: 31-01-2019, 22:44:43 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #185 Gepost op: 31-01-2019, 22:44:19 »
Er ligt 222 en hij komt in de leader op 2:22.
Wie t ook neergelegd heeft maakt niet eens uit. Iemand legt t neer en de montage zet hem op 2:22 in de leader

Wiskundigen hier?
Is het uberhaupt uit te rekenen hoe groot de kans is dat dat toeval is. Lijkt me zeer zeer klein

Maar anyway laten we on topic blijven  ::joehoe::

Edit: nee kandidaten krijgen geen opdrachten daartoe Xania. Dan mis je mijn punt
« Laatst bewerkt op: 31-01-2019, 22:47:08 door FS »

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #186 Gepost op: 31-01-2019, 22:52:33 »
Ja dat weet ik, ik heb die zelf ook in mijn video behandeld. Maar dat is niet zo’n extreem kleine kans hoor dat dat toeval is. Het kan een hint naar Sinan als mol zijn maar het kan ook gewoon toeval zijn. Maar dat het een bewuste nep hint is zoals jij denkt acht ik persoonlijk zeer klein.

Als ze dat soort dingen bewust zouden doen bij kandidaten zoals jij denkt dan klopt het hele programma toch niet meer? Ze moeten dan of een kandidaat die opdracht geven (dan is het geen wie is de mol meer maar iedereen is de mol) of iemand van de productie moet het tussendoor even zo leggen? Dat valt toch meteen iedereen op dan. Dus dat het een bewuste nep hint is lijkt mij persoonlijk niet aannemelijk.

Het zou alleen logisch als hint zijn als Sinan wel de mol is. Maar dan nog kan je die hint dan alleen zien als je de aflevering terug kijkt en niet als je die gewoon op tv kijkt.

Maargoed. Dit topic gaat over Robert. En ook de houtbewerking scene hoeft van mij niet perse 100% zeker een hint of een nep hint te zijn

Edit. Zie net pas jouw edit. Dan begrijp ik je verkeerd denk ik.
Ik dacht juist dat jij dacht dat het bewuste nephints waren naar mensen die juist NIET de mol waren.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2019, 22:55:50 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #187 Gepost op: 31-01-2019, 22:57:24 »
Maar dat is niet zo’n extreem kleine kans hoor dat dat toeval is.

Maar dat het een bewuste nep hint is zoals jij denkt acht ik persoonlijk zeer klein.

Als ze dat soort dingen bewust zouden doen bij kandidaten zoals jij denkt dan klopt het hele programma toch niet meer?

- kans is wel echt heel klein
- de kans dat ze nephints plaatsen is groter
- ja klopt.. het programma klopt ook niet meer  ;)

En nu weer verder over Robčrt anders krijgen we op onze donder  ::zweep::

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #188 Gepost op: 31-01-2019, 23:02:08 »
Okay. Wij kijken hier anders tegenaan. 😜 Haha.
Maar Robert. Tja er zijn hele mooie hints te vinden naar Robert. Absoluut. Maar voor mij doet hij nog niet echt hele verdachten dingen.  Dus op dit moment verdenk ik hem niet.
Als ie het wel is chapeau! Dan vind ik het wel echt goed gespeeld. 

Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #189 Gepost op: 31-01-2019, 23:04:21 »
Hoop dat hij de finale haalt. Moet ontzettend om hem lachen en vind hem de leukste kandidaat in de groep  ::bravo::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #190 Gepost op: 1-02-2019, 09:30:27 »
Het lijkt mij dat je als presentator toch wel vrijheid hebt over wat je gaat zeggen, maar ik heb geen idee hoe dat gaat in de televisiewereld. We zullen zien, als Robčrt het blijkt te zijn is dat mysterie ook opgelost.
Als Robčrt het niet is kan het nog steeds, dat bedoelde ik. Misschien ben ik heel naďef, maar ik heb echt het idee dat ze dwaalsporen naar verschillende kandidaten uit hebben gezet.

Natuurlijk kan het puur toeval zijn, en gebruikt Rik dat woord normaal ook regelmatig. Ik vond het alleen nogal een opvallend woord, maar ik wordt altijd een beetje paranoďde van dit programma, dus dat zou het ook kunnen zijn.

Ik meende dat ik Art vaak hoorde zeggen dat hij zijn teksten zelf schreef. Het lijkt me raar dat ze Rik die vrijheid niet zouden geven.
Art gooide er hints in naar de mol omdat 'ie wist wie dat was. Ik denk dat ook als Rik zijn teksten grotendeels zelf verzint de productie dan bijvoorbeeld kan zeggen dat hij een bepaald woord, zoals "geraffineerd" moet gebruiken als hij het over de mol heeft.

O/T, maar uit een van de laatste interviews met Rik kon je volgens mij opmaken dat hij nu wel weet wie de mol is.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #191 Gepost op: 1-02-2019, 09:38:50 »
Ik vind geraffineerd echt wel een normaal woord voor wie is de mol. En als Rik het niet wil weten omdat ie bang is dat ie zich op de een of andere manier verraad, dan denk ik niet dat de productie aankomt met goh wil je aub expres dit woord gebruiken. Want dan is het voor Rik echt wel meteen duidelijk wie het is. 😂
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #192 Gepost op: 1-02-2019, 10:06:40 »
Ik vind geraffineerd echt wel een normaal woord voor wie is de mol. En als Rik het niet wil weten omdat ie bang is dat ie zich op de een of andere manier verraad, dan denk ik niet dat de productie aankomt met goh wil je aub expres dit woord gebruiken. Want dan is het voor Rik echt wel meteen duidelijk wie het is. 😂
Haha inderdaad, dat was ook mijn redenatie.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #193 Gepost op: 1-02-2019, 10:09:33 »
Ik vind geraffineerd echt wel een normaal woord voor wie is de mol. En als Rik het niet wil weten omdat ie bang is dat ie zich op de een of andere manier verraad, dan denk ik niet dat de productie aankomt met goh wil je aub expres dit woord gebruiken. Want dan is het voor Rik echt wel meteen duidelijk wie het is. 😂
Hoe zou Rik moeten weten of het een hint of dwaalspoor is? Het lijkt me voor een presentator die van niks weet ook moeilijk om niet para te worden, want hij zal overal hints in hebben gezien, denk ik. Hij vond het achteraf ook niet heel relaxt dat hij het niet wist. Nou ja, als het een doodnormaal woord is voor het gedrag van de mol heb ik niks gezegd.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #194 Gepost op: 1-02-2019, 10:13:35 »
Omdat ik dus niet denk dat ze zover gaan dat ze echt vantevoren allerlei nep hints of woorden gaan bedenken die naar een verkeerde leiden.
En ja volgens mij is het een woord wat ook door oude presentatoren wel vaak gebruikt werd. Ik zie het Angela en Karel ook wel zeggen.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #195 Gepost op: 1-02-2019, 10:23:51 »
Omdat ik dus niet denk dat ze zover gaan dat ze echt vantevoren allerlei nep hints of woorden gaan bedenken die naar een verkeerde leiden.
En ja volgens mij is het een woord wat ook door oude presentatoren wel vaak gebruikt werd. Ik zie het Angela en Karel ook wel zeggen.
Helder. Ja, dan denk ik ook niet dat het iets is.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #196 Gepost op: 1-02-2019, 10:34:53 »
Ik denk dat het spel al genoeg tijd kost met hints te verzinnen naar de echte mol haha.
Ik geloof best dat als ze toevallig wat tegen komen in de beelden dat ze daar dan wel mee spelen om ons op het verkeerde been te zetten. Door bv een getal te filmen wat er toevallig staat waardoor mensen kunnen gaan denken dat het een geboortejaar of leeftijd is van iemand ofzo. Maar dat ze echt allerlei nep hints plannen en uitwerken wil ik eigenlijk gewoon niet geloven. 😜
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #197 Gepost op: 1-02-2019, 10:59:48 »
Ook al geloof ik niet in deze hint  ::rofl::
Volgens mij was het niet alleen geraffineerd, maar ook andere woorden door Rik bij het begin waardoor het ging opvallen:
Aflevering 2: pittiger
Aflevering 3: gevulde (jokers)
Aflevering 4: geen Rik, maar Robčrt uit de lift...
Meer L

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #198 Gepost op: 1-02-2019, 12:07:23 »
Raffinement is de core business van de Mol. Om dit via suiker aan Robčrt als Mol te linken gaat mij lichtjaren te ver.
Olie wordt ook geraffineerd. Dan zou je ook kunnen zeggen, Sinan die komt veel in het Midden Oosten en daar komt de olie vandaan. Of linken aan een kandidaat die veel kilometers met zijn auto maakt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #199 Gepost op: 1-02-2019, 15:26:33 »
- kans is wel echt heel klein
- de kans dat ze nephints plaatsen is groter
Haha ja dat denk ik ook.

Al zegt Rick altijd dat ie hints haat. Maar de rest van de crew brouwt er toch weer altijd een stel in, en op Vragenvuren houden ze graag hun mond erover.

Ontegenzeggelijk zijn sommige hints gewoon echt per ongeluk en onbedoeld, ook vanuit de kandidaten. Maar er zit echt wel een hoop werkelijk dwaalspoor bij.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)