Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 167712 keer)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2019, 11:54:24 »
Sarah werd natuurlijk ook door Evi Op Sleeptouw genomen door vooruit te fietsen en er achteraan te gaan..

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #21 Gepost op: 6-01-2019, 11:57:49 »
Bij de derde opdracht leidt ze de hele tijd mensen af door allerlei dingen te roepen: 'rechtdoor!' etc. Ook zegt ze wel 3x: 'Evi en Sarah gaan de envelop pakken.' Ze zaait dus veel verwarring en ook slim dat ze met Evi mee ging: zelf kon ze niet naar haar kerk toe en andere mensen (Merel en Jamie) gingen nu niet met Evi mee. Ze staat bij mij nu op plek 2 als verdachte.
Frankje Lapi

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #22 Gepost op: 6-01-2019, 12:06:06 »
Ik had Elise en Yvon wel goed maar zit nog steeds eeuwig fout met Anniek (zie avatar haha). Sarah kan het goedmaken :)
En met Stine  :P

Ik moet het allemaal nog laten bezinken, ik heb nog geen mol-favoriet (zelfs niet eens een wensmol).

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2019, 12:10:50 »
Ik zie in Sarah wel molpotentieel. Maar ze kan maar zo aansluiten in de rij Anniek/Stine voor mij. Ook twee dames waarvan ik had verwacht dat zij het zouden zijn. En toen bleek Jon/Jan de mol.

Dus ik blijf Sarah in de gaten houden. Maar niet door meteen in een tunnelvisie te zitten. :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2019, 13:41:25 »
Een van mijn 2 absolute hoofdverdachten. Bij eigenlijk iedere opdracht, en zelfs bij de test straalde ze 'mol' uit.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2019, 13:59:11 »
Een van mijn 2 absolute hoofdverdachten. Bij eigenlijk iedere opdracht, en zelfs bij de test straalde ze 'mol' uit.
Ja, voor mij ook. Ik heb de test nog eens teruggekeken en zie dan bij Sarah niet alleen bij de test, maar ook bij de executie dat ze acteert. Vooral nadat Rik haar het groene scherm toont viel dit me op.

Ze probeert het bij de executie klein te houden, zo lijkt het. Misschien heeft ze er veel op geoefend.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2019, 15:38:32 »
En met Stine  :P
Stine was geen ingestorte tunnel zoals met Anniek wel. Ik zat goed met Jan, en was op tijd uit Stine. Ik moet wel zeggen dat ik 'geluk' had door die oerstomme spoiler die AVROTROS zelf naar buiten liet, saved by the bell... toch had ik liever in een ingestorte tunnel gezeten inderdaad  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #27 Gepost op: 7-01-2019, 13:20:49 »
misschien heb ik ergens deze opmerking gemist, maar Sarah draait als enige van de deelnemers d'r hoofd links naar de camera. de rest staat al face-front, of draait het hoofd rechts naar de camera. zal wel weer eens iets zinloos zien, maar laat ik het toch even gezegd hebben.
"niets is wat het lijkt"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #28 Gepost op: 7-01-2019, 15:51:39 »
Haha, die KAMERINDELING!! Sarah spurt al naar voren voor de sleutel. Dan de trammelant met Evelien... ze wil blijkbaar een andere partner maar op het eind maakt ze er dan van dat ze het fijn vindt want die vertrouwt ze niet... maar het was Evelien die de frustraties bij Sarah kreeg. Het lijkt wel regie om alvast even te duiden dat ZIJ Evelien niet vertrouwt, terwijl het eigenlijk omgekeerd ging. Dan is ook nog het hele verhaal dat verteld wordt zo'n beetje van haar en erg ingestudeerd 'voorgelezen'. Al met al haal ik hier uit dat Evelien dan wel eens heel lang in het spel kan blijven zitten, want de mol valt hier weliswaar onbedoeld in het oog, maar wel in het oog, dus ik denk dat Evelien wel eens een potentiele winnaar kan zijn... ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #29 Gepost op: 7-01-2019, 16:00:43 »
Stine was geen ingestorte tunnel zoals met Anniek wel. Ik zat goed met Jan, en was op tijd uit Stine. Ik moet wel zeggen dat ik 'geluk' had door die oerstomme spoiler die AVROTROS zelf naar buiten liet, saved by the bell... toch had ik liever in een ingestorte tunnel gezeten inderdaad  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

VIKTOR dan!  ::jaja::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #30 Gepost op: 7-01-2019, 16:29:49 »
Haha, die KAMERINDELING!! Sarah spurt al naar voren voor de sleutel. Dan de trammelant met Evelien... ze wil blijkbaar een andere partner maar op het eind maakt ze er dan van dat ze het fijn vindt want die vertrouwt ze niet... maar het was Evelien die de frustraties bij Sarah kreeg. Het lijkt wel regie om alvast even te duiden dat ZIJ Evelien niet vertrouwt, terwijl het eigenlijk omgekeerd ging. Dan is ook nog het hele verhaal dat verteld wordt zo'n beetje van haar en erg ingestudeerd 'voorgelezen'. Al met al haal ik hier uit dat Evelien dan wel eens heel lang in het spel kan blijven zitten, want de mol valt hier weliswaar onbedoeld in het oog, maar wel in het oog, dus ik denk dat Evelien wel eens een potentiele winnaar kan zijn... ::)
Eens hoor, maar dat Sarah er dan de voorkeur aan gaf om met Sinan, die haar al verdacht, de kamer te willen delen snap ik dan niet helemaal. Tenzij ze zo zijn verdenkingen weg wilde nemen.

Sinan is denk ik niet allergisch voor knappe vrouwen, zoals de meeste mannen dat niet zijn. Misschien dat Sarah dacht dat ze hem met haar charmes af kon leiden? Maar Sinan is wel iemand die zegt dat hij zich niet snel gek laat maken, en is onderzoeksjournalist.  :-\\

Vorig jaar zag je bijvoorbeeld dat Jan vooraf aan iemand (Jean-Marc) werd gekoppeld die nou niet echt heel erg opmerkzaam was.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #31 Gepost op: 7-01-2019, 16:53:21 »
Ja hoe dat nou precies gegaan is... op een gegeven moment polste ze inderdaad Sinan maar zag ervanaf omdat hij druk zou zijn 's nachts. Ik weet ook niet wat haar insteek eigenlijk was, maar wel dat ze Evelien in het proces bruskeerde, onbedoeld. Maar die dingen gebeuren. Kon wel eens zijn dat ze zich in de kijker gespeeld heeft bij Evelien.

VIKTOR dan!  ::jaja::
Dat is geen blonde vrouw haha. En heb ik ook niet op gezeten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #32 Gepost op: 7-01-2019, 17:32:33 »
Persoonlijk vraag ik mij af of je als Mol meteen bij de eerste kamerindeling (wetende dat er nog zo'n 100 gaan komen) gelijk eisen zou willen stellen. Ik zou denken: "We gaan wel zien wie er bij mij wilt, kan ik gelijk beetje in de gaten houden hoe ik in de groep lig." Zelfs als je een stille slaper nodig hebt, kan het geen kwaad om de kamerindeling de eerste (paar) nacht(en) gewoon te laten ontstaan. Je kan altijd later in de dagen nog roepen dat je een stille slaper eigenlijk fijner vind.
Dus wat mij betreft een kandidaatse actie van Sarah... ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #33 Gepost op: 7-01-2019, 20:40:10 »
Op sleeptouw nemen:
- ze neemt als eerste een kamersleutel
- ze komt als eerste aangelopen bij de dansopdracht
- ze begint ook direct mee te dansen, ze neemt de groep op sleeptouw
- ze gaat als eerste naar haar partner, zowel bij het dansen als het zoeken

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #34 Gepost op: 7-01-2019, 21:02:30 »
Ik vind haar best kandidaats overkomen. Bij het groepsoverleg bij de brug stelt ze voor om in duo's aan die touwen te gaan trekken. Dit is geenszins een goede tactiek aangezien sommige kisten te zwaar zijn om in duo's omhoog te tillen, de mol zou dit weten, en de mol wil bij deze opdracht juist zo veel mogelijk kisten omhoog tillen. Ook confronteert zij Jamie meteen met de vraag of hij de mol is. Zij lijkt mij eerder een zeer fanatieke kandidate dan een mol.

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2019, 22:08:07 »
Sarah staat op de muurschildering in Medellin als enige zonder voeten erop (zitten die onder de grond?) En haar broek wordt eerst zwart gemaakt terwijl de rest eerst wit is en daarna worden alle kledingstukken pas ingekleurd.



Die broek is zwart vanwege het patroon. Het is veel makkelijker om met een zwarte broek te beginnen en dan blauwe vlekjes te schilderen, dan om dat patroon apart met zwart en blauw te schilderen. Hier zie ik dus geen hint in.
Mzahk hr cd lnk !

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2019, 22:30:33 »
Sarah blijf ik na de eerste aflevering toch te kandidaats vinden. Ze stort zich in het spel, acteert net teveel en vestigt de aandacht op zich. Ook de biechten zijn net te geacteerd en wil ze als Mol overkomen. Too much??

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2019, 23:20:34 »
Sarah blijf ik na de eerste aflevering toch te kandidaats vinden. Ze stort zich in het spel, acteert net teveel en vestigt de aandacht op zich. Ook de biechten zijn net te geacteerd en wil ze als Mol overkomen. Too much??

Doet we bijna wat aan Miloushka denken, maar dan zonder het irritante aspect.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #38 Gepost op: 8-01-2019, 10:12:52 »
Ik vind haar best kandidaats overkomen. Bij het groepsoverleg bij de brug stelt ze voor om in duo's aan die touwen te gaan trekken. Dit is geenszins een goede tactiek aangezien sommige kisten te zwaar zijn om in duo's omhoog te tillen, de mol zou dit weten, en de mol wil bij deze opdracht juist zo veel mogelijk kisten omhoog tillen.
De mol wil vast veel kisten omhoog hebben. Maar juist door voor te stellen om in duo's te gaan trekken kom je niet verdacht over. Zou je voorstellen dat je met meer man moet gaan trekken, dan zou je zomaar beticht kunnen worden van voorkennis. Want hoe weet je dat de kisten te zwaar zijn om met zijn tweeën omhoog te tillen. Zeker omdat de eerste paar kisten makkelijk met z'n tweeën omhoog te tillen zijn zou zomaar iemand kunnen gaan nadenken over eventuele voorkennis indien men met dat voorstel zou komen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2019, 00:00:31 »
Dat is geen blonde vrouw haha. En heb ik ook niet op gezeten.

Je lijkt mijn broer wel, die kiest ook standaard de blondste/knapste vrouw als mol.   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!