Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 168622 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2019, 16:12:48 »
Je lijkt mijn broer wel, die kiest ook standaard de blondste/knapste vrouw als mol.   ::rofl::

Vorig jaar zat Lo op Stine en niet op Loes (heeft hij/zij aangehaald), dus die theorie klopt niet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2019, 18:55:50 »
Haha bedankt. Maar klopt 'bijna' wel ;). Wou eigenlijk dat ik dan al meteen op Anne Marie gezeten had, die is super blond. Toen had ik wel een wake up call en ingestorte tunnel nodig, maar zat dan uiteindelijk wel op haar, doch zeker niet vanaf het begin.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molecatcher

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2019, 20:29:50 »
Zoals al eerder opgemerkt: waar zijn de voeten van Sarah? En als je goed kijkt naar de plooien in het shirt van Sarah kun je hier MOL in lezen (zie foto)

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2019, 21:09:20 »
Sarah staat ook op m'n verdachtenlijstje.
wat ik nog niet in dit topic zie staan, maar al wel is genoemd op dit forum.
Het infinity kettinkje van Sarah.
Echter op haar instagram zie ik dat ze die al om had in sept 2017  ::schaam::.... dus denk niet dat het een hint is

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2019, 21:33:01 »
Komt het minst naturel op me over. Voorlopig met potlood bovenaan het verdachtenlijstje.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2019, 22:55:37 »
Mij viel net iets op met het terugkijken:

Sarah stelde voor om per 2 te trekken, de sterkste vooraan en de 'zwakkere' achteraan.
Dit is niet de goede tactiek, de sterke moet achteraan voor het beste resultaat.

Doet haar toch lichtjes zakken op mijn lijstje.
klaar voor de strijd

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #46 Gepost op: 11-01-2019, 08:04:51 »
Mij viel net iets op met het terugkijken:

Sarah stelde voor om per 2 te trekken, de sterkste vooraan en de 'zwakkere' achteraan.
Dit is niet de goede tactiek, de sterke moet achteraan voor het beste resultaat.

Doet haar toch lichtjes zakken op mijn lijstje.
Klopt. Maar ... als de mol wel hoopt op een keuze voor vrijstellingen en het aantal kisten beperkt weet te houden dan is de kans groter dat er iemand afvalt. Mensen wegspelen is ook een doel van de mol.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #47 Gepost op: 11-01-2019, 08:47:04 »
Klopt. Maar ... als de mol wel hoopt op een keuze voor vrijstellingen en het aantal kisten beperkt weet te houden dan is de kans groter dat er iemand afvalt. Mensen wegspelen is ook een doel van de mol.
Niet als je daarmee 2500 euro voor de pot verdient. Dan ga je toch echt voor meer kisten en zodoende meer vrijstellingen
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #48 Gepost op: 11-01-2019, 08:56:20 »
Niet als je daarmee 2500 euro voor de pot verdient. Dan ga je toch echt voor meer kisten en zodoende meer vrijstellingen
Geld verdienen is een resultaat. Dit is niet altijd het beoogde doel.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2019, 09:35:03 »
En zoals we in de promo voor aflevering 2 hebben kunnen zien, kan het wel eens zo zijn dat er zaterdag grof geld uit de pot gespeeld gaat worden. Dan is het niet zo erg als die in de eerste aflevering wat gevuld wordt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2019, 09:43:12 »
Klopt. Maar ... als de mol wel hoopt op een keuze voor vrijstellingen en het aantal kisten beperkt weet te houden dan is de kans groter dat er iemand afvalt. Mensen wegspelen is ook een doel van de mol.
Daar ben ik het niet mee eens, die mensen worden toch wel weggespeeld. In iedere aflevering verdwijnt er in principe 1 (op één of twee afleveringen per jaar na), ongeacht wat de mol doet.

De mol heeft een single mission: houd de pot zo laag mogelijk, zonder dat de kandidaten door hebben dat jij de mol bent
« Laatst bewerkt op: 11-01-2019, 10:21:54 door edgomo »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2019, 13:23:10 »
Dat denk ik ook. Ik bedoel, heeft de mol dan gefaald in die seizoenen dat er 4 finalisten waren? Natuurlijk niet, alles staat al vast. Het is geen doel van de mol om kandidaten eruit te werken. Eerder als het ff kan ze er langer in te houden om zodoende meer zand in de ogen te kunnen strooien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2019, 15:50:24 »
Vorig jaar zat Lo op Stine en niet op Loes (heeft hij/zij aangehaald), dus die theorie klopt niet.


Zeker wel, want Lo en ik zijn het er roerend over eens dat Stine veel knapper is dan Loes.   ::love::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2019, 16:07:43 »
Ohwl jaaa dat OOOOOK  ::love:: . Maar uiteindelijk was het die andere blonde knapperd, Jan  ::rofl::

Ik voel me nu wel een dom blondje dat ik nu weer op Sarah zit, of anders Jamie haha. Daarom mijn wensmol vorig jaar meteen Ron en nu zou Robert toch ook erg leuk zijn, eindelijk eens de senior de mol. Mag van mij hoor! Maar het is toch Sarah
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2019, 17:16:51 »
Ohwl jaaa dat OOOOOK  ::love:: . Maar uiteindelijk was het die andere blonde knapperd, Jan  ::rofl::

Ik voel me nu wel een dom blondje dat ik nu weer op Sarah zit, of anders Jamie haha. Daarom mijn wensmol vorig jaar meteen Ron en nu zou Robert toch ook erg leuk zijn, eindelijk eens de senior de mol. Mag van mij hoor! Maar het is toch Sarah

Met Sarah heb ik er voorlopig vertrouwen in dat we dit jaar goed zitten. Morgen moet dat bevestigen of onderuit halen.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #55 Gepost op: 12-01-2019, 00:24:09 »
Ruzie in aflevering 2 promo met Rober als slachtoffer. Lijkt opgefokt. Weer Sarah als dader.

Teken van de eerste drie slachtoffers / eerst volgende  voordat Sarah zelf gaat. Robert, Sinan en Evi. Sinan misschien zelf opstapt.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2019, 00:34:37 door Pierce_Brosnan »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #56 Gepost op: 12-01-2019, 10:16:46 »
Daar ben ik het niet mee eens, die mensen worden toch wel weggespeeld. In iedere aflevering verdwijnt er in principe 1 (op één of twee afleveringen per jaar na), ongeacht wat de mol doet.

De mol heeft een single mission: houd de pot zo laag mogelijk, zonder dat de kandidaten door hebben dat jij de mol bent
Patrick Stoof zei daarover "het doel van de mol is geld uit de pot houden maar belangrijker is om niet verdacht te worden". Kandidaten vallen op den duur af, ja. Maar ... en dát probeer ik aan te geven ... het kan heel prettig zijn als iemand vertrekt in plaats van een (groeps)vrijstelling te hebben waardoor hij/zij een dag langer mag blijven.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #57 Gepost op: 12-01-2019, 11:01:30 »
En zoals we in de promo voor aflevering 2 hebben kunnen zien, kan het wel eens zo zijn dat er zaterdag grof geld uit de pot gespeeld gaat worden. Dan is het niet zo erg als die in de eerste aflevering wat gevuld wordt.
Ja Blib zo is het. In de eerste aflevering is het sowieso effe wennen voor iedereen ongeacht of je de MOL bent of kandidaat. De MOL wil in ieder geval niet opvallen en laat dingen gebeuren. Geld in de pot is dus niet erg. Kansen genoeg om het er weer uit te spelen.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #58 Gepost op: 12-01-2019, 11:37:54 »
Inmiddels iets gezakt op mijn lijstje van plek 2 -> 3
Frankje Lapi

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #59 Gepost op: 12-01-2019, 22:17:33 »
Wat mij opvalt in zowel aflevering 1 als 2 dat je Sarah geen test ziet maken.  ::vergroot::