Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 168549 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #60 Gepost op: 12-01-2019, 22:22:36 »
Sarah reageert bij de executie van: oh, wat gebeurt er nu! Beetje erg overdreven. Tijdens laserspel ook op een zeer overdreven manier vallen. Gaat rechts lopen terwijl Sinan had gezegd dat haar naam links stond. Ziet haar naam heel lang niet tussen de bordjes, mol is blind.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2019, 22:32:18 door Run »

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #61 Gepost op: 12-01-2019, 22:39:15 »
Sarah reageert bij alles zo extreem overdreven...

Alles is "echt onmogelijk" of "niet te geloven" of "kan niet waar zijn".

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #62 Gepost op: 12-01-2019, 22:50:39 »
Hmm na deze aflevering ben ik geneigd om Sarah af te schrijven als mogelijke mol..

Wat zou de mol namelijk als reden kunnen hebben om voor het geld te gaan in die laatste opdracht(zoals Sarah)? Lijkt mij het meest logisch als de mol of bleef zitten tot het eind of - om dan toch een beetje kandidaats over te komen en tegelijkertijd de kans op een vrijstelling voor de andere kandidaten verkleind - voor de joker te kiezen.  :-\\

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #63 Gepost op: 12-01-2019, 22:55:37 »
Sarah pakte naar eigen bordje ipv het geld. Dat is raar, maar aangezien niemand t ziet, kan het moeilijk een molactie moemen, zeker omdat ze daarna af gaat. Als ze de mol was, was afgaan voldoende geweest.

In combinatie met de +250 ga ik ook voor Sarah als kandidaat. ::jaja::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #64 Gepost op: 12-01-2019, 23:45:16 »
Weer verdacht deze aflevering. Superaanwezig bij de opdrachten, maar doet nu niet geweldig veel goed. Die €250 was wat geforceerd door Jamie, maar ook zei ziet natuurlijk op de schermen dat er vier mensen blijven zitten en weet als mol dat het bijna gedaan is. €250 verdienen bij zo een opdracht is net waarom mensen direct iemand afschrijven als mol. Slim dus.

Ook horen we wederom geen namen bij haar verdenkingen, dit keer zelfs als enige, wat meestal slaat op de afvaller. We zien haar ook wederom geen test maken.

Blijft mijn nummer 1 na deze aflevering.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #65 Gepost op: 12-01-2019, 23:55:31 »
Sarah pakte naar eigen bordje ipv het geld. Dat is raar, maar aangezien niemand t ziet, kan het moeilijk een molactie moemen, zeker omdat ze daarna af gaat. Als ze de mol was, was afgaan voldoende geweest.

In combinatie met de +250 ga ik ook voor Sarah als kandidaat. ::jaja::

Precies wat ik dacht, terwijl ik haar eerst in mijn ‘top 3’ had staan, is ze nu hard gezakt. Al krijg ik nog niet helemaal mijn vinger achter de manier waarop ze af en toe haar emoties uitvergroot, al kan dat natuurlijk ook zijn om haar medekandidaten af te leiden van de daadwerkelijke mol.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #66 Gepost op: 12-01-2019, 23:59:26 »
Weer verdacht deze aflevering. Superaanwezig bij de opdrachten, maar doet nu niet geweldig veel goed. Die €250 was wat geforceerd door Jamie, maar ook zei ziet natuurlijk op de schermen dat er vier mensen blijven zitten en weet als mol dat het bijna gedaan is. €250 verdienen bij zo een opdracht is net waarom mensen direct iemand afschrijven als mol. Slim dus.

Ook horen we wederom geen namen bij haar verdenkingen, dit keer zelfs als enige, wat meestal slaat op de afvaller. We zien haar ook wederom geen test maken.

Blijft mijn nummer 1 na deze aflevering.
Maar bij de eerste opdracht was ze ook onmols bezig door Merels fout op tijd op te merken (2 vingers ipv 1 bij de huisdieren vraag).. Daar had ze - mijns inziens - als mol juist gretig gebruik van moeten maken!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #67 Gepost op: 13-01-2019, 00:02:46 »
Maar bij de eerste opdracht was ze ook onmols bezig door Merels fout op tijd op te merken (2 vingers ipv 1 bij de huisdieren vraag).. Daar had ze - mijns inziens - als mol juist gretig gebruik van moeten maken!

Als mol weet je de rekensom. Als die toch al volledig fout is, kan een juiste correctie er toch niet meer toedoet geen kwaad.

Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #68 Gepost op: 13-01-2019, 02:48:50 »
Ik wil heel graag dat Sarah de mol is maar na de edit van de laseropdracht lijkt het me heel sterk. We zien haar eerst 5 minuten nadenken over waar haar bordje nou zou liggen (alsof je dat vanaf het begin kunt zien), vervolgens pakt ze alleen haar bordje en niet het geld en dan gaat ze ook nog eens af omdat ze veel te snel gaat.
Meteen daarna de stem van Rick Paul: "dit was natuurlijk de ideale opdracht voor de mol om alles uit te proberen, want we konden niks zien." Als dat geen verdacht maken door de regie is weet ik het ook niet meer.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #69 Gepost op: 13-01-2019, 09:26:20 »
Een lichte potloodstreep door Sarah als mol voor mij nu.... eens dat ik haar manieren/ reacties gespeeld vind overkomen wat Mols lijkt. Maar ook bijvoorbeeld (naast wat hierboven wordt beschreven bij de laser opdracht) bij de wachtkamer had ze die 250€ niet hoeven pakken als mol. Er bleven nog genoeg kandidaten zitten om niet op te vallen wanneer je besluit door te gaan...
Meer L

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #70 Gepost op: 13-01-2019, 12:02:45 »
Doet goede dingen:
- Verbetert Merel met 2/1 hond(en)
- Houdt orde in de eerste opdracht
- Goede tactiek in de tweede opdracht: 'Neem liever 1 envelop mee met geld, dan 2 en af gaan.'

Doet slechte dingen:
- Gaat naar rechts ipv links

Daarnaast lijkt mij het shot waarin ze de test/info voor de test bestudeert erg onnatuurlijk. Ik schrijf haar zeker nog niet af.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2019, 12:53:37 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #71 Gepost op: 13-01-2019, 12:45:47 »
Een lichte potloodstreep door Sarah als mol voor mij nu.... eens dat ik haar manieren/ reacties gespeeld vind overkomen wat Mols lijkt. Maar ook bijvoorbeeld (naast wat hierboven wordt beschreven bij de laser opdracht) bij de wachtkamer had ze die 250€ niet hoeven pakken als mol. Er bleven nog genoeg kandidaten zitten om niet op te vallen wanneer je besluit door te gaan...

Hiermee ga ik niet akkoord. Geld pakken bij de kameropdracht door op het einde nog naar buiten te gaan vind ik net mols. Zeker als je weet dat er nog veel kandidaten binnenzitten. Nu is ze volledig uit de picture als mol, terwijl er toch geld is verloren bij die opdracht.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #72 Gepost op: 13-01-2019, 12:59:17 »
Hiermee ga ik niet akkoord. Geld pakken bij de kameropdracht door op het einde nog naar buiten te gaan vind ik net mols. Zeker als je weet dat er nog veel kandidaten binnenzitten. Nu is ze volledig uit de picture als mol, terwijl er toch geld is verloren bij die opdracht.
Klopt, maar op een gegeven moment houdt het op: op een gegeven moment moet je wel gaan mollen.
Ik vind het een beetje laf als Mol als je meer geldt binnenbrengt dan de gemiddelde andere kandidaat.


Zou het niet misschien kunnen dat Sarah (als ze mol is) haar naambordje meenam bij de laseropdracht om een beetje een dom imago voor haarzelf te scheppen? Ik zie het al voor me dat ze terugkomt vol trots: "ik heb geld!", terwijl de rest zich kapot lacht om haar domme actie. Dan staat ze ineens te boek als dom en kan ze in de komende afleveringen de domme mol uithangen.
(ja, ik weet het, een beetje vergezocht. Maar toch, zou leuk zijn.)

Offline DirkDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #73 Gepost op: 13-01-2019, 15:24:02 »
Voor mij kan Sarah bijna de mol niet meer zijn. Bij de eerste opdracht uit de tweede aflevering doet ze namelijk het volgende: Merel steekt twee vingers op voor twee honden, Sarah zegt: '' Je hebt er toch maar 1''. Een mol zou dit echt nooit doen. Want als ze het zelf zegt, is het nummer waar ze op uitkomen sowieso fout. Een mol zal dus nooit verbeteren, ook omdat niet verbeteren niet opvalt. Ze zal zelf toch wel weten hoeveel honden ze heeft. Dit is zo onmols dat ik haar ga afstrepen van mijn lijstje.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #74 Gepost op: 13-01-2019, 15:38:00 »
Voor mij kan Sarah bijna de mol niet meer zijn. Bij de eerste opdracht uit de tweede aflevering doet ze namelijk het volgende: Merel steekt twee vingers op voor twee honden, Sarah zegt: '' Je hebt er toch maar 1''. Een mol zou dit echt nooit doen. Want als ze het zelf zegt, is het nummer waar ze op uitkomen sowieso fout. Een mol zal dus nooit verbeteren, ook omdat niet verbeteren niet opvalt. Ze zal zelf toch wel weten hoeveel honden ze heeft. Dit is zo onmols dat ik haar ga afstrepen van mijn lijstje.
Dit noemde ik inderdaad ook al een paar posts hierboven als reden om haar voorzichtig af te strepen als mol. Maar er zullen altijd tunnelaars blijven die het ‘onmolse gedrag’ proberen goed te praten en dat is ieders goed recht uiteraard  ;)
 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #75 Gepost op: 13-01-2019, 15:46:15 »
Dan ga je er dus vanuit dat verder iedereen de waarheid heeft gesproken. Wat nu als Robert daadwerkelijk 2 katten heeft zoals hij eerst zei? Dan klopte de rekensom toch al niet, en scoor je bonuspunten bij de anderen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #76 Gepost op: 13-01-2019, 17:59:43 »
Voor mij kan Sarah bijna de mol niet meer zijn. Bij de eerste opdracht uit de tweede aflevering doet ze namelijk het volgende: Merel steekt twee vingers op voor twee honden, Sarah zegt: '' Je hebt er toch maar 1''. Een mol zou dit echt nooit doen. Want als ze het zelf zegt, is het nummer waar ze op uitkomen sowieso fout. Een mol zal dus nooit verbeteren, ook omdat niet verbeteren niet opvalt. Ze zal zelf toch wel weten hoeveel honden ze heeft. Dit is zo onmols dat ik haar ga afstrepen van mijn lijstje.

Als je bv zelf iets fout doorgeeft, of weet dat de rekensom niet in de buurt komt, dan doe je dit net wel als mol. Goodwill kweken bij toch maar lagere bedragen. Als iemand iets cruciaal doet wat echt niet nodig was om, laten we zeggen, een dikke €500 euro in de pot te krijgen, dan is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #77 Gepost op: 13-01-2019, 18:02:57 »
Voor mij kan Sarah bijna de mol niet meer zijn. Bij de eerste opdracht uit de tweede aflevering doet ze namelijk het volgende: Merel steekt twee vingers op voor twee honden, Sarah zegt: '' Je hebt er toch maar 1''. Een mol zou dit echt nooit doen. Want als ze het zelf zegt, is het nummer waar ze op uitkomen sowieso fout. Een mol zal dus nooit verbeteren, ook omdat niet verbeteren niet opvalt. Ze zal zelf toch wel weten hoeveel honden ze heeft. Dit is zo onmols dat ik haar ga afstrepen van mijn lijstje.

Zeg nooit nooit. Als Merel haar als mogelijke mol heeft ingeschat in de test, is dit een slimme actie. De mol kon hier gemakkelijk mollen door te liegen over zijn eigen antwoorden. De vraag is waarom niet alle vier de getallen fout waren, oftewel waarom de mol twee keer niet gelogen heeft. Er is ook geen discussie in de groep ontstaan over dat het allemaal geen zin heeft omdat de mol gewoon kan liegen.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2019, 18:10:25 door Run »

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2019, 10:31:54 »
Sarah is zeker de Mol, alleen al omdat we op deze manier zo lang mogelijk deze ontzettend knappe vrouw in beeld blijven krijgen.
Daarnaast doet ze heel verdacht.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2019, 12:22:23 »
Sarah is zeker de Mol, alleen al omdat we op deze manier zo lang mogelijk deze ontzettend knappe vrouw in beeld blijven krijgen.
Daarnaast doet ze heel verdacht.
Ik zie haar ook absoluut als ene van de molkandidaten, maar zeker niet omdat ze knap is (wat ik haar inderdaad vind, maar dat terzijde)... Gelukkig is 'knap zijn qua uiterlijk' geen garantie voor een eventueel molschap...
Ich bin ein Bärliner!