Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 168983 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #320 Gepost op: 17-02-2019, 02:18:27 »
Sarah die als laatste te zien is op die film met een zwarte vrijstelling en dat wijzende vingertje...
Verrek! Wat goed opgemerkt Tunnelvisie!
Bliksem, had haar net helemáál afgeschreven....haha!
Nooit meer aan gedacht. Pfffft. Wat een irritant gegeven.

En ze heeft hem ook in handen gehad dus komt dat kreng echt nog deze laatste afleveringen? Of zat ie misschien in de Roulette-opdracht en zijn we er nu van af?
Hoop dat laatste en dat het een wishfull-thinking-ding van Sarah was.

En wel hierom;
*Als Merel kokosnoot gooit kan Sarah er niet bij, waarom zo inventief zijn om de noot met je eigen kokosnoot te pakken (RP hoor je iets later zeggen; "ja pak hem met je eigen noot").
Dus positieve actie Sarah. Had ze echt niet hoeven doen als Mol m.i. (of het is een montage-ding en geeft RP de tip en volgt Sarah vervolgens?).

*Dyslexie en het niet kunnen hoofdrekenen ten spijt, met kansberekeningen doet ze het goed, weet dat ze 50% kans maakt op joker bij Roulette.

*Snap Sarah wel, als een ander hardop aan het rekenen is haak ik ook af... maakt mij (noch Sarah) een Mol.

*Ze is "helder" met de kist van 175 euro naar Sinan sturen. En al met al imo minder storend in die opdracht aanwezig dan b.v. Merel.


*Nu kan ik niet slapen door die zwarte joker*


Omnia vincit amor

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #321 Gepost op: 17-02-2019, 07:49:27 »
Maar geloof jij nog iets van de biechten voor een test? Vorige week verdacht iedereen Rick-Paul, deze week enkel Jaimie nog.

Verder volledig akkoord dat de mol een vrouw is, Sarah dus  ::hypocriet::

Er zit toch altijd wat waarheid in de biechten. Bij de test kan het natuurlijk door de vraagstelling anders zijn gelopen en heeft Jamie misschien bijvoorbeeld heel veel op Merel gegooid ipv op beiden dames. Hij had echter twee jokers, dus een minimaal aantal vragen op Sarah kon genoeg zijn. Natuurlijk vult iedereen indirect ook vragen op Sarah in, dus heeft hij pech met zijn spreidvragen. 

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #322 Gepost op: 17-02-2019, 09:02:56 »
Wensmol en schot-voor-de-boeg. Maar ik denk ook gewoon de mol 2019

Ook mijn schot voor de boeg en wensmol. Maar ik vrees eerder voor Merel. En dat Sarah een tweede Nadja/Sigrid is (qua gedrag/looks) Hopelijk treedt ze in de voetsporen van Milouska.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #323 Gepost op: 17-02-2019, 09:54:49 »
Bij nader inzien;
Op de muurschildering is zij de enige die met haar voeten in de grond (aarde) staat. Was helemaal niet nodig geweest. Daar is al in het begin op dit forum door een aantal mensen op gewezen.
Er zijn natuurlijk veel meer dingen die naar haar wijzen, die zijn hier al genoemd.
Zij is een actrice en naar mijn smaak speelt zij deze rol van niet kunnen, niet weten heel consequent.
Het is niet mijn smaak, ik houd, onder anderen, meer van een lefMOL zoals Jan of Thomas, die heel goed in de groep lag, humor had en waarvan iedereen dacht: " Ach die Thomas".
Sarah is saai. Maar ja, als het voldoende is om er mee weg te komen en de MOL  te zijn ligt dat ook aan de groep en aan ons. Tenminste aan diegenen die niet in haar (wilde)geloven, waaronder ik.
Merel heeft haar door en was duidelijk door haar geïrriteerd deze aflevering. Sinan ook. Dus denk ik nu dat Sarah de MOL moet zijn en Merel en Sinan gaan voor de winnaar en de verliezer. Niels zal dan de volgende aflevering moeten afvallen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #324 Gepost op: 17-02-2019, 10:23:30 »

Sarah is saai. Maar ja, als het voldoende is om er mee weg te komen en de MOL  te zijn ligt dat ook aan de groep en aan ons. Tenminste aan diegenen die niet in haar (wilde)geloven, waaronder ik.
Merel heeft haar door en was duidelijk door haar geïrriteerd deze aflevering. Sinan ook.

Sinan gaat naar Merel of Sarah volgende aflevering, dus ik zou niet met zekerheid zeggen dat hij Sarah door heeft. Wie is af te wachten. Merel zal nu wel vol op Sarah gaan, want ik denk niet dat ze Niels of Sinan in de laatste drie afleveringen als verdachte heeft genoemd. Ik vond dat RP ook enkele goede inzichten naar mogelijke mol Sarah had deze afleveringen, maar haar bij de test links liet liggen. Dit deed me wat denken aan de
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
-aflevering enkele seizoenen terug.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #325 Gepost op: 17-02-2019, 10:26:56 »
Ineens bedacht ik mij dat Sarah aan Jamie vroeg “ ben jij de mol?”
Mocht zij zelf de mol zijn dan is het een mooie aanval van haar
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #326 Gepost op: 17-02-2019, 11:57:58 »

Bedankt Loebas! Maar zonder jouw opmerking had ik er zelf nooit meer aan gedacht.  ::trots::

Ik vermoed zelf dat die zwarte vrijstelling in één van de andere (geldige  ;D) jokers zat die eerder zijn ingezet door Robèrt en Eveline.

Ik moet ook bekennen dat ik de laatste aflevering nog niet heb gezien.  ::schaam:: Dus ik ga het later rustig bekijken en wie weet meld ik mij alsnog hier. (al had ik Sarah ook al een beetje weggestreept na de vorige afleveringen) ::rofl::

Belerende of aanwijzende vinger bij  (zwarte vrijstelling) het MOL-logo.... ik ben het? Niet mijn Mol vooralsnog maar zoekende in het filmpje (Wachtkamer) zou het evt eenaanwijzing kunnen zijn?


Edit; nieuwe afbeelding.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #327 Gepost op: 17-02-2019, 12:05:23 »
Ik startte dit seizoen in de Sarah tunnel, heb die toen verlaten voor de Evelien tunnel. Die stortte in en ik verplaatste me naar de Rick Paul tunnel en na gisteravond? ....
Weet ik het niet meer, dus ga ik de topics maar weer herlezen.

Deze opmerking pik ik er even uit..

Zou het niet misschien kunnen dat Sarah (als ze mol is) haar naambordje meenam bij de laseropdracht om een beetje een dom imago voor haarzelf te scheppen? Ik zie het al voor me dat ze terugkomt vol trots: "ik heb geld!", terwijl de rest zich kapot lacht om haar domme actie. Dan staat ze ineens te boek als dom en kan ze in de komende afleveringen de domme mol uithangen.
(ja, ik weet het, een beetje vergezocht. Maar toch, zou leuk zijn.)
Mede door haar te overdreven, onhandige acties, ben ik van Sarah afgestapt als mol. Maar nu we op de finale afstevenen, begin ik toch te twijfelen of dit terecht is.

Want, als je kijkt wie er nu nog over zijn:
- Niels, de fanatieke kandidaat
- Merel, de slimme kandidaat
- Sinan, de observerende kandidaat
En dan hebben we nog
- Sarah, de domme, nietskunnende kandidaat?
Dat Niels, Merel en Sinan er nog inzitten lijkt nog een soort logisch. Dat Sarah er nog inzit... niet echt? Als zij echt zo “dommig” is, hoe kun je dan zo ver komen in het spel? Als kandidaat wil je verdacht worden, maar door zo over the top onhandig te doen, maakt je niet geloofwaardig als mol. En dat blijkt ook, want niemand lijkt op haar te zitten (hoewel je niet weet wat er weggelaten wordt door de montage).

Is het dus inderdaad een rol die zij aangenomen heeft als mol, die ze in het begin over the top heeft laten zien bij de laseropdracht om zich niet-waarschijnlijk te maken als mol?

Hoewel ik er nog niet klaar voor ben om me in een nieuwe tunnel te vestigen, zie ik in Sarah i.i.g. weer molpotentieel  :)

Offline Harko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #328 Gepost op: 17-02-2019, 12:12:08 »
Ze kan ook geluk hebben gehad. Freek, Jochem en Olcay hebben ook met geluk de finale gehaald

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #329 Gepost op: 17-02-2019, 12:15:10 »
Als ze de mol is, speelt ze toch een mooie dubbelrol. Beetje naïef overkomen, maar wel het vertrouwen van de groep hebben en  toch aardig wat geld uit de pot halen. Dat je daarvoor 250 euro moet pakken omdat Jaimie je zodanig pusht, hoort er dan jammergenoeg bij.

Het moment waarop ik echt dacht, Sarah je bent het gewoon. Dat is bij die opdracht waar ze plots heel erg slim overkomt door nummers op die puzzelstukken te gaan zetten. Het contrast met de andere opdrachten was zo groot.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #330 Gepost op: 17-02-2019, 12:27:06 »
Als ze de mol is, speelt ze toch een mooie dubbelrol. Beetje naïef overkomen, maar wel het vertrouwen van de groep hebben en  toch aardig wat geld uit de pot halen. Dat je daarvoor 250 euro moet pakken omdat Jaimie je zodanig pusht, hoort er dan jammergenoeg bij.

Het moment waarop ik echt dacht, Sarah je bent het gewoon. Dat is bij die opdracht waar ze plots heel erg slim overkomt door nummers op die puzzelstukken te gaan zetten. Het contrast met de andere opdrachten was zo groot.

Ik vind ook dat ze het heel goed speelt. Ik snap ook niet waarom iedereen over de puzzelstukken opdracht bezig blijft. Merel doet hier minstens even goed haar best. De essentie is dat er 1000 euro uit de pot is gespeeld door de stemming. Het vertrouwen wat ze de groep hier geeft door de opdracht zo snel te laten slagen zal doorslaggevend zijn geweest voor de overschatting bij de Serenade.


Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #331 Gepost op: 17-02-2019, 12:27:50 »
Ze kan ook geluk hebben gehad. Freek, Jochem en Olcay hebben ook met geluk de finale gehaald
Ja, dat kan uiteraard, maar zij hadden volgens mij wel meer kandidaten die hen verdachten, dus dat valt dan toch ergens te verklaren (dat anderen op jou zitten als mol terwijl je dat niet bent, is een goede tactiek om niet de slechtste test te hebben als kandidaat).
Naar het lijkt, is dit bij Sarah niet het geval dus dan heeft ze echt dubbel zoveel geluk als ze gewoon kandidaat zou zijn.
Nogmaals, door zo over the top dommig te doen weet je als kandidaat ook wel dat anderen je niet meer serieus als mol zien. Waarom zou je dat dan doen? Dit gedrag valt m.i. beter uit te leggen als ze de mol is.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #332 Gepost op: 17-02-2019, 13:18:01 »
Aangezien we weer verder in het spel zitten en veel mensen op zoek moeten naar een nieuwe tunnel, heb ik nogmaals Sarah haar molacties op een rijtje gezet.

Molacties van Sarah

1.1: Stemt tegen het geld
1.3: Komt met het slechte idee om in een lijn te fietsen, waar telkens mensen uitkomen en terug ingaan. Geeft zelf de aanzet om met Evi te gaan (kijk maar eens terug als je hieraan twijfelt).

2.1: Liegt waarschijnlijk over de talen die ze kan spreken. Met haar Portugees (wat ze later toch vrij vlot spreekt), hadden we een ander getal moeten uitkomen.
2.2: Drukt samen met RP door dat een paaltje genoeg is. Later is gebleken dat de verdere (en dus moeilijkere) paaltjes waarschijnlijk meer geld hadden. RP die slechts 50 euro vond op zijn eerste makkelijke paaltje maakt deze aanname waarschijnlijker. Is verder lang binnen en heeft dus mogelijkheid tot verduisteren. Haalt ook geen geld binnen deze opdracht.

3.1: De mol is hier waarschijnlijk op de hoogte van de keuze van Evelien en Jamie (want wat valt er anders te mollen?). Ideaal om goed je best te doen als mol, wat Sarah ook doet.
3.2: Probeert last-minute de discussie nog te redden nadat Niels is gekozen, maar wie de mol hier ook was, er viel weinig te forceren door Niels en Sinan.
3.3: Stemt tegen de 30 minuten, waardoor er al 1000 euro uit de pot gaat. Laat hierna lekker goed de opdracht lopen voor vertrouwen en een gevoel van overschatting, wat bij Serenade (4.2) van pas komt.

4.1: Wil voor het mingeld gaan, maar merkt dan dat Jamie en Sinan iedereen zo snel mogelijk willen bevrijden. Ook mooi, want dat brengt ook maar weinig in de pot. Ineens is ze heel snel uit haar kooi.
4.2: Staat fout op het einde. De echte molactie zit hier mogelijk in het gevoel van overschatting creëren (zie 3.3) en de discussie vooraf.
4.3: Typt het laatste foute antwoord in en drukt op enter. Later blijkt dat ze dyslectisch is? Niet zo handig voor die positie. Ook mede verantwoordelijk voor het foutieve antwoord van Maxwell's house en rekt veel tijd.

5.1: Loopt naar de locatie van de andere groep. Vraagt ook continu de weg. Meer dan tijdrekken viel er niet te doen, want de opdracht was echt gemakkelijk.
5.2: Zaait verwarring en vertraagt. Gaat mee met het maken van korte woorden.

6.1: Probeert Sinan op te jagen. Is even alleen geweest en heeft de mogelijkheid gehad om de vierkanten opdrachten te controleren en indien nodig te verpesten. Bij het touw ook niet lekker bezig.
6.2: Komt twee keer niet aan. Ze is wel bij de juiste kerk (tweede punt) geweest toen er nog geen drie kandidaten stonden. Het kan in de eerste ronde zijn gebeurd, maar dat was dan wel heel ver van de locatie waar ze in die ronde moest zijn.
6.3: Hangt 8 van de 10 bordjes van de eerste keer juist en helpt Jamie nog wat de laatste twee te verbeteren. De mol wil natuurlijk dat er niemand naar huis gaat.

7.1: Vertraagt en zaait verwarring.
7.2: Haalt een droge -1000 binnen.
7.3: Doet eigenlijk een Sinantje en zaait ook weer verwarring.

Opdrachten waar ze niet molt

1.2: Hier gebeurd ook weinig verdachts in het algemeen. Sarah vertrekt wel voordat Rik is uitgesproken bij het zoeken van een partner.
2.3: Wordt overgehaald door Jamie, blijven zitten kon ze echt niet maken. Jamie gaf in zijn filmpjes stoer aan veel geld over te hebben voor een joker, maar dat bleek anders te zijn. Foute inschatting van de productie om Sarah en Jamie te koppelen.
5.3: Doordat Sinan niet gaat valt er weinig te mollen. Als Merel of Sarah een fout had gemaakt, dan had de andere dit doorgehad.




Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #333 Gepost op: 17-02-2019, 13:25:38 »
Ik ga 2 toevoegingen doen aan Belgian Mol's lijstje die ik voor mezelf al had opgeschreven:

1.1: Stemt tegen het geld

En haalt 2 kisten met een vrijstelling naar boven (en geen enkele zonder vrijstelling dus). Dat verhoogde de kansen dat de groep voor vrijstellingen zou willen gaan.

4.2: Staat fout op het einde. De echte molactie zit hier mogelijk in het gevoel van overschatting creëren (zie 3.3) en de discussie vooraf.

Staat niet alleen fout, maar had dit ook zelf kunnen weten, want ze ging Rick Paul nog even er op wijzen dat hij verkeerd las en ze op een balkon moest staan dat eindigde op 12. Ze kon ook weten dat Merel en Niels fout stonden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #334 Gepost op: 17-02-2019, 13:41:42 »
Ik ben er nog niet uit, maar zie in het spel ook meer aanwijzingen dat Sarah het is ipv Merel. 

Wel zou ik ze toen met Jamie in de "wachtkamer" erg laf vinden als mol. Ik heb het gisteren teruggekeken en het was echt niet zo dat Sarah meegesleurd werd, ook niet figuurlijk. Ze ging erg makkelijk mee.


Zag deze op YouTube onder een video van YouTuber Wouter

 Dylan de Ruiter
Dylan de Ruiter
6 days ago

Sarah zei dat ze aan het begin van de aflevering dat ze op iemand zat ( volgens mij niels of jamie ) die best veel geld verdiend. Daarna zei ze maar je zult het net zien dat diegene juist de mol is. Zelf heeft sarah het meeste geld verdient in dit seizoen. Misschien een hint naar haar zelf ?



Ik kan het me zelf niet meer herinneren, maar dat is op zich geen slechte.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2019, 13:43:33 door Amethyst »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #335 Gepost op: 17-02-2019, 13:54:07 »
Wat me ook dwars zit, is dat aflevering 5 'verblindend' heet.. en wat is een ander woord voor dyslexie, hetgeen waar zij in die aflevering blijk van geeft te hebben? Woordblindheid! Dus Saran wordt verblind door de woorden en ziet die daarom niet meer zo goed? Dit zou een perfecte cryptische WIDM hint zijn. Verder zijn de acties er bij haar inderdaad, zou ze geld verduisterd hebben kunnen hebben bij de laseropdracht en tuktukopdracht, en scoort ze al wekenlang hoog in het molpuntenoverzicht - het hoogste zelfs over het gehele seizoen bekeken..

Wat me wel dwars zit, is dat ze in de afgelopen aflevering zichzelf wel erg in de kijker heeft gespeeld met haar acties. Of misschien was het vooral de montage die dat deed, ik moet de aflevering (en het hele seizoen) ook nog maar even opnieuw kijken. Zou de mol zo verdacht in beeld komen nu al, of zou de mol zichzelf nu al zo duidelijk weg willen geven? Of doet ze het erom als mol omdat ze weet dat toch bijna niemand haar verdenkt?  ::rofl:: Misschien is ze de voorlaatste afvaller?

Hoe dan ook, ik denk dat de mol een vrouw is. Als het niet Sarah is, dan is het Merel.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #336 Gepost op: 17-02-2019, 14:05:15 »

Wat me wel dwars zit, is dat ze in de afgelopen aflevering zichzelf wel erg in de kijker heeft gespeeld met haar acties. Of misschien was het vooral de montage die dat deed, ik moet de aflevering (en het hele seizoen) ook nog maar even opnieuw kijken. Zou de mol zo verdacht in beeld komen nu al, of zou de mol zichzelf nu al zo duidelijk weg willen geven? Of doet ze het erom als mol omdat ze weet dat toch bijna niemand haar verdenkt?  ::rofl:: Misschien is ze de voorlaatste afvaller?
Ja, Sarah werd (o.a. in een biecht van Rick Paul) weer erg verdacht neergezet in opdracht 7.1. (Sowieso faalde de mol daar *alweer*  :\'( )

Misschien is haar tactiek om de finale te halen en te winnen een dommige, overacterende mol te spelen. Of baalt ze ervan dat ze niet als mol gekozen is en speelt ze er daarom toch maar een.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #337 Gepost op: 17-02-2019, 14:14:56 »
Bij de Roulette opdracht zat ze waarschijnlijk wel op de ideale plaats (als laatste*). De productie moest en zou een extra afvaller hebben. Door de mol als laatste te zetten, kon Plan B gebruikt worden: Indien er nog geen rood scherm was gepakt, dan zou de mol dit op moeten lossen. In alle andere gevallen kon ze gewoon -1000 pakken.

* Ik heb onderstaande quote aangehouden als waarheid voor de volgorde.

Ik heb geprobeerd om de volgorde te vinden bij deze opdracht, dus welke kandidaat was als eerste aan de beurt t/m laatste. Dit heb ik gedaan a.h.v. het aantal enveloppen dat zichtbaar is in het kistje dat voor Rick staat, wanneer zij uitleg krijgen over de opdracht.

Volgorde waarop deze opdracht is uitgevoerd is volgens mij:
1) Rick Paul
2) Merel
3) Jamie
4) Sinan
5) Niels
6) Sarah

Zie hieronder de eerste foto met daarop van elke kandidaat het bakje met enveloppen. Bij een aantal is het verschil nauwelijks zichtbaar, mogelijk dat daar iets net andersom kan zijn. Duidelijk is wel dat Sarah in ieder geval de laatste was. ( Niels had 3 enveloppen weggenomen, vandaar dat je veel minder enveloppen bij Sarah ziet ).

Verder nog iets heel opmerkelijks gezien bij Niels. Wanneer hij aanloopt naar Rick, dan is het bakje met enveloppen helemaal vol. ( alsof hij de eerste kandidaat is ). Maar daarna komt hij meerder keren in beeld bij Rick waarbij de helft van de enveloppen weg is. Wat is hier gebeurd??

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #338 Gepost op: 17-02-2019, 15:30:29 »
Bij de Roulette opdracht zat ze waarschijnlijk wel op de ideale plaats (als laatste*). De productie moest en zou een extra afvaller hebben. Door de mol als laatste te zetten, kon Plan B gebruikt worden: Indien er nog geen rood scherm was gepakt, dan zou de mol dit op moeten lossen. In alle andere gevallen kon ze gewoon -1000 pakken.

* Ik heb onderstaande quote aangehouden als waarheid voor de volgorde.

Uit het aantal enveloppes die over zijn bij Rik lijkt deze volgorde te kloppen. We kunnen al thans met grote waarschijnlijkheid zeggen dat Sarah laatste was.

Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #339 Gepost op: 17-02-2019, 18:20:49 »
Sinds 2 afleveringen heb ik een zeer sterk gevoel dat Sarah dit jaar de mol is. De meeste punten zijn al wel genoemd hier. Ik vind vooral dat ze ongelooflijk naïef doet. Ze zit vaak op sleutelposities,  maar kan eigenlijk niks.  Dat in combinatie met de montage (ze wordt niet verdacht gemaakt,  waardoor de familiekijkers haar niet verdenken) maakt haar voor mij de ideale grijze mol.