Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 170480 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #680 Gepost op: 7-03-2019, 00:01:29 »
Ooit nemen ze de knapste vrouw toch eens als mol? We wachten al lang  ::rofl::

 ::rofl::

Dit verklaart wel waarom sommige mannen hier vanaf het begin tot aan het bittere einde deze tunnel stug blijven verdedigen.


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #681 Gepost op: 7-03-2019, 00:03:03 »
::rofl::

Dit verklaart wel waarom sommige mannen hier vanaf het begin tot aan het bittere einde deze tunnel stug blijven verdedigen.

Maar dat is niet de reden om de tunnel te blijven verdedigen hoor!

Er zijn toch al veel goede dingen opgesomd om Sarah als mol te zien ;)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #682 Gepost op: 7-03-2019, 03:09:10 »
Ooit nemen ze de knapste vrouw toch eens als mol? We wachten al lang  ::rofl::
Dat hangt er natuurlijk vanaf wie je de knapste vindt. De meningen verschillen.  ;)
« Laatst bewerkt op: 7-03-2019, 03:16:02 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #683 Gepost op: 7-03-2019, 09:02:41 »
Inge Ipenburg was toch de Mol in 2007?  ::rits::

Toen vond ik Renate toch knapper.

Ooit nemen ze de knapste vrouw toch eens als mol? We wachten al lang  ::rofl::

Dit geeft me elk jaar toch een knapste-vrouw bias voor schot-voor-de-boeg mol, want het is al even geleden. Als Sarah de mol is valt deze bias weer voor enkele jaren weg, maar Merel moet ook niet zwaar onder doen.

Nu even terug on-topic. Het is niet miss Nederland.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2019, 09:04:52 door Belgian Mol »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #684 Gepost op: 7-03-2019, 09:04:49 »
tot zover de discussie over knapste, we weten allemaal dat dat geen  reden is om een mol te kiezen.
Ow wat ben ik toe aan zaterdagavond. Wij allemaal zo te lezen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #685 Gepost op: 7-03-2019, 09:06:14 »
tot zover de discussie over knapste, we weten allemaal dat dat geen  reden is om een mol te kiezen.
Ow wat ben ik toe aan zaterdagavond. Wij allemaal zo te lezen.

Het wordt in elke topic erger en erger ::tandpastasmiley::.

Ik zal nog een hint (helaas) tegen Sarah geven. Bij de bekendmaking kijkt ze naar Merel als Art suggereert dat misschien zij wel de mol is. Typisch iets voor een kandidaat die naar haar mol kijkt.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #686 Gepost op: 7-03-2019, 09:20:31 »
Het wordt in elke topic erger en erger ::tandpastasmiley::.

Ik zal nog een hint (helaas) tegen Sarah geven. Bij de bekendmaking kijkt ze naar Merel als Art suggereert dat misschien zij wel de mol is. Typisch iets voor een kandidaat die naar haar mol kijkt.
::rofl::
Dat dan weer wel

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #687 Gepost op: 7-03-2019, 09:27:55 »

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #688 Gepost op: 8-03-2019, 00:26:09 »
Ik ben het niet eens met je bevlogen stelligheid maar met dit bovenstaande kan ik het zelfs tien jjaar later niet meer mee eens zijn ;)
Ik heb volgens mij alles gezien, maar wie is "de mol die geen mol was?"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #689 Gepost op: 8-03-2019, 00:36:46 »
En Amarillo is door 101 andere artiesten gezongen.
Maar dit is wel de beste versie ::vergroot::

EN ALLEMAAL: AMARILLO, ME TIENES EN LOS BOLSILLOS, MORADO, YA ME OLVIDÉ DEL PASADO ::zingen::

*voelt hem helemaal*

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #690 Gepost op: 8-03-2019, 00:52:00 »
Morgen weet 75% van dit forum ook eindelijk dat Sarah de minst ontdekte mol ooit is op dit forum  ::bravo::

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #691 Gepost op: 8-03-2019, 07:35:16 »
Sarah is de mol. Widm wil dat de gewone kijkers de mol ontdekken. Ze hebben het weggeven door mensen te laten denken dat Sarah op Sinan zat in de test in aflevering 8. Slim van de makers


Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #692 Gepost op: 8-03-2019, 07:53:07 »
Ik zal jullie vertellen... ik ben helemaal de draad kwijt...

In het topic over Merel is men helemaal los gegaan op Merel... en de enorme hoeveelheid hints naar haar... het topic heeft ook veuuuuuuuul meer pagina's dan deze...

En toch blijf ik bij Sarah. Misschien minder directe hints naar haar, maar wel een paar hele sterke. Wat ik het verdachtste vond is het feit dat uitgerekend zij bij de "oranje" bananantrossen stond... terwijl er daarna pas bekend werd dat er in de oranje trossen geld zat...

Wat vonden jullie de duidelijkste hint naar Sarah?  ;D

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #693 Gepost op: 8-03-2019, 11:15:13 »
Als Sarah de Mol is zijn we na 5 minuten wel klaar met nabespreken denk ik.

"Ja, ik viel van de balk af zodat ik geen 250 binnenbracht en ik pakte -1000 bij de Roulette, want ik ben de Mol natuurlijk."

-Dan gaan we nu naar de geheime aanwijzingen kijken.-

"Als je op Google Maps de muurschildering van de kandidaten opzicht zag je dat er toevallig een album met op nummer 9 Double Checking Woman naast stond. Sarah stond ook op nummer 9 op de schildering. Door de serie heen checkte Sarah af en toe dubbel, dus ze is de Mol, want dit patroon komt overeen."

"Een stuk sterker waren de oorbellen van Sarah. Groen is de kleur van de Mol. Bovendien wezen alle vogelverwijzingen niet naar Merel. Haha, nee, ze wezen naar de vogeloorbel van Sarah. Daar zijn jullie mooi ingetrapt!"

"Dan de plaats van Shakira. Wisten jullie dat dat een anagram is voor Sarah Ik! Om deze reden hebben we ook een plaat van haar gedraaid en niet omdat ze de meest bekende Colombiaanse zangeres is."

"Ook maakte Sarah een keer met haar hand de letters M O L. Dit was moeilijk te zien, maar niet als je in een tunnel zat!"

"Maar de meest duidelijke hint was de muurschildering die op het meer werd gemaakt in de leader. Dit was gewoon een foto van Sarah. Zo simpel kan het soms zijn."

"En zoals altijd verwezen de titels ook naar de Mol. Op Sleeptouw: de Mol nam de groep op sleeptouw. Uitgerekend: de Mol rekende iets uit. Niet Gered: de Mol heeft het niet gered. Drukker Worden: de Mol werd duidelijk drukker. Verblindend: de Mol werd verblind door kleine groene lichten. Uithalen: de Mol haalde een streek uit. Inhalen: de Mol haalde haar kandiatengedrag 'in' door -1000 te pakken. Met zand strooien: dat doet de Mol. Drijfveer: de Mol had als drijfveer om zo min mogelijk geld in de pot te spelen."

Tot molgend jaar. ::bravo::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #694 Gepost op: 8-03-2019, 11:20:43 »
Als Sarah de Mol is zijn we na 5 minuten wel klaar met nabespreken denk ik.

"Ja, ik viel van de balk af zodat ik geen 250 binnenbracht en ik pakte -1000 bij de Roulette, want ik ben de Mol natuurlijk."

-Dan gaan we nu naar de geheime aanwijzingen kijken.-

"Als je op Google Maps de muurschildering van de kandidaten opzicht zag je dat er toevallig een album met op nummer 9 Double Checking Woman naast stond. Sarah stond ook op nummer 9 op de schildering. Door de serie heen checkte Sarah af en toe dubbel, dus ze is de Mol, want dit patroon komt overeen."

"Een stuk sterker waren de oorbellen van Sarah. Groen is de kleur van de Mol. Bovendien wezen alle vogelverwijzingen niet naar Merel. Haha, nee, ze wezen naar de vogeloorbel van Sarah. Daar zijn jullie mooi ingetrapt!"

"Dan de plaats van Shakira. Wisten jullie dat dat een anagram is voor Sarah Ik! Om deze reden hebben we ook een plaat van haar gedraaid en niet omdat ze de meest bekende Colombiaanse zangeres is."

"Ook maakte Sarah een keer met haar hand de letters M O L. Dit was moeilijk te zien, maar niet als je in een tunnel zat!"

"Maar de meest duidelijke hint was de muurschildering die op het meer werd gemaakt in de leader. Dit was gewoon een foto van Sarah. Zo simpel kan het soms zijn."

"En zoals altijd verwezen de titels ook naar de Mol. Op Sleeptouw: de Mol nam de groep op sleeptouw. Uitgerekend: de Mol rekende iets uit. Niet Gered: de Mol heeft het niet gered. Drukker Worden: de Mol werd duidelijk drukker. Verblindend: de Mol werd verblind door kleine groene lichten. Uithalen: de Mol haalde een streek uit. Inhalen: de Mol haalde haar kandiatengedrag 'in' door -1000 te pakken. Met zand strooien: dat doet de Mol. Drijfveer: de Mol had als drijfveer om zo min mogelijk geld in de pot te spelen."

Tot molgend jaar. ::bravo::

Ik moet je niet overtuigen, maar jij gebruikt 3/4de van je post met nutteloze hints? 2 molacties? Serieus  ::rofl::

Je hebt wel wat gemist. Zet Merel en Sarah eens tegenover elkaar en je zal zien dat Sarah meer molacties (die toch zichtbaar zijn en niet gebaseerd op aannames) heeft dan Merel.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #695 Gepost op: 8-03-2019, 12:06:29 »
Sorry ik zal het aanvullen.

"Bij de Wachtkamer-opdracht pakte ik 250, want dat had niemand verwacht als Mol!"

"Bij Op Treden kraste ik de juiste cijfers in de blokken, zodat ze goed kwamen te staan aan de overkant. Ha, en niemand verdenkt mij nog!"

"In aflevering 4 heb ik geprobeerd Robert over te halen om zo laat mogelijk de kooi te verlaten, zodat we zo veel mogelijk geld konden verdienen. Robert vond echter van niet helaas. Ook ben ik samen met Rick Paul de bovenste verdieping afgegaan op aanwijzingen in de Serenade-opdracht. Hij kon me op elk moment checken, maar dat deed hij niet, wat een wonder."

"Bij Parkeergeld stond ik op de stijger samen met Merel en later Robert. Ja, ik ben natuurlijk super dyslectisch, dus dat was mega onhandig. Het enige dat ik als Mol kon doen was de juiste woorden aan Niels doorgeven. En een opdracht later bij de waterval vond ik het na twee geslaagde opdrachten weer tijd om nog een opdracht te laten slagen door niet alleen mijn eigen koker maar ook die van Sinan goed te raden."

"Bij de steenfabriek heb ik mezelf expres buitenspel gezet om Sinan te 'checken'. Hij reed een keer bijna met zijn wals tegen een muur aan, maar ik heb hem daar toen op gewezen en samen hebben we toch maar mooi 250 binnengebracht. Nou ja, een opdracht later heb ik wel -150 binnengebracht dus per saldo heb ik maar 100 verdiend natuurlijk."

"Bij de kokosnoten-opdracht stond ik in het midden met Jamie, geheel toevallig dat daar de Mol wordt gezet natuurlijk. Totaal niet verdacht, hoop ik. Afijn, ik heb daar kokosnoten gegooid en verder niet echt meegedaan met nog meer verwarring stichten want dat deed de rest al, dus ik hoefde weeral niet te mollen hier, toch fijn. En tot slot, die aflevering, bij de bananen, vond ik het een hele goede indekking om op zoek te gaan naar een zwarte vrijstelling. Gelukkig heeft de montage hier ook extra op gefocust. En als extraatje heb ik nog tegen Rick Paul gezegd dat ik niet zo goed wist wat ik moest doen. Ik heb hier dus super veel invloed op het spel gehad, want er zijn uiteindelijk maar 2 kokers gevonden."

"In Het Vizier heb ik weer heel kandidaats gedaan. Ik pakte namelijk 250 euro terwijl dat niet hoefde. Maar ja, zo verdenken ze me in ieder geval niet toch?"

"En tot slot in de finale heb ik een boomstam weer terug aan de paal geregen nadat ik hem eraf had gehaald. Ja ja, zo sneaky ben ik wel. Daarna riep ik nog even naar Merel, maar die zag het gelukkig net niet. en bij de DJ-opdracht, wist ik het nummer van Shakira voordat we het gingen afspelen, zo konden we toch nog 300 euro verdienen dankzij mij, diezelfde tactiek gebruikten we toen ook bij het daaropvolgende nummer, dus eigenlijk hebben we 600 verdiend dankzij mij. Wat een goede kandidaat was ik toch."

"Oh! Je zei Mol? Ik dacht de hele tijd dat ik kandidaat was! Ja sorry, ik ben echt slecht in luisteren."

 :-\\

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #696 Gepost op: 8-03-2019, 12:25:27 »
Leuke opsomming, beetje subjectief, maar dan versta ik niet waarom je Merel verdenkt. Vele dingen die je opsomt gelden ook voor haar. Ik denk dat je voor Niels moet gaan  ::ok::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #697 Gepost op: 8-03-2019, 12:38:45 »
Sorry ik zal het aanvullen.

"In aflevering 4 heb ik geprobeerd Robert over te halen om zo laat mogelijk de kooi te verlaten, zodat we zo veel mogelijk geld konden verdienen. Robert vond echter van niet helaas. Ook ben ik samen met Rick Paul de bovenste verdieping afgegaan op aanwijzingen in de Serenade-opdracht. Hij kon me op elk moment checken, maar dat deed hij niet, wat een wonder."


Je vergeet even dat door te lang in de kooi te blijven je ook serieus mingeld kon verdienen.

Citaat

"Bij de steenfabriek heb ik mezelf expres buitenspel gezet om Sinan te 'checken'. Hij reed een keer bijna met zijn wals tegen een muur aan, maar ik heb hem daar toen op gewezen en samen hebben we toch maar mooi 250 binnengebracht. Nou ja, een opdracht later heb ik wel -150 binnengebracht dus per saldo heb ik maar 100 verdiend natuurlijk."


Ze heeft zichzelf zo de mogelijkheid gegeven om alleen in de fabriek rond te kunnen lopen. Indien nodig had ze geslaagde opdrachten kunnen doen laten falen.

Citaat

"Bij de kokosnoten-opdracht stond ik in het midden met Jamie, geheel toevallig dat daar de Mol wordt gezet natuurlijk. Totaal niet verdacht, hoop ik. Afijn, ik heb daar kokosnoten gegooid en verder niet echt meegedaan met nog meer verwarring stichten want dat deed de rest al, dus ik hoefde weeral niet te mollen hier, toch fijn. En tot slot, die aflevering, bij de bananen, vond ik het een hele goede indekking om op zoek te gaan naar een zwarte vrijstelling. Gelukkig heeft de montage hier ook extra op gefocust. En als extraatje heb ik nog tegen Rick Paul gezegd dat ik niet zo goed wist wat ik moest doen. Ik heb hier dus super veel invloed op het spel gehad, want er zijn uiteindelijk maar 2 kokers gevonden."


Hier geldt net hetzelfde voor Merel maar goed. Niels doet hier al helemaal niets mols.

Citaat

"In Het Vizier heb ik weer heel kandidaats gedaan. Ik pakte namelijk 250 euro terwijl dat niet hoefde. Maar ja, zo verdenken ze me in ieder geval niet toch?"


Een laatste poging om Merel haar niet te laten verdenken. En wat maakt 250 euro uit als de pot zo laag staat?

Citaat

bij de DJ-opdracht, wist ik het nummer van Shakira voordat we het gingen afspelen, zo konden we toch nog 300 euro verdienen dankzij mij, diezelfde tactiek gebruikten we toen ook bij het daaropvolgende nummer, dus eigenlijk hebben we 600 verdiend dankzij mij. Wat een goede kandidaat was ik toch."


Dat was nog bijna fout gelopen. Op dit moment waren er ook al drie platen misgelopen, dus net verdacht dat ze pas dan met de goede tactiek komt.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #698 Gepost op: 8-03-2019, 13:57:37 »
En haar kettinkje is het symbool van oneinigheid omdat ze oneindig lang in het spel blijft  ::zwaai::
#teamamaimiljaarde

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #699 Gepost op: 8-03-2019, 14:04:13 »
Sorry ik zal het aanvullen.
Ja en voor Merel kun je ook zo'n opsomming maken, en voor Niels ook. Toch is één van drieën de mol. Neem ik aan ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"