Auteur Topic: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!  (gelezen 15048 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #40 Gepost op: 12-01-2019, 21:41:35 »
maar voor de rest komt het niet vaak voor dat een kandidaat zich negatief uitlaat over zijn of haar deelname.

Negatief vind ik wel een te zwaar woord. Evi is meer voor het avontuur en de groepsgeest. Ze is gewoon niet bezig met tactiek, anderen observeren en alles opschrijven. Dan is het eerlijk om te zeggen dat het spel niets voor jou is, maar dat de groep je wel goed lag.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2019, 22:07:15 door Lukie4 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is (niet) de Mol!
« Reactie #41 Gepost op: 12-01-2019, 21:42:36 »
Ze liet zich niet negatief uit over het programma. Ze kwam er alleen achter dat ze er niet zo geschikt voor is, dat is heel iets anders.

Jammer dat ze eruit is. Ik vond haar erg prettig in de groep. ::joehoe::

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is (niet) de Mol!
« Reactie #42 Gepost op: 12-01-2019, 21:46:53 »
Ze liet zich niet negatief uit over het programma. Ze kwam er alleen achter dat ze er niet zo geschikt voor is, dat is heel iets anders.

Jammer dat ze eruit is. Ik vond haar erg prettig in de groep. ::joehoe::

Door te zeggen dat je opgelucht bent dat je eruit bent en de tactieken en dergelijke niks te vinden ben je niet bepaald positief over het programma lijkt mij. Je maakt ook geen reclame voor mogelijke toekomstige kandidaten.
When life knocks you down, fight back!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is (niet) de Mol!
« Reactie #43 Gepost op: 12-01-2019, 21:51:30 »
Jammer dat ze eruit ligt. Was een leuke kandidaat en al afgestreept als actieve nepmol.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is (niet) de Mol!
« Reactie #44 Gepost op: 12-01-2019, 21:53:07 »
Ik vind het echt jammer dat ze zo vroeg afvalt, had haar zeker graag verder zien komen. Vond het wel leuk, zo een Vlaamse in de groep. Maarja, het mocht niet zo zijn helaas. En eerlijk: ik had het van iedereen jammer gevonden, en ben blij dat mijn favorieten er nog in zitten :)

Maar dat ze het ook niet echt leuk vond om mee te doen en opgelucht was dat ze eruit lag vind ik erg jammer.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het niet leuk vond. Hoe het op mij overkwam was dat ze het heel erg heeft onderschat, en gewoon radeloos was en niet meer wist hoe je dit spel eigenlijk moet spelen. Zoiets.

In die zin, toch vergelijkbaar met Jean-Marc, maar waar het hem meer fysiek opbrak was Evi denk ik geestelijk misschien niet opgewassen tegen dit zenuwslopende spel.

Dat vind ik niet negatief. Dat is gewoon erkennen dat het niet je kopje thee is. Ik denk dat je soms gewoon zelf niet van tevoren weet hoe je op iets gaat reageren.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2019, 21:56:12 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is (niet) de Mol!
« Reactie #45 Gepost op: 12-01-2019, 21:53:50 »
Oh nee, ik vond haar niet negatief over het programma. Sterker nog, ik vond haar echt genieten van de opdrachten. En ik denk ook wel van het land en de groep. Dat bondjes, tactieken etc. niets voor haar zijn weet ze misschien ook niet vantevoren. Ik vond haar in ieder geval super leuk als kandidaat en je zag niet dat zij haar deelname niet leuk vond.

Overigens heb ik ook nooit gemerkt dat Marit WIDM niet leuk vond hoor... Jean-Marc vond WIDM ook “fantastisch” maar had andere problemen. Hind weet ik eerlijk gezegd niet zo goed meer.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is (niet) de Mol!
« Reactie #46 Gepost op: 12-01-2019, 21:56:09 »
Hind had haar test toch expres slecht gemaakt ofzo? Zoiets heb ik ooit vernomen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is (niet) de Mol!
« Reactie #47 Gepost op: 12-01-2019, 22:06:31 »
Ik vind het jammer dat ze niet meer meedoet. Leuke meid!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #48 Gepost op: 12-01-2019, 22:08:35 »
Ach wat jammer Evi, ik heb genoten van jouw bijdrage  ::bravo::

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #49 Gepost op: 12-01-2019, 22:13:06 »
Ja, jammer dat Evi er uit is. Ik vond haar een vrolijk bindmiddel van de groep - maar nu begrijp ik ook waarom  ::)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #50 Gepost op: 12-01-2019, 22:19:15 »
Wel zuur als je er uit vliegt omdat je je test het traagst gemaakt hebt. Niet verrast dat ze eruit ligt, aangezien ze al in aflevering 1 verdacht werd neergezet door de montage. Lag er te dik bovenop.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #51 Gepost op: 12-01-2019, 22:21:00 »
Leuke vrolijke noot, jammer, maar waarschijnlijk wel vóór 1 persoon gegaan? Kans dus dat zij vorige week door de vrijstelling is gered.

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #52 Gepost op: 12-01-2019, 22:25:22 »
Leuke meid jammer dat ze eruit is.  ::bravo::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #53 Gepost op: 12-01-2019, 22:26:12 »
Leuke vrolijke noot, jammer, maar waarschijnlijk wel vóór 1 persoon gegaan? Kans dus dat zij vorige week door de vrijstelling is gered.

Ze heeft gespreid over 4 personen Daisy.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #54 Gepost op: 12-01-2019, 22:31:42 »
Dat wil de montage ons doen geloven ja, maar ze zegt zelf dat ze een gok heeft genomen en een keuze moest maken anders werd ze gek.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is (niet) de Mol!
« Reactie #55 Gepost op: 12-01-2019, 22:45:59 »
Oh nee, ik vond haar niet negatief over het programma. Sterker nog, ik vond haar echt genieten van de opdrachten. En ik denk ook wel van het land en de groep. Dat bondjes, tactieken etc. niets voor haar zijn weet ze misschien ook niet vantevoren. Ik vond haar in ieder geval super leuk als kandidaat en je zag niet dat zij haar deelname niet leuk vond.

Overigens heb ik ook nooit gemerkt dat Marit WIDM niet leuk vond hoor... Jean-Marc vond WIDM ook “fantastisch” maar had andere problemen. Hind weet ik eerlijk gezegd niet zo goed meer.

Evi had niet echt een maatje in het spel had ik het idee. Denk dat ze ondanks dat ze zei dat het een leuke groep was het daarom ook minder erg vond om naar huis te gaan. In combinatie met de complotjes en het alles moeten noteren werd het in die 4 dagen een soort optelsom. De spelletjes waren juist ook niet haar ding gaf ze aan dus dan blijft er weinig voor je over. Sinds haar 20e er naar uit gekeken om mee te doen en dan wakker worden met het gevoel van nee dit is hem toch niet voor mij. Geforceerd enthousiast doen is ook geen optie.
Ik vind het overigens wel erg jammer want ze was 1 van mijn favoriete kandidaten samen met Merel en Niels.
When life knocks you down, fight back!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #56 Gepost op: 13-01-2019, 00:03:10 »
Spijtig dat Evi nu net als eerste eruit ligt. Ze was mijn schot voor de boegmol. Al stapte ik daar snel vanaf na vorige week. En toch.. Evi is een leuk mens en alleen daarom had ik haar meer afleveringen gegund.

Ter plekke moeten constateren dat het niet jouw ding is, het zij zo. Of niet weten voor wie te gaan. Ze heeft toch mooi de anderen laten zien hoe je het laserlabyrint het beste doorkruist. Dat zo goed doen en de openlijke benoeming tot mol door de rest van de groep gaf haar exit wel aan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #57 Gepost op: 13-01-2019, 09:53:21 »
Reactie van Evi Hanssen op Instagram:

Opgelucht! Dat ik weer vrij mag praten, niet meer hoef te tellen hoeveel happen iemand van z’n broodje at en korte of lange tenen had. #widm was een geweldig ervaring maar niks voor mij. Ik hou van eerlijkheid en transparantie en niet zo van spelletjes. 😬 lieve mede mollers : Love You! Dank je wel lieve mensen om te kijken! Tot snel 💕💕💕💕💕
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #58 Gepost op: 13-01-2019, 10:34:45 »
Leuke kandidaat voor hoe lang het duurde :(. Dat ze negatief zou zijn is bullsh*t, dat is gewoon drama erbij verzinnen die er niet is. Het is niet haar spelletje maar ze heeft er wel van genoten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #59 Gepost op: 13-01-2019, 11:26:23 »
Ik zag hier en daar de vergelijking met Jean-Marc. Tja: dat is in zekere zin niet zo gek.

Maar hoe kun je bij het selecteren van kandidaten nou een ''filter'' inbouwen, waardoor je dit kunt voorkomen.

Mensen kunnen aan de ene kant ontzettend graag mee willen doen, en wellicht jaren op een uitnodiging wachten.


Dan mogen ze meedoen, en blijkt het spelletje (het is wel méér dan dat.....) totaal niets voor ze te zijn.


Mijn conclusie is: er is helemaal geen filter in te bouwen, dit overkómt je.