Auteur Topic: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!  (gelezen 15044 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #60 Gepost op: 13-01-2019, 12:07:26 »
Ik ga haar missen.  :\'(
Frankje Lapi

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #61 Gepost op: 13-01-2019, 12:28:49 »
Leuke kandidaat voor hoe lang het duurde :(. Dat ze negatief zou zijn is bullsh*t, dat is gewoon drama erbij verzinnen die er niet is. Het is niet haar spelletje maar ze heeft er wel van genoten.

Bullsh*t? Heb je haar reactie wel gezien en gehoord? Blijkbaar niet. Ik zeg ook nergens dat ze er niet van genoten heeft, maar ze laat zich wel degelijk negatief uit over het spel en haar deelname. Zij heeft precies het gevoel waar een Gerard Ekdom bang voor is en de reden dat hij niet mee wil doen. Dat de magie van het kijken ernaar verdwijnt bij deelname. Dan kan je het programma nog wel mooi en goed vinden.
When life knocks you down, fight back!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #62 Gepost op: 13-01-2019, 13:13:23 »
Als het negatief bedoeld is van Evi, dan had ze niet moeten ingaan op de mogelijkheid om ooit aan het spel mee te doen.

Immers: nu heeft ze iemand die ook graag mee had gewild, die mogelijkheid (althans voor dit seizoen) ''ontnomen''.

Daarom denk ik dat ze zich eigenlijk pas ter plekke, in Colombia, heeft gerealiseerd dat ze daar niet op haar plaats was.


Ze heeft al de nodige reiskilometers op haar naam staan (meerdere programma's), dus ik heb ook niet het idee dat het (ver weg) van huis zijn hier een rol heeft gespeeld.


Wat het dan wel is? Moeilijk te zeggen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #63 Gepost op: 13-01-2019, 13:21:50 »
Ik denk dat veel mensen die naar het programma kijken en het leuk vinden gewoon onderschatten wat er bij komt kijken.

Dat uurtje "De Mol" in Vlaanderen of "Wie Is De Mol" in Nederland is een selectie van de meest interessante beelden van 2 dagen in een ver land. Dan krijg je uiteraard kandidaten te zien die het allemaal gezellig hebben en die een spel spelen, maar ik weet niet of de niet-molloot weet dat een kandidaat die er lang wil in blijven ook zowat elk moment moet registreren en onthouden. Ieder contact met iemand kan altijd 100 betekenissen hebben en je weet nooit wie oprecht is en wie andere motieven heeft.

Daar is Evi achter gekomen tijdens haar 4 dagen in het spel.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #64 Gepost op: 13-01-2019, 13:23:51 »
De spelletjes (niet eerlijk) is toch iets wat je van te voren kunt weten.

De tactiek nepmollen. Of vriendschappen sluiten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #65 Gepost op: 13-01-2019, 13:58:26 »
Ja, allemaal waar. Maar niemand kan vantevoren met 100 procent zekerheid weten hoe hij of zij ter plekke zal reageren.

Ik heb wel het idee dat dit een mol niet zo snel zal overkomen, omdat die vantevoren weet dat ie tot en met de finale in het spel zal blijven. Je stapt dan met een andere insteek in het avontuur.


Een experiment zoals in seizoen 9: ''er is nog geen mol'', lijkt me dan bijvoorbeeld ook een te groot risico voor de makers.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #66 Gepost op: 13-01-2019, 14:42:59 »
Het is gewoon jammer dat zij nu net als eerste moet afvallen.
Ik vind het juist positief dat ze zo eerlijk over haar deelname aan het eind praatte. Dat geeft een vorm van eigen inzicht. Ze zegt ook nergens dat ze het programma zelf niks vond, alleen het tactische (e.d.) idee van het programma bleek haar toch niet te bevallen. Niks negatiefs dus!
Ich bin ein Bärliner!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #67 Gepost op: 13-01-2019, 14:46:37 »
Precies
Als je haar dagboek goed leest staat het er allemaal
Niet negatief maar realistisch
Onderschat
Ze zegt het wel jammer te vinden
Ze 'werd gek in haar hoofd'
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #68 Gepost op: 14-01-2019, 10:26:08 »
Jammer dat Evi eruit is, ze is zo leuk.......

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #69 Gepost op: 14-01-2019, 10:34:29 »
Even een heel alternatief scenario bedenken. Hoe realistisch dit is weet ik natuurlijk ook niet.

- Evi zit in werkelijkheid op Evelien, een beetje op Rick-Paul, een klein beetje op Nikkie en een heel klein beetje op Sinan. Zoals ze zelf ook al zegt.
- Evi zegt in onder andere haar dagboek en gesprek met Rik dat ze wist dat het paranoia spel van "ik weet niet wie ik kan vertrouwen" niks voor haar was en dat ze het niet erg vond dat ze eruit ging, omdat ze desondanks super mensen heeft leren kennen en een mooie WIDM ervaring heeft gehad.

Evi wilde er dus min of meer ook wel uit omdat ze het paranoia gedeelte niet aan kon. Wie weet heeft ze dus op iemand gestemd die sowieso niet de mol is. Ze heeft misschien helemaal niet op Evelien gestemd maar gewoon haar test helemaal verprutst en langzaam gemaakt om zo terug naar Nederland (of België)  gestuurd te worden zodat ze uit de paraoide kon stappen...

... en dus kan Evelien nog prima de mol zijn.

Waarschijnlijk is dit te wishful thinking omdat Evelien mijn mol is. Maar om dan toch een verklaring te zoeken áls Evelien de mol is, is dit de meest plausibele.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #70 Gepost op: 14-01-2019, 10:42:16 »
Wishfull thinking.

Ze heeft (in de podcast denk ik ) gezegd dat ze all-in ging op een verdachte:

Zo was of zeker van de mol  of eruit waar ze ook vrede mee had.
klaar voor de strijd

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #71 Gepost op: 14-01-2019, 11:18:26 »
Wishfull thinking.

Ze heeft (in de podcast denk ik ) gezegd dat ze all-in ging op een verdachte:

Zo was of zeker van de mol  of eruit waar ze ook vrede mee had.

Of er klopte niets van wat ze zei tijdens het invullen van de test, zoals wel vaker voorkomt.
Voorbeeld: Rick-Paul die zegt bij de test dat hij alleen Sinan en Evelien verdenkt.
Echter na de executie bleek Rick-Paul ineens Evi als nr 1 verdachte te hebben. Dus wat ze laten zien tijdens de test klopt geen hout van.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #72 Gepost op: 14-01-2019, 11:23:57 »
Of er klopte niets van wat ze zei tijdens het invullen van de test, zoals wel vaker voorkomt.
Voorbeeld: Rick-Paul die zegt bij de test dat hij alleen Sinan en Evelien verdenkt.
Echter na de executie bleek Rick-Paul ineens Evi als nr 1 verdachte te hebben. Dus wat ze laten zien tijdens de test klopt geen hout van.

Dit is al jaren zo en daarom let ik niet zo op wat er tijdens de executies word gezegd door de kandidaten, dit is meestal op voorhand opgenomen, er zit dus wel een kern van waarheid in, maar er kan tijdens de test natuurlijk nog wat in de strategie zijn veranderd.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #73 Gepost op: 14-01-2019, 11:25:48 »
Of er klopte niets van wat ze zei tijdens het invullen van de test, zoals wel vaker voorkomt.
Voorbeeld: Rick-Paul die zegt bij de test dat hij alleen Sinan en Evelien verdenkt.
Echter na de executie bleek Rick-Paul ineens Evi als nr 1 verdachte te hebben. Dus wat ze laten zien tijdens de test klopt geen hout van.

Je hebt gelijk, maar waarom zou Rick Paul na de test eerlijk zeggen op wie hij zat?

Wat we wel zeker weten is dat dat molboekje van Evi amper gevuld was, maar dat er wel instond dat Evelien kipsla at. Dan lijkt het er toch op dat Evi vol op Evelien ging.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2019, 11:54:39 »
Dat ze alleen heeft opgeschreven dat Evelien kipsla at, lijkt mij een overdrijving  ::rofl::

Ten minste, ik neem de aanname dat het een overdrijving is.

Zoals Patrick ooit in 2008 zei: "Het is vreemd, maar je doet er verder niks mee." Ja, daar ga ik mee in.  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2019, 13:32:52 »
Evi wilde er dus min of meer ook wel uit omdat ze het paranoia gedeelte niet aan kon. Wie weet heeft ze dus op iemand gestemd die sowieso niet de mol is.
Als dat zo is, dan waren er waarschijnlijk geen 2 andere kandidaten met even veel goed antwoorden.
Persoonlijk brak mijn hart toen zij het rode scherm kreeg. Hebben we dit jaar niet alleen Eve lien gehad maar ook eve Evi.

Offline themollenator

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2019, 14:23:05 »
Evi heeft alles op 1 kandidaat gezet, een beetje alles of niks actie.

Dus als ze door was kon ze heel ver komen zonder te veel overal op te moeten letten.
En anders vond ze het ook prima om er zo uit te stappen.
Blijft raar dat er 2 waren met net ze weinig punten, die zitten dus ook volledig fout.

Op zich geen slechte gedachten gang van Evi, maar het ie het laatste geworden.
Het is dus wel interessant om te kijken op wie ze nu zat in de laatste test.

Wel heel jammer dat ze eruit is, leuke kandidaat.

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2019, 14:30:21 »
Of er klopte niets van wat ze zei tijdens het invullen van de test, zoals wel vaker voorkomt.

Ik denk dat het bij Evi wel klopte. Aan het einde van Wachtkamer? wijst ze naar het scherm (daar ziet ze Nikkie en Evelien) en maakt ze een gebaar voor haar mond waarvan ik bij de tweede keer kijken het idee krijg dat ze op een mol doelt. Een soort graven of iets. Zag er voor mij uit als een soort “ik heb je wel door molletje”. De kans dat ze dan inderdaad vol op Evelien heeft ingezet is denk ik groot.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2019, 14:44:34 »
Geweldig loetjef. Ik had de associatie met Mol nog niet gelegd maar ik denk dat je helemaal gelijk hebt. :D

Ik vond de kipsla uit de podcast al sterk maar nu kunnen we Evelien nog vetter doorstrepen.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2019, 14:46:57 door Heinz »

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2019, 15:48:23 »
Evi was vanmorgen even te horen op Q Music, waar ze vertelde dat ze vol op 1 persoon ging omdat ze aan de ene kant hoopte dat het goed was (dan zat ze dus gewoon al goed en scheelde dat -denk ik- al héél veel stress voor haar). Aan de andere kant had ze er dan als het niet goed zou zijn ook vrede mee, omdat ze er dan dus helemaal naast zat.

Dat was wat ze daar vertelde, in elk geval.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10