Auteur Topic: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!  (gelezen 15035 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #80 Gepost op: 14-01-2019, 15:55:28 »
Bullsh*t? Heb je haar reactie wel gezien en gehoord? Blijkbaar niet. Ik zeg ook nergens dat ze er niet van genoten heeft, maar ze laat zich wel degelijk negatief uit over het spel en haar deelname. Zij heeft precies het gevoel waar een Gerard Ekdom bang voor is en de reden dat hij niet mee wil doen. Dat de magie van het kijken ernaar verdwijnt bij deelname. Dan kan je het programma nog wel mooi en goed vinden.



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #81 Gepost op: 15-01-2019, 17:57:13 »
Een gedachtenkronkel...

Wat ik vreemd vind is de tijd die Evi de das om heeft gedaan. Dat voelt toch raar, wanneer je vol op 1 persoon zit. Normaal gesproken duurt een test volgens mij langer wanneer je spreid op mensen, aangezien je ook moet bedenken op wie je al hebt gestemd enzo, om in evenwicht te blijven.

Anyway, is het niet mogelijk dat Evi op het laatste moment besloot om toch niet op Evelien te testen, maar op Rick Paul? Waarbij de tijd dus logischerwijs langer duurde, want ze had te weinig informatie over hem en moest veel nadenken. Logisch, want ze was gefocust op Evelien met dr kipsla.

Volgens mij is deze theorie nog niet voorbij gekomen, dus gooi hem er graag nog even bij ::hypocriet::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #82 Gepost op: 15-01-2019, 19:13:04 »
Kan deze theorie? Natuurlijk kan die.
Vind ik hem waarschijnlijk? eigenlijk niet.

We weten dat Evi alles op 1 persoon gezet heeft, we weten ook dat ze zaken over Evelien opgeschreven heeft.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom alles op haar ingezet heeft.

Dus mijn advies: staar je daar niet blind op. We zijn seizoen 19, en je kan allang geen peil meer trekken op de testen die in beeld zijn.
Er zijn betere methodes om de mol te vinden

Als je Evelien wil verdenken doet dat. Er is nog altijd 11% kans dat ze het is
klaar voor de strijd

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #83 Gepost op: 18-01-2019, 18:28:08 »
Kan deze theorie? Natuurlijk kan die.
Vind ik hem waarschijnlijk? eigenlijk niet.

We weten dat Evi alles op 1 persoon gezet heeft, we weten ook dat ze zaken over Evelien opgeschreven heeft.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom alles op haar ingezet heeft.

Dus mijn advies: staar je daar niet blind op. We zijn seizoen 19, en je kan allang geen peil meer trekken op de testen die in beeld zijn.
Er zijn betere methodes om de mol te vinden

Als je Evelien wil verdenken doet dat. Er is nog altijd 11% kans dat ze het is

Ik hoor net een interessante theorie in de vlog van Klaas. Waarom zou Evi niet all-in op haarzelf hebben ingezet? Dan was de kans dat zij ook effectief naar huis ging vrij groot.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #84 Gepost op: 18-01-2019, 18:42:26 »
En dan voor alle zekerheid ook nog eens de test heel langzaam maken. Haha, het zou wat zijn.

Maar ik geloof er niet in dat ze zat te jokkebrokken in de interviews die ze gaf. Ze heeft vast echt op haar Mol alles ingezet. Als ze door was kon ze verder heel rustig aan doen en had ze het vast nog een poosje aangekund.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #85 Gepost op: 18-01-2019, 20:31:48 »
Ik vind het oprecht jammer voor haar dat er plots wilde verhalen ontstaan over dat ze haar eigen kansen zou saboteren om toch maar weg te mogen. Je zal er maar zitten op de fandag en een hoop nare vragen krijgen.

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #86 Gepost op: 19-01-2019, 00:39:20 »
En dan voor alle zekerheid ook nog eens de test heel langzaam maken. Haha, het zou wat zijn.

Maar ik geloof er niet in dat ze zat te jokkebrokken in de interviews die ze gaf. Ze heeft vast echt op haar Mol alles ingezet. Als ze door was kon ze verder heel rustig aan doen en had ze het vast nog een poosje aangekund.

Persoonlijk geloof ik dat juist niet, alles op haar mol Evelien. Ze werd ineens zelf verdacht en kon die mentale druk niet aan. Dat weet je soms niet vooraf. Ik denk dat ze heeft ingezet op iemand die ze juist niet verdacht. Er was een grotere kans voor haar dat Evelien ook echt de mol zou zijn. Ze wilde op een nette manier opgeven en geen risico genomen op op een van haar verdachten in te zetten.
Anders had de regie het ook vast anders gemonteerd. Nu zijn er eigenlijk twee afvallers: Evi en Evelien.
Op wie zou ze ingezet hebben???

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #87 Gepost op: 19-01-2019, 18:00:37 »
Volgens mij begrijpt niet iedereen de intenties van Evi. Ze kon het spel en de mindf*ck er om heen wel aan, maar ze is er achter gekomen dat het niet het juiste spel voor haar is. Ze wist in tegenstelling tot Jean-Marc wel nog wat boven en onder was. Het is niet zo dat ze naar huis wilde, want anders had ze geen test gemaakt en had ze zo maar het spel verlaten. Ze heeft gewoon meer risico genomen door op één iemand te gaan. Als ze daardoor af zou vallen, dan had er er vrede mee. Als ze door zou zijn zou ze verder gaan zonder stress, dan wist ze zekerder wie de mol was.

Dat is hoe ik het heb opgevat, tenminste :)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #88 Gepost op: 19-01-2019, 19:23:24 »
Ik ook. Laat me raden, ze wordt op afzeikmedia 'social' media zeker afgebrand vanwege haar uitspraken?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #89 Gepost op: 19-01-2019, 19:38:28 »
Ik ook. Laat me raden, ze wordt op afzeikmedia 'social' media zeker afgebrand vanwege haar uitspraken?
Geen idee. Ik heb hier al best vaak voorbij zien komen dat Evi naar huis wilde, maar dat heeft ze nooit gezegd :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #90 Gepost op: 19-01-2019, 19:47:49 »
valt wel mee toch?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Evi Hanssen is niet de Mol!
« Reactie #91 Gepost op: 19-01-2019, 19:49:21 »
Precies wat B&W zegt omtrent de test ja. Ze hoopte gewoon gelijk goed te zitten en dan het spel een stuk meer ontspannen mee te maken. Klinkt logisch, klinkt valide. Ik denk alleen niet dat ze op Evelien heeft ingezet, maar op Rick Paul. ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10