Auteur Topic: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!  (gelezen 31712 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2019, 02:40:21 »
Ik vind die 'Nikkie zou tweeduizend euro over hebben voor een joker maar 0 voor een vrijstelling' wel een makkelijk uit te leggen hint als 'je had het al kunnen weten'.

Misschien misschien  ::hypocriet::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2019, 02:57:27 »
Volgens haar eigen webpagina is Nikkie niet zo lang als ze in de aflevering zei (1.89 i.p.v. 1.94): http://www.nikkietutorials.com/site/faq/


Laatst in Evenblij maakt vrienden zei ze ook dat ze 1.94 m is. Wellicht dat de info op de site gewoon wat oud is.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2019, 03:50:37 »
Volgens haar eigen webpagina is Nikkie niet zo lang als ze in de aflevering zei (1.89 i.p.v. 1.94): http://www.nikkietutorials.com/site/faq/

Rick Paul gaf overigens ook een andere lengte door dan op zijn webpagina stond, al was daar het verschil kleiner (1.95 i.p.v. 1.94), maar dat verschil is dus kleiner en daarom misschien dus juist extra verdacht.

Maar Nikkie was toen wel 4 jaar jonger zoals ik in dit topic al had aangehaald. Dat blijft wel nog steeds een opmerkelijke groeispurt uiteraard.

Wat betreft Rick Paul is zijn fout veel minder cruciaal aangezien het uiteindelijke resultaat sowieso afgerond wordt. Die 0,04 die hij bijdraagt aan de fout is dus verwaarloosbaar.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2019, 11:01:02 »
Maar sowieso kan je als mol over een heleboel dingen niet liegen. Stel je voor dat Nikkie zou zeggen dat ze maar 2 zwemdiploma’s had. Mensen die haar persoonlijk kennen kijken het programma, en weten dan al zeker dat ze de mol is.
Liegen over dat soort dingen zou de mol nooit doen ::ohno::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2019, 11:31:39 »
Maar sowieso kan je als mol over een heleboel dingen niet liegen. Stel je voor dat Nikkie zou zeggen dat ze maar 2 zwemdiploma’s had. Mensen die haar persoonlijk kennen kijken het programma, en weten dan al zeker dat ze de mol is.
Liegen over dat soort dingen zou de mol nooit doen ::ohno::
er zijn maar verdomd weinig mensen van wie ik weet hoeveel zwemdiploma's ze hebben hoor.
Ik denk dat ik het van 1 persoon weet, mijn eigen zus.
Zelfde met lengte, schoenmaat etc, dat weet je toch niet van mensen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2019, 12:08:39 »
er zijn maar verdomd weinig mensen van wie ik weet hoeveel zwemdiploma's ze hebben hoor.
Ik denk dat ik het van 1 persoon weet, mijn eigen zus.
Zelfde met lengte, schoenmaat etc, dat weet je toch niet van mensen ?

Ik weet het alleen van mezelf  :D
Dus, hoe veel zwemdiploma's hebben jullie?

OT: Nikkie  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #46 Gepost op: 13-01-2019, 12:11:40 »
Zelfde met lengte, schoenmaat etc, dat weet je toch niet van mensen ?
Ik weet die van jou wel hoor ::vergroot::

Maar nee zwemdiploma's denk ik ook alleen van mijn zus en moeder ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Grover

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #47 Gepost op: 13-01-2019, 12:20:42 »
Ik durf haar al bijna door te strepen, omdat haar reacties zo impulsief zijn. Ik vond het super kandidaats overkomen dat ze verklapte dat Evi haar hoofdverdachte is.

Over de zwemdiploma's. Ik kom uit een klein dorp en ik weet van de helft van mijn oude basisschoolklas (ongeveer) hoeveel zwemdiploma's ze hebben.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #48 Gepost op: 13-01-2019, 14:01:17 »
De enige die het voor mij zeker niet kan zijn. In mijn ogen veel te veel kandidaat...

En die zwemdiploma's? Ik moet zelfs heel eerlijk zeggen dat ik wel eventjes moest nadenken hoeveel ik er ook alweer had. Maar goed, ik zou dus ook niet eens weten hoeveel de rest van mijn familie er heeft. Laat staan anderen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #49 Gepost op: 13-01-2019, 18:29:41 »
Wat zit Nikkie daar duister/negatief/niet vrolijk/afstandelijk als Merel terugkomt met het geld na de laseropdracht...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #50 Gepost op: 13-01-2019, 19:05:17 »
Maar Nikkie was toen wel 4 jaar jonger zoals ik in dit topic al had aangehaald. Dat blijft wel nog steeds een opmerkelijke groeispurt uiteraard.

Wat betreft Rick Paul is zijn fout veel minder cruciaal aangezien het uiteindelijke resultaat sowieso afgerond wordt. Die 0,04 die hij bijdraagt aan de fout is dus verwaarloosbaar.

Ah oké, dat wist ik niet. Evenmin als het feit dat je na je twintigste klaarblijkelijk nog door kan groeien.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #51 Gepost op: 13-01-2019, 19:29:04 »
Ja je kunt tot ongeveer 25 jaar doorgroeien, maar 5 cm is wel fors!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Molhuntertt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #52 Gepost op: 15-01-2019, 20:13:28 »
Nikkie zet net een story waarin je haar tattoo ziet... toen ze keer over haar tattoo's praatte een paar maanden geleden in een andere story zei ze dat deze nieuw was. Ik kan alleen niet lezen wat er staat... die rode bedoel ik. Wie kan ff helpen?   :o

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #53 Gepost op: 16-01-2019, 13:37:20 »
Ik denk dat die in spiegelbeeld is, en als ik hem spiegel, dan staat er denk ik "Hello, Darkness".

Lijkt me geen hint. Niet vergeten dat er een boete staat op kandidaten die cruciale info weggeven :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Molhuntertt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #54 Gepost op: 16-01-2019, 16:46:45 »
Oh spiegelbeeld. Okee dankuu  ::ok::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2019, 11:39:26 »
Wat zit Nikkie daar duister/negatief/niet vrolijk/afstandelijk als Merel terugkomt met het geld na de laseropdracht...

Gisteren nog even teruggekeken. Dat viel mij ook op. Andere kandidaten helemaal happy. Misschien had ze last van de hitte of iets dergelijks, maar wel vreemd (vooral in combinatie met het feit dat ze deze aflevering geld uit de pot heeft hehaald)...  ???
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2019, 13:51:40 »
Ik vind haar hilarisch  ::bravo::  had ik echt niet van te voren verwacht. Als ik soms meekeek met mijn You-Tubende dochters dan werd ik daar niet vrolijk van.

Naar mijn mening, ondanks dat ik vind dat ze ook best verdacht doet soms, zullen ze haar nooit gekozen hebben als mol.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Meer L

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2019, 14:03:57 »
er zijn maar verdomd weinig mensen van wie ik weet hoeveel zwemdiploma's ze hebben hoor.
Ik denk dat ik het van 1 persoon weet, mijn eigen zus.
Zelfde met lengte, schoenmaat etc, dat weet je toch niet van mensen ?

Maar Nikkie heeft wel 'bijzondere' diploma's, dat zou je wel onthouden als het ooit ter sprake was gekomen. Van m'n eigen broer weet ik het trouwens niet eens, hij heeft in ieder geval A maar verder .....?  ???

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2019, 15:19:40 »
Ik weet wel mijn hele gezin maar dat is misschien puur omdat het zo lekker op een rijtje ligt

A: mijn vader
AB: mijn broertje
ABC: ik
ABCD: mijn moeder
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager is (niet) de Mol!
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2019, 21:38:17 »
Supervaag met die buizen... Als zij niet de afvaller is, krijgt ze in de app mijn Robèrt-punten  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)