Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht  (gelezen 13969 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #60 Gepost op: 8-02-2019, 15:01:25 »
Dat is de verkeerde vraag.

Er zijn inmiddels 5 keer 60 minuten aan beelden, met misschien wel 1000 scènes om te doorzoeken. Als er ergens in één van die scènes een beeldje is waar molloten "MOL" in lezen, dan is de vraag niet, hoe groot is de kans dat we in die scène MOL lezen. De vraag is: wat is de kans dat molloten een scène vinden waar ze MOL lezen. En die kans is, zoals we allen weten, ongeveer 100%. ::rofl::

Net zoals de winnaar van de loterij die zegt: wat is nou de kans? 1 op een miljoen? Nee, dat is alleen zo als je de uitspraak doet vóórdat je wint. Als je inmiddels gewonnen hebt, is de kans dat je wint 1 op 1.

Dit is dus toeval. Merel is dan wel de mol, maar dit is gewoon toeval.
Absoluut. Mij valt ook op dat het patroontje waar de M uit wordt gehaald heel vaak voorkomt. Dit maakt de kans op ergens MOL al weer een stuk groter. Dan kun je ook nog kijken van links naar rechts en omgekeerd. Plus de hele zaak op z'n kop. Inderdaad, als je maar lang genoeg zoekt vind je wel wat. Bovendien de verkeerde danspartner.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #61 Gepost op: 8-02-2019, 15:34:52 »
Niels geeft aan dat hij zijn danspartner vond mede doordat de andere kandidaten al snel hun danspartner vonden. Als Mol wil je niet opvallen om als enige te falen maar je wilt je ook niet te veel haasten om als eerste succesvol te zijn.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #62 Gepost op: 9-02-2019, 13:32:11 »
Dit is de beste, sterkste en overtuigendste hint die ik dit hele seizoen heb gezien. Ik wil me niet door hints laten leiden, maar dit kan toch niet anders :o

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #63 Gepost op: 9-02-2019, 19:46:32 »
Dit is de beste, sterkste en overtuigendste hint die ik dit hele seizoen heb gezien. Ik wil me niet door hints laten leiden, maar dit kan toch niet anders :o

Waarop doel je?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #64 Gepost op: 18-02-2019, 16:21:41 »
Sinan vond zijn danspartner al heel snel terug om even later bij haar weg te lopen en zogenaamd als een van de een na laatste zijn partner terug te vinden. Merel stond verbaasd te kijken, wat doe je nou?

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #65 Gepost op: 20-02-2019, 16:02:58 »
Minuut 21:24 ...ik krijg de foto hier niet geplaatst.
Echt hele vreemde kleding van een man, rode gips lijkt het wel (is het niet) , met daarop een groene afbeelding van een vrouw.

Wie kan dit hier plaatsen svp?

is dit de hint... In Zicht verwijzend naar Sarah?


Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #66 Gepost op: 20-02-2019, 16:51:50 »
Minuut 21:24 ...ik krijg de foto hier niet geplaatst.
Echt hele vreemde kleding van een man, rode gips lijkt het wel (is het niet) , met daarop een groene afbeelding van een vrouw.

Wie kan dit hier plaatsen svp?

is dit de hint... In Zicht verwijzend naar Sarah?

Heb je er een afbeelding van?

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #67 Gepost op: 20-02-2019, 17:39:48 »
Heb je er een afbeelding van?
Ik denk van niet ::vergroot::. Ik kan het ook niet plaatsen, want bij mij wordt elk screenshot dit jaar zwart. Maar ik kan het wel plaatsen: volgens mij zijn dat gewoon armstukken die tuk tuk bestuurders of brommerrijders vaak aanhebben tegen het verbranden. Verder zie ik er niet veel bijzonders aan. Iets wat (in mijn beeldresolutie dan) vaag op lippen lijkt, bedoel je dat?

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #68 Gepost op: 20-02-2019, 17:43:36 »
Ja ik zie er een vrouw in

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #69 Gepost op: 20-02-2019, 19:35:49 »
Hoop echt dat iemand het beeld hier kan neerzetten wanneer dit te zien is en de groep komt aanlopen met Sarah voorop.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #70 Gepost op: 20-02-2019, 19:53:06 »
Hoop echt dat iemand het beeld hier kan neerzetten wanneer dit te zien is en de groep komt aanlopen met Sarah voorop.

Bedoel je dit?

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #71 Gepost op: 20-02-2019, 20:37:54 »
Ja fs dank je wel.

Deze man stond ook een tijdje naast de groep tijdens de opdracht. In Zicht van de kandidaten.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 2: In zicht
« Reactie #72 Gepost op: 21-02-2019, 09:50:04 »
Bedoel je dit?

Misschien is dit Ron.