Poll

Wie is de beste mol ooit? (3 stemmen)

Deborah
Nico
George
Elise
Yvon
Milouska
Inge
Dennis
Jon
Kim
Patrick
Anne-Marie
Kees
Susan
Margriet
Klaas
Thomas
Jan
Merel

Auteur Topic: Wie is de beste mol ooit?  (gelezen 113829 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #60 Gepost op: 28-03-2019, 10:30:38 »
Leuk dat Milouska zo gewaardeerd wordt. Sinds wanneer is dat?

Ik kan me herinneren dat mensen hier toentertijd zo kwaad op haar waren, en daarom een slechte mol vonden. Wat ik toen al heel tegenstrijdig vond. Mensen waren kwaad op de rol, die ze zo goed had gespeeld, dat iedereen erin was getrapt.

Het wordt voor mij met elke vrouwlijke mol duidelijker hoe zeer Milouska met kop en schouders boven de andere vrouwlijke mollen uitsteekt. Ze is voor mij een soort oppermol onder de vrouwlijke mollen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #61 Gepost op: 28-03-2019, 20:53:32 »
Leuk dat Milouska zo gewaardeerd wordt. Sinds wanneer is dat?

Ik kan me herinneren dat mensen hier toentertijd zo kwaad op haar waren, en daarom een slechte mol vonden. Wat ik toen al heel tegenstrijdig vond. Mensen waren kwaad op de rol, die ze zo goed had gespeeld, dat iedereen erin was getrapt.
Weet je wat nou (onder heel veel andere dingen) zo tof is aan RealityNet?

Dat al die oude forums nog bewaard zijn gebleven! We kunnen het gewoon teruglezen! :D (Offtopic: wat blijkt: ik was in 2006 al lid hier! En nog steeds niet geband :P En ik had blijkbaar een vooruitziende blik, want ook daar heb ik Ewout in m'n avatar  ;))

Anyhow. Ik heb even snel door de Milouska-topic gebladerd, en dat is wel leuk om ook even te doen. Het antwoord op de vraag "Sinds wanneer [wordt Milouska zo gewaardeerd]?" lijkt me dan ook: "nou, euh, meteen vanaf het begin al".

Lees en huiver:
https://www.wieisdemol.com/forum/2006/?topic=22004.720

Ook heb ik het "wie is de beste mol ooit" topic van 2008 bekeken. Wat blijkt? Milouska staat tweede. Weliswaar heeft George 60% van de stemmen, maar Milouska komt daar met 12% toch vlak achteraan :P En tijdens seizoen 2010 stond ze derde (Dennis tweede).

Ze is dus altijd al een hooggewaardeerde mol geweest. Terecht, wat mij betreft :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #62 Gepost op: 29-03-2019, 16:53:46 »
Ja totaal eens! Het was zo knap hoe ze iedereen op het verkeerde ben zette! Ik besef dat ze net als Jan gewoon een personality is, dus niks anders deed dan haarzelf zijn, maar juist dat vond en vind ik zo knap!

Ik doe zelf al sinds het aller begin Deborah hier mee, kan niet zeggen dat ik nooit geband ben, want vorig jaar endorste ik de Schaakhint en ik werd prompt voor een week geband, maar zit verder wel in je straatje ;D 8). En trouwens toch fraai dat de Schaakhint er weldegelijk was, doch anders dan ik zei :-[ :P.

Erg fijn inderdaad dat je alles (voor zover niet verwijderd natuurlijk) kunt teruglezen, het maakt Milouska alleen maar een sterkere mol. Ik denk nog steeds dat ze ook niet anders kon, ze is gewoon iemand full in your face. Ik zag haar indertijd bij de lijsttrekkersdebatten van het jeugdjournaal, en het was niet anders. Ze houdt zich niet in, ze kan het gewoon niet ...

Om nu te zeggen, alleen maar zulke mollen, ja dat zou mooie algemene tv zijn, maar wij molloten gaan dan daar weer op zoeken. Dus er zullen zeker weer 'consideratie'-mollen komen. Bij de Vlaamse editie hebben we er denk ik een te pakken die het midden houdt, dus misschien wel ideaal ::love:: ::regenboog:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #63 Gepost op: 29-03-2019, 19:11:48 »
Wat ik zo knap vond aan Milouska:

Een perfecte molscore:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Gewaagde provocaties:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Verdeel en heers
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


En dit alles als niet-actrice 3 weken lang vlekkeloos volhouden terwijl dit echt niet makkelijk geweest kan zijn. En bekijk dan nog eens haar molscore.  Dan behoor je voor mij samen met George en Dennis tot de allerbeste! ::confettie::
« Laatst bewerkt op: 29-03-2019, 19:19:09 door Theoreticus »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #64 Gepost op: 29-03-2019, 22:19:46 »
Milouska's molschap was bepaald niet vlekkeloos. Ze had een fantastische (echt, briljante) strategie, maar bleek de gevolgen daarvan geestelijk niet aan te kunnen. Buiten beeld viel ze (bewust) herhaaldelijk uit haar rol, omdat ze oprecht verontwaardigd was over het feit dat mensen gelóófden dat ze zo "naïef" was. Sommige molacties (het circuit van Salta) sloegen nergens op, zoals destijds haarfijn werd geanalyseerd door (meen ik) Loreley en een andere forummer wiens naam me ontschoten is. Ook het feit dat ze jokers weggaf aan Roderick en Liz "omdat ik ze leuker vind in het spel en hoop dat ze nog even blijven" was zeer controversieel, en terecht.

Bovendien was het de eerste keer dat er duidelijke aanwijzingen waren dat het "beeld" van de mol een handje werd geholpen door de redactie en montage. Zo bleken veel van haar molbiechten maanden na dato opgenomen te zijn (in haar geval duidelijk te zien aan de vergevorderde staat van zwangerschap), wat haar de gelegenheid gaf met achterafkennis (in plaats van voorkennis) haar molschap wat op te poetsen.

Desalniettemin; haar molschap waardeer ik (zoals ik zei) met het verstrijken van de tijd steeds hoger.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2019, 22:23:33 door Michmol »
Woosie down?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #65 Gepost op: 1-04-2019, 18:55:01 »
Ik vond dat een van de charmes, dat ze uit haar rol viel. Dat maakte de rol onbedoeld alleen maar sterker ::rofl::. Ik heb er echt zo om moeten lachen. Ze was inderdaad echt werkelijk gefrustreerd, en dat vasthouden was zo perfect, want ze zag er daardoor enorm kandidaats uit. Kan wel een onbewust zij-effect zijn maar ik tel het toch gewoon mee, zij is in mijn top-3 ;D ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol ooit?
« Reactie #66 Gepost op: 16-10-2019, 20:28:00 »
Janine Abbring zegt heel treffend over Milouska dat het grote klasse is zoals zij zich heeft opgesteld. Abbring zegt dat haar ego te groot is om zich dom en irritant te gedragen. Dit hoefde Janine ook niet, ze was niet de mol.