Auteur Topic: Wie is de Mol? 2020  (gelezen 688580 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1080 Gepost op: 21-11-2019, 15:40:03 »
Ik hoop op een bekendmaking in aflevering 1  :D
en onze pool, kandidaten profielen etc etc. dan? ;D

Maar zoals we al hadden vastgesteld staat er informatie over de kandidaten in het molboekje wat over 7 dagen uitkomt. Dus in het ergste geval weten we het over 7 dagen, wat helemaal niet zo lang meer duurt!  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1081 Gepost op: 21-11-2019, 15:46:13 »
Man wat kan jij klagen zeg. Dat is je goed recht uiteraard, maar moet je nu in elke post je onvrede laten blijken dat je nog eventjes geduld moet hebben?

Is ook niet leuk naar de makers toe. Qua bekendmaking maakt het toch niet uit of die nu is.. in oktober of in december? Ik heb liever een spectaculaire bekendmaking waar we iets langer op moeten wachten dan een saaie in oktober.

Precies zoals je zegt, het is mijn goed recht.
Laat me je alleen even uitleggen dat er meerdere types molloten zijn.

Molloten die de aflevering 3 keer terugkijken en in alles een 90 cijferige code zien.
Totaal niet wat ik zelf doe, maar judge ik hun? Nee want ieder zijn ding.

Ik heb geen verantwoording tegenover de makers. Ik ben een trouwe kijker met een passie voor het programma maar het wordt allang niet meer gemaakt op de manier die ik leuk vind. Toch kijk ik, omdat ik ze elk jaar weer een nieuwe kans geef als fan.

Daarnaast is voor mij persoonlijk voorpret het leukste. Het programma, wanneer het op tv is, mist in mijn ogen veel mysterie zoals het eerder was.
Die mysterie haal ik vaak wel uit voorpret. Ik schrijf artikelen en wil dit jaar een podcast beginnen en ik kijk er gewoon al 2 weken naar uit. Dus ja, ik uit mijn teleurstelling.
Omdat ik persoonlijk niet snap dat het zolang duurt. Zo maak je het in mijn ogen een onnodig groot ding. at the end of the day is het gewoon kandidaten en locatie bekend maken. Ik begrijp oprecht niet waarom dat zo lang moet duren. Dat is ook onderdeel van het programma en als je mijn geklaag niet kan aanzien dan scroll je lekker door.

 ::zwaai::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1082 Gepost op: 21-11-2019, 15:48:57 »
en onze pool, kandidaten profielen etc etc. dan? ;D

Maar zoals we al hadden vastgesteld staat er informatie over de kandidaten in het molboekje wat over 7 dagen uitkomt. Dus in het ergste geval weten we het over 7 dagen, wat helemaal niet zo lang meer duurt!  ;D

Nee ergste scenario is dat we over 7 dagen een molboekje in handen krijgen, waar niks instaat...  ::rofl:: Lijkt me dan weer wel leuk als daar dan hints in staan over de kandidaten
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1083 Gepost op: 21-11-2019, 15:51:53 »
Laatste bericht voor mensen die zeggen dat we niet moeten hypen.

Misschien even tegen Rick zeggen? Hij was degene die onder elke comment op zijn instagram van de vraag "wanneer worden de kandidaten bekend gemaakt" zei: over een maandje en de datum was toen 12 oktober.
Daarnaast poste hij afgelopen vrijdag, alweer bijna een week geleden, een foto met 'something is coming' en 'bijna" dus in die zin vind ik ons gehype totáál niet overdreven.

Zo. ;D

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1084 Gepost op: 21-11-2019, 15:53:03 »
Pffff. Gezellig hier

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1085 Gepost op: 21-11-2019, 16:02:50 »
 ::jaja::

Ik moet wel zeggen: complimenten, forum, om van maanden helemaal niets naar meer dan tien pagina's erbij geschreven ::ok:: Zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurd is ;D

Om maar een tussendoortje te brengen: ik heb weer een nieuwe avatar ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1086 Gepost op: 21-11-2019, 16:07:12 »
::jaja::

Ik moet wel zeggen: complimenten, forum, om van maanden helemaal niets naar meer dan tien pagina's erbij geschreven ::ok:: Zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurd is ;D

Om maar een tussendoortje te brengen: ik heb weer een nieuwe avatar ::tandpastasmiley::

Die achtergrond en dat balkje onderaan, ken ik dat niet ergens van?  ::vergroot::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1087 Gepost op: 21-11-2019, 16:19:15 »
Om maar een tussendoortje te brengen: ik heb weer een nieuwe avatar ::tandpastasmiley::

Dikke like voor de nieuwe avatar!
Meer L

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1088 Gepost op: 21-11-2019, 16:32:06 »
Misschien is Petra Knoth wel gewoon de eerste deelnemer? Rick vroeg op Instagram welke oud-deelnemer we zouden willen terugzien en gisteren plaatst hij een foto van Petra.. Zou wel mooi zijn om het jubileum rond te maken...

...

Tina volgt Petra op Instagram.  ::oink::
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1089 Gepost op: 21-11-2019, 16:32:30 »
Nee ergste scenario is dat we over 7 dagen een molboekje in handen krijgen, waar niks instaat...  ::rofl:: Lijkt me dan weer wel leuk als daar dan hints in staan over de kandidaten
In de beschrijving van het molboekje staat dat er informatie instaat over de kandidaten dus dat lijkt mij niet ;).

Om maar een tussendoortje te brengen: ik heb weer een nieuwe avatar ::tandpastasmiley::
Leuk! ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1090 Gepost op: 21-11-2019, 16:35:09 »
Petra in seizoen 20 zou echt hilarisch zijn  ::rofl::

... maar het lijkt me heel goed denkbaar dat ze een rol speelt in seizoen 20, net zoals Karel en Angela destijds op bezoek kwamen in seizoen 10! Of zoals Carlos en Fatima in seizoen XX van Robinson dit jaar.

Trouwens; ik las laatst iets over Nepal als locatie, maar kan het nergens meer terugvinden. Was het een wild guess van iemand, of was er iets van een ‘spoiler’ gevonden? Kan me iets herinneren in die richting, maar ben het even kwijt. 

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1091 Gepost op: 21-11-2019, 16:43:34 »
Er moet toch vandaag wel iets gebeuren..........
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1092 Gepost op: 21-11-2019, 16:53:01 »
Er moet toch vandaag wel iets gebeuren..........
Van wie moet dat?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1093 Gepost op: 21-11-2019, 16:54:39 »


Trouwens; ik las laatst iets over Nepal als locatie, maar kan het nergens meer terugvinden. Was het een wild guess van iemand, of was er iets van een ‘spoiler’ gevonden? Kan me iets herinneren in die richting, maar ben het even kwijt.
Rik was getagd door de social van een reisbureau / trekking organisatie uit Nepal.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1094 Gepost op: 21-11-2019, 17:06:53 »
Van wie moet dat?
Van mij!........
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1095 Gepost op: 21-11-2019, 17:12:44 »
Jongens doe even rustig  ::)

Ik ben het er mee eens dat ze ons inderdaad meer hadden moeten geven al, aangezien ze weten dat we graag speuren en we de mensen zijn die ook altijd op zoek gaan naar mogelijke kandidaten en het land. Dus het is zeker jammer.

Maar om nou boos te worden en de productie te dwingen om alles online te gooien, nee dat is nergens voor nodig.
Frankje Lapi

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1096 Gepost op: 21-11-2019, 17:16:55 »
Mensen doe allemaal even rustig............................... 3 seconden later: WANEER GAAN ZE IETS VERTELLEN!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂 ::tandpastasmiley::
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1097 Gepost op: 21-11-2019, 17:17:10 »
Rik was getagd door de social van een reisbureau / trekking organisatie uit Nepal.

Dat^ en in combinatie dat iemand ook zei dat ze een vlucht naar Nepal zouden kunnen hebben maken.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1098 Gepost op: 21-11-2019, 17:20:16 »
Ik heb zo een gevoel dat we iets gemist hebben.... maar wat, ik heb geen idee! (Het kan ook zijn dat het niet zo is.)
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1099 Gepost op: 21-11-2019, 17:27:23 »
Ik heb zo een gevoel dat we iets gemist hebben.... maar wat, ik heb geen idee! (Het kan ook zijn dat het niet zo is.)

Ik denk nog steeds dat er iets op de widm app komt  ::rofl::. Een spel of iets waarbij we dingen kunnen unlocken. Als je naar de widm app gaat staat er namelijk "bedankt voor het spelen tot volgend jaar" en verder niks. Je kan letterlijk niet meer inloggen.