De opmerking over dat wiel is niet zo onzinnig als het lijkt. Ik kan het niet meer zo snel terugvinden, maar Malcolm zou al 3 wielen hebben van die achtbaankarretjes. De opmerking is dus gebaseerd op een opmerking, ik meen in het topic over Wat spaar je? Niet echt "inside information", maar daar heeft die opmerking mee te maken. of heb ik mij nu toch in de naam vergist? Dat het inderdaad een niet met name te noemen achtbanoloog met een europese seizoenskaart is?
Ik ga eens kijken in het topic, waarvan ik dacht dat het er staat vermeld.
Edit: Foutje van mij: Tijgertje heeft gelijk: ga maar eens in het IK SPAAR-topic kijken. Sorry Malcolm, dat ik je voor verzamelaar van die wielen heb uitgemaakt.

Waar ik Malcolm schreef, vul daar dus zelf maar de goede naam in.............
Misschien loopt die gek met die drie wielen morgen misschien wel met VIER wielen rond. En de onderhoudsploeg van de Python zich maar afvragen waarom ze de attractie hebben moeten stilleggen

Edit: ik weet nu ook waarom ik Malcolm en Arco verwisseld heb met die wielen: kijk dus nog maar eens opnieuw op pagina 2 van het topic Wat spaar je? Daar staat die opmerking van Arco over die wielen EN het commentaar van Malcolm daarop, onder elkaar. Iets te snel gelezen, denk ik. Maar herinner ik het mij goed, hadden jullie twee het daar in Bunnik niet per ongeluk al over?