Nieuws Vanaf 23 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Dat is me ook opgevallen en misschien heeft het iets te betekenen, maar het kan ook zo zijn, dat ze nadat de groepen zijn samengesteld een volgorde hebben bepaald (een keuze).Pommes
Mee eens. Angela noemt gewoon de namen van de groepen en het valt dat niet eens mee de juiste volgorde snel op te noemen. Je kijkt naar de groep en zegt gewoon de namen. Je moet anders verrekt goed nadenken om een andere volgorde te noemen waarin een aanwijzing verborgen zit. Tenzij.... het voorlezen van de namen door Angela later is ingesproken....
Overigens vind ik de wissels van het fietsen ook niet echt duidelijk in beeld gebracht. Ik zag Prince duidelijk voor de 4e keer op de fiets stappen, terwijl angela dan zegt dat het voor prince de 3e keer is.
Nee Angela zei dat Prince 3 keer heeft gewisseld en als je 3 keer wisselt fiets je 4 keer!
Ik haal deze topic effe omhoog. Ik heb geen afleveringen op band, maar kan iemand effe nazoeken in welk team de ketting eraf liep, wie er allemaal klachten hadden, en dat soort dingen?
herinnering: volgens mij liep de ketting er bij Ellen af(right?)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
661 gasten en 9 vaste bezoekers