Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 41670 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #140 Gepost op: 10-10-2020, 00:26:06 »
Dan heeft ie nog wat te doen, bedoel je?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #141 Gepost op: 12-10-2020, 18:17:30 »
Ik kom net dit tegen op Marktplaats:

https://link.marktplaats.nl/m1611654228

Citaat
Beschrijving
Erg mooie, met emotie overladen tekening. Gemaakt door de hand van een veelal ondergewaardeerd kunstenaar: D. F. De Koning. In dit meesterwerk ziet u de twee afvallers Patrick en Ron. Op het eerste gezicht misschien puur een platonische tekening, maar er zit zoveel meer achter. De punten in de widm-app had de Koning namelijk op deze twee gespreid om te voorkomen dat hij al zijn punten kwijt zou zijn in een keer. Toen in aflevering zes echter twee afvallers waren, voelde hij de bui al hangen; de vrees en het ongenoegen ziet u terug in de krachtig onzekere vormen, en het warme kleurgebruik.

Bieden vanaf tien euro

 ::rofl::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #142 Gepost op: 12-10-2020, 19:27:07 »
 ::rofl::
Kunnen we 20 mensen vinden die €0,50 willen bijleggen? Gewoon om iemand blij te maken.  :D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #143 Gepost op: 12-10-2020, 19:33:28 »
Wauw  ::rofl::

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #144 Gepost op: 12-10-2020, 19:36:38 »
::rofl::
Kunnen we 20 mensen vinden die €0,50 willen bijleggen? Gewoon om iemand blij te maken.  :D
Maar alleen als er tranen op het papier te vinden zijn  ;D
Talk less, smile more

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #145 Gepost op: 13-10-2020, 09:37:28 »
Er zijn hier vast ook wat mensen die de Instagram van Rick McCullough volgen. Wat leuk hoe hij alle andere WIDM-medewerkers voorstelt, en zo vol lof over ze praat ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #146 Gepost op: 13-10-2020, 17:42:14 »
Rick meldt dat camerama Coen Oldenhof is overleden. De naam heb ik weleens voorbij zien komen.

Hij behoorde tot en met seizoen 2016 tot het team dat "Wie is de Mol?" maakte tot wat het is: een programma waar miljoenen kijkers steeds naar uitkeken, en nog steeds naar uitkijken.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #147 Gepost op: 13-10-2020, 17:52:54 »
Rick meldt dat camerama Coen Oldenhof is overleden. De naam heb ik weleens voorbij zien komen.

Hij behoorde tot en met seizoen 2016 tot het team dat "Wie is de Mol?" maakte tot wat het is: een programma waar miljoenen kijkers steeds naar uitkeken, en nog steeds naar uitkijken.

Ik zag in de instagram reacties, misschien trouwens wel die van jou, dat Rick heeft gevraagd de komende aflevering aan hem op te dragen
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #148 Gepost op: 13-10-2020, 18:39:00 »
Yep, heb ik voorgesteld.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #149 Gepost op: 15-10-2020, 14:06:17 »
Zo, inmiddels ben ik weer terug uit Italië. Na 2.5 week heb ik een rondreis gemaakt van Milaan via Toscane/Florence naar de Vesuvius/Pompei en richting San Marino en Venetië.

In Toscane heb ik Florence, Monticchiello, San Quirico d'Orcia en Radicofani bezocht. Maar ook door de omgeving gereden. Voor deze opdrachten:

Aflevering 1
opdracht 1: spiegelbeeld in Monticchiello
opdracht 2: gastenlijst in San Quirico d'Orcia
Aflevering 2:
opdracht 1: steenrijk route gereden
Aflevering 3:
opdracht 2: meer of min in Pienza kwam ik soortgelijke luiken tegen als in Pitigliano min of meer ::hypocriet::
opdracht 3: fortuin, rondgelopen in rocca di Radicofani
Aflevering 4
Opdracht 1: meesterwerken in het Uffizi bij langs gelopen
Opdracht 3: groeten uit Florence zoveel mogelijk de plekken opgezocht. Ik heb het beeld van Dante, David, de draaimolen, il porcelino, pontevecchio wel kunnen fotograferen. Maar het duomo was vol qua tijdsloten die dag, het winkeltje met Pinocchio was gesloten/failliet want geen bankje met Pinocchio gezien helaas.

In tegenstelling tot de opnameperiode van het bonusseizoen rond november had ik begin oktober heerlijk weer met zon en blauwe luchten. Vooral rondtoeren door Toscane was super richting Radicofani, Monticchiello. Voor Florence moet Ik nog een keertje terug om naast het Ufizi nog meer van de stad te kunnen zien. En ik heb natuurlijk nog de route naar Pisa/Piombini en Elba te doen natuurlijk  :P

In coronatijd? Ben je wel goed wijs?

Zo zat ik ook nog te denken, maar de reis stond vast toen Italië nog geen verplichte inreisverklaring + negatieve covid19 test eist van inreisende Nederlanders. Ik was al tien dagen binnen en uitreizen was geen probleem. Vooruitlopend op wat Rutte pas nu heeft aangekondigd al die tijd gewoon met niet medisch mondmasker rondgelopen en 1.5m afstand gehouden van de bevolking. Want dat is allang voorgeschreven daar.

::oink:: Daar heb je wel 10 dagen quarantaine voor over dunkt me. En voor molloten kan dit een noodzakelijke reis zijn.  >:D Lekker rustig overal denk ik?

Haha, ja voor molloten een noodzakelijke reis is een mooi weerwoord ;D Het was inderdaad mooi rustig, al kwam je in Florence, Vesuvius, Venetië als nog zat toeristen tegen. Ik kwam zelfs in Cinqe Terra bij een lokaal café terras nog twee andere Nederlanders tegen elk in hun eigen auto. En in Venetië was het misschien minder druk dan anders maar al met al vond ik Venetië drukker dan Florence.
« Laatst bewerkt op: 15-10-2020, 16:49:03 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #150 Gepost op: 15-10-2020, 16:25:25 »
Wauw! ::ok::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #151 Gepost op: 15-10-2020, 16:32:57 »
inmiddels ben ik weer terug uit Italië. Na 2.5 week heb ik een rondreis gemaakt van Milaan via Toscane/Florence naar de Vesuvius/Pompei en richting San Marino en Venetië.
In coronatijd? Ben je wel goed wijs?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #152 Gepost op: 15-10-2020, 16:37:12 »
 ::oink:: Daar heb je wel 10 dagen quarantaine voor over dunkt me. En voor molloten kan dit een noodzakelijke reis zijn.  >:D Lekker rustig overal denk ik?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #153 Gepost op: 15-10-2020, 16:41:19 »
Wauw! ::ok::

Ik heb nog genoeg foto's maar het leek mij niet echt geschikt voor het forum layout.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #154 Gepost op: 15-10-2020, 17:57:05 »
Leuk Joost!
Wij zijn er geweest in 2006 met een rondreis Klassiek Italië en een jaar later op eigen gelegenheid weer teruggegaan. Logeerden in een prachtige witte Toscaanse boerderij, 2 oprijlanen met cypressen. 2 keer in Florence geweest toen.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #155 Gepost op: 15-10-2020, 20:15:29 »
Ik heb nog genoeg foto's maar het leek mij niet echt geschikt voor het forum layout.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mooie foto's!


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Talk less, smile more

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #156 Gepost op: 15-10-2020, 20:42:57 »
Mooie foto's!


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja dat is wat ik bedoelde  ;D
Om zo mijn eigen bonus seizoen souvenir te hebben mocht ik wederom misgrijpen op de eventuele online veiling  :)

Zo heb ik ook bij de opdracht in Petra mijn eigen foto in dezelfde soort richting gemaakt en later alle anderen weggefotoshopt  ::trots:: Kan prima tussen mijn molitems :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #157 Gepost op: 15-10-2020, 20:56:00 »
Nou, in dat geval hoop ik dat iemand met een niet-gratis Paint versie de afbeelding misschien nog in betere kwaliteit voor je kan aanleveren  ::rofl:: 
Dit is wel echt minimaal, helemaal als je het moet printen
Talk less, smile more

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #158 Gepost op: 15-10-2020, 23:05:45 »
Nou, in dat geval hoop ik dat iemand met een niet-gratis Paint versie de afbeelding misschien nog in betere kwaliteit voor je kan aanleveren  ::rofl:: 
Dit is wel echt minimaal, helemaal als je het moet printen

Snap ik ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #159 Gepost op: 15-10-2020, 23:44:59 »
Ik heb er wat beentjes bij geplakt hoor:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

« Laatst bewerkt op: 15-10-2020, 23:51:13 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?