Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 44218 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #80 Gepost op: 5-09-2020, 23:49:55 »
Het was overigens weer heerlijk om zonder spoilervoorkennis het seizoen in te gaan. De executie was een stuk spannender dan die van de eerste zes afleveringen van seizoen 20 ::ok::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #81 Gepost op: 5-09-2020, 23:51:44 »
Inderdaad, al had ik toch de hele tijd het gevoel dat Tina eruit zou gaan.  :-[
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #82 Gepost op: 6-09-2020, 10:36:14 »
Ik gooi het maar even in dit topic. Promo aflevering 2 deed me het dragen van die balken met emmers mij heel erg denken aan Japan 2010 waarbij ze elkaar op een bepaald punt moeten ontmoeten in een gebergte.

En nog een hersenspinsel: op de kaart zien we Elba (we weten ook dat daar opnames gemaakt zijn toch?), zou het heel misschien kunnen dat een afvaller (misschien de eerste?) daar naartoe verbannen wordt en dat dat degene is die we in de trailer in het zwart gekleed zien om een ijzeren ketting door te zagen? En dat als die ontsnapping van Elba lukt, diegene alsnog terug komt in het spel en er ergens anders een dubbele executie komt?  ::vergroot::
 
Edit: en vinden jullie het ook zo fijn om het programma een keer in een herfstachtige omgeving te zien? Niet per se koud (als IJsland en Canada), maar wel even anders dan Colombia, China, DR, Sri Lanka etc.
« Laatst bewerkt op: 6-09-2020, 10:46:01 door MollenvangR-Art »

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #83 Gepost op: 6-09-2020, 10:44:24 »
Misschien wel.
Het is Renaissance, wedergeboorte van een afgevallen kandidaat?  :o

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #84 Gepost op: 6-09-2020, 11:08:52 »
Ron krijgt straks een vierde kans ::rofl::
...óf niet!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #85 Gepost op: 6-09-2020, 11:21:39 »
Ik verwacht iig niet dat Tina nog terugkeert, andere afvaller zou wel kunnen.

En ik ben ook blij met deze setting. Soort mix van nazomer en herfst met de donkere avonden in Italië past perfect bij dit programma. Doet me ergens ook wel een beetje denken aan Schotland destijds.
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #86 Gepost op: 6-09-2020, 12:37:03 »
Weet je hoe erg ik in retrospective van deze eerste aflevering heb genoten? ::bravo:: Je zou bijna denken dat we bijna 10 jaar terug zijn qua spel. Laten we beginnen bij het begin. Een rustige ontmoeting met de kandidaten, mooi met die spreuken zo. Gelijk gebeurt er overal van alles: gespiegelde borden, telefoonnummers, spiegels met teksten erop, maar hoe gaat dit samenkomen? Dat komt dan uiteindelijk samen en ze verdienen daar een mooie 1000 euro mee, maar dan komt een leuk moment van chaos. Prima opening, zou niet hebben misstaan tussen de openingen van seizoen 6-10. Wat mij betreft niks mis mee.

Vervolgens de gasten-opdracht. Heerlijk gelaagd. Eerst die lijst opnoemen, maar ze doen zich daar natuurlijk geen goed aan. Des WIDMs zo'n twist... Of nou ja, zo'n twist zou je zien in de oudere seizoenen, maar in de afgelopen paar seizoenen kwam hij amper terug.

Die molopdracht was een heerlijke mindfuck en hopelijk zien wij de mol in aflevering 8 hier onthuld worden.

Geen vrijstellingen in de eerste aflevering is ook wel eens mooi voor de verandering.

Ik ben van mening dat deze aflevering voor mij zo geslaagd was omdat de opdrachten iets meer "light" waren. Ze waren te begrijpen voor de kijker en voor de kandidaten ook. De mol moest écht iets doen. Hij/zij komt er niet van af met een "ja de kandidaten snapten het toch niet, dus ik kon rustig aan doen". Want de kandidaten konden weinig NIET aan deze opdrachten begrijpen. Een sprong naar de seizoenen 6-10 deze aflevering. Heerlijk. Hopelijk op deze toer verder ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #87 Gepost op: 6-09-2020, 12:43:58 »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #88 Gepost op: 6-09-2020, 12:54:14 »
Grappig!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #89 Gepost op: 6-09-2020, 13:51:28 »
...if one only remembers to turn on the light.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #90 Gepost op: 8-09-2020, 15:47:41 »
::oink:: ::oink:: Ik had net zo'n hartverzakking! Ik was een oude widm topics aan het teruglezen, ik kwam opgegeven moment bij het spoiler topic van 2016. Daar was toen uitgelekt dat Cécile Narinx een rood scherm zou krijgen omdat het dagboek van de afvaller al op de website stond, die kon je zien door het afleveringsnummer in de link aan te passen bij een ander dagboek. Dus voor de grap deed ik dat ook bij afgelopen aflevering. En er kwam een dagboek in beeld, met een foto van Rik erboven met zijn laptop. Ik schrok met echt dood! Ik klikte het gelijk weg want ik wil niet weten wie er uit gaat.
Na even denken dacht ik, hmm. Zou dat plaatje niet van de executie van aflevering 2, het eerste seizoen zijn? Ik opende het weer en keek naar de datum, 18 januari. Gelukkig maar. ::zweet:: ::zweet::

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #91 Gepost op: 9-09-2020, 13:38:52 »
Net even door een fotoboek aan het bladeren van 10 jaar geleden en opeens foto's tegenkomen van een daguitstapje naar het kasteel in Poppi

Het kwam me al bekend voor, maar ik kon de link niet leggen  ::rofl:: ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #92 Gepost op: 9-09-2020, 18:25:32 »
Soms vergeet ik even hoe bekend Nikkie is en dan doet ze even een collabje met Selena Gomez.


Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #93 Gepost op: 11-09-2020, 18:35:22 »
Volgens wieisdemol.com voor aflevering 2:



AFLEVERING 2: 20 JAAR WIE IS DE MOL?

Het is tijd voor de tweede aflevering. De kandidaten strijken neer in Pienza, en er staat ze een fysiek zware opdracht te wachten...

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #94 Gepost op: 11-09-2020, 23:14:06 »
Ik zie op het forum dat de naam Nikkie, deelneemster van Wie Is De Mol?, soms fout wordt gespeld. Schrijf haar naam correct! Het is niet zo moeilijk.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #95 Gepost op: 12-09-2020, 10:45:09 »
Rick is jarig! ::feest::

Offline Tim579

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #96 Gepost op: 13-09-2020, 00:12:03 »
Ben ik de enige die vaak al aan de muziek bij de executie merkt dat die persoon gaat afvallen?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #97 Gepost op: 13-09-2020, 22:46:13 »
Ben ik de enige die vaak al aan de muziek bij de executie merkt dat die persoon gaat afvallen?

Nee hoor, dat verbaast mij elk jaar weer.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #98 Gepost op: 13-09-2020, 22:47:56 »
Ja of uberhaupt aan de edit. Toen iedereen Nadja als hoofdverdachte ging noemen, werd het bij mij ook al redelijk duidelijk :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tim579

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #99 Gepost op: 14-09-2020, 07:25:58 »
Precies, het is vaak best voorspelbaar.