Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 58362 keer)

Offline Stargaze

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #80 Gepost op: 4-10-2020, 10:03:07 »
Zouden Tygo en Nikkie dan niet gevonden worden volgende week? Als de spoiler klopt blijft Nikkie nog wel even.

Offline Lukeman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #81 Gepost op: 4-10-2020, 12:01:42 »
Ik zat even te googelen op het kenteken van de auto van Nikkie en Tygo en kwam op deze pagina's uit:

https://www.picuki.com/media/2176924361081078789
https://www.picuki.com/profile/lorenzo.mazzantini

Uiteraard is dat nu geen spoiler meer...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #82 Gepost op: 4-10-2020, 12:06:09 »
Ik zat even te googelen op het kenteken van de auto van Nikkie en Tygo en kwam op deze pagina's uit:

https://www.picuki.com/media/2176924361081078789
https://www.picuki.com/profile/lorenzo.mazzantini

Uiteraard is dat nu geen spoiler meer...

https://www.picuki.com/media/2177113684338421756

Deze is ook leuk^

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #83 Gepost op: 4-10-2020, 12:49:55 »
Wat leuk! Helemaal trots dat zijn auto's zo'n prominente rol hadden in een tv-programma.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #84 Gepost op: 4-10-2020, 17:47:54 »
Zouden Tygo en Nikkie dan niet gevonden worden volgende week? Als de spoiler klopt blijft Nikkie nog wel even.

Hoeft dat nog helemaal niet te zeggen, ze heeft de executie met 6 overleefd als ze wel gevonden worden...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #85 Gepost op: 4-10-2020, 17:49:42 »
Hoeft dat nog helemaal niet te zeggen, ze heeft de executie met 6 overleefd als ze wel gevonden worden...

Een repostje van vanochtend:

De kans dat Tygo en Nikkie gevonden worden is groot aangezien je in de preview kan zien dat ze iemand lossnijden




Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #86 Gepost op: 5-10-2020, 01:29:28 »
Ik zat even te googelen op het kenteken van de auto van Nikkie en Tygo en kwam op deze pagina's uit:

https://www.picuki.com/media/2176924361081078789
https://www.picuki.com/profile/lorenzo.mazzantini

Uiteraard is dat nu geen spoiler meer...
Dit bijna net zo trots als die Chinese autofabrikant waarvan de laatste 5 uitlekten :P Godzijdank zijn deze foto's, 10 maanden geleden geplaatst!, niet uitgelekt.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #87 Gepost op: 5-10-2020, 11:01:35 »
De opdracht met de tonnen staat bij aflevering 7 in het molboekje.

In mijn molboekje staat bij aflevering 7 helemaal niets.  Geen opdrachten, geen foto's, geen tekeningen. Heb het hele boekje 3x nagekeken maar kan niets vinden over een weggetje met of zonder tonnen.
Was een nabestelling, misschien iets fout gegaan?

Dus mijn vraag is, hoe linken jullie Nikkie aan het weggetje met tonnen en aan aflevering 7?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #88 Gepost op: 5-10-2020, 11:07:27 »
In mijn molboekje staat bij aflevering 7 helemaal niets.  Geen opdrachten, geen foto's, geen tekeningen. Heb het hele boekje 3x nagekeken maar kan niets vinden over een weggetje met of zonder tonnen.
Was een nabestelling, misschien iets fout gegaan?

Dus mijn vraag is, hoe linken jullie Nikkie aan het weggetje met tonnen en aan aflevering 7?

Er staat gewoon een afbeelding hoor tenzij ze het hebben weggehaald om spoilers te voorkomen ::rofl::.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #89 Gepost op: 5-10-2020, 11:18:29 »
Dat zou dan betekenen dat het een echte spoiler is.
In mijn boekje staat ook niets over tweede druk, maar dat moet het dan wel zijn.

Maar dat Nikkie er nog bij is in aflevering 7 betekent niet automatisch dat zij aflevering 8 haalt.
Dus is er nog een beetje spanning.

Offline Sophiee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #90 Gepost op: 5-10-2020, 11:24:22 »
Kwam net dit tegen:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Lurker sinds 2007

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #91 Gepost op: 5-10-2020, 11:27:56 »
Dit is de heenreis naar Elba.
De 15e aflevering 6 op Elba, met executie.
De 16e aflevering 7 waar......?
De 17e finale waar.......?     Avonds naar Nederland?

De 18e weer aan het werk, dat wordt idd krap.
« Laatst bewerkt op: 5-10-2020, 11:34:04 door Gadoesja »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #92 Gepost op: 5-10-2020, 11:33:03 »
Dat zou dan betekenen dat het een echte spoiler is.
In mijn boekje staat ook niets over tweede druk, maar dat moet het dan wel zijn.

Maar dat Nikkie er nog bij is in aflevering 7 betekent niet automatisch dat zij aflevering 8 haalt.
Dus is er nog een beetje spanning.

Aflevering 8 is de live reunië. Er vallen volgende week 3 mensen af..

Kwam net dit tegen:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 5-10-2020, 11:39:36 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #93 Gepost op: 5-10-2020, 11:37:20 »
Was zijn "verspreking" over eruit vliegen dan toch oprecht?

Ik hoopte eigenlijk dat de verspreking in scène was gezet met zijn co-host (en oud kandidaat)
« Laatst bewerkt op: 5-10-2020, 11:39:05 door ERdoubleD »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #94 Gepost op: 5-10-2020, 11:37:31 »
Waarom ik het Spoiler Topic lees:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #95 Gepost op: 5-10-2020, 11:39:02 »
Was zijn "verspreking" over eruit vliegen dan toch opgerecht?

Ik hoopte eigenlijk dat de verspreking in scène was gezet met zijn co-host (en oud kandidaat)

Denk het wel ja. Dat is dan goodbye voor hem  ::zwaai::.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #96 Gepost op: 5-10-2020, 11:42:02 »
Sanmol dat betekent, volgens jou, dat er a.s. zaterdag in aflevering 6, 2 executies zijn. Eerst de dubbele executie met alle 6 kandidaten of indien Nikkie en Tygo niet gevonden zijn met 4.
Waarna er 2 afvallers zijn.
En dan later, na 3? opdrachten met 4 kandidaten nog een executie met 1 afvaller.
Dan aflevering 7 met 3 finalisten?

Kan het niet gewoon zo zijn dat er 4 kandidaten overblijven om in aflevering 7, na executie tot de 3 finalisten te komen?
Gebeurt toch vaker!


Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #97 Gepost op: 5-10-2020, 11:44:08 »
Het lijkt er dan inderdaad erg sterk op dat hij afvalt. Mochten er volgende aflevering 3 uitgaan (dubbele executie in het begin en eventueel nog een 3e aan het einde van de aflevering) zou hij de dubbele executie nog kunnen overleven en vlak voor de finale afvallen.

Maar het zou ook kunnen dat aflevering 6 nog geheel bestaat uit het vinden van Tygo en Nikkie (er waren immers nog 2 andere opdrachten te doen) en dat de dubbele executie aan het einde van de aflevering zit. En dat halverwege aflevering 7 nog iemand afvalt en daarna gelijk de finale is.

Dus in theorie zou hij aflevering 7 nog kunnen halen, maar ik denk toch dat hij dan bij de dubbele executie de klos is.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #98 Gepost op: 5-10-2020, 11:44:59 »
Sanmol dat betekent, volgens jou, dat er a.s. zaterdag in aflevering 6, 2 executies zijn. Eerst de dubbele executie met alle 6 kandidaten of indien Nikkie en Tygo niet gevonden zijn met 4.
Waarna er 2 afvallers zijn.
En dan later, na 3? opdrachten met 4 kandidaten nog een executie met 1 afvaller.
Dan aflevering 7 met 3 finalisten?

Kan het niet gewoon zo zijn dat er 4 kandidaten overblijven om in aflevering 7, na executie tot de 3 finalisten te komen?
Gebeurt toch vaker!

Ja, we weten niet zeker alsof we met 3 de finale in gaan of van 4 => 3. Ik denk alleen niet dat de makers voor de opdracht onverspELBAar de gehele uitzending gaan gebruiken.

Edit: Jeroen post op 17 november een foto dat lijkt gemaakt te zijn in een hotel?

« Laatst bewerkt op: 5-10-2020, 12:06:00 door Sanmol »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #99 Gepost op: 5-10-2020, 12:11:50 »
Nee, dat denk ik ook niet maar waarom zouden er niet nog 2 of 3 opdrachten op Elba kunnen zijn?
Ik geloof zeker niet dat er de hele uitzending over wordt gedaan om Nikkie en Tygo te vinden. Dat zou te langdradig worden. Dus ga ik er van uit dat er nog 1 of 2 andere opdrachten bijkomen.
Rik heeft wel gezegd dat er een executie komt nadat Nikkie en Tygo al dan niet gevonden zijn. Dus logischerwijs gaan ze in aflevering 6 door met 4 kandidaten.
Daarom denk ik dat er niet nog een executie komt in aflevering 6 en dat ze naar aflevering 7 doorgaan met 4 kandidaten.
Of Jeroen daar dan nog bij is, weten we gelukkig nog niet.