Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 56475 keer)

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #40 Gepost op: 16-09-2020, 10:40:21 »
Ik hoor Jeroen gewoon een neutrale opmerking maken  ik vertel er pas meer over wanneer ik er uit lig" zoiets. Dat zou een mol of finalist ook kunnen zeggen. De nadruk wordt vervolgens gelegd door Jan-Willem Roodbeen waardoor het op een verspreking lijkt. Ik hecht hier heel weinig waarde aan.

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #41 Gepost op: 18-09-2020, 14:19:29 »
Er zijn (in ieder geval) twee verschillende plekken waar je de paspoorten voor de molboekjes kan downloaden. De ene is een 'nieuwsbericht' waar ze allemaal bij elkaar staan, de ander is steeds op de pagina van de kandidaat. Het eerste dat opvalt is dat die paspoorten niet altijd dezelfde naam hebben. Via de pagina van Horace bijvoorbeeld download je '2020_068_Mol boekje 2020_v6 met paspoorten_print_Deel2.pdf' en via die verzamelpagina is het '2020_068_horaceMol boekje 2020_v6 met paspoorten_print_Deel2.pdf'. Het is een klein verschil, maar daardoor ging ik naar de andere bestandnamen kijken.
Ik weet niet of het in een spoiler moet, maar ik doe het toch even....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #42 Gepost op: 18-09-2020, 15:07:19 »
Er zijn (in ieder geval) twee verschillende plekken waar je de paspoorten voor de molboekjes kan downloaden.
Welke sites?
« Laatst bewerkt op: 18-09-2020, 15:13:43 door Avogadro »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #44 Gepost op: 18-09-2020, 15:33:29 »
Welke sites?
Eén site (wieisdemol.avrotros.nl), twee plekken. De ene plek, alles bij elkaar, is deze link: https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/paspoort-molboekje/ De andere "plek" is steeds op elke pagina van de kandidaat.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #45 Gepost op: 18-09-2020, 15:43:07 »
Dit lijkt me geen spoiler. Waarschijnlijk weet degene die het geüpload heeft helemaal niet wie de Mol is. (En anders zijn ze ook altijd heel voorzichtig met dingen uploaden als dagboeken van de afvaller en andere informatie die nog niet bekend mag zijn.)

Offline gamemammia

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #46 Gepost op: 19-09-2020, 18:07:20 »
Het was mij vanmiddag ook al opgevallen.
Maar ik mag toch aannemen, dat als jij bestanden gaat uploaden elke keer dezelfde naam gebruikt. Waarom de ene keer kleine letters en de andere keer grote. Waarom begin je bij de eerste (Ellie) met Mol en daarna niet meer.
En nee, ik zit nog niet in een tunnelvisie. Viel me wel op.

Offline Danique89

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #47 Gepost op: 24-09-2020, 21:52:22 »
Hoi! Ik zou toch graag eens verder ideeën uitwisselen over die foto van Nikki en Rick McCullough...

Ik begrijp het maar niet. Rick is en moet zo voorzichtig zijn met alles qua geheimhouding rond het programma. Je neemt stiekem een programma op in Italië etc. etc. etc. En dan deel je zo'n foto? Hoe kan dat nou? Of ze nou de mol is of niet, het blijft me toch bezig houden. Ik kan me haast niet voorstellen dat het per ongeluk is gegaan. Wat vinden jullie daarvan?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #48 Gepost op: 24-09-2020, 22:19:15 »
Hij was zo trots dat hij met de wereldberoemde Nikkie op de foto kon en mocht. Hij kon het niet laten dit grote moment te delen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #49 Gepost op: 24-09-2020, 22:21:48 »
Hij was zo trots dat hij met de wereldberoemde Nikkie op de foto kon en mocht. Hij kon het niet laten dit grote moment te delen.

Meid ik zou een moord plegen om op de foto met Nikkie te gaan.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #50 Gepost op: 25-09-2020, 12:16:39 »
Hoi! Ik zou toch graag eens verder ideeën uitwisselen over die foto van Nikki en Rick McCullough...

Ik begrijp het maar niet. Rick is en moet zo voorzichtig zijn met alles qua geheimhouding rond het programma. Je neemt stiekem een programma op in Italië etc. etc. etc. En dan deel je zo'n foto? Hoe kan dat nou? Of ze nou de mol is of niet, het blijft me toch bezig houden. Ik kan me haast niet voorstellen dat het per ongeluk is gegaan. Wat vinden jullie daarvan?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 25-09-2020, 12:22:44 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #51 Gepost op: 25-09-2020, 19:02:20 »
Meid ik zou een moord plegen om op de foto met Nikkie te gaan.
::rofl:: is vast wel te regelen zonder geweld ::jaja::

En door deze spoiler is ze de mol niet, dus de rij is ook niet zoooooo gigantisch  ::) :D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #52 Gepost op: 25-09-2020, 20:51:35 »
Ik heb niet helemaal meegekregen hoe die foto precies is uitgelekt. Heeft Rick die zelf gepost?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #53 Gepost op: 25-09-2020, 21:12:53 »
En door deze spoiler is ze de mol niet, dus de rij is ook niet zoooooo gigantisch  ::) :D
Hoezo is ze door deze spoiler niet de mol? ??? Dit spoiled toch alleen dat ze lang in het spel blijft?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #54 Gepost op: 25-09-2020, 22:09:13 »
Hoezo is ze door deze spoiler niet de mol? ??? Dit spoiled toch alleen dat ze lang in het spel blijft?

Hierbij ga je ervanuit dat Rick toch zeker niet een foto gaat plaatsen met de Mol, dat hij daar zeker toch meer voorzichtig mee is. Dat zou ik op zich wel graag willen geloven... Maar vind het al bijna ongelooflijk dat hij een foto met een toekomstig kandidaat vroegtijdig heeft gedeeld. We hopen toch allemaal dat hij wel zo slim is dat we doorhebben dat dit niet Colombia is, misschien vond Rick het nog genoeg op Nederland lijken. Maar dan nog zou hij beter moeten weten met alle speurneuzen die er op duiken...

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #55 Gepost op: 26-09-2020, 12:26:32 »
Rick is gewoon ook een grote Nikkie fan  ::bravo:: ;D

Ik ga er eigenlijk van uit dat het andersom is gegaan, Nikkie die dolgraag met de beroemde WIDM-regisseur op de foto wil.  ;D ("En dan denkt iedereen misschien dat ik de mol ben")

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #56 Gepost op: 26-09-2020, 12:34:22 »
Ik heb niet helemaal meegekregen hoe die foto precies is uitgelekt. Heeft Rick die zelf gepost?
Ja... die foto stond maandenlang op z'n IG. Is later verwijderd.

ik denk dat het de bedoeling was dat we zouden raden dat er een extra seizoen aankwam  :P

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #57 Gepost op: 26-09-2020, 12:52:32 »
Ik snap de ophef niet. Kan best dat die foto vóór de opnames is gemaakt. Kan ook best dat er een andere gelegenheid was. Kan ook dat die foto slechts gepubliceerd is om de molloten te misleiden.
Kortom ik kan hier geen speciale betekenis aan hechten.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #58 Gepost op: 26-09-2020, 13:03:12 »
Hierbij ga je ervanuit dat Rick toch zeker niet een foto gaat plaatsen met de Mol, dat hij daar zeker toch meer voorzichtig mee is. Dat zou ik op zich wel graag willen geloven... Maar vind het al bijna ongelooflijk dat hij een foto met een toekomstig kandidaat vroegtijdig heeft gedeeld. We hopen toch allemaal dat hij wel zo slim is dat we doorhebben dat dit niet Colombia is, misschien vond Rick het nog genoeg op Nederland lijken. Maar dan nog zou hij beter moeten weten met alle speurneuzen die er op duiken...
Blijft een interpretatie en geen zekerheid. Dus geen spoiler
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #59 Gepost op: 26-09-2020, 13:19:48 »
Die foto is door Rick geplaatst uit solidariteit met Nikkie. Precies op het moment dat ze onder druk (chantage) wat meer over haar verleden heeft onthuld.

Ik vermoed dat de foto onbedoeld iets meer onthult dan Rick had voorzien.

Meer zoek ik er niet achter.