Auteur Topic: [Kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 34531 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #200 Gepost op: 5-10-2020, 14:36:43 »
Zijn rode-scherm-trauma was als ie de Mol is wel een ideale dekmantel om open en bloot voor te stellen om niet voor het geld te gaan. (Niet dat ie er veel mee bereikte want de anderen waren het natuurlijk niet zomaar eens.)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #201 Gepost op: 5-10-2020, 16:59:30 »
Heel hoog scoor ik de positie van de Mol dat die in het busje meezit en niet in de helikopter, simpelweg om het spel te kunnen sturen. Je wilt niet dat ze naar Zwitserland / Oostenrijk / Frankrijk rijden en dat dan de productie er een draai van moet maken. Als Patrick of een ander het hangertje niet had opgemerkt, dan zou de Mol daar wel op wijzen. Zo denk ik.
Eigenlijk denk ik ook wel zo, en dan is het maar handig als 2 van deze 4 straks het spel moeten verlaten haha.

Aan de andere kant verdenk ik niemand van dit groepje behalve dan Ron. Maar die begon over een bondje met Patrick. Die was er zelfs heel verbaasd over. Dus dat doet me Ron weer strepen.

Ik denk dan maar, ze hadden alle tijd. Dat pontje ging pas de volgende ochtend. Dus ja, die draai was er vast gekomen dan, er was alle tijd, mogelijk hadden ze het na nog eens 7 uur treuzelen af moeten kopen met die 500 euro en in de bus slapen. Het was immers echt een 'tienertoer' opdracht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #202 Gepost op: 5-10-2020, 17:57:34 »
Eigenlijk denk ik ook wel zo, en dan is het maar handig als 2 van deze 4 straks het spel moeten verlaten haha.
Volgens mij is de opzet van de opdracht dat die lukt; dat ze die boot naar Elba halen. Maar als ze naar Frankrijk zouden rijden, dan wordt het wel een moeilijke draai. Daarom denk ik dat de Mol in het team van de roadtrip zit. Ze moesten sowieso Piombino bereiken, is mijn mening, anders is te veel werk voor niets geweest.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #203 Gepost op: 5-10-2020, 18:16:34 »
Maar om welke reden zou je naar Frankrijk rijden? Die draai waar je het over hebt moet ergens sowieso zijn want het draaiboek mag ook weer niet uitwijzen dat je 2 kandidaten als mol direct kunt afstrepen. Dan wordt het wel erg makkelijk want van de 4 overgeblevenen vallen er zaterdag 2 af, blijft 1 mol en 1 kandidaat over?! Neej  :-\\ ::ohno:: ::) 8) ;D :D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #204 Gepost op: 5-10-2020, 18:34:09 »
Maar om welke reden zou je naar Frankrijk rijden?
Als ze niet weten waar naar toe ze moeten rijden, en ze rijden de verkeerde kant op, dan is Frankrijk het dichtste bij. Ik noem nu ook maar Zwitserland, Oostenrijk, Slovenië. En dan zullen er ook nog mensen zijn die zeggen dat ze dan ook naar Pingelpongel konden rijden.

Mijn punt is dat de bedoeling was dat ze zeker in Piombino moesten uitkomen. En die zekerheid bewaakt de Mol in dat team.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #205 Gepost op: 5-10-2020, 23:04:31 »
Er staat letterlijk op de sleutelhanger waar ze heen moeten: Piombino. Waarom zouden ze dan blind naar een willekeurig ander land rijden?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #206 Gepost op: 6-10-2020, 10:12:09 »
in aflevering 1 opdracht Spiegelbeeld zegt Ron:

Ik beschouw je als een gaslek, ik hoor je niet, ik zie je niet maar je bent levensgevaarlijk. Houd jij je maar van de domme"


Ook in deze aflevering (op 50:09 min);


Bij de kistjesopdracht in de kerk van Poppi zegt Inge Iepenburg tegen Peggy; "Trap niet in de val van de mol, die zich van de domme houdt."

De keuze voor een tweede keer 'de mol houdt zicht van de domme' viel me op.

« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 10:14:25 door uiltje5 »

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #207 Gepost op: 6-10-2020, 10:22:42 »
Ik heb even de Instagram filmpjes van Ron doorgekeken. Eind maart staan een paar filmpjes waarmee hij belt met Zapp collega's. De achtergrond is nogal opvallend.

In het ene filmpje zie je als achtergrond een pinokkio pop. Het volgende filmpje staat een mol knuffel.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #208 Gepost op: 6-10-2020, 10:32:31 »
Grappig! Maar eerder een leuke "hint" van een kandidaat dan van een Mol denk ik.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #209 Gepost op: 6-10-2020, 12:55:03 »
Waarom zouden ze dan blind naar een willekeurig ander land rijden?
Ze reden naar Piombino omdat dat de bestemming moest zijn. Daarom denk ik dat de Mol in dat team zat, omdat dat moest gebeuren en ze de hanger moesten spotten. En als ze de verkeerde richting op zouden rijden, dan zou de bedoeling van die hele opdracht mislukt zijn.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 12:57:10 door AvOgadrO »

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #210 Gepost op: 6-10-2020, 13:59:14 »
Je wilt niet dat ze naar Zwitserland / Oostenrijk / Frankrijk rijden en dat dan de productie er een draai van moet maken.

Er is ze ongetwijfeld verteld welke kant op ze de stad uit moeten. Ze zaten duidelijk ook op de goede weg, anders had de mevrouw op het benzinestation wel de andere kant op gewezen toen ze 'richting Grosseto' zei.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #211 Gepost op: 6-10-2020, 14:07:28 »
anders had de mevrouw op het benzinestation wel de andere kant op gewezen toen ze 'richting Grosseto' zei.
Sorry hoor! Maar dit is toch zo logisch? Ze vragen bij het benzinestation met de aanwijzing de weg. En op de kaart wordt vertoond waar ze naartoe moeten. (en Grosseto is niet de eindbestemming)
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 14:18:15 door AvOgadrO »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #212 Gepost op: 8-10-2020, 12:19:37 »
Een grapje van de montage of een hint naar Tygo?

In het raam van het hotel in Bagno Vignoni waar de kandidaten waren tussen aflevering 2 en 3, wordt een beeld getoond van een paar schoenen buiten in het raamkozijn.
De tekst op de spiegel van Tygo is: Wat had ik graag in jouw schoenen gestaan.
Voor wat het waard is, het zijn de schoenen van Ron. Hij heeft ze aan op bed tijdens het gesprek met Patrick over een bondje in aflevering 5.
« Laatst bewerkt op: 8-10-2020, 12:22:32 door foxhunter »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #213 Gepost op: 8-10-2020, 13:07:54 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #214 Gepost op: 9-10-2020, 11:49:46 »
Zijn rode-scherm-trauma was als ie de Mol is wel een ideale dekmantel om open en bloot voor te stellen om niet voor het geld te gaan. (Niet dat ie er veel mee bereikte want de anderen waren het natuurlijk niet zomaar eens.)
Op zich wel, maar Peggy verdacht hem al zwaar en is in dit groepje dominant ...drukt beslissingen door. Ik zou als Ron-verdenker hetzelfde doen als Peggy ...als je ziet dat je mol sturend bezig is er juist niet in meegaan  ::jaja::

Omgekeerde psychologie was voor mol Ron mss geen optie (vanwege dat trauma), maar dit was ook niet handig. Peggy weet nu dat ze goed zit.

Als Ron het is is dit typisch zo'n productiedingetje dat al voor het seizoen was bedacht.

Dat hele thema dan ook. Ron die als Mol wraak neemt en een persoonlijke renaissance beleeft door de kandidaten de moeder te mollen. Dat de productie dan een heel script aan het uitrollen is... morgen weer in dat theater.

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #215 Gepost op: 9-10-2020, 12:20:23 »
Dat met het theater zet me aan t denken...Wordt dit seizoen in spiegelbeeld gedaan van seizoen18? (Ron/Jan)
Toen ron als eerste eruit nu de mol?
Nu beginnen met spiegels en toen de ontknoping dat Jan in spiegel keek?( wist ik niet meer, maar net ff teruggekeken)
Toen 2e aflevering t theater en nu de één na laatste?
Heb nog niet verder kunnen checken, maar misschien is er meer?


Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #216 Gepost op: 9-10-2020, 12:52:56 »
Zijn rode-scherm-trauma was als ie de Mol is wel een ideale dekmantel om open en bloot voor te stellen om niet voor het geld te gaan. (Niet dat ie er veel mee bereikte want de anderen waren het natuurlijk niet zomaar eens.)

Het kan ook zijn dat het geld voor de pot pas  verdiend is als Nikkie en Tygo bevrijd zijn en op de locaties met buideltjes,op de kaart, ook echt geldbuideltjes met molmunten te vinden zijn. (Zie vooruitblik) Als dan deze munten nodig zijn om Nikkie en Tygo te bevrijden is het mols van Ron om eerst naar de locaties met aanwijzingen te willen gaan omdat het extra tijd kost als ze alsnog op zoek moeten naar het geld.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #217 Gepost op: 9-10-2020, 12:59:30 »
Dat met het theater zet me aan t denken...Wordt dit seizoen in spiegelbeeld gedaan van seizoen18? (Ron/Jan)
Toen ron als eerste eruit nu de mol?
Nu beginnen met spiegels en toen de ontknoping dat Jan in spiegel keek?( wist ik niet meer, maar net ff teruggekeken)
Toen 2e aflevering t theater en nu de één na laatste?
Heb nog niet verder kunnen checken, maar misschien is er meer?

Dit is de meest overtuigende hint die ik tot nu toe gelezen heb. Vooropgesteld dat het verder ook klopt natuurlijk.  ::tandpastasmiley::

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #218 Gepost op: 10-10-2020, 18:11:54 »
Ik heb even de Instagram filmpjes van Ron doorgekeken. [...] De achtergrond is nogal opvallend.
In het ene filmpje zie je als achtergrond een pinokkio pop. Het volgende filmpje staat een mol knuffel.
Grappig! Maar eerder een leuke "hint" van een kandidaat dan van een Mol denk ik.
Nou... ik heb ook even gekeken naar die filmpjes en ik weet het nog niet zo. Vooral omdat er ook een WIDM enveloppe in een van de filmpjes te zien is (op diezelfde plek). De productie rond WIDM is vrij dichtgetimmerd en de kandidaten weten dat ze niet van te voren bekend gemaakt worden. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat een kandidaat uit zichzelf gaat hinten... De Mol daarentegen...

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #219 Gepost op: 10-10-2020, 18:34:51 »
Ik zou het vanuit de productie wel het meest logisch vinden om Ron als mol te kiezen. Hij is nog niet bekend bij kandidaat en kijker, in hoe hij acteert in widm. Derhalve is er geen vergelijking mogelijk waardoor je makkelijker kan mollen.

Zat ook nog naar aflevering 5 te kijken. Gek dat Ron naar die Chinezen gaat zwaaien voordat spoorboom dicht gaat, soort tijdrekken....
« Laatst bewerkt op: 10-10-2020, 19:51:23 door Juuls247 »
Meer L