Auteur Topic: [De winnaar] Nikkie de Jager  (gelezen 81491 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #120 Gepost op: 17-09-2020, 20:41:05 »
Ik zie bij de 3 haarspelden eentje met parels, gouden V en een punt of knoop óf een eiland?
Parel uit het snoer van Venus?

Op https://www.toscanetips.nl/blog/elba-bezoeken lees ik het volgende:
Elba is het grootste eiland van de Toscaanse Archipel en na Sicilië en Sardinië, het derde eiland van Italië. Het eiland geldt als de mooiste parel die uit het halssnoer van de godin Venus viel en in zee het grootste sieraad vormde van de zeven eilandjes in de Tyrreense zee.

Aflevering 4 op Elba?
« Laatst bewerkt op: 18-09-2020, 10:29:08 door foxhunter »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #121 Gepost op: 19-09-2020, 15:46:47 »


Wat is het toch een leuke vrouw deze meid!

En ja Elba is hoogst waarschijnlijk aflevering 4  ::vergroot::.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #122 Gepost op: 19-09-2020, 16:28:13 »
Ik had Nikkie heel hoog op mijn verdachtenlijstje staan, maar ze gaat wel vroeg bij de lasers en pakt zelfs als 1 van de weinigen geld (75 euro). Hoe zou dat te verklaren zijn als mol?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #123 Gepost op: 19-09-2020, 16:29:42 »
Aandacht afleiden, goodwill kweken? Zoiets......het is een klein bedrag, dus het valt niet op.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #124 Gepost op: 19-09-2020, 16:32:08 »
Ja, dat is het flauwe van die kleine bedragen. De Mol kan altijd geld pakken en zeggen dat het toch peanuts was en dat ie zich er mooi onverdacht mee heeft gemaakt.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #125 Gepost op: 19-09-2020, 16:46:03 »
Maar dan zou je verwachten dat ze er heel erg over op zou scheppen (kandidaats lijken), maar ze noemt het nergens.

En 75 euro is niet veel, maar vergeleken met alle kandidaten die niks pakken wel.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #126 Gepost op: 19-09-2020, 16:47:29 »
Mee eens, maar je vroeg om een verklaring. :P

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #127 Gepost op: 19-09-2020, 16:49:43 »
Mee eens, maar je vroeg om een verklaring. :P
Haha, touche  ::rofl::

Lastig, nu heb ik eigenlijk op iedere kandidaten al wel wat onmols aan te merken.

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #128 Gepost op: 19-09-2020, 17:23:29 »
Ik had Nikkie heel hoog op mijn verdachtenlijstje staan, maar ze gaat wel vroeg bij de lasers en pakt zelfs als 1 van de weinigen geld (75 euro). Hoe zou dat te verklaren zijn als mol?
Misschien heeft ze 75 erin gedaan en -100? We zien er niks van tenslotte....

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #129 Gepost op: 19-09-2020, 21:57:50 »
Als Nikkie er inderdaad nog inzit door op Tina, Nadja en Jeroen te zitten, wat de montage suggereerde, maakt haar dat wel verdacht...
(Daar ik Jeroen niet verdenk)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #130 Gepost op: 19-09-2020, 23:55:01 »
Als Nikkie er inderdaad nog inzit door op Tina, Nadja en Jeroen te zitten, wat de montage suggereerde, maakt haar dat wel verdacht...
(Daar ik Jeroen niet verdenk)

Kan zijn dat ze test alsnog heel slecht had gemaakt maar Nadja nóg slechter. Zegt dus niks.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #131 Gepost op: 20-09-2020, 01:03:34 »
En ze heeft nog steeds een joker.

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #132 Gepost op: 20-09-2020, 01:13:18 »
Nog altijd mijn mol, al komt Peggy steeds dichterbij

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #133 Gepost op: 20-09-2020, 08:54:23 »
Ik ben bang dat ze het wel eens zou kunnen zijn. Ik hoop dat ze er zsm uitgaat, want ze voegt totaal niets toe aan het spelletje of het programma, maar ben bang dat ze toch de mol is.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #134 Gepost op: 20-09-2020, 09:37:35 »
Het valt me op dat de programmamakers de nadruk zo op Nikkie leggen als zij iets goeds doet voor de pot.
Het shot waarbij geld op haar naam bij haar arriveert en het shot waarbij Nikkie de pijl raak schiet.
Op de rest wordt veel minder de nadruk gelegd, terwijl bijvoorbeeld een Patrick twee keer raak heeft geschoten. Willen de programmamakers dat we Nikkie als goede kandidaat zien terwijl het eigenlijk wel meevalt hoeveel goeds ze doet voor de pot?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #135 Gepost op: 20-09-2020, 13:12:50 »
Ik zou zeggen dat Nikkie helemaal in haar element zit. Zag een paar vreemde momentjes die ze deed, moet ik eens terugkijken. Qua molschap is zij voor mij de nummer één, en dan vooral vanwege de posities waarin zij komt, bv bij de luiken. Waar is het handig om te mollen? Waar gingen daar luiken dicht? Iig eentje bij Nikkie en Jeroen. (En bv ook de vorige aflevering met de lasergame kwam ze samen met Ron niet ver.)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #136 Gepost op: 20-09-2020, 14:29:06 »
Laten we respectvol blijven naar de kandidaten en naar elkaar, de laatste berichten worden verwijderd. Weer terug naar Nikkie ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #137 Gepost op: 20-09-2020, 15:03:32 »
Vond haar bij de executies nauwelijks reageren in tegenstelling tot de voorgaande keren.

Offline HenkJan78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #138 Gepost op: 20-09-2020, 21:02:40 »
Kan zijn dat ze test alsnog heel slecht had gemaakt maar Nadja nóg slechter. Zegt dus niks.
test afl.1:
"Ik verdenk Tygo, omdat Tygo Tygo is. Tygo komt met alles weg. Tygo is all over the place.
En je weet maar nooit wanneer Tygo echt is of wanneer die een rol aan het spelen is."

test afl.2:
"Ik verdenk Nadja. Nadja is zo moeilijk te lezen. Ze laat niks los, ze is geheimzinnig, ze vindt jokers, ze doet gek. Het lijkt wel of ze een dubbele agenda heeft."

test afl.3:
"Mijn lijstje bestond uit 3 mensen: Tina, Nadja, Jeroen. Er zijn er 2 uit en ik heb toch een groen scherm gekregen, dus dan ga je toch nadenken."

Waar is Tygo opeens gebleven?? En haar joker uit afl.1 zet ze ook steeds niet in??
« Laatst bewerkt op: 20-09-2020, 23:05:57 door HenkJan78 »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nikkie de Jager
« Reactie #139 Gepost op: 21-09-2020, 00:46:14 »
Terwijl iedereen zich afvraagt waar die €250 van Horace vandaar komt zegt Nikkie vrij snel: die heb je in het kasteel gepakt. Het valt mij op dat Nikkie dit soort dingen heel vaak als eerste opmerkt.